A levelek fogadása megy tökéletesen, de küldeni nem tudunk levelet (csak az online felületen).
Hiba történt a levél küldése közben. A levelezőkiszolgáló válasza: 4.7.1 <gobelin1@t-online.hu>: Sender address rejected: Spamkuldes miatt korlatozva 20171004. Ellenőrizze, hogy az Ön e-mail címe helyesen van-e megadva a fiók beállításaiban, majd próbálja újra.
Hiba történt a levél küldése közben. A levelezőkiszolgáló válasza: 4.7.1 <aroma123@t-online.hu>: Sender address rejected: Spamkuldes miatt korlatozva 20171004. Ellenőrizze, hogy az Ön e-mail címe helyesen van-e megadva a fiók beállításaiban, majd próbálja újra.
Ha jól gondolom tiltva vannak a fiókjaink. Fel tudják oldani esetleg? Köszönöm!
Kérdés
csib
Tisztelt Telekom!
A levelek fogadása megy tökéletesen, de küldeni nem tudunk levelet (csak az online felületen).
Hiba történt a levél küldése közben. A levelezőkiszolgáló válasza: 4.7.1 <gobelin1@t-online.hu>: Sender address rejected: Spamkuldes miatt korlatozva 20171004. Ellenőrizze, hogy az Ön e-mail címe helyesen van-e megadva a fiók beállításaiban, majd próbálja újra.
Hiba történt a levél küldése közben. A levelezőkiszolgáló válasza: 4.7.1 <aroma123@t-online.hu>: Sender address rejected: Spamkuldes miatt korlatozva 20171004. Ellenőrizze, hogy az Ön e-mail címe helyesen van-e megadva a fiók beállításaiban, majd próbálja újra.
Ha jól gondolom tiltva vannak a fiókjaink. Fel tudják oldani esetleg? Köszönöm!
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
8 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.