Roland77 Posztolva ekkor: 2014. december 6. Megosztás Posztolva ekkor: 2014. december 6. Miért nem tudja a Telekom 60 nap után sem teljesíteni a megrendelésemet?! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 kerim01 Posztolva: 2015. január 5. Megosztás Posztolva: 2015. január 5. Szia nem fogod megkapni mi is abban az időben rendeltük meg nekünk számlát szerzödést is küldtek de tv még sehol felhivtuk őket és arra hivatkoztak hogy országos hiany van (de igaz hogy máshol 24 órás kiszáltitásal lehet kapni a tv-t ) igy vagy várunk vagy törlik a szerzödést nem egy és nem két ember járt így Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 kerim01 Posztolva: 2015. január 6. Megosztás Posztolva: 2015. január 6. Tévedés történt a központban én megkapom a tv-t mert pont határídöben rendeltem meg mint végül kiderült de ismerösöm sajnos már nem neki egy másik tv-t kell rendelnije ha az jó neki ha nem akkor vissza állítják a szerzödést az eredetire és ezt törlik Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Csaba_989 Posztolva: 2015. január 8. Megosztás Posztolva: 2015. január 8. Sziasztok! Én is leírom az ezzel kapcsolatos tapasztalatomat, hátha valakinek a segítségére lesz. 2014.12.01.-én rendeltem egy Samsung TV készüléket, azért ekkor, hogy karácsonyra megkapjam. December 10.-én már sokaltam a dolgot, és felhívtam őket hogy mi a helyzet.Azt az információt kaptam, hogy még nem lett elbírálva, de türelmemet kérték, és elmondták hogy 2-3 nap és el lesz bírálva a kérelmem. 2014.12.16.-án már elfogyott minden türelmem, és ismét felhívtam őket, amikor ismét azt mondták, hogy még mindig nem lett elbírálva a kérelmem, és valószínűleg már csak az ünnepek után lesz belőle valami. Ezen a napon írtam nekik egy e-mailt, hogy nézenek utána a rendszerben, mert valami hiba miatt nem akar a dolog haladni.2014.12.18.-án kaptam meg a választ, miszerint egy technikai hiba miatt nem rögzítette a rendelésemet a rendszer, így azt 2014.12.16.-án ismét rögzítették. Ekkor már semmi jóban nem reménykedtem, és teljesen lemondtam arról, hogy oda tudom adni a szüleimnek karácsonyra, ajándék gyanánt. Majd 2014.12.22.-én csörgött a telefonom, a futár volt az, és mondta hogy hozza nekem a rendelt TV készüléket. Az a vicces az egészben, hogy amikor felhívtam az ügyfélszolgálatot, mindig azt mondták hogy a Samsung munkatársai fogják kihozni nekem a készüléket. Nem egyszer egyeztettem a Samsunggal, és soha nem találtak a rendelési listában. Mostanában nagyon nehezen mennek a dolgok a Telekomnál. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 juci Posztolva: 2015. január 8. Megosztás Posztolva: 2015. január 8. Kedves Csaba! A tiéd egy sikersztori az enyémhez képest! Nekem minden alkalommal mást mondanak: a sonytól hozzák, futár hozza, telekomos munkatárs hozza..." Már nagyon várom a titokzatos úr" csörgését! :) Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 copre Posztolva: 2015. január 9. Megosztás Posztolva: 2015. január 9. Valaki legyen szives válaszolni vagy hozzászólni!Dec 16-án rendeltem egy samsung ue48h6400..készüléket, és egy 17 csatornás Sat tv-t. Dec. 18-án vissza is hívtak adategyeztetés miatt rendbe is volt minden 15 napot ígértek elbírálásra illetve kiszállításra. Innen kezdődtek a gondok(várakozás).Azt még hozzá kell tennem hogy mobil előfizetésemre vállalt hűségidőm dec.27 én lejárt így most már a telefonom kifizetve.De a gond az hogy otthoni szolgáltatásom még nincs és így rendelést követni egyáltalán nem tudok és még valami, az ugyfélszolgálatot már vagy 5 ször hívtam hogy mi ilyenkor a teendő csak az a baj hogy ő sem látja a rendelést és csak egy e-mailt tud nekik küldeni a címemmel, névvel kapcsolatba hogy hol akadt el a rendelés. Nem akartam ez idáig új rendelést leadni de már ez a fajta samsung tv nincs is a telekom kínálatában. Már ki vagyok idegileg a szlogenüktől hogy majd pár napon belül visszahívnak vagy keresnek.szerintetek adjak le egy új rendelést vagy várjak még? :( vagy valaki hasonló cipőben jár .... Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Cunnir Posztolva: 2015. január 10. Megosztás Posztolva: 2015. január 10. Az ügyintéző azt mondta a rendelést látja (de semmilyen más információval nem tud szolgálni, még arra sem igazán reagált mikor rákérdeztem nem gond-e, hogy már nincs kínálatban az a tv) annyit közölt, hogyjelzi a problémát a területi illetékesnek és "majd" keresnek. Csak az bosszant a törénetben azért rendeltünk tv-t mert a régi 9 éves Lcd elromlott,és mehetünk volna Pl a Mediaba de én mondtam a páromnak hogy rendeljünk a T-től köszönöm.... Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Cunnir Posztolva: 2015. január 10. Megosztás Posztolva: 2015. január 10. De akkor megint 1 hónap a várakozás??? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 vadkacsa Posztolva: 2015. január 10. Megosztás Posztolva: 2015. január 10. milyenTV? lehet, hogy a fórumban már volt szó erről a típusról, és vagy elfogyott, vagy még reménykedhetsz :-) Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Cunnir Posztolva: 2015. január 10. Megosztás Posztolva: 2015. január 10. Ez a tipus : UE40H5303AWXXH Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 vadkacsa Posztolva: 2015. január 10. Megosztás Posztolva: 2015. január 10. sajnos erről még nem posztolt senki semmit (legalábbis a kereső alapján) Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Cunnir Posztolva: 2015. január 10. Megosztás Posztolva: 2015. január 10. Van fejlemény :robotmad: ma megint telefonáltunk.... és végre tudtak segíteni ... a következő a szitu:dec 13-án törölték a rendelést mert elfogyott a TV :robotmad: most rendeltünk másikat remélem nem kell 1 hónapot megint várni.... Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 juhaszti Posztolva: 2015. január 15. Megosztás Posztolva: 2015. január 15. Ugyan már..... süllyedjek az ő szintjükre???????? Inkább veszek olyat, amit kamatra adnak. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 kerim01 Posztolva: 2015. január 15. Megosztás Posztolva: 2015. január 15. 06-80-7267864 Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 kerim01 Posztolva: 2015. január 15. Megosztás Posztolva: 2015. január 15. Ingyenesen hivható a szám Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 juhaszti Posztolva: 2015. január 15. Megosztás Posztolva: 2015. január 15. Köszi! :) Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 juhaszti Posztolva: 2015. január 15. Megosztás Posztolva: 2015. január 15. Szerintem a 2 év hűség miatt. Ha azonnal nem törölteted, megmarad!!! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Heinkel Posztolva: 2015. január 15. Megosztás Posztolva: 2015. január 15. Nem hinném, hogy vannak olyan jófejek és törölnek.A kötbért biztosan megkapnám tv helyett másnapra sárga csekken.Gondolom ez az osztály gördülékeny! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 kerim01 Posztolva: 2015. január 15. Megosztás Posztolva: 2015. január 15. Felhivtam őket az elöbb megint jött az altató duma aztán felvilágositottam a srácot és rögtön másképpen beszélt.Megkérdeztem hogy betanult szöveg papíról olvasa nem nem de elörébb nem jutottam mondtam neki majd holnap is érdeklödök legyenek felkészültebek sürgese meg gyorsan mert fogy a türelem azért 5000Ft levont az elöfizetési díjamból ennyi jó volt benneszerzödést ha lemondod a megrendelést törlik elméletileg és a hüség idöt is vissza állítják de nekem itt van a szerzödés mosositás azon már 2016 szerepel de neten még nem Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Heinkel Posztolva: 2015. január 15. Megosztás Posztolva: 2015. január 15. A gond az lenne a mi esetünkben, hogy nekünk pont lejárt az előző két év hűség decemberben.A szolgáltatás persze létesült,majd egy hónap alatt sikerült átirniuk.A készülék esetét már kifejtettem dióhélyban. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Heinkel Posztolva: 2015. január 15. Megosztás Posztolva: 2015. január 15. Viszont ez nekem sem teljesen világos mit kérjék számon egy gyártótól.Ehez nekik tényleg semmi közük,legyen az LG,Samsung vagy Sony.Végsősoron te nem a gyártónak törlesztés a készüléket,hanem a T előlegetz meg neked.Az már egy más tészta,hogy nekik ezen mennyi a hasznuk.Tehát az,hogy nekik hiánycikk egy típus az nem feltétlen jelenti azt, hogy máshol is az lenne.Ezt meg is értettem lemaradtam róla, ezért rendeltem egy másikat ahogy azt ők tanácsolták.De a többi zűrzavar,hazugságok amikkel mindezt megfűszerérték már nem kóser.Amit egyszer mondanak az úgy is legyen már...Nem még 10x...Ez alapján én is mondhatom,hogy bocsi de mégsem kell a szolgáltatásotok mivel mi is csak telefonon köttettük.Elnézést,de hülyeséget beszéltem és elnézést.Nem is tudom hogyan mondhattam ilyet.Ezek szerint az ő szavuk elszállhat mondhatnak bármit,ergó pofátlanul átverhetnek.Mi pedig jól gondoljuk meg mit mondunk,mert uram már kimonda így beírattatik a nagy rózsaszín könyvbe amit a törvény keze óv...Ha esetleg eszedbe jutna kihátrálni,no várj csak te kispolgár! Megfenyegetlek,hogy neked úgy sincs elég pénzed arra hogy perre vidd a kis történeted,mert ha vesztesz minden költség a nyakába szál... Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 kerim01 Posztolva: 2015. január 15. Megosztás Posztolva: 2015. január 15. Szia gyárton nem tudod számon kérni ott csak érdeklödni tudsz a megrendelésröl mivel ök válalnak 2 év garit a készülékre igy ök is tudják az adataidat ha a megrendelés megtörténik pl a samsung fele a thometól a nevedre akkor tudja a samsung is mert a megrendelö nevét feltüntetik feléjük is nem a gyártót vonod felelöségre ott csak érdeklödszezek után már nem tud neked süket dumával jönni a telefon tulso felén az ügyintézö pl. hogy már csak a futárnak kell jönnie érte és visszi átmentem már mindenen hiszen a törlesztöt is tudom fizetni ha akarom csak még nincs itt a tv addig én nem fogok a semmire fizetni röviden ennyi Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 crom79 Posztolva: 2015. január 21. Megosztás Posztolva: 2015. január 21. Na nekem most járt le a 30.nap se egy telefon se semmi,hogy van vagy nincs.Az elején még idegeskedtem miatta olvasva mások panaszait és rá kellett jönnöm itt úgyan nem jön semmilyen tv hát még ajándék mellé.Úgyhogy holnaptól kezdődik a reklamáció kíváncsi leszek milyen frapáns válaszokat kapok majd.Egyszer már jól átvertek most már lassan minden beszélgetést rögzíteni kell és még nekem bizonyítani,hogy hazudoznak vicc az egész! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 anonymus Posztolva: 2015. január 22. Megosztás Posztolva: 2015. január 22. Kb anyit hogy sajnáljuk el fogyott törölvve lett semis a megrendelésed. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Cunnir Posztolva: 2015. január 23. Megosztás Posztolva: 2015. január 23. Végre ma hivtak holnap hozzak a tv-t .... Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 crom79 Posztolva: 2015. január 23. Megosztás Posztolva: 2015. január 23. Te mikor rendelted meg a tv-t?Majd írd meg légyszí megjött-e!Köszi! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
Roland77
Miért nem tudja a Telekom 60 nap után sem teljesíteni a megrendelésemet?!
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában
23
21
12
11
Népszerű napok
2015. Február 10.
20
2015. Január 15.
18
2015. Február 12.
12
2015. Január 10.
11
A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában
ZORRO1973 23 poszt
Joe80 21 poszt
kerim01 12 poszt
crom79 11 poszt
Népszerű napok
2015. Február 10.
20 poszt
2015. Január 15.
18 poszt
2015. Február 12.
12 poszt
2015. Január 10.
11 poszt
160 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.