A múlt hónapban akciós volt az LG 40UB800V televízió. Mivel éppen lejáróban van a hűségnyilatkozatom meg is rendeltem.
Pár napon belül hívott is egy ügyintéző adategyeztetésre. Mondta, hogy 30 munkanap a hivatalos határidő, de általában 4-5 munkanap alatt meg szokott történni a kiszállítás. Most így egy hónappal később elfogyott a türelmem, és próbáltam érdeklődni a kiszállítás idejéről, de email-es reklamációra nem kapok választ, a telefonos ügyfélszolgálat pedig csak nyomja a rizsát, hogy "örömmel értesítenek, hogy engedélyezték a rendelésemet, és hamarosan megkapom, de még nem adták át a futárnak."
Levélben 6, azat HAT DARAB szerződést kaptam a hűséghosszabbításról (volt olyan, hogy egy napon kettőt is!!!!) , de a netes felületre belépve a hűségéghosszabbításnak nyoma sincs.
Nem lehetne, hogy a sok levél helyett végre korrekt tájékoztatást, és egy tévét kapjak?
Kérdés
Sitti
Tisztelt Telekom!
A múlt hónapban akciós volt az LG 40UB800V televízió. Mivel éppen lejáróban van a hűségnyilatkozatom meg is rendeltem.
Pár napon belül hívott is egy ügyintéző adategyeztetésre. Mondta, hogy 30 munkanap a hivatalos határidő, de általában 4-5 munkanap alatt meg szokott történni a kiszállítás.
Most így egy hónappal később elfogyott a türelmem, és próbáltam érdeklődni a kiszállítás idejéről, de email-es reklamációra nem kapok választ, a telefonos ügyfélszolgálat pedig csak nyomja a rizsát, hogy "örömmel értesítenek, hogy engedélyezték a rendelésemet, és hamarosan megkapom, de még nem adták át a futárnak."
Levélben 6, azat HAT DARAB szerződést kaptam a hűséghosszabbításról (volt olyan, hogy egy napon kettőt is!!!!) , de a netes felületre belépve a hűségéghosszabbításnak nyoma sincs.
Nem lehetne, hogy a sok levél helyett végre korrekt tájékoztatást, és egy tévét kapjak?
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
16 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.