jani44

Telekom honlap

Kérdés

Kb. 2 hónapja nagy kérdés: mikor lesz használható a T-Home ügyféloldala, hogy végre lehessen követni az előfizetői, ill. számla adatokat?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

374 válasz erre a kérdésre

Amióta létezik a telekom oldalán a webes előfizetés ügyintézési lehetőség, többször is próbálkoztam már vele, de __SOHA__EGYETLEN__EGYSZER__ nem éreztem úgy, hogy biztosan az történik, amit akarok. Az egész egy haláli lassú, félreérthető,
kifejezetten ügyfél-ellenes, instabil romhalmaz. A vége mindig az lett, hogy hagytam a francba a "kényelmesen a karosszékből való onlájn" szopást, és elcaplattam az irodájukba. Valószínűleg ez is a céljuk vele. Ma próbálkoztam utoljára, annyit javult a helyzet, hogy most már félreérhetetlenül defunct az egész sz@rrakás, az első "díjcsomag módosítás" klikktől végtelen ciklusba kerülve töltögeti ugyanazt az oldalt.
Szégyen Mo. "legnagyobb telekom" cégére nézve az egész. Talán fel kellene hagyni a házon belüli barkácsolással, és keresni egy profi
webfeljesztő céget.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Nem az előfizetésről volt szó. hanem hogy franc van itt nem migráció. belebukás van.  Nincs itt semmiféle X havonta.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Nem kötelező előfizetned. Migráció pedig x havonta van de mind1,,,,

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: anonymus

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Soha nem lesz jó. Nincs itt semmiféle migráció. Belebuktak. Távszámlának is nuku. Tíz évig erőltették. Most gondolom távszámlával foglalkozó dolgozók repülnek. Mondjuk nem lepődtem meg. Hát szereztem belső infókat.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

 2016 van, de még mindig nem történt meg a migráció, így a webes felület továbbra is csak korlátozottan működik. No comment.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Én is készítettem összevont fiókot. Az sem működik. Érdekes android mobil tkom app használatával viszont elérhető!

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Sziszak

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Nálam rendben van a mobil és vezetékes rész is, illetve a kettő egybe rakva a Telekom fiókkal is.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

BUÉK 2016

Az új sem hozta el a webes ügyintézés lehetőségét. Nem hogy javult,inkább romlott a helyzet. Korábban a tmobile elérhetőség számlaügyintézés működött, most már az is működésképtelen a Tkom oldallal együtt.

1441645340N_vtelen_www.kepfeltoltes.hu_.url]

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Én 1 hete fizettem be kábel transzferrel, és  ey a tény még mindig nem jelent meg a fiókomban 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
3 órája, Ferenc Szûcs írta:

Az aktuálisat felhozza, de korábban az összes fizetendő részletet is felsorolta. Itt lehetett előre törleszteni, hogy hamarabb leteljen. Én a végéről fizettem párat, de most ilyen lehetőség nincs.

Ja hogy Te nem a mobil részre gondolsz hanem az otthonira hát azt passzolom.  :)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Eddig tartott az üdvösség, megint nem lehet belépni.

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Az aktuálisat felhozza, de korábban az összes fizetendő részletet is felsorolta. Itt lehetett előre törleszteni, hogy hamarabb leteljen. Én a végéről fizettem párat, de most ilyen lehetőség nincs.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
23 perce, Ferenc Szûcs írta:

Elméletileg megy a webes felület, SMS is jött. Én még mindig nem látom a törlesztő részletek számláit, vagy hol keressem.

Hát ahogy belépsz rögtön azt kellene,hogy eléd tegye, nálam így jelent meg.

245916_reszlet_2_www.kepfeltoltes.hu_.pn

Időközben be is fizettem már és a korábban eltűnt Telekom Gyors fizetési opció is előkerült.

Szóval nálam már teljesen jól működik az online felület.

Mobil alkalmazással nem próbáltad még?

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Roli82

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
Ekkor: ‎2015‎. ‎11‎. ‎20‎.‎, Roli82 írta:

Nálam az régóta látszódik már , a törlesztő részletek is előkerültek, be is fizettem ma az egyiket bankkártyával, szóval nálam most már rendbe van. :) Telekom gyors fizetési opciót nem találtam meg...

Elméletileg megy a webes felület, SMS is jött. Én még mindig nem látom a törlesztő részletek számláit, vagy hol keressem.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Kipróbáltam a mobil alkalmazást.Én csak azt nem értem, hogy ha a jóval "fapadosabb"  Telekom mobil alkalmazásban meg lehet jeleníteni a mobil előfizetésekhez tartozó számlaképet, akkor a webes felületeket miért kell integrálni (más szóval elrontani), hogy ott az eddig még jól működő funkciók se működjenek maradéktalanul? Illetékes válaszát várom a Telekom hivatalos corporate fórumán.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: zoli62

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
14 órája, Roli82 írta:

Nálam az régóta látszódik már , a törlesztő részletek is előkerültek, be is fizettem ma az egyiket bankkártyával, szóval nálam most már rendbe van. :) Telekom gyors fizetési opciót nem találtam meg...

