Szevasztok! Igényeltem egy MultiSim kártyát megosztani a korlátlan internetemet (míg 990Ft). Behelyezve a másik készülékbe (Ipad) a fő számot nem lehet felhívni foglaltat jelez. A főszámról lehet hívni. Ügyfélszolgálat kétszer azt javasolták cseréltessem ki a kártyát mert rossz. Vissza a partner üzletbe,felhívták a BHD-t (belső help desk) ahol hibajegyet vettek fel mert nem a kártya rossz. Egyébként az internetmegosztás az működik. A kérdés az lenne, hogy hol tudok én érdeklődni. Nem hiszem hogy a BHD szóba áll velem ( nem is tudom felhívni).
Ha valakinek van ötlete azt megköszönném.
Kérdés
best01
Szevasztok! Igényeltem egy MultiSim kártyát megosztani a korlátlan internetemet (míg 990Ft). Behelyezve a másik készülékbe (Ipad) a fő számot nem lehet felhívni foglaltat jelez. A főszámról lehet hívni. Ügyfélszolgálat kétszer azt javasolták cseréltessem ki a kártyát mert rossz. Vissza a partner üzletbe,felhívták a BHD-t (belső help desk) ahol hibajegyet vettek fel mert nem a kártya rossz. Egyébként az internetmegosztás az működik. A kérdés az lenne, hogy hol tudok én érdeklődni. Nem hiszem hogy a BHD szóba áll velem ( nem is tudom felhívni).
Ha valakinek van ötlete azt megköszönném.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
31 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.