Ugrás a tartalomhoz
  • 1

TV szolgáltatás


Mifene

Kérdés

Üdv! Amióta a legújabb fejlesztés lefutott az Android smart akármire, azóta este 20-kor szakadozik, majd leáll a TV napok óta. Bármit csinálok, ki-be kapcs , internet ki-be kapcs bármit nyökügünk nem indul el órákig. csak teker. Aztán kb 22 óra után magától, egyszer csak elindult.  Az emberek többsége nem este nézné a TV-t? Vagy erre már külön elő kell fizetni? Nem érthető ez az egész.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

11 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
11 perce, Mifene írta:

Üdv! Amióta a legújabb fejlesztés lefutott az Android smart akármire, azóta este 20-kor szakadozik, majd leáll a TV napok óta. Bármit csinálok, ki-be kapcs , internet ki-be kapcs bármit nyökügünk nem indul el órákig. csak teker. Aztán kb 22 óra után magától, egyszer csak elindult.  Az emberek többsége nem este nézné a TV-t? Vagy erre már külön elő kell fizetni? Nem érthető ez az egész.

Nálunk IPTV van de tegnap óta hasonló a jelenség. 20:00 útán szakadozik az adás. :(

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom

Sziasztok!

 

Hétvégén országosan érintett problémát tapasztaltunk TV szolgáltatásunkkal, melyet szakértő kollégáink a lehető leghamarabb elhárítottak.  Az okozott kellemetlenségekért ezúton is elnézéseteket kérjük! Bízunk benne már Nálatok is minden rendben van. Amennyiben továbbra is hibát tapasztaltok, kérjük, jelezzétek nekünk privát üzenetben, hogy segítségetekre lehessünk! ^Szilvi

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Nálunk három napja élvezhetetlen a szolgáltatás! Szombat és vasárnap este a tv szolgáltatás akadozott majd teljesen megszűnt az esti órákban, ma este már az internetea hálózat sem érhető el így sem tv sem internet sem telefon nem használható! " Vanda" a hibabejelentésemre nagy kegyesen ajánlott 72 órára belföldi korlátlan mobilinternetet. Nagyon jó csak a családban nem telekomos mobilok vannak! És fizetjük a nem túl olcsó előfizetési díjat a használhatatlan szolgáltatásért. Gratulálok Magyar Telekom!!!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom

Kedves Aniszter! 

Az elmúlt hétvégén sajnos több alkalommal is központi technikai hiba áll fent, ami miatt elnézésedet kérjük. Amennyiben jelenleg is hibát tapasztalsz az otthoni szolgáltatásod működésében kérjük, hogy írd meg nekünk privát üzenetben a részletes hibát, az érintett MT azonosítódat és a kapcsolattartói telefonszámodat és segítünk. Köszönjük! ^Lia 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...