Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Két hónapja nem kaptunk számlát!!!


zsari49

Kérdés

3 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0

Üdv!

 

Sajnos itt senki sem fog tudni érdemben segíteni ebben a kérdésben - ezen a fórumon  a tagok egymást segítik a szolgáltatások és eszközök használata során felmerülő kérdésekben, azoban ez nem olyan "hivatalos" kommunikációs csatorna ahol a kérdésedre választ kaphatnál. Azt javaslom küldd el a panaszod a szokásos csatornák egyikén:

Bár ilyen elhúzódó probléma esetén szerintem az a leggyorsabb, ha a telefonos ügyfélszolgálattól próbálsz segítséget, tájékoztatást kérni a 1412 - es telefonszámon.

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...