Nufi

Hogyan kell IP címet lehet? F@st 5655v2

Kérdés

Hogyan lehet IP címet cserélni? F@st 5655v2

ha jól tudom ennél a fajtánál állandó az IP cím és nem cserélődik router reset esetén és még hetente se változik meg az IP cím

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

21 válasz erre a kérdésre

Szia Nufi!

Nem jellemző, nem valószínű. Javasoljuk, hogy próbáld meg másik  böngészőben, valamint töröld a sütiket és az előzményeket. Köszönjük! ^Lia

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
1 órája, Nufi írta:

nálam nem bukkan elő

előfordulhat h a firefox vagy reklám blokkoló, privacy addon-ok blokkolják amiket használok?

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szia Nufi!

Nem jellemző, nem valószínű. Javasoljuk, hogy próbáld meg másik böngészőben is, valamint töröld a sütiket és előzményeket. Köszönjük! ^Lia

1 órája, Nufi írta:

nálam nem bukkan elő

előfordulhat h a firefox vagy reklám blokkoló, privacy addon-ok blokkolják amiket használok?

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
1 órája, Nufi írta:

nálam nem bukkan elő

előfordulhat h a firefox vagy reklám blokkoló, privacy addon-ok blokkolják amiket használok?

 

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
21 órája, Telekom szakértő írta:

Kedves Nufi!

A chat oldalunk több részén felugró lehetőségként jelenik meg, többek között az idézett válaszunkban jelzett linken. ^Dániel

nálam nem bukkan elő

előfordulhat h a firefox vagy reklám blokkoló, privacy addon-ok blokkolják amiket használok?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
22 órája, Telekom szakértő írta:

Szia @Nufi! Otthoni lakossági internet szolgáltatásunkhoz dinamikus IP címet biztosítunk melyeknél technológiától függően változhat az IP cím. A pontos részleteket ide kattintva tekintheted meg.

További kérdés esetén a Telekom chatet ide kattintva érheted el.

1414 telefonos ügyfélszolgálatunk hívása valamennyi belföldi hálózatból díjmentes. ^Levente

Kedves Nufi!

A chat oldalunk több részén felugró lehetőségként jelenik meg, többek között az idézett válaszunkban jelzett linken. ^Dániel

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
6 órája, Telekom szakértő írta:

Előző üzenetünkben megadott Telekom chat elérhetőségünk weben keresztül működik, nincs szükség külön alkalmazás letöltésére.

Szolgáltatásainkkal kapcsolat műszaki segítség kérés, hibabejelentés jelenleg ügyfélszolgálati csatornáinkon keresztül lehetséges, nincs dedikált "support" oldal. Szíves megértésedet kérjük. ^Levente

chat-ről van link? nem találom sehol weboldalon csak az ügyfél szolgálat email-es verzióját kb amire válaszidő 3 nap

csak gyakori kérdésekről adtál linket chat-tel kapcsolatban de ott sincsen link

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
5 órája, Telekom szakértő írta:

Előző üzenetünkben megadott Telekom chat elérhetőségünk weben keresztül működik, nincs szükség külön alkalmazás letöltésére.

Szolgáltatásainkkal kapcsolat műszaki segítség kérés, hibabejelentés jelenleg ügyfélszolgálati csatornáinkon keresztül lehetséges, nincs dedikált "support" oldal. Szíves megértésedet kérjük. ^Levente

3 nap várakozási idő...

hány ember dolgozik telekomnál?

máshol 1 nap alatt kapok választ

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Posztolva: (szerkesztve)

7 órája, root írta:

Tor browser esetleg? Vagy sikerült kibannolni magad valami kamerás játékból?:))))

nem akarok VPN-t használni csak IP címet cserélni

am te milyen kamerás játékról beszélsz? pokémon go? mást nem ismerek

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Nufi

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Posztolva: (szerkesztve)

.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Nufi

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
14 órája, Nufi írta:

mi értelme a fórumnak és az emailnek ha mobil appra akarnak engem átterelni h segítséget kapjak amikor intézkedni kéne?

külfödi oldalakon van "support ticket" telekomon hogy van online? pc-n keresztül akarom csinálni mint ahogy szoktam mindent intézni

telekom oldalán nem találtam semmi "support ticket" hez hasonló dolgot email és fórumot leszámítva

az app meg 1 hulladék ami mobil használatra kényszerít; van jobb út telekomnál?

