Nufi Posztolva ekkor: 2021. október 27. Megosztás Posztolva ekkor: 2021. október 27. Hogyan lehet IP címet cserélni? F@st 5655v2 ha jól tudom ennél a fajtánál állandó az IP cím és nem cserélődik router reset esetén és még hetente se változik meg az IP cím Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Telekom Telekom szakértő Posztolva: 2021. október 28. Telekom Megosztás Posztolva: 2021. október 28. 22 órája, Telekom szakértő írta: Szia @Nufi! Otthoni lakossági internet szolgáltatásunkhoz dinamikus IP címet biztosítunk melyeknél technológiától függően változhat az IP cím. A pontos részleteket ide kattintva tekintheted meg. További kérdés esetén a Telekom chatet ide kattintva érheted el. 1414 telefonos ügyfélszolgálatunk hívása valamennyi belföldi hálózatból díjmentes. ^Levente Kedves Nufi! A chat oldalunk több részén felugró lehetőségként jelenik meg, többek között az idézett válaszunkban jelzett linken. ^Dániel Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Telekom Telekom szakértő Posztolva: 2021. október 29. Telekom Megosztás Posztolva: 2021. október 29. Szia Nufi! Nem jellemző, nem valószínű. Javasoljuk, hogy próbáld meg másik böngészőben is, valamint töröld a sütiket és előzményeket. Köszönjük! ^Lia 1 órája, Nufi írta: nálam nem bukkan elő előfordulhat h a firefox vagy reklám blokkoló, privacy addon-ok blokkolják amiket használok? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Telekom Telekom szakértő Posztolva: 2021. október 29. Telekom Megosztás Posztolva: 2021. október 29. Szia Nufi! Nem jellemző, nem valószínű. Javasoljuk, hogy próbáld meg másik böngészőben, valamint töröld a sütiket és az előzményeket. Köszönjük! ^Lia Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 uzman Posztolva: 2021. október 27. Megosztás Posztolva: 2021. október 27. Nem az eszköz fajtája határozza meg a WAN IP címet, hanem az előfizetés. Otthoni előfizetés esetén nincs fix IP címed, amikor lejár a cím bérleti ideje vagy újrakapcsolódsz, új címet kapsz. Általában naponta változik. Üzleti előfizetés esetén lehet igényelni fix IP címet, ahol mindig ugyanazt a címet kapod. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Nufi Posztolva: 2021. október 27. Szerző Megosztás Posztolva: 2021. október 27. amikor újrakapcsolódom router reset nem változik meg a public IP címem amikor weboldalon csekkolom router beállításainál se tudom megváltoztatni nekem fixnek tűnik és már 2 hete csekkolom kb Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 uzman Posztolva: 2021. október 27. Megosztás Posztolva: 2021. október 27. 4 órája, Nufi írta: amikor újrakapcsolódom router reset nem változik meg a public IP címem amikor weboldalon csekkolom router beállításainál se tudom megváltoztatni nekem fixnek tűnik és már 2 hete csekkolom kb Ha szükséged lenne arra, hogy változzon az IP címed, hívd fel légy szíves a műszaki ügyfélszolgálatot a 1414-es számon és segítenek. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Nufi Posztolva: 2021. október 27. Szerző Megosztás Posztolva: 2021. október 27. telefonon órákat kell várni és megy a pénz addig rajta... emailen szoktam mindent intézni 2021-ben; telekom esetén hogyan kell? posztoltam fórumont és emailt is küldtem de emailen nem kaptam segítséget és nem kaptam linket chat-hez Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: 2021. október 27. Telekom Megosztás Posztolva: 2021. október 27. (szerkesztve) 18 perce, Nufi írta: telefonon órákat kell várni és megy a pénz addig rajta... emailen szoktam mindent intézni 2021-ben; telekom esetén hogyan kell? posztoltam fórumont és emailt is küldtem de emailen nem kaptam segítséget és nem kaptam linket chat-hez Szia @Nufi! Otthoni lakossági internet szolgáltatásunkhoz dinamikus IP címet biztosítunk melyeknél technológiától függően változhat az IP cím. A pontos részleteket ide kattintva tekintheted meg. További kérdés esetén a Telekom chatet ide kattintva érheted el. 1414 telefonos ügyfélszolgálatunk hívása valamennyi belföldi hálózatból díjmentes. ^Levente Szerkesztve ekkor: 2021. október 27. Szerkesztő: Telekom szakértő korrekció Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Nufi Posztolva: 2021. október 27. Szerző Megosztás Posztolva: 2021. október 27. mi értelme a fórumnak és az emailnek ha mobil appra akarnak engem átterelni h segítséget kapjak amikor intézkedni kéne? külfödi oldalakon van "support ticket" telekomon hogy van online? pc-n keresztül akarom csinálni mint ahogy szoktam mindent intézni telekom oldalán nem találtam semmi "support ticket" hez hasonló dolgot email és fórumot leszámítva az app meg 1 hulladék ami mobil használatra kényszerít; van jobb út telekomnál? