jani44 Posztolva ekkor: 2014. november 6. Megosztás Posztolva ekkor: 2014. november 6. Kb. 2 hónapja nagy kérdés: mikor lesz használható a T-Home ügyféloldala, hogy végre lehessen követni az előfizetői, ill. számla adatokat? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Roli82 Posztolva: 2014. december 9. Megosztás Posztolva: 2014. december 9. Szia.Ezek a menüpontok kb sose voltak jók a otthoni szolgáltatások online felületen,nem is érdemes ott rendelgetni. A levelekre beérkezési sorrendben válaszolnak 30 napon belül. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Roli82 Posztolva: 2014. december 10. Megosztás Posztolva: 2014. december 10. Na nálam tegnap nagyon csúnyán leszerepelt a Telekom! Story: Rendeltem az Online felületen egy TV-t részletre,mert ami volt elromlott. KB 1 hét múlva hívtak a megrendelésemmel kapcsolatban,mindent rendben találtak tájékoztattak arról,hogy 8-10 nap múlva itt lesz a TV és a GLS szállítja. Na most azt tudni kell,hogy baromira nem a GLS szállítja az ügyfélhez a TV-t, a GLS csak leviszi az alvállalkozónak és majd az hozza ki és ha kérem beüzemeli. Menjünk tovább, eszembe jutott,hogy ha már GLS akkor egy fuvarlevél számot kérjek már,hogy lássam merre megy a TV, ügyfélszolgálat felhív 5. menüpont folyamatban lévő ügyek. Hölgy nem tudott adni nyomkövetéshez szükséges azonosítót, tájékoztat,hogy sajnos a vezető nem engedélyezi a vásárlást mert van futó részletem, igen van az internet mellet, de nem a tv szolgáltatás mellet, illetve mobil oldalon is fut törlesztő. Fontos megemlítenem hogy mobil oldalon 10 éve vagyok ügyfél,10 év alatt soha sem volt lejárt nem rendezett számla, home részen is ugyan ez a helyzet,a kiemeltségi szint meg van mind a két oldalon. Még aznap fel hívtam újra a 1412, ahol a fiatal ember közölte,hogy a megrendelés törölve stb.Itt elborult az agyam nem kicsit, reklamációt felvetettem. Tegnap meg is lett a válasza rekire. Ami egy sablon előre megírt válasznak tűnik: A TV készülék részletre történő vásárlását megelőzi egy vizsgálat. A vizsgálat alapján,tekintettel,hogy jelenleg van még részletfizetése az előzőleg megvásárolt eszközre,az új készülék vásárlását részletre nem tudjuk biztosítani. Egyösszegű vásárlás engedélyezett. Baromira nem érdekli őket,hogy az IPTV nem tudom nézni,mert nincs min...fizessek mint a katona tiszt 2 évig mert persze a hűség idő nem került vissza törlésre... Ügyfél elégedettség nem számít már,úgy mint régen. Tegnap szépen újra leírtam nekik,hogy mi a pálya és elküldtem a megfelelő szervnek is a panaszomat.Nem fogom annyiban hagyni az ügyet. Amennyiben nem engedélyezik a részletre történő vásárlást, abban az esetben azonnali hatálya felbontom az IPTV szerződést mert olyan szolgáltatásért nem vagyok hajlandó fizetni amit nem tudok igénybe venni. A kötbért természetesen NEM fizetem ki!Nehogy már ők dirigáljanak mikor az én pénzemből élnek és baromi sok pénz vándorol havi szinten hozzájuk és akkor ez a köszönet? Hát álljon már meg a nászmenet. Korábban is szorakoztak velem mikor laptopot vettem...abból az esetből úgy látszik nem tanultak. Nem baj a csatát lehet hogy elvesztettem de a háborút még megnyerhetem és nem adom fel! Nagyon nem! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Roli82 Posztolva: 2014. december 12. Megosztás Posztolva: 2014. december 12. Megoldva bár nem tudom,hányszor lesz még vissza igazolva,mert ma is vissza igazolták. 3 versenyző volt egyébként. LG 40UB800V mivel Ultra HD tartalom szinte nincs,igy felesleges,igy ez nem kell.LG 42LB650 vagy Samsung UE48H6400 végűl a Samsung mellet döntöttem, a nagy teremete miatt és amúgy is Samsung fan vagyok. :) @gyula73 Sajnálom,hogy nem sikerült. :mansad: Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 vadkacsa Posztolva: 2014. december 22. Megosztás Posztolva: 2014. december 22. Silco, nemcsak személyesen lehet átírni. Itt vannak a feltételek.ez a t-homeos GYIK újnak tűnik, legalábbis én nyár óta sokmindent megtlálok itt. