zsari49

Két hónapja nem kaptunk számlát!!!

Kérdés

Két hónapja nem kaptunk számlát a lányom Budapesten bement egyik üzletükbe befizetni és ott azt mondták hogy kipostázták de ide nem érkezett meg aszámla alányom nevén van ****** ***** ********* KOSSUTH UTCA 27 Jó lenne ha utána néznének mert igy nekünk ez nem jó!!!!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

3 válasz erre a kérdésre

Sajnos a Telekom által küldött levelek postázása valóban akadozik, ezt mostani saját tapasztalatból is meg tudom erősíteni, nekem kettő nem érkezett meg.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

 

itt van egy csomó okosság, hogy mit kell tenni, ha nem kaptad meg a számlát: mobil és otthoni.

de még az is lehet, hogy a lányod áttért az elektronikus számlára, ilyenkor már nem küldenek postán számlát, hanem online tudja megnézni.

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Üdv!

 

Sajnos itt senki sem fog tudni érdemben segíteni ebben a kérdésben - ezen a fórumon  a tagok egymást segítik a szolgáltatások és eszközök használata során felmerülő kérdésekben, azoban ez nem olyan "hivatalos" kommunikációs csatorna ahol a kérdésedre választ kaphatnál. Azt javaslom küldd el a panaszod a szokásos csatornák egyikén:

Bár ilyen elhúzódó probléma esetén szerintem az a leggyorsabb, ha a telefonos ügyfélszolgálattól próbálsz segítséget, tájékoztatást kérni a 1412 - es telefonszámon.

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most