DropKiller

tvgo Telekom tv go 4-44-113 hibakód

Kérdés

Sziasztok.

4-44-113 és 4-44-222 hibakód üzenetek fogadnak, illetve asztali PC-n, laptopon, tableten, telefonon egyaránt megakad a műsor pár másodperc után. Lehet valamit tudni az esetről? Előzmény törlés, másik böngésző próbálás megtörtént, semmi változás.

received_722607354992059.jpeg

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: DropKiller
Kimaradt információ

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

19 válasz erre a kérdésre

Nálam is ugyanez a hibakód.Ráadásul 1,5 órába telt mire sikerült az illetékes ügyintézővel beszélnem ezügyben, mivel Vandával nem sikerült értelmesen kommunikálni, majd össze- vissza kapcsolgattak....

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
Ekkor: 2020. 10. 11. at 18:24, ISTQB tesztmérnök írta:

Nem életszerű és nem normális, minden egyes alkalommal  frissíteni ezt a topicot a http://player.telekomtvgo.hu/ kedvéért :D
... NEM nálunk van a hiba, legyen már elismerve... 
a cookie AZÉRT van, hogy a szerver összevesse a kapott sütit az általa tárolttal, így egyszerre tudja autentikálni a felhasználót, és emlékezni a korábbi felhasználói választásokra és preferenciákra! Ne kelljen már a TVGO miatt a másik 120 vagy bmennyi  cookie-t újra preferenciába hozni LOL!!! Ennél komolyabb érveket, pls....!

 

 

 

Nem életszerű és nem normális, minden egyes alkalommal  frissíteni ezt a topicot a http://player.telekomtvgo.hu/ kedvéért :D
... NEM nálunk van a hiba, legyen már elismerve... 
a cookie AZÉRT van, hogy a szerver összevesse a kapott sütit az általa tárolttal, így egyszerre tudja autentikálni a felhasználót, és emlékezni a korábbi felhasználói választásokra és preferenciákra! Ne kelljen már a TVGO miatt a másik 120 vagy bmennyi  cookie-t újra preferenciába hozni LOL!!! Ennél komolyabb érveket, pls....!

A sütik úgy is törölhetők, hogy csak az adott oldal adolalét törlöd, így más oldalak beállításai nem vesznek el emiatt. 

Hogy konkrét esetben, hol a hiba azt fórumon keresztül lehetetlen megmondani. Vannak központi hibák, ha ilyen történt, azt a Telekom szakértő úgy is megmondja, ennek ellenére a sütik törlése a gyorsítótárak tisztítása gyakran vezet eredményre, abban az esetben ha már központi hibáról van szó. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Itt lehet kérdezni a fejlesztöktöl:

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
3 órája, btz írta:

Központi hiba helyreállása után régi sütik megmaradása is okozhat problémát, így ezeket minden hiba esetén célszerű törölni, alkalmazás esetén gyorsítótár törlés javasolt. 

Nem életszerű és nem normális, minden egyes alkalommal  frissíteni ezt a topicot a http://player.telekomtvgo.hu/ kedvéért :D
... NEM nálunk van a hiba, legyen már elismerve... 
a cookie AZÉRT van, hogy a szerver összevesse a kapott sütit az általa tárolttal, így egyszerre tudja autentikálni a felhasználót, és emlékezni a korábbi felhasználói választásokra és preferenciákra! Ne kelljen már a TVGO miatt a másik 120 vagy bmennyi  cookie-t újra preferenciába hozni LOL!!! Ennél komolyabb érveket, pls....!

 

 

 

Nem életszerű és nem normális, minden egyes alkalommal  frissíteni ezt a topicot a http://player.telekomtvgo.hu/ kedvéért :D
... NEM nálunk van a hiba, legyen már elismerve... 
a cookie AZÉRT van, hogy a szerver összevesse a kapott sütit az általa tárolttal, így egyszerre tudja autentikálni a felhasználót, és emlékezni a korábbi felhasználói választásokra és preferenciákra! Ne kelljen már a TVGO miatt a másik 120 vagy bmennyi  cookie-t újra preferenciába hozni LOL!!! Ennél komolyabb érveket, pls....!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
Ekkor: 2020. 10. 05. at 11:02, fotohajdu írta:

Köszönjük a választ!

Sajnos nem csak a hét végén volt probléma, hanem minden nap. :(

Ha központi hiba volt, akkor miért szt javasoltak, hogy telepítsünk és tisztítsuk a sütiket, stb??? :o Nem tököltünk volna ilyenekkel, ha azonnal azt válaszoljatok, hogy "bocsi, központi hiba van, ne szarakodjatok a sütikkel!"