Nálam csak a forgalmi egyenleg látszik, a számla nem.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
1 órája, zoli62 írta:

Vajon mikor fognak az online látszani a mobil előfizetések számlái? Legutóbb a hétvégét valószínűsítették, ami itt van.

Nálam az régóta látszódik már , a törlesztő részletek is előkerültek, be is fizettem ma az egyiket bankkártyával, szóval nálam most már rendbe van. :) Telekom gyors fizetési opciót nem találtam meg...

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Vajon mikor fognak az online látszani a mobil előfizetések számlái? Legutóbb a hétvégét valószínűsítették, ami itt van.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Még nagyon sokat kell javítani a webes felületen. A telekomos (e-mail címes) rész nem működik, Az otthoni részben igen, de pl. a részlet számlákat nem hozza fel. Nagy a csend a "Pillangó" körül.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Ilyenkor úgy néz ki mintha központi hiba lenne,de ilyen sűrűn? Ez nem csak nálunk van hanem a szomszédnál is,ilyenkor kimered a kép bekockázódik,ekkor kikapcsolom a TV-ét utána a modemet és utána lehet nézni a TV-ét egy ideig.Megjegyzem mióta írtam Önöknek azóta működik.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Vasárnap délután óta hol működik  az IPTV hol nem.Ahhoz hogy 1-2 órát nézhessük a TV-ét állandóan ki kell kapcsolni a modemet,így egy ideig tudunk Tv-ét nézni.Hívtam a 1412-t a hiba bejelentőt de ott mindent mondanak amit már végig csináltunk 100-szor ezt a gépi hang mondja,de hogy valakit kapcsoljanak ilyen még nem történt meg.Ezek után mit tegyek?

Mindenképpen ki kell várni egy élőhangos ügyfélszolgálatost, hogy be lehessen jelenteni hibára. Ők láthatják azt is, hogy a HGW (modem) megfelelően működik-e.

Egyébként amikor nincs IPTV vétel, akkor a HGW (modem) LED-jei a használati útmutatóban leírt normális működés szerint világítanak? A LED-ek jelezhetik azt is, hogy pl. nincs internet kapcsolat, vagy a HGW és az STB között nincs kapcsolat. Amikor éppen nincs IPTV vétel, akkor az STB menüje - tévékép nélkül, fekete háttérrel - működik-e?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Vasárnap délután óta hol működik  az IPTV hol nem.Ahhoz hogy 1-2 órát nézhessük a TV-ét állandóan ki kell kapcsolni a modemet,így egy ideig tudunk Tv-ét nézni.Hívtam a 1412-t a hiba bejelentőt de ott mindent mondanak amit már végig csináltunk 100-szor ezt a gépi hang mondja,de hogy valakit kapcsoljanak ilyen még nem történt meg.Ezek után mit tegyek?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

hello ugy látom nem csak nekem van elegem,hogy nem lehet semmit megnézni,intézni stb... elvileg internet tv telefon szolgáltato nem tudja üzemeltetni a saját oldalát az üzletben is órákat kell várni ez már gáz! 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Sziasztok!

Elnézéseteket és türelmeteket kérem a tapasztaltak miatt - a kollégák a honlapra, én pedig a Telekom hírekbe kitettem az aktuális információkat.

Köszönöm, üdvözlettel:

István

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Ez hol jön elő? Mert a főoldalon tuti nincs. Odáig sikerült, hogy belépek, de aztán semmilyen ilyen szöveg nem fogad, hanem ha valamilyen menüre kattintok, akkor simán kidob vagy nem hozza be az oldalt. Roli, ha Te nem csak önszorgalomból válaszolgatsz, hanem a Telekom munkatársa vagy, akkor már most mondom, hogy a panaszokat sem így szokás kezelni. Ha nem vagy munkatárs, akkor nem neked célzom, de akkor meg az a gáz, hogy 2 napja nincs itt egy értelemes ügyfélszolgálatos hozzászólás, hogy miért nem működik és mikor próbálkozzak. De mondjuk feladtam és inkább a személyes ügyintézést választom. Remélem, az hatékonyabb....

www.telekom.hu

Bal felső sarok Nyitóoldal fül és kicsit lejjebb görgetve illetve most már elő ugró ablakként is megjelenik a figyelmeztetés.

A fórumom a tapasztaltabb régi több éve fórumozók és persze az ujjak próbálják segíteni a többi fórumozót, nem Telekom dolgozók válaszolnak, mivel nem hivatalos ügyfélszolgálati pontnak minősül. Fórum és közösség - alapok

Lehetőségeimhez mérten tudok információkat szerezni, így tettem most is:

Legfontosabb a Számlafizetésekkel kapcsolatban

A felmerült hibák javításig nem indítanak behajtási folyamatot, így nem számlázzák ki a technikai problémából adódó fizetési késedelem díját sem.

Azt, hogy mikor fog ismét gördülékenyen menni minden azt nem tudom, rajta vannak az ügyön.

Én jelenleg betudok lépni hagyományosan nem Telekom fiókkal és látom is számlát, viszont a törlesztő részletek nem látszódnak. Befizetést nem mertem megkísérelni...

 

 

 

 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Roli82

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most