Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Készülék kiszállítása


Anita

Kérdés

3 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 1

Szia Anita! Ez kb. mikor történt, mikor lett volna aktuális a szállítás? Munkahelyre kérted? Úgy tudom, a futárcégnél csak a kiszállítás napja fix, de sajnos a napszak már nem. Találtam neked erre egy választ a T Honlapján itt, talán érdemes még várnod. Egyébként pedig nagyon jó találmány, hogy rendelésedet az internetes oldalukon is nyomon követheted, hátha ott többet látsz.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 2

Sziasztok!Mi  történik akkor ha a készülékemet nem abban az időpontban szállították ki amit én megadtam.Hova fordulhatok ebben  az esetben?

Ha GLS futáral kérted a kiszállítást akkor, a kiszállítás napján a GLS küld egy emailt,amiben szerepel a futár telefonszáma is,vele lehet egyeztetni a részletekről,egyéb esetben a Telekom házhozszállítási csoportjánál is lehet érdeklődni a hívás hálózaton belül díjmentes +36 30 930 3030

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...