Ugrás a tartalomhoz
  • 0

TV rendelés


Roland77

Kérdés

  • Válaszok 160
  • Létrehozva
  • Utolsó válasz

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

Ajánlott posztok

  • 0

Szia nem fogod megkapni mi is abban az időben rendeltük meg nekünk számlát szerzödést is küldtek de tv még sehol felhivtuk őket és arra hivatkoztak hogy országos hiany van (de igaz hogy máshol 24 órás kiszáltitásal lehet kapni a tv-t ) igy vagy várunk vagy törlik a szerzödést nem egy és nem két ember járt így

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Sziasztok!

 

Én is leírom az ezzel kapcsolatos tapasztalatomat, hátha valakinek a segítségére lesz. 

2014.12.01.-én rendeltem egy Samsung TV készüléket,  azért ekkor, hogy karácsonyra megkapjam. 

December 10.-én már sokaltam a dolgot, és felhívtam őket hogy mi a helyzet.

Azt az információt kaptam, hogy még nem lett elbírálva, de türelmemet kérték, és elmondták hogy 2-3 nap és el lesz bírálva a kérelmem. 

2014.12.16.-án már elfogyott minden türelmem, és ismét felhívtam őket, amikor ismét azt mondták, hogy még mindig nem lett elbírálva a kérelmem, és valószínűleg már csak az ünnepek után lesz belőle valami. 

Ezen a napon írtam nekik egy e-mailt, hogy nézenek utána a rendszerben, mert valami hiba miatt nem akar a dolog haladni.

2014.12.18.-án kaptam meg a választ, miszerint egy technikai hiba miatt nem rögzítette a rendelésemet a rendszer, így azt 2014.12.16.-án ismét rögzítették. 

Ekkor már semmi jóban nem reménykedtem, és teljesen lemondtam arról, hogy oda tudom adni a szüleimnek karácsonyra, ajándék gyanánt. 

Majd 2014.12.22.-én csörgött a telefonom, a futár volt az, és mondta hogy hozza nekem a rendelt TV készüléket. 

Az a vicces az egészben, hogy amikor felhívtam az ügyfélszolgálatot, mindig azt mondták hogy a Samsung munkatársai fogják kihozni nekem  a készüléket. 

Nem egyszer egyeztettem a Samsunggal, és soha nem találtak a rendelési listában. 

Mostanában nagyon nehezen mennek a dolgok a Telekomnál.   

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
Valaki legyen szives válaszolni vagy hozzászólni!
Dec 16-án rendeltem egy samsung ue48h6400..készüléket, és egy 17 csatornás Sat tv-t. Dec. 18-án vissza is hívtak adategyeztetés miatt rendbe is volt minden 15 napot ígértek elbírálásra illetve kiszállításra. Innen kezdődtek a gondok(várakozás).Azt még hozzá kell tennem hogy mobil előfizetésemre vállalt hűségidőm dec.27 én lejárt így most már a telefonom kifizetve.De a gond az hogy otthoni szolgáltatásom még nincs és így rendelést követni egyáltalán nem tudok és még valami, az ugyfélszolgálatot már vagy 5 ször hívtam hogy mi ilyenkor a teendő csak az a baj hogy ő sem látja a rendelést és csak egy e-mailt tud nekik küldeni a címemmel, névvel kapcsolatba hogy hol akadt el a rendelés. Nem akartam ez idáig új rendelést leadni de már ez a fajta samsung tv nincs is a telekom kínálatában. Már ki vagyok idegileg a szlogenüktől hogy majd pár napon belül visszahívnak vagy keresnek.szerintetek adjak le egy új rendelést vagy várjak még? :( vagy valaki hasonló cipőben jár ....
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Az ügyintéző azt mondta  a rendelést látja (de semmilyen más információval nem tud szolgálni, még arra 

sem igazán reagált mikor rákérdeztem nem gond-e, hogy már nincs kínálatban az a tv) annyit közölt, hogy

jelzi a problémát a területi illetékesnek és "majd" keresnek. Csak az bosszant a törénetben azért rendeltünk tv-t mert a régi 9 éves Lcd elromlott,és mehetünk volna Pl a Mediaba de én mondtam a páromnak hogy rendeljünk a T-től köszönöm....

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Felhivtam őket az elöbb megint jött az altató duma aztán felvilágositottam a srácot és rögtön másképpen beszélt.

Megkérdeztem hogy betanult szöveg papíról olvasa nem nem de elörébb nem jutottam mondtam neki majd holnap is érdeklödök legyenek felkészültebek sürgese meg gyorsan mert fogy a türelem azért 5000Ft levont az elöfizetési díjamból ennyi jó volt benne
szerzödést ha lemondod a megrendelést törlik elméletileg és a hüség idöt is vissza állítják de nekem itt van a szerzödés mosositás azon már 2016 szerepel de neten még nem

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
Viszont ez nekem sem teljesen világos mit kérjék számon egy gyártótól.Ehez nekik tényleg semmi közük,legyen az LG,Samsung vagy Sony.Végsősoron te nem a gyártónak törlesztés a készüléket,hanem a T előlegetz meg neked.Az már egy más tészta,hogy nekik ezen mennyi a hasznuk.Tehát az,hogy nekik hiánycikk egy típus az nem feltétlen jelenti azt, hogy máshol is az lenne.Ezt meg is értettem lemaradtam róla, ezért rendeltem egy másikat ahogy azt ők tanácsolták.De a többi zűrzavar,hazugságok amikkel mindezt megfűszerérték már nem kóser.Amit egyszer mondanak az úgy is legyen már...Nem még 10x...
Ez alapján én is mondhatom,hogy bocsi de mégsem kell a szolgáltatásotok mivel mi is csak telefonon köttettük.Elnézést,de hülyeséget beszéltem és elnézést.Nem is tudom hogyan mondhattam ilyet.Ezek szerint az ő szavuk elszállhat mondhatnak bármit,ergó pofátlanul átverhetnek.Mi pedig jól gondoljuk meg mit mondunk,mert uram már kimonda így beírattatik a nagy rózsaszín könyvbe amit a törvény keze óv...
Ha esetleg eszedbe jutna kihátrálni,no várj csak te kispolgár! Megfenyegetlek,hogy neked úgy sincs elég pénzed arra hogy perre vidd a kis történeted,mert ha vesztesz minden költség a nyakába szál...
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Szia gyárton nem tudod számon kérni ott csak érdeklödni tudsz a megrendelésröl mivel ök válalnak 2 év garit a készülékre igy ök is tudják az adataidat ha a megrendelés megtörténik pl a samsung fele a thometól a nevedre akkor tudja a samsung is mert a megrendelö nevét feltüntetik feléjük is nem a gyártót vonod felelöségre ott csak érdeklödsz

ezek után már nem tud neked süket dumával jönni a telefon tulso felén az ügyintézö pl. hogy már csak a futárnak kell jönnie érte és visszi 

átmentem már mindenen hiszen a törlesztöt is tudom fizetni ha akarom csak még nincs itt a tv addig én nem fogok a semmire fizetni röviden ennyi

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Na nekem most járt le a 30.nap se egy telefon se semmi,hogy van vagy nincs.Az elején még idegeskedtem miatta olvasva mások panaszait és rá kellett jönnöm itt úgyan nem jön semmilyen tv hát még ajándék mellé.

Úgyhogy holnaptól kezdődik a reklamáció kíváncsi leszek milyen frapáns válaszokat kapok majd.

Egyszer már jól átvertek most már lassan minden beszélgetést rögzíteni kell és még nekem bizonyítani,hogy hazudoznak vicc az egész!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Új...