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 jani44 Posztolva: 2014. december 26. Szerző Megosztás Posztolva: 2014. december 26. Elég szomorú, hogy öt hónap alatt nem tudnak zöldágra vergődni vele, mégha az egész rendszert átalakítják is. Jobb cégeknél az egész informatikai társaságot elbocsájtották volna. Itt megcsak elnézést tudnak kérni az előfizetőktől. Nagyszerű csapat dolgozhat az átalakításon. Építőiparban vagy tejiparban még megbocsájtható lenne ilyen gikszer, de egy informatikai cégnél ez KATASZTRÓFA... Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 ApaFia Posztolva: 2015. január 5. Megosztás Posztolva: 2015. január 5. Jó lenne már a Telekomtól valaki elő jönne egy nagyon konkrét időpontal,mert nagyon régen volt augusztus. :smileywink: Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Roberta Posztolva: 2015. január 13. Megosztás Posztolva: 2015. január 13. Most mobil vagy otthoni szolgáltatásokról beszélünk?Mert ha eddig is (mondjuk december/január eleje) online fizettél, akkor én mobilt feltételezek, az otthonival régebb óta vannak érdekességek. A mobil oldal (legalábbis a rendelős része) is megújult pár napja, lehet akkortájt tapasztaltad?Most mi a helyzet? Mert engem a mobilos rész beenged, de az otthoni az nagyon nem, de állítólag nem az új rendszerben vagyok náluk még.Bocs, hogy nem írtam, de azt hittem, nem lényeges. Szóval, én a mobiltelefon számláimat szoktam ott befizetni. Tegnapig bezárólag nem tudtam belépni, elmentem a szüleimhez, akikkel egy településen lakunk, ott be tudtam lépni. Most itthon próbáltam, érdekes módon sikerült.... Kíváncsi leszek, a következő esedékes számlafizetéskor enged-e belépni.... Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Boomer Posztolva: 2015. január 14. Megosztás Posztolva: 2015. január 14. Sajnos manapság fontos, mert van jó pár user aki az otthoniba abszolút nem tud belépni az átállás miatt, vagy annak hiánya miatt. De legalább megoldódott :) Egyébként lehet, hogy a megújított vásárlási felület miatt volt valami átmeneti krízis. Nem tudom ez kihat-e a belépésre, de az ilyen újításoknál semmi sem lehetetlen. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 jani44 Posztolva: 2015. január 26. Szerző Megosztás Posztolva: 2015. január 26. Ez így nem igaz, nekem is elektrónikus a számlám, de ebben a hónapban még én sem kaptam meg. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Roli82 Posztolva: 2015. március 18. Megosztás Posztolva: 2015. március 18. Azért mert még nem vagy átrakva az új rendszerbe,mint ahogy én sem!Szerződésed lejáratát megtalálod a számlán,ha nem találod a lejárat dátumát,akkor valószínűleg már lejárt és listaáron kapod tovább a szolgáltatásokat!Jelenlegi csomagok tulajdonságait megtalálod a weboldalon és az ÁSZF-ben is! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Törölt_tag1525 Posztolva: 2015. március 25. Megosztás Posztolva: 2015. március 25. Erre én is kíváncsi lennék, mert kicsit nevvetséges, hogy egy ekkora cég lassan 1 éve nem képes megcsinálni. Persze valószínűleg képes, csak ezzel azt üzeni, hogy le vagyunk ejtve! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 jani44 Posztolva: 2015. március 28. Szerző Megosztás Posztolva: 2015. március 28. Kár lenne a tortáért. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Törölt_tag1525 Posztolva: 2015. március 29. Megosztás Posztolva: 2015. március 29. Sajnos Ők már azt hiszik, hogy a "nagyságuk" miatt bármit megtehetnek. Ezen a sznten az arrogancia már normális és észre sem veszik ... Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Törölt_tag1525 Posztolva: 2015. március 29. Megosztás Posztolva: 2015. március 29. Ez így van, de itt szakemberek dolgoznak, nem ovodások ... Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Incus Posztolva: 2015. április 12. Megosztás Posztolva: 2015. április 12. :smileylol: Ugye nem azt akarják mondani, hogy az átmigrálás egy évig tart? Mert amennyiben igen, akkor le kell cserélni az embereket hozzáértőkre. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Roli82 Posztolva: 2015. április 15. Megosztás Posztolva: 2015. április 15. Ott a távszámla,be kell regisztrálni és akkor oda fog érkezni a számla, le tudod tölteni stb.Ezt már rég megcsinálhattad volna és akkor most nem lenne probléma belőle. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Roli82 Posztolva: 2015. április 15. Megosztás Posztolva: 2015. április 15. horvzohe73 Érdekes a történeted...Amit emailben küldenek az az értesítő,hogy megérkezett a számlád távszámlára és ezt mondjuk akkor küldik ha van távszámlád,nekem is ilyen értesítő jön.Szóval akkor,hogy is van ez? Lehet,hogy van távszámlád csak Te nem tudsz róla? :DHa véletlen még se lenne távszámlád,akkor meg miért esik nehezedre az,hogy beregisztrálj? Mi bajod származik belőle? Milyen hátrányod származik belőle? Semmi, egy csomó macerától megkímélhetted volna magadat.Itt fölöslegesen hisztizel (mert ez hisztis,semmi más) ,ez nem hivatalos ügyfélszolgálati pont.MT és egyéb azonosítódat is feleslegesen írod ki,arra jó lesz,hogy valaki visszaéljen vele.Regisztrálni nem kötelező,csak ajánlott,de aki lusta az meg is érdemli... Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Brunnentaler Posztolva: 2015. április 25. Megosztás Posztolva: 2015. április 25. Szia, Nálam is ugyanez a helyzet.Szval nem egyedi.Biztos fognak majd tenni valamit ezügyben. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Brunnentaler Posztolva: 2015. április 25. Megosztás Posztolva: 2015. április 25. Nálam is jóóóó!!! :-) Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 agi310 Posztolva: 2015. április 26. Megosztás Posztolva: 2015. április 26. Magyarán szólva teljesen hoztam létre én is meg a "T" cég is ezt a fiókot.Alkalmatlan arra amire kitalálták.:smileysad: Legalább is nálam biztosan. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Roli82 Posztolva: 2015. május 8. Megosztás Posztolva: 2015. május 8. Ha nem vagy benne az új rendszerben otthoni részen,akkor felesleges a Telekom fiókkal szórakoznod,mert semmit nem fogsz látni.Kényszeríteni nem kényszerített senki, pisztolyt sem tartottak a fejedhez szerintem.Mobilos részbe is a korábbi módon be lehet lépni. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Roli82 Posztolva: 2015. május 8. Megosztás Posztolva: 2015. május 8. Most 8:01 van ez az oldal ezt írja "Automatikusan mentve ekkor: 09:01", tényleg nem keresem a hibákat, de szinte semmi nem megy normálisan. Az időt nem tudják beállítani akkor nem csoda hogy évekig szarakodnak.Az automatikus mentés idejével nincs probléma... Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Törölt_tag2719 Posztolva: 2015. május 11. Megosztás Posztolva: 2015. május 11. A jelek szerint neked lesz igazad. Még jó, hogy optinetem van, ez bizony a fénysebesség... Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Törölt_tag2719 Posztolva: 2015. május 11. Megosztás Posztolva: 2015. május 11. Látodlátod..... épp hűséget szerettem volna hosszabbítani.)) Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Roli82 Posztolva: 2015. június 1. Megosztás Posztolva: 2015. június 1. "Ha jól tudom a palettások, a telekom dolgozók és az üzleti előfizetők mind a régiben vannak." Nem. Még én is a régiben vagyok és egyik kategóriába se tartozom bele! :) Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
jani44
Kb. 2 hónapja nagy kérdés: mikor lesz használható a T-Home ügyféloldala, hogy végre lehessen követni az előfizetői, ill. számla adatokat?
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában
52
36
32
15
Népszerű napok
2015. Május 11.
19
2015. Április 15.
14
2015. Május 8.
13
2015. Május 6.
12
A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában
anonymus 52 poszt
Roli82 36 poszt
zoli62 32 poszt
jani44 15 poszt
Népszerű napok
2015. Május 11.
19 poszt
2015. Április 15.
14 poszt
2015. Május 8.
13 poszt
2015. Május 6.
12 poszt
374 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.