Ugrás a tartalomhoz
  • 1

Televízió szállítási határidő


Sitti

Kérdés

Tisztelt Telekom!

 

A múlt hónapban akciós volt az LG 40UB800V televízió. Mivel éppen lejáróban van a hűségnyilatkozatom meg is rendeltem.

Pár napon belül  hívott is egy ügyintéző adategyeztetésre. Mondta, hogy 30 munkanap a hivatalos határidő, de általában 4-5 munkanap alatt meg szokott történni a kiszállítás.
Most így egy hónappal később elfogyott a türelmem, és próbáltam érdeklődni a kiszállítás idejéről, de email-es reklamációra nem kapok választ, a telefonos ügyfélszolgálat pedig csak nyomja a rizsát, hogy "örömmel értesítenek, hogy engedélyezték a rendelésemet, és hamarosan megkapom, de még nem adták át a futárnak."

Levélben 6, azat HAT DARAB szerződést kaptam a hűséghosszabbításról (volt olyan, hogy egy napon kettőt is!!!!) , de a netes felületre belépve a hűségéghosszabbításnak nyoma sincs.

Nem lehetne, hogy a sok levél helyett végre korrekt tájékoztatást, és egy tévét kapjak?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

16 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 1

Szia!

 

Valóban sajnálatos az általad leírt eset, de itt senki sem fog tudni érdemben segíteni az ügyben, ez a fórum ugyanis nem hivatalos kommunikációs csatorna, itt a tagok probálnak segítséget nyújtani egymásnak a felmerülő kérdésekben.

Abszolút érthető, ha dühös vagy, mert itt nagyon úgy néz ki, hogy valamilyen adminisztrációs baki okozza a kavarodást, erre utalhat, hogy hatszor is kaptál a hűséghosszabbításról e-mailt. Nem tehetsz mást, minthogy tovább próbálkozol a telefonos ügyfélszolgálaton, bár lehet, hogy ezúttal eredményesebb lenne egy személyes ügyintézés valamelyik T Pontban, hátha ott pontosabbat tudnak mondani.

 

Remélem, mielőbb sikeresen megoldódik a problémád!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 2

Hatszor kaptam POSTAI úton levelet.  :smileyhappy: Nem emailt. :smileywink:

Amúgy akárhol érdeklődök mindenhol azt a sablon választ kapom, hogy "folyamatban van a rendelés".

Ami lényegében semmit sem ér, hiszen ezt magamtól is tudtam....

 

Nem értem, hogy a mai világban hogy működhet egy webshop egy hónapos átfutási idővel....

Ennyi idő alatt azok a dolgok is megérkeznek amiket Kínából rendelek! :smileytongue:

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Nos lezáródott az ügyem. A helyzet a következő:
Sokunkkal előfordult már, hogy egy Tescós akciós újságban meglátott valamit, de amikor bemegy az áruházba a szóban forgó termék kifogyott, viszont abból a másikból ami ugyan drágább, de legalább van belőle. Nos én is így jártam a Telekommal. Amit csináltak kimerítette a tisztességtelen üzleti magatartás fogalmát, és leereszkedett a Tesco szintjére.
Meghirdet egy terméket nagyon jó árban. Én balga megrendeltem. Majd amikor nem akar megérkezni az árú érdeklődök, hogy mi a fene van először azt mondják, hogy minden rendben várjak türelemmel, csak egy kicsit késik a rendelés, majd egy hónappal később amikor vége az akciónak közlik, hogy bocsi rendszerhiba miatt törölték a rendelést, és a termék meg elfogyott hiába volt nekem lefoglalva egy darab belőle.

Válasszak a másik készüléket 50-100%-kal drágábban. Köszönöm szépen! Ez aztán a korrekt hozzáállás!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Hello én is ugyan ezt a készüléket rendeltem meg LG 40UB800V televízió.22.-én járt le a határidő hogy kiszálítsák de semmi,azt mondták a kedves kapcsolatot fel nem vevő munkatársak,mert midíg csak mi hívtuk őket hogy rendszerhiba volt de 24.éig meg kell kapnunk a készüléket,23.án mondták hogy már a futárnál kell hogy legyen,de 24.én  hívtam megint őket mert semmi ,és bevágták hogy már nincs raktáron,gondolom 23.án még ezt nem tudhatták ,rám akartak sózni 1 rosszabb készüléket majdnem ugyan olyan értékbe,plussz 1 hónap, én meg töröltettem a megrendelést  ennyi Telekom NE RENDELJEN EZEKTŐL SENKI SEMMIT mert átb...ás az egész .Ja én 1 nap alatt 7 szerződést kaptam ÉS NAGYON GONDOLKODOM HOGY JELENTEM A FOGYASZTÓVÉDELEMNÉL  A NAGY ÉS CSODÁLATOS HAZUG TELEKOMOT

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Én már jelentettem őket a fogyasztóvédelemnél. Ők azt mondták, hogy amikor telefonon beszéltünk akkor egy olyan szerződés jött létre kettőnk között, amely egyrészt engem arra kötelez, hogy kifizessem a televíziót, másrészt őket is kötelezi arra, hogy leszállítsák.