Akkor ez azt jelenti, hogy nem lesz többet ilyen hiba? Ha igen, akkor minden ok. :)

Ha újra hibák várhatóak, akkor kérem, hogy addig adjatok meg a lehetőséget, hogy a régi alkalmazást és regisztrációt használjuk, mert nincs annál bosszantóbb, hogy ha a napi fárasztó munka után nyugodtan szeretnék megnézni egy műsort, és folyamatosan leáll, majd a -félétől nem tudom megnézni a végét! :)

 

Központi hiba helyreállása után régi sütik megmaradása is okozhat problémát, így ezeket minden hiba esetén célszerű törölni, alkalmazás esetén gyorsítótár törlés javasolt. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
Ekkor: 2020. 10. 09. at 12:47, bucika írta:

Lehet, hogy nem (csak) a fejlesztök/tesztelök hibája az alacsony minöség :-)

A tesztelőké biztos nem ?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Lehet, hogy nem (csak) a fejlesztök/tesztelök hibája az alacsony minöség :-)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
Ekkor: 2020. 10. 05. at 14:35, Telekom szakértő írta:

Megígérni nem tudjuk, hogy soha többet nem lesz központi hiba, de ha ilyen jelentkezik igyekszünk azt a lehető leghamarabb elhárítani.

Egyéni hibák esetén megoldást jelenthet a sütik törlésre és az app újratelepítése, ezt olyankor szoktuk javasolni, amikor nincs központi hiba folyamatban, vagy arról még nem kaptunk értesítést.

A régi TV GO rendszer rövidesen kivezetésre fog kerülni, emiatt nem lehet azt tovább használni az átregisztrálás után. ^Dániel

Központi hiba LOL 

Azt szeretném megtudni, hogy a 4-44-50019-es 4-44-50003-as  4-44-113-as 
 hibakód mit jelent a TelekomTV https://player.telekomtvgo.hu hibaüzenetei közül és hogyan tudom elhárítani?
 
Kitöröltem a böngészés előzményeit, a sütiket, mindent, újraindítottam a modemet, használni próbáltam a https://player.telekomtvgo.hu/ alkalmazás'-t Windows7 és Windows10 operációs rendszereken is Chrome, IE, Edge, Firefox böngészőkben is, de mindenhol ugyan ebbe a hibába futok bele folyamatosan és nem tudom igénybe venni a szolgáltatást, AMIT az előfizetett csomagom tartalmaz.
További kérdés : Plusz adalék, hogy a képátló ugrál másodpercenként,  4:3 vagy 16:9 képarányba, ennek mi az oka, mi a megoldása?
További kérdés: Plusz adalék, hogy a kép előbb pixel"zajos" lesz, majd összeomlik újra és újra... , ennek mi az oka, mi a megoldása?

Oldjuk meg! Köszönöm a segítséget!

(Tulképp ez a higgadt felvezetése volt a problémának, gyakorlatilag nem normális, hogy kiteszteletlen szolgáltatás így kijöjjön,
 nem életszerű és normális a cookiek előzmények gyorsítótár folyamatos nullázása,
a képarány ugrálása, a pixelzaj, a rendszerszintű összeomlás, a használhatatlan player,
minimum vegyenek fel egy  ISTQB minősített tesztmérnököt, egy junior is megoldaná a kitesztelést :P,
amit lehet majd ASAP a fejlesztőkkel korrigáltatni.

Lehetőleg valóban releváns választ kérnék, nem időhúzó halasztgató telepítsem újra(?) cookie törölgetős és egyéb amúgy teljesen röhejes LMAO központi hiba és szakmaiatlan válasz megoldást... köszönöm)
 

További kérdés:
Mikor lesznek a hibakódok beszédesebbek? Ha más nincs, ideiglenesen valami kiegészítés vagy kirakott hibakód átlinkelhető URL segédlista is könnyítené mindenki életét.

 
p.s.: Minimum elvárás lenne a szolgáltatás fizetésének elengedése/felfüggesztése, míg az alap böngészőkben nem korrigálják a hibát egy valid működőképes szolgáltatás prezentálásával. thxthx.!.
 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
50 perce, Telekom szakértő írta:

Megígérni nem tudjuk, hogy soha többet nem lesz központi hiba, de ha ilyen jelentkezik igyekszünk azt a lehető leghamarabb elhárítani.

