Emma

Tv-go

Kérdés

Sziasztok! Vettem egy huawei mediapad m5 tablettet és a tv-go alkalmazásba be tudok lépni a fiókommal,de a közszolgálati adókon kívül más nem működik rajta.Már mindennel és mindenkivel próbálkoztunk állítólag minden rendben van.A huawei és a telekom se tud mit kezdeni a dologgal.elindul ugyan a figyelmeztetést még látom azután minden elsötétedik.se a moziklubb se a többi csatorna nem megy,a közszolgálatiak viszont tökéletesen.Valaki annyit mondott,hogy valami más lejátszó kellene hozzá,mondjuk egy párat már megpróbáltam,ha esetleg van valakinek ezzel tapasztalata megköszönném.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

16 válasz erre a kérdésre

Nálam ugyanez!!! Csak erre vettem ezt a tabletot (mediapad M5) 

Kezdek nagyon mérges lenni ha nem tudok tévén rajta! 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
Épp most, wanyi írta:

Nálam ugyanez!!! Csak erre vettem ezt a tabletot (mediapad M5) 

Kezdek nagyon mérges lenni ha nem tudok tévén 

Ja..... Megoldódott azóta Neked? 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Sajnos nem oldódott meg,én visszaküldtem a készüléket ¬¬

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szia,

Nem lehetséges, hogy nincs IPTV/SAT szolgáltatásod, vagy megrendelt TVGO csomagod, így ezért hozza be csak a közszolgálati csatornákat? Általában olyankor szokott ez lenni, vagy ha nem a megfelelő, szolgáltatásokhoz hozzákapcsolt fiókoddal lépsz be.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Sajnos nálam nem erről volt szó,hiszen minden más készüléken ment,a telekom üzletbe a is kipróbálták saját fiókkkal beléptek,de ugyaz ez volt a helyzet,a később vásárolt tablettel is remekül működik.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
5 órája, Emma írta:

Sajnos nálam nem erről volt szó,hiszen minden más készüléken ment,a telekom üzletbe a is kipróbálták saját fiókkkal beléptek,de ugyaz ez volt a helyzet,a később vásárolt tablettel is remekül működik.

Akkor lehetséges, hogy valóban eszköz-hiba. Az újabb táblagéped milyen márkájú és milyen típusú?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Ma olvastam a topicban a témát, s mivel nekem is van egy Huawei M5 tabletem, este kipróbáltam én is.

Teljes TVGo jogosultsággal rendelkezem SAT Tv előfizetés révén,  asztali számítógépen nincs is semmi gondom.

Az M5 tableten viszont sajnos én is azt tapasztaltam, amit a fentebb hozzászólók. Míg a közszolgálati csatornák műsora betöltődik, minden más csatorna képe csak egy pillanatra villan fel, aztán elfeketedik a kijelző.

Nem tudom elhinni, hogy a Telekomos szakemberek ha leülnének a Huawei hozzáértő szakembereivel ne tudnák megállapítani, hogy mi okozza azt, hogy a TVGo kizárólag ezen a Huawei tablet típuson nem működik teljeskörűen, hanem nagyon is korlátozottan. Fentiek alapján biztosan kijelenthető, hogy nem egyedi készülék hibáról van szó, hanem valamennyi Huawei M5 tablet típushibájáról vagy olyan beállításáról, amely nem kompatibilis a TVGo közszolgálati csatornákon kívüli többi csatornájának vételével. Jelezni szeretném, hogy az M5 tablet nem egy alsó kategóriás gagyi készülék.

Szeretnék megoldási javaslatokat kérni a Telekom illetékeseitől.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Posztolva: (szerkesztve)

1 órája, nevada írta:

Ma olvastam a topicban a témát, s mivel nekem is van egy Huawei M5 tabletem, este kipróbáltam én is.

Teljes TVGo jogosultsággal rendelkezem SAT Tv előfizetés révén,  asztali számítógépen nincs is semmi gondom.

Az M5 tableten viszont sajnos én is azt tapasztaltam, amit a fentebb hozzászólók. Míg a közszolgálati csatornák műsora betöltődik, minden más csatorna képe csak egy pillanatra villan fel, aztán elfeketedik a kijelző.

Nem tudom elhinni, hogy a Telekomos szakemberek ha leülnének a Huawei hozzáértő szakembereivel ne tudnák megállapítani, hogy mi okozza azt, hogy a TVGo kizárólag ezen a Huawei tablet típuson nem működik teljeskörűen, hanem nagyon is korlátozottan. Fentiek alapján biztosan kijelenthető, hogy nem egyedi készülék hibáról van szó, hanem valamennyi Huawei M5 tablet típushibájáról vagy olyan beállításáról, amely nem kompatibilis a TVGo közszolgálati csatornákon kívüli többi csatornájának vételével. Jelezni szeretném, hogy az M5 tablet nem egy alsó kategóriás gagyi készülék.

Szeretnék megoldási javaslatokat kérni a Telekom illetékeseitől.