Mivel ők ezt nem teljesítették én kérhetem azt, hogy egy hasonló tudású készüléket azonos áron adjanak ide nekem, hiszen mi erre az árra kötöttük a szerződést. Ezt a "követelést" írásban kell jelezni feléjük, és nekik (megint) 30 napuk van erre válaszolni.

Ha nem jutunk dűlőre akkor mehetünk a békéltető testület elé.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Szia4 Én most fordultam a fogyasztóvédelemhez. Pontosan így jártam,de nekem ráadásul van írásos szerződésem is. A Magyar Telekom velem szemben-is- szerződésszegést követett el,ezért mindenféle szolgáltatását visszamondhatnám,a rám előírt következmények nélkül. Ügyvéd barátom jól körüljárta a dolgot,több szolgáltató mumusa Még gondolkodom a dolgon,illetve megvárom a fogyasztóvédelmi felügyelőség válaszát. Pár évvel ezelőtt az Aldit jelentettük fel,mer akciózott egy terméket,nem volt egy darab sem az üzleteikbe,ezér tízmillió Ft. bírságot kapott. Össze kellene fognunk,mert ezek szerint sokan jártunk így. Úgy látszik sok a pénze a Tkomnak. Én most,csak a tv-t szreretném megkapni,ha ez nem megy,akkor eljárást kezdeményezek, a fogyasztók megtévesztése ráutaló és szerződéssel kecsegtető módon címszóval.Már abban a könnyű helyzetben vagyok,egy másik szolgáltató is megjelent az utcánkban,így -miután elintézem a Tkomot -átnyergelek oda. Szia,barátsággal nagymaki

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Kedves Shypac! Mi most fordulunk a fogy védelemhez. E-mail: fogyvedkmfbudapest@nfh.huVásárlók szándékos megtévesztése,anyagi haszonszerzés miatt. Az az most feljelentést teszünk. évekkel ezelőtt ezt az Aldival is megtettem. 0millára bírságolták meg. Van -sajnos-tapasztalatom. nem hagyom annyiban. Email címem: *********@gmail.com. Keresd sittit is ,itt van azoldalon

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Budapest Főváros KormányhivatalaMűszaki, Engedélyezési és Fogyasztóvédelmi Főosztály, Fogyasztóvédelmi Osztály

Tisztelt …………….Úr! Nem tudtam hová forduljak-szerintem jogos  - panaszommal,ezért az interneten kerestem meg elérhetőségüket.

Elnézését kérem,ha rossz helyre írok,kérem,ebben az esetben legyen kedves továbbítsa a megfelelő osztályra levelemet. Isten őrizzen attól,hogy postásnak akarnám használni,de kérem higgye el,nem vagyok tájékozott az ilyen ügyekben.

Történetem a következő.

