Létezhet olyan eset hogy a mobiltelefonon megnyitott Telekom alkalmazásban olyan csomagot ajánlanak fel igénybevételre ami a számítógépen elérhető Telekom fiókba belépve nem szerepel az ajánlatok között?
Magyarán szólva nekem most egy Mobil M csomagra történő váltást ajánl a mobiltelefonos fiók amiben korlátlan hálózaton belüli és korlátlan hálózaton kívüli!!! hívást kaphatnék 4 GB nettel 5090 forintért...ilyen csomag ezen az áron az internetes oldalon csak 30 perces hálózaton kívüli beszélgetést enged.
Gyanakvó vagyok mert ha rákattintok a váltásra és mégsem azt takarja ami itt látszik akkor nem tudok visszaváltani a jelenlegi csomagomra és az új díjcsomagokat meg rosszabbnak és drágábbnak tartom.
Kérdés
agi310
Kedves Telekom!
Létezhet olyan eset hogy a mobiltelefonon megnyitott Telekom alkalmazásban olyan csomagot ajánlanak fel igénybevételre ami a számítógépen elérhető Telekom fiókba belépve nem szerepel az ajánlatok között?
Magyarán szólva nekem most egy Mobil M csomagra történő váltást ajánl a mobiltelefonos fiók amiben korlátlan hálózaton belüli és korlátlan hálózaton kívüli!!! hívást kaphatnék 4 GB nettel 5090 forintért...ilyen csomag ezen az áron az internetes oldalon csak 30 perces hálózaton kívüli beszélgetést enged.
Gyanakvó vagyok mert ha rákattintok a váltásra és mégsem azt takarja ami itt látszik akkor nem tudok visszaváltani a jelenlegi csomagomra és az új díjcsomagokat meg rosszabbnak és drágábbnak tartom.
Üdvözlettel:
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
12 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.