Kérdés

Üdvözlöm a kedves Telekomot!

 

Vajon miért vannak problémáim a pinggel már több hónapja a kora esti órákban?Ahogy látom sok más ügyfélnél is jelentkezik ez a probléma és mégsincs kijavítva?Engem éppen ma hívott fel egy kedves szerelő,miután hibajegyet adtam be,hogy ha ők kijönnek és nem találnak hibát,akkor különböző költségekre kell számítanom!Mondta,hogy a Tisztelt Telekom hálózatával semmi probléma nincs!Na ezt nehezen hiszem,mivel én fizetek minden hónapban nem is keveset egy adott szolgáltatásért!Viszont sajnálatos módon ez a szolgáltatás nem működik megfelelően.Azt is mondta az úriember,hogy az már nem az ő problémájuk,hogy én olyan online játékkal játszom,ahol rossz a pingem,szóval használjam arra a netet,amire tudom.Akkor miért is fizetek???????Szerimtem a hűségidő lejárta után nézek más szolgáltatót,ahol az ügyfelek fontosabbak,mint itt a telekomnál.Erre buzdítok mindenkit,akinek hasonlóak a problémái.Itt sajnos nem lesz változás!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

10 válasz erre a kérdésre

Szia! Szakértőink már vizsgálják ezeket a problémákat. Kis türelmedet kérjük a megoldásig! ^Kriszti
 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szia!Rendben lesz türelmem,de vajon a Telekomnak is lesz?Mivel nem tudom arra használni amiért előfizettem,gondolom nem kell fizetnem érte!?Vagy talán mégis?De ha nem működik megfelelően,akkor miért is fizetek?A boltban is egy kg kenyér áráért nem 75 dkg-ot kapok!Hogyis van ez?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
Ekkor: 2021. 02. 11. at 17:51, Telekom szakértő írta:

Szia! Szakértőink már vizsgálják ezeket a problémákat. Kis türelmedet kérjük a megoldásig! ^Kriszti
 

Tavaly augusztus óta nem történt semmi előrelépés az ügyben, a "kis" türelem már rég elfogyott sokaknál.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Mondjuk azt nem értem, hogy ennyi felháborodott ügyfél miatt sem sietnek egy kicsit a javításokkal? Ebből az jön le nekem, hogy nem akarják megtartani az embereket, mert ezek után én biztos nem fogok maradni. Nem vagyok hajlandó fizetni olyan dologért, ami nem működik rendesen. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
Ekkor: 2021. 02. 12. at 17:44, Z0lee1986 írta:

Szia!Rendben lesz türelmem,de vajon a Telekomnak is lesz?Mivel nem tudom arra használni amiért előfizettem,gondolom nem kell fizetnem érte!?Vagy talán mégis?De ha nem működik megfelelően,akkor miért is fizetek?A boltban is egy kg kenyér áráért nem 75 dkg-ot kapok!Hogyis van ez?

Azért fizetsz, ami az ÁSZF-ben és apró betűs részben  le van írva. :)

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
12 perce, uzman írta:

Azért fizetsz, ami az ÁSZF-ben és apró betűs részben  le van írva. :)

 

 Már nemsokáig!:)

 

Ekkor: 2021. 02. 12. at 17:44, Z0lee1986 írta:

Szia!Rendben lesz türelmem,de vajon a Telekomnak is lesz?Mivel nem tudom arra használni amiért előfizettem,gondolom nem kell fizetnem érte!?Vagy talán mégis?De ha nem működik megfelelően,akkor miért is fizetek?A boltban is egy kg kenyér áráért nem 75 dkg-ot kapok!Hogyis van ez?

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Posztolva: (szerkesztve)

Elegem van,hogy délután,kor este,mikor lenne egy kis időm kikapcsolódni,szarakodik az internet.Ez már pofátlanság,ilyen szolgáltatásért pénzt kérni!Ha nem tesznek valamit sürgősen,nem sok ügyfelük fog maradni,ahogy olvasom a fórumot!Mi a francnak van bika 1000Mbps-on netem,ha szarakodik.Haveromnak 1000 éves 3Mbps netje van,de legalább stabil.Ez nagyon elszomorító,hogy ennyire semmibe veszik itt az ügyfeleket!

 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Z0lee1986

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
Ekkor: 2021. 02. 13. at 8:14, Z0lee1986 írta:

Mondjuk azt nem értem, hogy ennyi felháborodott ügyfél miatt sem sietnek egy kicsit a javításokkal? Ebből az jön le nekem, hogy nem akarják megtartani az embereket, mert ezek után én biztos nem fogok maradni. Nem vagyok hajlandó fizetni olyan dologért, ami nem működik rendesen. 

Na most mértem több mint 50% packet losst!Ez most akkor nomális dolog?Egy videót is linkelek a problémáról!https://www.twitch.tv/videos/936780938

Képernyőfelvétel (3).png

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Van már valami fejlemény az ügyben?K***** kezd elegem lenni abból,hogy délutánonként próbálok megoldást találni a problémára,de nincs más szolgáltatót kell váltanom sajnos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Gondolom ez volt a cél.Remélem minden olyan ügyfelük,aki érzékeli a problémát fogja magát és keres egy normális internet szolgáltatót.Itt nem tudom,hogy miért,de nincs és már nem is lesz javítva a probléma.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

+1 ugyanez a jelenseg nalam is es az osszes Telekomos ismerosomnel akivel jatszani szoktam. Ma sokadjara bejelentettem a problemat mar annyit beszelgettem Vandaval hogy elkezdtem erezni valamit... Beszeltem a muszakis emberukkel kerdeztem hogy egyebkent tudnak e errol a jelensegrol azt valaszolta hogy ezzel kapcsolatban meg nem erkezett bejelentes hozzajuk :DDD Aztmondta frissitette a routeremet de persze semmi valtozas... Na a kerdesem az lenne hogy van e itt olyan akinek valahogy megoldottak a problemat ? Egyebkent mar csereltek nalam routert 3x elofizettem killpingre, vpn re de semmi. A legrosszabb az egeszben hogy a tarsashaz ahol lakom szerzosedbe van a Telekommal szoval mas nem kothet be.. Van barmi megoldas vagy el kell koltozzek hogy tudjak WOT-ozni ? :DDD elore is koszi a valaszokat...

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most