Nem hiszem, hogy itt fogszt tudni javaslatokat, ha még az ügyfélszolgálat munkáját megnehezítő hibák jelzése sem nagyon jut el a fejlesztőkhöz. Viszont megállapítható, hogy az ilyen és ehhez hasonló hibákat eredményezi a Telekom által forgalmazott eszközök "szénné" optimalizálása, ami már Symbianon megkezdődött és Androidon folytatódott, az egyedüli kivétel az IOS. Ott sem a Telekomon múlik, hanem az Apple zártságán és agresszív üzletpolitikáján.  A többi gyártó (Samsung, Huawei) sajnos még nem jutott el ide.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: zoli62

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
Ekkor: 2019. 01. 10. at 14:42, abit írta:

Akkor lehetséges, hogy valóban eszköz-hiba. Az újabb táblagéped milyen márkájú és milyen típusú?

Az új készülék samsung galaxy tab s4.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

@Emma akkor szerintem az EMUI-al lehetett a probléma. :(

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
Ekkor: 1/10/2019 at 22:56, zoli62 írta:

Viszont megállapítható, hogy az ilyen és ehhez hasonló hibákat eredményezi a Telekom által forgalmazott eszközök "szénné" optimalizálása, ami már Symbianon megkezdődött és Androidon folytatódott, az egyedüli kivétel az IOS. Ott sem a Telekomon múlik, hanem az Apple zártságán és agresszív üzletpolitikáján.  A többi gyártó (Samsung, Huawei) sajnos még nem jutott el ide.

Sokszor amiatt (szolgáltatói ROM) vannak az ilyesféle problémák, pl. nincs update. Amúgy a Huawei T3 10 táblagépemen - T-nél vásárolt - a Huawei saját, módosítatlan, azaz nem szolgáltató ROM van rajta, és független a készülék. M5 esetében nem tudom, hogy ez hogy van. 🤷🏻‍♂️

A Huawei, Samsung szerintem nem fogja megtenni ezt a lépést, de kitudja, lehet később ez is változik. 😃

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Megoldódott a probléma, hibátlanul lehet használni a tvgot. Nem tudom kinek köszönhető, de kös

Köszönöm. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
Ekkor: 2019. 04. 23. at 21:26, Zsoleszka írta:

Megoldódott a probléma, hibátlanul lehet használni a tvgot. Nem tudom kinek köszönhető, de kös

Köszönöm. 

Abból, hogy azt írod, hogy hibátlanul lehet használni a tvgo-t, arra következtetek, hogy Nálad a hang is rendben van. Sajnos nálunk nem.

Köszönjük a Telekom közreműködő munkatársainak, hogy most már a nem közszolgálati csatornák képe is látható, ám sajnos ezeknek a Huawei M5 tableten - legalább is esetünkben - még nincs hangjuk. A Google Play-en más is jelzi, hogy a nem közszolgálati csatornák esetében nem tud hangot kicsiholni az M5 tabletjén. Kérjük, hogy a fejlesztések során ezt a problémát is szíveskedjenek megoldani.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
Ekkor: 2019. 04. 25. at 9:00, nevada írta:

Abból, hogy azt írod, hogy hibátlanul lehet használni a tvgo-t, arra következtetek, hogy Nálad a hang is rendben van. Sajnos nálunk nem.

Köszönjük a Telekom közreműködő munkatársainak, hogy most már a nem közszolgálati csatornák képe is látható, ám sajnos ezeknek a Huawei M5 tableten - legalább is esetünkben - még nincs hangjuk. A Google Play-en más is jelzi, hogy a nem közszolgálati csatornák esetében nem tud hangot kicsiholni az M5 tabletjén. Kérjük, hogy a fejlesztések során ezt a problémát is szíveskedjenek megoldani.

Azért írtam, mert az összes Tv-go csatornán kép és hang egyaránt van. 

Kb. 1 hónapja nekem is csak a képet játszotta le hang nélkül, el is kezdtem reménykedni, hogy végre foglalkoznak a témával. Reményem beteljesült! 😀 Úgyhogy nálad is működnie kell. 😊

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Sajnos nálunk a Huawei M5-ön továbbra sincs hang, csak a közszolgálati csatornákon, hiába telepítettük újra az app-ot. A Play áruházban tegnap más is jelezte, hogy nincs hang az M5 tableten, így azt remélem, hogy nem egyedi problémánk van. Várjuk a megoldást.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Ez a téma úgy látom örökzöld. Szerintem meg kellene szórni a telekomot hibabejelentésekkel mert úgy látom szarnak bele a témába és mindenféle ***** jogi kifogásokkal jönnek, hogy miért nem lehet a közszolgálati csatornák kivételével képernyőtükrözés mellett átvinni a hangot. Hozzá teszem, notebookkal tökéletesen működik (wifin, kábellel mindenhogy)  hanggal a második vagy harmadik megjelenítő is, tévé vagy kivetítő, tökmindegy. És persze mobilról működik a fullos átvitel a HBOGO a Netflix, az Amazon Prime és a Youtube esetében is, hogy csak a legkisebbeket említsem. Csak ez a TVGO nem tud megbirkózni a "jogi" környezettel. Hát ez van. Azért elég röhejes amikor mondjuk Samsung S10e + DEX képernyő mellett nem bírom nézni csak a közszolgálatinak hazudott szutyok kanálisokat. Az meg már tényleg nem magyarázható semmilyen jogi környezettel, hogy ha tegyük fel ugyanaz a film megy "közszolgálatin" meg akárhol máshol akkor az egyiknek van hangja a másik meg néma. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most