Egyéni hibák esetén megoldást jelenthet a sütik törlésre és az app újratelepítése, ezt olyankor szoktuk javasolni, amikor nincs központi hiba folyamatban, vagy arról még nem kaptunk értesítést.

A régi TV GO rendszer rövidesen kivezetésre fog kerülni, emiatt nem lehet azt tovább használni az átregisztrálás után. ^Dániel

Ne is ígérjetek, mert nálam a hibaüzenet megszűnt, de a belépés után egy ideig akadozik a kép és hang, ekkor jön a játék, kilépés, nbelépés és egy idő múlva megszűnik a hiba.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
3 órája, fotohajdu írta:

Köszönjük a választ!

Sajnos nem csak a hét végén volt probléma, hanem minden nap. :(

Ha központi hiba volt, akkor miért szt javasoltak, hogy telepítsünk és tisztítsuk a sütiket, stb??? :o Nem tököltünk volna ilyenekkel, ha azonnal azt válaszoljatok, hogy "bocsi, központi hiba van, ne szarakodjatok a sütikkel!"

Akkor ez azt jelenti, hogy nem lesz többet ilyen hiba? Ha igen, akkor minden ok. :)

Ha újra hibák várhatóak, akkor kérem, hogy addig adjatok meg a lehetőséget, hogy a régi alkalmazást és regisztrációt használjuk, mert nincs annál bosszantóbb, hogy ha a napi fárasztó munka után nyugodtan szeretnék megnézni egy műsort, és folyamatosan leáll, majd a -félétől nem tudom megnézni a végét! :)

 

Megígérni nem tudjuk, hogy soha többet nem lesz központi hiba, de ha ilyen jelentkezik igyekszünk azt a lehető leghamarabb elhárítani.

Egyéni hibák esetén megoldást jelenthet a sütik törlésre és az app újratelepítése, ezt olyankor szoktuk javasolni, amikor nincs központi hiba folyamatban, vagy arról még nem kaptunk értesítést.

A régi TV GO rendszer rövidesen kivezetésre fog kerülni, emiatt nem lehet azt tovább használni az átregisztrálás után. ^Dániel

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
2 perce, Telekom szakértő írta:

Sziasztok!

A hétvégén egy néhány órás központi hiba akadályozta a Telekom TV GO működését, melyet kollégáink idő közben elhárítottak. Köszönjük szépen a türelmeteket és ez úton is elnézést kérünk a kellemetlenségért. ^Dániel

Köszönjük a választ!

Sajnos nem csak a hét végén volt probléma, hanem minden nap. :(

Ha központi hiba volt, akkor miért szt javasoltak, hogy telepítsünk és tisztítsuk a sütiket, stb??? :o Nem tököltünk volna ilyenekkel, ha azonnal azt válaszoljatok, hogy "bocsi, központi hiba van, ne szarakodjatok a sütikkel!"

Akkor ez azt jelenti, hogy nem lesz többet ilyen hiba? Ha igen, akkor minden ok. :)

Ha újra hibák várhatóak, akkor kérem, hogy addig adjatok meg a lehetőséget, hogy a régi alkalmazást és regisztrációt használjuk, mert nincs annál bosszantóbb, hogy ha a napi fárasztó munka után nyugodtan szeretnék megnézni egy műsort, és folyamatosan leáll, majd a -félétől nem tudom megnézni a végét! :)

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Sziasztok!

A hétvégén egy néhány órás központi hiba akadályozta a Telekom TV GO működését, melyet kollégáink idő közben elhárítottak. Köszönjük szépen a türelmeteket és ez úton is elnézést kérünk a kellemetlenségért. ^Dániel

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
Ekkor: 2020. 09. 30. at 10:49, Telekom szakértő írta:

Sziasztok! Első körben azt tudjuk javasolni, hogy az alkalmazást telepítsétek újra, a böngészőből pedig töröljétek az ideiglenes fájlokat, sütiket, előzményeket. Ha a hiba ezt követően is fenn áll, kérjük, küldjétek el privát üzenetben az adatokat (MT azonosító, kapott hibaüzenet, regisztrált e-mail cím), hogy továbbítani tudjuk a bejelentést illetékes kollégáinknak. Köszönjük szépen! ^Kitti

Milyen alkalmazást? Az új böngészőben működő Telekom TVGO-ról beszélünk. :o Ez nem alkalmazás. A sütik előzmények stb törlésével sem oldódott meg a probléma.