Előző üzenetünkben megadott Telekom chat elérhetőségünk weben keresztül működik, nincs szükség külön alkalmazás letöltésére.

Szolgáltatásainkkal kapcsolat műszaki segítség kérés, hibabejelentés jelenleg ügyfélszolgálati csatornáinkon keresztül lehetséges, nincs dedikált "support" oldal. Szíves megértésedet kérjük. ^Levente

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
17 hours ago, Nufi said:

amikor újrakapcsolódom router reset nem változik meg a public IP címem amikor weboldalon csekkolom

router beállításainál se tudom megváltoztatni

nekem fixnek tűnik és már 2 hete csekkolom kb

Tor browser esetleg? Vagy sikerült kibannolni magad valami kamerás játékból?:))))

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

1 ilyen piti dolgot is lehetlen online intézni emberekkel

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

bot próbált kérni MT azonosítót *****om sincs mi az

nem én regisztráltam a szolgáltatást csak használom és hozzá férésem van a modemhez adminként

ennyit a telekom chatról app-on keresztül

pocsék ügyfélszolgálat

magyar színvonal szokás szerint

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

nyílván nem opció h 24 óráig kikapcsolom a modemet h aztán internet nélkül maradjak amikor napi szinten kell internet dolgokhoz, ügyintézéshez, stb...

kábeles

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

mi értelme a fórumnak és az emailnek ha mobil appra akarnak engem átterelni h segítséget kapjak amikor intézkedni kéne?

külfödi oldalakon van "support ticket" telekomon hogy van online? pc-n keresztül akarom csinálni mint ahogy szoktam mindent intézni

telekom oldalán nem találtam semmi "support ticket" hez hasonló dolgot email és fórumot leszámítva

az app meg 1 hulladék ami mobil használatra kényszerít; van jobb út telekomnál?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Posztolva: (szerkesztve)

18 perce, Nufi írta:

telefonon órákat kell várni és megy a pénz addig rajta...

emailen szoktam mindent intézni 2021-ben; telekom esetén hogyan kell? posztoltam fórumont és emailt is küldtem de emailen nem kaptam segítséget és nem kaptam linket chat-hez

Szia @Nufi! Otthoni lakossági internet szolgáltatásunkhoz dinamikus IP címet biztosítunk melyeknél technológiától függően változhat az IP cím. A pontos részleteket ide kattintva tekintheted meg.

További kérdés esetén a Telekom chatet ide kattintva érheted el.

1414 telefonos ügyfélszolgálatunk hívása valamennyi belföldi hálózatból díjmentes. ^Levente

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Telekom szakértő
korrekció

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

telefonon órákat kell várni és megy a pénz addig rajta...

emailen szoktam mindent intézni 2021-ben; telekom esetén hogyan kell? posztoltam fórumont és emailt is küldtem de emailen nem kaptam segítséget és nem kaptam linket chat-hez

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
4 órája, Nufi írta:

amikor újrakapcsolódom router reset nem változik meg a public IP címem amikor weboldalon csekkolom

router beállításainál se tudom megváltoztatni

nekem fixnek tűnik és már 2 hete csekkolom kb

Ha szükséged lenne arra, hogy változzon az IP címed, hívd fel légy szíves a műszaki ügyfélszolgálatot a 1414-es számon és segítenek.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

amikor újrakapcsolódom router reset nem változik meg a public IP címem amikor weboldalon csekkolom

router beállításainál se tudom megváltoztatni

nekem fixnek tűnik és már 2 hete csekkolom kb

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Nem az eszköz fajtája határozza meg a WAN IP címet, hanem az előfizetés. Otthoni előfizetés esetén nincs fix IP címed, amikor lejár a cím bérleti ideje vagy újrakapcsolódsz, új címet kapsz. Általában naponta változik.

Üzleti előfizetés esetén lehet igényelni fix IP címet, ahol mindig ugyanazt a címet kapod.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most