jani44 Posztolva ekkor: 2014. november 6. Megosztás Posztolva ekkor: 2014. november 6. Kb. 2 hónapja nagy kérdés: mikor lesz használható a T-Home ügyféloldala, hogy végre lehessen követni az előfizetői, ill. számla adatokat? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 Roli82 Posztolva: 2015. március 27. Megosztás Posztolva: 2015. március 27. Ez nagyon érdekes, mert én ezeken a napokon, sőt mai is vagy az elmúlt 20 napban csont nélkül be tudtam lépni. Adnék tippeket: 1. cookie-k törlése a t-home.hu domain-el kapcsolatban2. nagyon kíváncsi lennék inkognitó módban a web oldalt meghívva mi a státusz?Azért tudsz belépni,mert Te az új rendszerben vagy nyilvántartva,aki meg a régiben azt ez az üzenet fogadja,ha megpróbál belépni,ez az állapot tavaly Augusztus vége óta van és baromi lassan halad a pakolgatás. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 oldmumus Posztolva: 2015. március 27. Megosztás Posztolva: 2015. március 27. Nos ilyen üzenetet kaptam 4-5 alkalommal december és február között. De pl. egy vasárnap nem engedett be, rá egy napra már igen. Majd eltelt x nap, nem engedett ba, majd rá egy napra igen. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Törölt_tag1525 Posztolva: 2015. március 27. Megosztás Posztolva: 2015. március 27. Szerintem ez sem nevezhető normális működésnek. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 MirrMurr Posztolva: 2015. március 28. Megosztás Posztolva: 2015. március 28. Eltelt a hetedik hónap is, belépés a T-Home oldalra továbbra sincs. Mostmár drukkolok, hogy jubilálni lehessen augusztusban! A jubileum akkor szép igazán, ha a szülinapi tortát a Telekom képébe lehetne vágni. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 MirrMurr Posztolva: 2015. március 28. Megosztás Posztolva: 2015. március 28. zoloka1984 írta:pedig jo lenne már ha migráció lenne legalábbA migrált IPTV előfizetők már 2 HD + 1 SD streamet kapnak, ha minden igaz (optikán és koaxon). Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 jani44 Posztolva: 2015. március 28. Szerző Megosztás Posztolva: 2015. március 28. Kár lenne a tortáért. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Habcsi Posztolva: 2015. március 28. Megosztás Posztolva: 2015. március 28. Nagyon-nagyon hiányzik, de sztem Őket ez, nem igazán érdekli! Pedig jó lenne, ha odafigyelnének az előfizetőjeik igényére, mert van ám szolgáltató "dögivel"! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Törölt_tag1525 Posztolva: 2015. március 29. Megosztás Posztolva: 2015. március 29. Sajnos Ők már azt hiszik, hogy a "nagyságuk" miatt bármit megtehetnek. Ezen a sznten az arrogancia már normális és észre sem veszik ... Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 applause_a Posztolva: 2015. március 29. Megosztás Posztolva: 2015. március 29. Tavaly július óta nem tudok belépni. Ennyi idő alatt ovodások is átmigrálták volna az adatokat. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Törölt_tag1525 Posztolva: 2015. március 29. Megosztás Posztolva: 2015. március 29. Ez így van, de itt szakemberek dolgoznak, nem ovodások ... Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Habcsi Posztolva: 2015. március 30. Megosztás Posztolva: 2015. március 30. Vajon olvassák ezeket a hsz-eket az illetékesek, és összekapván magukat hamar megjavítják, vagy olvassák, csak szinplán le.....ják!?!? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 szixalag Posztolva: 2015. március 30. Megosztás Posztolva: 2015. március 30. Ez így van, de itt szakemberek dolgoznak, nem ovodások ..., csak az óvodásokkal vannak szellemileg egy szinten! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 anonymus Posztolva: 2015. március 30. Megosztás Posztolva: 2015. március 30. Nem hivatalos csatorna, csak saját erőből van itt pár Telekomos dolgozó, akiknek véleménye nem T a álláspontja. Szóval kérdésedre válaszolva nem. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Habcsi Posztolva: 2015. március 30. Megosztás Posztolva: 2015. március 30. Elég baj ez nekünk felhasználóknak! Sose lesz ez már megjavítva! :smileyfrustrated: Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Törölt_tag1525 Posztolva: 2015. március 31. Megosztás Posztolva: 2015. március 31. Ha esetleg félreértetted volna: irnia volt. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Habcsi Posztolva: 2015. április 1. Megosztás Posztolva: 2015. április 1. Ma kaptam a választ az érdeklődésemre! Ennyit erről!"csak általános információt adhatunk Önnek.A Telekom új ügyfélkapcsolati és számlázási rendszerének bevezetésével egyidejűleg végrehajtott és még folyamatban levő, az önkiszolgáló felületeinket is érintő fejlesztések miatt előfordulhat, hogy a korábban megszokott funkciók nem vagy részleges funkcionalitással működnek. Azon dolgozunk, hogy ez a probléma minél hamarabb elháruljon - ennek pontos időpontját sajnos nem tudjuk - és online felületünket ügyfeleink újra a megszokott módon használhassák. Az ezen időszak alatt adódó esetleges kényelmetlenségért elnézését kérjük, megértését és türelmét ezúton is köszönjük.Az igénybevett előfizetéseket és azok határozott idejének lejárati dátumát a számlában tekintheti meg" Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Peti79i Posztolva: 2015. április 5. Megosztás Posztolva: 2015. április 5. Ideje lenne Kinyitni a T-Home online számlafelületet!Igy is erősen befigyel egy Fogyasztóvédelmi bírság!!! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Tysolt Posztolva: 2015. április 6. Megosztás Posztolva: 2015. április 6. Mikor válaszol valaki a lakossági oldal újbóli elindítására vonatkozó kérdésekre?Többen is feltettek ezzel kapcsolatosan kérdést, de senki a füle botját nem mozgatja rá.Az illetékesek nem olvassák a fórumot? Vagy csak lapulnak, mint ....... a fűben?Ez a szolgáltatás kritikán aluli!!! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 anonymus Posztolva: 2015. április 6. Megosztás Posztolva: 2015. április 6. Ez itt nem hivatalos ügyfélképviseleti csatorna, csak saját erőből van itt pár Telekomos dolgozó, akiknek véleménye nem T a álláspontja. Szóval kérdésedre válaszolva itt ne várjál hivatalos választ a Telekomtol. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Kudela Posztolva: 2015. április 8. Megosztás Posztolva: 2015. április 8. Én már 2014 augusztus óta ezt olvasom, kikre bíztam az alapvetően informatikán alapuló szolgáltatást?:T-HomeAz online ügyintézés egy, az önkiszolgáló felületeinket érintő elhúzódó fejlesztés miatt sajnos nem érhető elSajnos az online ügyintézéssel kapcsolatban továbbra is türelmét kell kérnünk. Vannak olyan ügyfeleink, köztük ön is, akik számára továbbra sem érhető el ez a funkció. Ez az időszak a tervezettnél hosszabbra nyúlt, dolgozunk a megoldáson, de addig további türelmét kell kérnünk. Nagyon hiszünk az online ügyintézésben, és sajnáljuk, hogy jelenleg pont ezen a területen nem tudjuk az ön számára a megszokott kényelmet biztosítani.Ezen a felületen jelezni fogjuk, hogy az online funkciók várhatóan mikortól lesznek újra elérhetőek (amint ezt pontosabban látjuk).Köszönjük megértését!???????????????? MEDDIG?????????????????? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 szaboadam Posztolva: 2015. április 8. Megosztás Posztolva: 2015. április 8. Üdv! Pontos dátummal - egyelőre legalábbis - nem tudnak szolgálni, úgyhogy, sajnos nincs más megoldás, mint a türelmes várakozás... Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 zoli62 Posztolva: 2015. április 8. Megosztás Posztolva: 2015. április 8. Jé, változott a szöveg. Amúgy az egész azért van, mert a német anyavállalat kiszállt a finanszírozásból, de a Magyar Telekom úgy döntött, hogy ilyen körülmények között is mindenképpen bevezeti az új számlarendszerre való migrációt, legalábbis a lakossági divizióban. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Incus Posztolva: 2015. április 10. Megosztás Posztolva: 2015. április 10. Egyetértek! Miért szüntették meg az online ügyfélszolgálat oldalát? Lassan már egy éve nem lehet hozzáférni az adataimhoz, számláimhoz, szerződés és előfizezési adatokhoz. Biztosan nem véletlen, hogy elérhetetlen az oldal. Az is biztos, hogy ezzel nem az ügyfelek érdekeit képviselik. Mivel monopolhelyzetben vannak, azt tesznek, amit akarnak, nem az ügyfél diktálja a feltételeket -akikből élnek-., hanem ők. Pedig jogilag, a szolgáltatás nem erről szól. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 Roli82 Posztolva: 2015. április 11. Megosztás Posztolva: 2015. április 11. Kimondta,hogy meg lett szüntetve? Nincs megszüntetve!Majd ha át leszel migrálva akkor be fogsz tudni lépni,addig meg nem, számla befizetésre ott a távszámla az is a Telekom tulajdona, le lehet ott is tölteni a számlát,több évre visszamenőleg visszakeresni stb.Ui: Én se vagyok átmigrálva még,de annyira nem is hiányzik az online felület,számlabefizetésen kívül semmire nem volt jó, egy csomag váltást nem tudtam rajta végig vinni mert rendszeresen elakadt,díj csomagokra fals árakat mutatott stb. :) Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 foxylady Posztolva: 2015. április 11. Megosztás Posztolva: 2015. április 11. egyetértek Roli82-vel. én sem vagyok migrálva, de a számlafizetést megoldottam a távszámlával (jó tudom, nem mindenki szeret mindenhova regisztrálni, de lehet átutalással, csoportossal meg qr kóddal is fizetni), a szolgáltatásaim adatai (pl. hűségidő, kapcsolat pontok stb.) meg rajta vannak a számlán.ettől függetlenül azért már várom, hogy használhassam....meg arra is kíváncsi vagyok, lesz-e valami fejlesztés, mert tényleg nem volt vmi szuper a felület és kifejezetten szeretek mindent magam intézni. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
jani44
Kb. 2 hónapja nagy kérdés: mikor lesz használható a T-Home ügyféloldala, hogy végre lehessen követni az előfizetői, ill. számla adatokat?
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában
52
36
32
15
Népszerű napok
2015. Május 11.
19
2015. Április 15.
14
2015. Május 8.
13
2015. Május 6.
12
A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában
anonymus 52 poszt
Roli82 36 poszt
zoli62 32 poszt
jani44 15 poszt
Népszerű napok
2015. Május 11.
19 poszt
2015. Április 15.
14 poszt
2015. Május 8.
13 poszt
2015. Május 6.
12 poszt
374 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.