Egyébként nem értem, hogy miért nekem kell ügyeskednem ahhoz, hogy egy szolgáltatás normálisan működjön? Eddig rendesen ment a régi alkalmazás alapúval. A másik, hogy ha senkinek egyik platformon sem (mobil, tablet, pc) működik, akkor miért is kellene törölgetnem, telepíthetnem újra? Ha sehol nem megy, akkor nem nálam van a baj talán!

Miért kellett ezt az új rendszert ránk erőltetni, ha nem működik rendesen?

Miért nem lehet visszaállítani a régi verziót, ha az új nem működőképes?

Kérem engedjék , hogy amíg nIncs működőképes új verzió, adfig had regisztraljunk vissza a régi változatra, ami működött!

Ha működőképes lesz az új, akkor lehessen csak átállni. Addig hagyják meg az újat csak lehetőségnek egy béta verziónak azoknak a "perverzeknek" :) akik szeretnek ilyenekkel szarakodni, de ne kelljen egy új hibás rendszert használnom, addig amíg attól agyf@szt kapok!

Köszönöm, ha válaszolnak!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
5 órája, fotohajdu írta:

Sajnos nálam is rendszeres a hiba. :(   4-44-113

Amióta ez a nagy kalap sz@r új TVGO van, azóta egy műsort sem tudok rendesen végignézni. Kérem vissza a régit!!! 
A legnagyobb baj, hogy nem enged visszatérni a régi jól bevált TVGO-ra! Legalább azt engednék meg, mert ez az új teljesen használhatatlan. Csak kikészít idegileg. :( 
Hiába töröltem a cookikat, az előzményeket, indítottom újra, állandóan ugyan az a hiba. Grrr,khsdafcbhjreafjdh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Most nálam már javult a helyzet, nem dobál le hibaüzenettel, de a belépés után egy ideig szakadozik az adás, kilépek - belépek, majd helyreáll. Érthetetlen, hogy egy ekkora műszaki arzenált működtető cég így tud megoldani egy ilyen átállást. Írta itt valaki, hogy üzenetben írjuk le az azonosítót, stb. stb, megtettem, találjátok ki válaszoltak, hát persze, hogy nem.

 

Ekkor: 2020. 09. 30. at 10:49, Telekom szakértő írta:

Sziasztok! Első körben azt tudjuk javasolni, hogy az alkalmazást telepítsétek újra, a böngészőből pedig töröljétek az ideiglenes fájlokat, sütiket, előzményeket. Ha a hiba ezt követően is fenn áll, kérjük, küldjétek el privát üzenetben az adatokat (MT azonosító, kapott hibaüzenet, regisztrált e-mail cím), hogy továbbítani tudjuk a bejelentést illetékes kollégáinknak. Köszönjük szépen! ^Kitti
 

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Sajnos nálam is rendszeres a hiba. :(   4-44-113

Amióta ez a nagy kalap sz@r új TVGO van, azóta egy műsort sem tudok rendesen végignézni. Kérem vissza a régit!!! 
A legnagyobb baj, hogy nem enged visszatérni a régi jól bevált TVGO-ra! Legalább azt engednék meg, mert ez az új teljesen használhatatlan. Csak kikészít idegileg. :( 
Hiába töröltem a cookikat, az előzményeket, indítottom újra, állandóan ugyan az a hiba. Grrr,khsdafcbhjreafjdh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Sziasztok! Első körben azt tudjuk javasolni, hogy az alkalmazást telepítsétek újra, a böngészőből pedig töröljétek az ideiglenes fájlokat, sütiket, előzményeket. Ha a hiba ezt követően is fenn áll, kérjük, küldjétek el privát üzenetben az adatokat (MT azonosító, kapott hibaüzenet, regisztrált e-mail cím), hogy továbbítani tudjuk a bejelentést illetékes kollégáinknak. Köszönjük szépen! ^Kitti

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Üdv. Szintén 4-44-113 a hiba, este nézni akartam a meccset, de szakadozott és rendre ezt a hibát írta ki. Amióta van ezt csinálja. Rendre újra indítottam a laptopot, próbáltam mobilon is, azt is újra indítgattam, de semmi. vagy szakadozik, vagy dobja be a hibát. Remélem még nem fizették ki a munkát, mert az nagy hiba lenne, ha így marad, fontolgatjuk, hogy váltunk.:(

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Üdv töröld az előzményeket, és toröld a cookie és működig chrome böngészőn 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most