Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Telekom honlap


jani44

Kérdés

  • Válaszok 374
  • Létrehozva
  • Utolsó válasz

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

Ajánlott posztok

  • 3

Kedves Ügyfelünk!

•  Új ügyfélkapcsolati és számlázási rendszerünk bevezetése miatt 2014. november 21. 22:00 és november 26. 08:00 között nem tudja Telekom otthoni és Telekom energia szolgáltatásait regisztrálni, lemondani a Távszámla felületén, illetve ebben az időszakban előregisztrációjának befejezésére sem lesz lehetősége. A már regisztrált számláit ebben az időszakban is a megszokott módon kezelheti, kivéve az éjszakai órákat, amikor Távszámla szolgáltatásunk teljes szünetelése várható.

 

Forrás: Távszámla

 

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 3
  • Moderátor

Sziasztok!

 

Örülök az aktivitásotoknak, de kissé elkanyarodtatok az eredeti témától.
A korábbi T-Home Beszélgessünk fórum megszűnése előtt azon tagok esetében, akik jelezték átregisztrálási igényüket, automatikusan átemeltük a profiljukat, emiatt a regisztrációjuk időpontja megegyezik.
Azonban ez nem jelenti azt, hogy személyükben megegyeznének (a többszörös regisztráció ugyanis tiltott) vagy Telekom munkatársak lennének.

Kérlek titeket, hogy a személyeskedést mellőzzétek, hogy a Telekom Fórumot továbbra is jó hangulatban használhassa minden tagunk.

 

Együttműködéseket köszönöm!

 

Üdv:
ahammer

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 2

Sajnos nem vagy egyedül, jelenleg jó sokan vagyunk akik nem tudnak belépni.
De előbb utóbb csak megcsinálják.
Ha számlák miatt akarsz belépni, akkor a Távszámla egy megoldás lehet.
Egyéb intézkedés miatt meg ügyfélszolgálat és segítenek.
A weboldalon (gyakori kérdések részen) már chat! (mobilos webshopban eddig is volt) lehetőséggel is találkoztam.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 2

Ez nagyon érdekes, mert én ezeken a napokon, sőt mai is vagy az elmúlt 20 napban csont nélkül be tudtam lépni.

 

Adnék tippeket:

 

1. cookie-k törlése a t-home.hu domain-el kapcsolatban

2. nagyon kíváncsi lennék inkognitó módban a web oldalt meghívva mi a státusz?

Azért tudsz belépni,mert Te az új rendszerben vagy nyilvántartva,aki meg a régiben azt ez az üzenet fogadja,ha megpróbál belépni,ez az állapot tavaly Augusztus vége óta van és baromi lassan halad a pakolgatás.

 

Sie.PNG

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 2

Kimondta,hogy meg lett szüntetve? Nincs megszüntetve!

Majd ha át leszel migrálva akkor be fogsz tudni lépni,addig meg nem, számla befizetésre ott a távszámla az is a Telekom tulajdona, le lehet ott is tölteni a számlát,több évre visszamenőleg visszakeresni stb.

Ui: Én se vagyok átmigrálva még,de annyira nem is hiányzik az online felület,számlabefizetésen kívül semmire nem volt jó, egy csomag váltást nem tudtam rajta végig vinni mert rendszeresen elakadt,díj csomagokra fals árakat mutatott stb. :)

 

 

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 2

Ez érdekes .Miért nincs Online ügyintézés!!!

 

Valoszinű hogy ne tudjuk ellenörizni a hüség időt!!Amit valoszinü jelen esetben én tul is léptem mert erösebb számlát kaptam mint szoktam!!!Mindent online intézek nálukvissza kell állni,igy ugyí csalnak ahogy akarnak

Ovodások Javitják az oldalt vagy kik ennyi idő alatt. Win11-meg lehet irni???

 
Hűségidő lejárata mindig rajta van a számlán is, szolgáltatásonként. Ha már nem szerepel,akkor lejárt a hűség idő.
Ezen kívül minden számlán rajta van jól látható helyen az alábbi tájékoztató is!
 
hűség.PNG
 
Le írtuk már sokszor,hogy nem az oldalt javítják és nem javítás van, hanem migráció...
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 2

Lassan már egy éve hogy az online ügyfélszolgálaton keresztül nem lehet belépni az otthoni szolgáltatás felületére.

