Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Hogyan kell IP címet lehet? F@st 5655v2


Nufi

Kérdés

21 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 1
  • Telekom
22 órája, Telekom szakértő írta:

Szia @Nufi! Otthoni lakossági internet szolgáltatásunkhoz dinamikus IP címet biztosítunk melyeknél technológiától függően változhat az IP cím. A pontos részleteket ide kattintva tekintheted meg.

További kérdés esetén a Telekom chatet ide kattintva érheted el.

1414 telefonos ügyfélszolgálatunk hívása valamennyi belföldi hálózatból díjmentes. ^Levente

Kedves Nufi!

A chat oldalunk több részén felugró lehetőségként jelenik meg, többek között az idézett válaszunkban jelzett linken. ^Dániel

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
  • Telekom

Szia Nufi!

Nem jellemző, nem valószínű. Javasoljuk, hogy próbáld meg másik böngészőben is, valamint töröld a sütiket és előzményeket. Köszönjük! ^Lia

1 órája, Nufi írta:

nálam nem bukkan elő

előfordulhat h a firefox vagy reklám blokkoló, privacy addon-ok blokkolják amiket használok?

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Nem az eszköz fajtája határozza meg a WAN IP címet, hanem az előfizetés. Otthoni előfizetés esetén nincs fix IP címed, amikor lejár a cím bérleti ideje vagy újrakapcsolódsz, új címet kapsz. Általában naponta változik.

Üzleti előfizetés esetén lehet igényelni fix IP címet, ahol mindig ugyanazt a címet kapod.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
4 órája, Nufi írta:

amikor újrakapcsolódom router reset nem változik meg a public IP címem amikor weboldalon csekkolom

router beállításainál se tudom megváltoztatni

nekem fixnek tűnik és már 2 hete csekkolom kb

Ha szükséged lenne arra, hogy változzon az IP címed, hívd fel légy szíves a műszaki ügyfélszolgálatot a 1414-es számon és segítenek.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom
18 perce, Nufi írta:

telefonon órákat kell várni és megy a pénz addig rajta...

emailen szoktam mindent intézni 2021-ben; telekom esetén hogyan kell? posztoltam fórumont és emailt is küldtem de emailen nem kaptam segítséget és nem kaptam linket chat-hez

Szia @Nufi! Otthoni lakossági internet szolgáltatásunkhoz dinamikus IP címet biztosítunk melyeknél technológiától függően változhat az IP cím. A pontos részleteket ide kattintva tekintheted meg.

További kérdés esetén a Telekom chatet ide kattintva érheted el.

1414 telefonos ügyfélszolgálatunk hívása valamennyi belföldi hálózatból díjmentes. ^Levente

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Telekom szakértő
korrekció
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

mi értelme a fórumnak és az emailnek ha mobil appra akarnak engem átterelni h segítséget kapjak amikor intézkedni kéne?

külfödi oldalakon van "support ticket" telekomon hogy van online? pc-n keresztül akarom csinálni mint ahogy szoktam mindent intézni

telekom oldalán nem találtam semmi "support ticket" hez hasonló dolgot email és fórumot leszámítva

az app meg 1 hulladék ami mobil használatra kényszerít; van jobb út telekomnál?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom
14 órája, Nufi írta:

mi értelme a fórumnak és az emailnek ha mobil appra akarnak engem átterelni h segítséget kapjak amikor intézkedni kéne?

külfödi oldalakon van "support ticket" telekomon hogy van online? pc-n keresztül akarom csinálni mint ahogy szoktam mindent intézni

telekom oldalán nem találtam semmi "support ticket" hez hasonló dolgot email és fórumot leszámítva

az app meg 1 hulladék ami mobil használatra kényszerít; van jobb út telekomnál?

Előző üzenetünkben megadott Telekom chat elérhetőségünk weben keresztül működik, nincs szükség külön alkalmazás letöltésére.

Szolgáltatásainkkal kapcsolat műszaki segítség kérés, hibabejelentés jelenleg ügyfélszolgálati csatornáinkon keresztül lehetséges, nincs dedikált "support" oldal. Szíves megértésedet kérjük. ^Levente

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
5 órája, Telekom szakértő írta:

Előző üzenetünkben megadott Telekom chat elérhetőségünk weben keresztül működik, nincs szükség külön alkalmazás letöltésére.

Szolgáltatásainkkal kapcsolat műszaki segítség kérés, hibabejelentés jelenleg ügyfélszolgálati csatornáinkon keresztül lehetséges, nincs dedikált "support" oldal. Szíves megértésedet kérjük. ^Levente

3 nap várakozási idő...

hány ember dolgozik telekomnál?

máshol 1 nap alatt kapok választ

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
6 órája, Telekom szakértő írta:

Előző üzenetünkben megadott Telekom chat elérhetőségünk weben keresztül működik, nincs szükség külön alkalmazás letöltésére.

Szolgáltatásainkkal kapcsolat műszaki segítség kérés, hibabejelentés jelenleg ügyfélszolgálati csatornáinkon keresztül lehetséges, nincs dedikált "support" oldal. Szíves megértésedet kérjük. ^Levente

chat-ről van link? nem találom sehol weboldalon csak az ügyfél szolgálat email-es verzióját kb amire válaszidő 3 nap

csak gyakori kérdésekről adtál linket chat-tel kapcsolatban de ott sincsen link

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...