jani44 Posztolva ekkor: 2014. november 6. Megosztás Posztolva ekkor: 2014. november 6. Kb. 2 hónapja nagy kérdés: mikor lesz használható a T-Home ügyféloldala, hogy végre lehessen követni az előfizetői, ill. számla adatokat? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 ApaFia Posztolva: 2014. november 6. Megosztás Posztolva: 2014. november 6. Van az 3 hónap is. :smileywink: Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Roli82 Posztolva: 2014. november 6. Megosztás Posztolva: 2014. november 6. El szúrtak valamit :( Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 anonymus Posztolva: 2014. november 6. Megosztás Posztolva: 2014. november 6. Az még hagyján de aki átkerült az új rendszerbe azzal meg az ivr szenázik szal az se jó .... Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 zoli62 Posztolva: 2014. november 7. Megosztás Posztolva: 2014. november 7. Szóval a régi se jó, de az új se. :smileyhappy: Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 anonymus Posztolva: 2014. november 7. Megosztás Posztolva: 2014. november 7. Pontosan beálitások is hiányoznak random mail címeket csinált a T. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Törölt_tag6 Posztolva: 2014. november 7. Telekom Megosztás Posztolva: 2014. november 7. Az új számlázási és ügyfélkapcsolati rendszer bevezetés miatt észlelhető a probléma, kollégáink folyamatosan dolgoznak még a fejlesztésen, emiatt átmeneti ideig, bizonyos ügyfeleknek nem érhető el az online önkiszolgáló felület (az Otthoni előfizetésem menüpont), erről felirat is tájékoztat. Amint eltűnik a felületről, be tudsz lépni és újra elérhetővé válnak a funkciók, addig is türelmed kérjük. Azt javaslom,hogy az átmeneti időszak alatt használd az e-mailes ügyintézést az alábbi linken: http://www.telekom.hu/rolunk/kapcsolat/e-mail Köszi Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 anonymus Posztolva: 2014. november 7. Megosztás Posztolva: 2014. november 7. Köszönjük szerintem ez mindenki tudta edig is. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
3 Roli82 Posztolva: 2014. november 19. Megosztás Posztolva: 2014. november 19. Kedves Ügyfelünk!• Új ügyfélkapcsolati és számlázási rendszerünk bevezetése miatt 2014. november 21. 22:00 és november 26. 08:00 között nem tudja Telekom otthoni és Telekom energia szolgáltatásait regisztrálni, lemondani a Távszámla felületén, illetve ebben az időszakban előregisztrációjának befejezésére sem lesz lehetősége. A már regisztrált számláit ebben az időszakban is a megszokott módon kezelheti, kivéve az éjszakai órákat, amikor Távszámla szolgáltatásunk teljes szünetelése várható. Forrás: Távszámla Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Orby Posztolva: 2014. november 20. Megosztás Posztolva: 2014. november 20. Tudja valaki, miért nem működik már több hónapja az online önkiszolgáló ügyfélszolgálat, és mikor fog újra működni? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 dragontwin19 Posztolva: 2014. november 21. Megosztás Posztolva: 2014. november 21. Az új számlázási és ügyfélkapcsolati rendszer bevezetés miatt tapasztalhatsz ilyet. Másik topicban (otthoni számlázás azt hiszem).De csak otthoni oldalon, mobilon be kell tudnod lépni. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 jani44 Posztolva: 2014. november 21. Szerző Megosztás Posztolva: 2014. november 21. Mobil oldalon be lehet, de amit az otthoni oldallal művelnek az már katasztrófális. Ennyi tehetségtelen infos nem hiszem, hogy más cégnél ennyi ideig húzhatta volna büntetlenül. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 dragontwin19 Posztolva: 2014. november 21. Megosztás Posztolva: 2014. november 21. Igen, nem nagy öröm az ilyen, de nem tudunk mit tenni, várunk, míg megjavul.Én annak azért örülök, hogy már jó régen belevágtam a távszámlás témába, így azokat tudom most is online nézni, a szolgáltatásokat meg még a nyáron elrabosítottam, úgy néz ki, pont jó időben :) Amúgy én vettem már részt új kiszolgáló rendszer beveztésében, igaz az nem telekommunikációs szektorban volt, és hát ennek ellenére tud szívás lenni rendesen, így részben "megértőbb" tudok lenni, de nem mindig persze... :) Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 jani44 Posztolva: 2014. november 21. Szerző Megosztás Posztolva: 2014. november 21. Távszámlával nincs gondom. legalábbis egyenlőre, a számla tartalmával annál inkább, ezért hiányzik az oldal. Augusztus végén hosszabbítottam, azóta nem tudok belépni ellenőrizni, miket állítottak be. A telefonos ügyfélszolgálatról jobb nem beszélni. A szeptemberi számlám még mindig reklamáció alatt van, várom a módosított számlát, holott 1-2 nap múlva érkezik az októberi is. A történéseket viszont nem lehet követni. Legalább ilyenkor dolgozhatnának gyorsabban, pontosabban. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 bélabácsi Posztolva: 2014. november 23. Megosztás Posztolva: 2014. november 23. Üdv..illetékes!! Kérdezném: a "nehéz"nek ítélt ügyfeleknek / vö: állandó érdeklődés ...JOGOS reklamáció / az online oldalát MIÉRT TILTJÁK LE?????? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 kugli Posztolva: 2014. november 28. Megosztás Posztolva: 2014. november 28. Nekem is voltam belépési gondjaim, és amikor ezt jeleztem, azt a választ kaptam, hogy vmi ügyfélrendszer átállás van, és emiatt egyesek nem tudnak belépnisztem nem aszerint szűrnek, hogy ki milyen kedves ügyfél :-) én már másfél hónapja, az apósomék csak múlt hét óta tudnak belépnimég mindid nem a régi....de alakul Amint a fejlesztés során Te is átkerülsz az új rendszerbe már be fogsz tudni lépnine várj levelet, mi sem kaptunk, de voltam olyan megszállott :-), hogy többször megnézzem, és egyszer csak sikerült belépni próbálgasd :-( :-) Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Roli82 Posztolva: 2014. november 28. Megosztás Posztolva: 2014. november 28. Üdv..illetékes!! Kérdezném: a "nehéz"nek ítélt ügyfeleknek / vö: állandó érdeklődés ...JOGOS reklamáció / az online oldalát MIÉRT TILTJÁK LE??????Nincs megkülönböztetés, apró csoportokban rakják át a régi rendszerből az új rendszerbe az ügyfeleket. Én sem vagyok még benne az újban ,tehát én sem tudok belépni Augusztus vége óta. Egyszer sorra kerülünk. :) Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 jani44 Posztolva: 2014. december 2. Szerző Megosztás Posztolva: 2014. december 2. Immáron 4. hónapjába lép a t-Home oldal működő képtelensége. A kis "t" nem véletlen... Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 gyula73 Posztolva: 2014. december 2. Megosztás Posztolva: 2014. december 2. Szép estét mindenkinek!Elsőnek azzal kezdeném hogy most regiztem ide a másik T-home oldalról.Régi ügyfél vagyok a Telekomnak, érdeklődni szeretnék hogy tv készüláket szeretnék rendelni hogy lehet-e rendelni nekem.üdv Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 btz Posztolva: 2014. december 2. Megosztás Posztolva: 2014. december 2. Gyula. Mi akadálya lenne? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 gyula73 Posztolva: 2014. december 3. Megosztás Posztolva: 2014. december 3. Nem tudom pontosan, mert tegnap fizetembe az elmaradot számlát a multhónapit de arra várnak 30 napotÉs mivel monták hogy ha be van fizetve akkor tudnék rendelni tv készüléket, csak az a bibi hogy másik meg azt mondja hogy telekom dolgozója hogy márciusban lehet rendelni, másik meg aszt mondja hogy ha be van fizetve minden akkor lehet. de nekem korában voltak korlátozásom kb 5hónapja.De amugy rendes fizető vagyok csak korában voltak lekapcsolásom.Azért nem vagyok biztos hogy sikerül-e, de nagyon jó lenne ha sikerülne.De mit vsznek rendeléskor figyelembe? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 vadkacsa Posztolva: 2014. december 3. Megosztás Posztolva: 2014. december 3. Szia, gondolom részletre szeretnél vásárolni :smileyhappy: ha neten kiválasztasz egy TV-t, az alsó részben találod a részetfizetési feltételeket (kattints a további feltételekre):pl. http://www.t-home.hu/lakossagi/keszulekek/tv-keszulekek/lg/lg_47lb670 Részletfizetéses konstrukciónkat csak azok vehetik igénybe:akik felé az elmúlt 6 hónapban folyamatos kiszámlázás történt (6 teljes havi normál számla a szolgáltatásra vonatkozóan) ésakiknek jelenleg nincs díjhátralékuk és nincsenek behajtási folyamatban, ésakik az elmúlt 6 hónapban kiterhelt számlákat a fizetési határidőre befizették.csak Telekom mobil havidíjas szolgáltatással rendelkező ügyfél esetében a fentieken kívül továbbá szükséges arany vagy platina kiemeltség. Szóval, ha 5 hónapja korlátozva voltál...... Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 gyula73 Posztolva: 2014. december 3. Megosztás Posztolva: 2014. december 3. Sajnos igen korlátozva voltam, de kozben én rendeztem ezeket.redesen fizetem a három szolgáltatásomat, Ma adtam le a onlinén a rendelést csak már a szerencsében bizhatok. kétt éve hogy rendeltem elsőnek egy ledes tv készüléket, rendesen fizetem de szerencsére már rég letelt. jelenleg nincs dijhátralékom... de lehet hogy meg kell várnom a 6 hónapot, de ez uj előfizetőknek szólhat nem?Agusztusban volt nekem korlátozva de mondjuk telekom méregeli de ők raktuk mulik minden. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 gyula73 Posztolva: 2014. december 3. Megosztás Posztolva: 2014. december 3. Igen igyvan részletre szeretnék. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 vadkacsa Posztolva: 2014. december 3. Megosztás Posztolva: 2014. december 3. hát, ha feladtad, akkor úgyis hamarosan hívni fognak. sok sikert! Azért, ha összejön, írd majd meg :smileyhappy: Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 gyula73 Posztolva: 2014. december 3. Megosztás Posztolva: 2014. december 3. Hát remélem hogy lesz de valaminek csak kell lenni-e:) persze meg irom akkor is ha nem lesz semi köszönöm üdv Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
jani44
Kb. 2 hónapja nagy kérdés: mikor lesz használható a T-Home ügyféloldala, hogy végre lehessen követni az előfizetői, ill. számla adatokat?
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában
52
36
32
15
Népszerű napok
2015. Május 11.
19
2015. Április 15.
14
2015. Május 8.
13
2015. Május 6.
12
A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában
anonymus 52 poszt
Roli82 36 poszt
zoli62 32 poszt
jani44 15 poszt
Népszerű napok
2015. Május 11.
19 poszt
2015. Április 15.
14 poszt
2015. Május 8.
13 poszt
2015. Május 6.
12 poszt
374 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.