2015 07.01-től jó pár ügyet ami az előfizetésekhez kapcsolódik csak online lehet ingyen intézni üzletben vagy telefonon pénzbe kerül.Nekem például novemberben járnak le hűségnyilatkozataim amiket meghosszabbítanák esetleg módosítanák de nem akarok ezért még fizetni is!Ha az év végéig sem oldják meg ezt a problémát akkor ilyen esetekben mi a megoldás?Ha nem hosszabítok akkor drágább a szolgáltatás tudtommal.Remélem hogy ilyen esetekben amíg nem elérhető a szolgáltatás addig az üzletekben történő ügyintézés az érintett ügyfeleknek továbbra is díjmentes marad!Erre szeretnék választ kapni,köszönöm

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 2

Ez hol jön elő? Mert a főoldalon tuti nincs. Odáig sikerült, hogy belépek, de aztán semmilyen ilyen szöveg nem fogad, hanem ha valamilyen menüre kattintok, akkor simán kidob vagy nem hozza be az oldalt. Roli, ha Te nem csak önszorgalomból válaszolgatsz, hanem a Telekom munkatársa vagy, akkor már most mondom, hogy a panaszokat sem így szokás kezelni. Ha nem vagy munkatárs, akkor nem neked célzom, de akkor meg az a gáz, hogy 2 napja nincs itt egy értelemes ügyfélszolgálatos hozzászólás, hogy miért nem működik és mikor próbálkozzak. De mondjuk feladtam és inkább a személyes ügyintézést választom. Remélem, az hatékonyabb....

www.telekom.hu

Bal felső sarok Nyitóoldal fül és kicsit lejjebb görgetve illetve most már elő ugró ablakként is megjelenik a figyelmeztetés.

A fórumom a tapasztaltabb régi több éve fórumozók és persze az ujjak próbálják segíteni a többi fórumozót, nem Telekom dolgozók válaszolnak, mivel nem hivatalos ügyfélszolgálati pontnak minősül. Fórum és közösség - alapok

Lehetőségeimhez mérten tudok információkat szerezni, így tettem most is:

Legfontosabb a Számlafizetésekkel kapcsolatban

A felmerült hibák javításig nem indítanak behajtási folyamatot, így nem számlázzák ki a technikai problémából adódó fizetési késedelem díját sem.

Azt, hogy mikor fog ismét gördülékenyen menni minden azt nem tudom, rajta vannak az ügyön.

Én jelenleg betudok lépni hagyományosan nem Telekom fiókkal és látom is számlát, viszont a törlesztő részletek nem látszódnak. Befizetést nem mertem megkísérelni...

 

 

 

 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Roli82
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 2

Vasárnap délután óta hol működik  az IPTV hol nem.Ahhoz hogy 1-2 órát nézhessük a TV-ét állandóan ki kell kapcsolni a modemet,így egy ideig tudunk Tv-ét nézni.Hívtam a 1412-t a hiba bejelentőt de ott mindent mondanak amit már végig csináltunk 100-szor ezt a gépi hang mondja,de hogy valakit kapcsoljanak ilyen még nem történt meg.Ezek után mit tegyek?

Mindenképpen ki kell várni egy élőhangos ügyfélszolgálatost, hogy be lehessen jelenteni hibára. Ők láthatják azt is, hogy a HGW (modem) megfelelően működik-e.

Egyébként amikor nincs IPTV vétel, akkor a HGW (modem) LED-jei a használati útmutatóban leírt normális működés szerint világítanak? A LED-ek jelezhetik azt is, hogy pl. nincs internet kapcsolat, vagy a HGW és az STB között nincs kapcsolat. Amikor éppen nincs IPTV vétel, akkor az STB menüje - tévékép nélkül, fekete háttérrel - működik-e?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Üdv..illetékes!!

 

Kérdezném:  a  "nehéz"nek  ítélt  ügyfeleknek  /  vö:   állandó  érdeklődés ...JOGOS  reklamáció / az   online  oldalát  MIÉRT  TILTJÁK  LE??????

Nincs megkülönböztetés, apró csoportokban rakják át a régi rendszerből az új rendszerbe az ügyfeleket. Én sem vagyok még benne az újban ,tehát én sem tudok belépni Augusztus vége óta. Egyszer sorra kerülünk. :)

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

 

 

Kb 1-1.5 hét múlva fognak keresni,jellemzően számkijelzés nélkül.

Gondoltam leírom,mert 3 napot ír a webshop rendelés leadása után,amit alapesetben tudnak is tartani,de mivel karácsony közeleg ilyenkor a vásárlói kedve megnövekedik és ezáltal a megrendelések száma is megduplázódhat,tehát tovább tart feldogozni is.

Fontos még tudni ami nem igazán van kifele publikálva, hogy megnézik a mobil részt is,hogy pl van -e előfizetésed ott , ha van hány előfizetés van,fut -e mellette törlesztő részlet,ha van akkor mekkora és hány darab stb. Persze ha mobil részen nincs részlet fizetés az jó.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Új...