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Nufi Posztolva: 2021. október 27. Szerző Megosztás Posztolva: 2021. október 27. nyílván nem opció h 24 óráig kikapcsolom a modemet h aztán internet nélkül maradjak amikor napi szinten kell internet dolgokhoz, ügyintézéshez, stb... kábeles Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Nufi Posztolva: 2021. október 27. Szerző Megosztás Posztolva: 2021. október 27. bot próbált kérni MT azonosítót *****om sincs mi az nem én regisztráltam a szolgáltatást csak használom és hozzá férésem van a modemhez adminként ennyit a telekom chatról app-on keresztül pocsék ügyfélszolgálat magyar színvonal szokás szerint Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Nufi Posztolva: 2021. október 27. Szerző Megosztás Posztolva: 2021. október 27. 1 ilyen piti dolgot is lehetlen online intézni emberekkel Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 root Posztolva: 2021. október 28. Megosztás Posztolva: 2021. október 28. 17 hours ago, Nufi said: amikor újrakapcsolódom router reset nem változik meg a public IP címem amikor weboldalon csekkolom router beállításainál se tudom megváltoztatni nekem fixnek tűnik és már 2 hete csekkolom kb Tor browser esetleg? Vagy sikerült kibannolni magad valami kamerás játékból?:)))) Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: 2021. október 28. Telekom Megosztás Posztolva: 2021. október 28. 14 órája, Nufi írta: mi értelme a fórumnak és az emailnek ha mobil appra akarnak engem átterelni h segítséget kapjak amikor intézkedni kéne? külfödi oldalakon van "support ticket" telekomon hogy van online? pc-n keresztül akarom csinálni mint ahogy szoktam mindent intézni telekom oldalán nem találtam semmi "support ticket" hez hasonló dolgot email és fórumot leszámítva az app meg 1 hulladék ami mobil használatra kényszerít; van jobb út telekomnál? Előző üzenetünkben megadott Telekom chat elérhetőségünk weben keresztül működik, nincs szükség külön alkalmazás letöltésére. Szolgáltatásainkkal kapcsolat műszaki segítség kérés, hibabejelentés jelenleg ügyfélszolgálati csatornáinkon keresztül lehetséges, nincs dedikált "support" oldal. Szíves megértésedet kérjük. ^Levente Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Nufi Posztolva: 2021. október 28. Szerző Megosztás Posztolva: 2021. október 28. (szerkesztve) . Szerkesztve ekkor: 2021. október 28. Szerkesztő: Nufi Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Nufi Posztolva: 2021. október 28. Szerző Megosztás Posztolva: 2021. október 28. (szerkesztve) 7 órája, root írta: Tor browser esetleg? Vagy sikerült kibannolni magad valami kamerás játékból?:)))) nem akarok VPN-t használni csak IP címet cserélni am te milyen kamerás játékról beszélsz? pokémon go? mást nem ismerek Szerkesztve ekkor: 2021. október 28. Szerkesztő: Nufi Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Nufi Posztolva: 2021. október 28. Szerző Megosztás Posztolva: 2021. október 28. 5 órája, Telekom szakértő írta: Előző üzenetünkben megadott Telekom chat elérhetőségünk weben keresztül működik, nincs szükség külön alkalmazás letöltésére. Szolgáltatásainkkal kapcsolat műszaki segítség kérés, hibabejelentés jelenleg ügyfélszolgálati csatornáinkon keresztül lehetséges, nincs dedikált "support" oldal. Szíves megértésedet kérjük. ^Levente 3 nap várakozási idő... hány ember dolgozik telekomnál? máshol 1 nap alatt kapok választ Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Nufi Posztolva: 2021. október 28. Szerző Megosztás Posztolva: 2021. október 28. 6 órája, Telekom szakértő írta: Előző üzenetünkben megadott Telekom chat elérhetőségünk weben keresztül működik, nincs szükség külön alkalmazás letöltésére. Szolgáltatásainkkal kapcsolat műszaki segítség kérés, hibabejelentés jelenleg ügyfélszolgálati csatornáinkon keresztül lehetséges, nincs dedikált "support" oldal. Szíves megértésedet kérjük. ^Levente chat-ről van link? nem találom sehol weboldalon csak az ügyfél szolgálat email-es verzióját kb amire válaszidő 3 nap csak gyakori kérdésekről adtál linket chat-tel kapcsolatban de ott sincsen link Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Nufi Posztolva: 2021. október 29. Szerző Megosztás Posztolva: 2021. október 29. 21 órája, Telekom szakértő írta: Kedves Nufi! A chat oldalunk több részén felugró lehetőségként jelenik meg, többek között az idézett válaszunkban jelzett linken. ^Dániel nálam nem bukkan elő előfordulhat h a firefox vagy reklám blokkoló, privacy addon-ok blokkolják amiket használok? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: 2021. október 29. Telekom Megosztás Posztolva: 2021. október 29. 1 órája, Nufi írta: nálam nem bukkan elő előfordulhat h a firefox vagy reklám blokkoló, privacy addon-ok blokkolják amiket használok? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: 2021. október 29. Telekom Megosztás Posztolva: 2021. október 29. 1 órája, Nufi írta: nálam nem bukkan elő előfordulhat h a firefox vagy reklám blokkoló, privacy addon-ok blokkolják amiket használok? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
Nufi
Hogyan lehet IP címet cserélni? F@st 5655v2
ha jól tudom ennél a fajtánál állandó az IP cím és nem cserélődik router reset esetén és még hetente se változik meg az IP cím
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
21 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.