A Magyar Telekom,szeptember -október tájékán leállítja analóg kábel tv szolgáltatását,csak digitális és Mpeg 4 tömörítésű /IPTV/ jeleket továbbít. ezért akinek katódsugárcsöves (régi készüléke van) választhat -kényszerből-vagy bérel set top boxot /IPTV előfizetés esetén,mert a mellé nem adnak ingyenesen/ vagy vásárol egy új televíziót,amelyik alkalmas a DVB-C jelek vételére. Én szerettem volna egy televíziót vásárolni,a T.kom honlapján feltüntetett televíziók közül. Meg is rendeltem telefonon. 2015 július 30.-án Az ügyintéző neve ***** ******* volt.Közölte maximum 30 nap a szállítási határidő,de egy hét,max egy két nappal több és kiszállítja a futár díjtalanul. A megrendelt televíziót a T.kom honlapján részletre is és házhoz szállítva készpénz fizetéssel is árusította,illetve reklámozta. A régi -arany vagy platinakártyás ügyfeleknek-házhoz szállítva 79 990 Ft,egy összegben való fizetés, plusz a szerződés életbelépésétől számított két év,megújított tv előfizetés volt a feltétele. A megrendelt televízió gyártmánya és típusa a következő: SAMSUNG UE40EH5000WXXH FULL HD LED TV. A megrendelt televízió eredeti ára a T.komnál kb.95 000 Ft.volt. Én tudtam volna vásárolni internetes áruházban 89 900 Ft.-ért. Amikor az ember nyugdíjas akkor minden forint számít. Úgysem akartam szolgáltatót váltani,annak ellenére,borzasztó sok a baj,mind műszakilag,mind ügyfélszolgálatilag velük,nem is sorolnám. Ezért vállalva a két év újraindított hűségnyilatkozatot,a televíziót megrendeltem. Augusztus 4.-én észrevettem,a T.kom oldalán,a saját regisztrációs oldalamon a dokumentumok közt szerepel egy új szerződés. Gyorsan rákattintottam és megjelent a szerződés a meghosszabbított hűségnyilatkozatos tv előfizetési díjjal,valamint a vásárolt televízió típusával. Két -cégszerű-aláírás volt a szerződésmódosításon. Mindjárt le is töltöttem,kinyomtattam.Másnap megint beléptem jelszavammal az oldalamra,meglepődve láttam,levették az oldalamról a szerződést. Mindjárt telefonáltam az ügyfélszolgálatra. Közölte velem az ügyintéző-hiba történt,törlődött a megrendelésem (a tv típusát tudta, érdekes módon) Helyrehozza,meglesz a televízió.Amennyiben szerdáig,augusztus 12.-ig nem szállítják,telefonáljak. Hétfőn,megnéztem az oldalamat a T.komnál,nem volt feltéve újra a megrendelésem. Telefonáltam augusztus 10.-én hétfőn. Egy -a szokásostól eltérően- barátságtalan hölgy volt az ügyfélszolgálatos,aki közölte nincs is megrendelésem. mondtam neki,miért ne lenne,bemondtam a szerződésszámot. -Ki lett törölve már harmadszor,mondta. Nem sokáig beszélgettünk,nem volt miről. 2015 augusztus 13.-án ismét telefonáltam,egy nagyon kedves kis hölgy vette fel a telefont-*** ****nek hívják- aki közölte ismét törölve van a szerződésem,már televízióm sem lesz,mert augusztus 10.-e óta nincs nekik. Mondtam,én július 30.-án rendeltem,megkaptam a szerződést augusztus 4.-én. Sajnos ő nem tud mit tenni. Persze én már időközben a panasziroda vezetőjének címezve írtam a neten egy levelet. Soha nem válaszolnak rá,majd csak sokára levélben. Ész megáll. Nosza írtam egy levelet melyben közöltem,én úgy tudom,ha nem tudják azt a készüléket szállítani,akkor egy ugyan olyan paraméterekkel rendelkező készüléket kell szállítaniuk azért az árért amire szerződést kötöttem,ráadásul akkor még a honlapjukon szerepelt és szerződést is küldtek róla,amit mellékelek Önnek. Nem tudom így van e,ezt is szeretném kérdezni Öntől. Kérem a Magyar Telekom ellen az eljárást-a kivizsgálás után - megindítani szíveskedjék,vásárlói megtévesztés,károkozás,haszonszerzés céljából.

Szeretném kérni tanácsát,mi a törvényes jogom,ki fog engem és a hasonlóan becsapott fogyasztókat megvédeni az ilyen és ehhez hasonló cégek eljárásaival szemben?? Szeretném elmondani, a Telekom ezen eljárása,teljes mértékben ellentmond Magyarország Kormánya és Timotheus Höttges úr, a Deutsche Telekom AG vezérigazgatója által,2014 február 21.-én aláírt,együttműködési megállapodás a digitális Magyarországért szerződésben foglaltakra,miszerint abban nem szerepel az,hogy Christopher Mattheisen úrnak,a magyarországi igazgatónak az aláírásával hitelesített szerződést a cég magyarországi alkalmazottai,vezetői az egyszerű fogyasztók becsapására,megtévesztésére használják fel. 2015.szeptember 1.-én a T.kom megszünteti analóg kábel tv adását. Vásárolhatok e máshol televíziót,hasonló paraméterekkel,de sajnos drágábban mint a T.kom hirdette,azután a T.kom a különbözetet kifizeti?Tisztelt …………..Úr! Mi az eljárás ebben az ügyben?? Létezik az,komoly cégek,magyarországi szerencselovag fiókjai,azt tegyenek amit csak akarnak??

Szíves válaszát előre is köszönve,üdvözlettel:

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...