jani44 Posztolva ekkor: 2014. november 6. Megosztás Posztolva ekkor: 2014. november 6. Kb. 2 hónapja nagy kérdés: mikor lesz használható a T-Home ügyféloldala, hogy végre lehessen követni az előfizetői, ill. számla adatokat? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Roli82 Posztolva: 2015. május 8. Megosztás Posztolva: 2015. május 8. Most 8:01 van ez az oldal ezt írja "Automatikusan mentve ekkor: 09:01", tényleg nem keresem a hibákat, de szinte semmi nem megy normálisan. Az időt nem tudják beállítani akkor nem csoda hogy évekig szarakodnak.Az automatikus mentés idejével nincs probléma... Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Csaba Posztolva: 2015. május 8. Megosztás Posztolva: 2015. május 8. nálam van Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Csaba Posztolva: 2015. május 8. Megosztás Posztolva: 2015. május 8. [img]http://i.imgur.com/SreeImW.png[/img] Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 zoli62 Posztolva: 2015. május 8. Megosztás Posztolva: 2015. május 8. Én a helyedben személyes ügyfélszolgálatra mennék be, lehet, hogy a belső rendszerükkel is gond van, egyébként ott írásban jelenteném be, hogy ők is látják, hogy nem tudsz a vezérszámmal belépni. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 etyienn Posztolva: 2015. május 8. Megosztás Posztolva: 2015. május 8. na most fogom beperelni őket és kártérítést kérni XD ezt megszívták... KEDVES TELEKOM ******szerződés felmondva időben, hűség idő lejárata előtt 8 nappal. Beltéri egység postai úton visszaküldve, fényképes bizonyítékkal, ajánlószelvénnyel ami bizonyító erejű. most küldték meg az utolsó "RÉSZARÁNYOS" számlát. Egy számlán 10500 HUFot fizettünk havonta. A részarányos számla 11100 HUFról szól, ami azért fura, mert határidő előtt felmondtam, majd 04.21 után is számláztak, mikor is nem szabad már, mert jogilag nem elfogadott. Akkor lenne amennyiben hűségidő után mondom fel a szolgáltatást és kedvezmény nélkül lenne kiszámlázva, de nem így történt. Majd a beltérit ugye visszaküldtük határidőben 6 nappal felmondás után. Persze kétféle tájékoztatás jött a visszaküldésről ami ellentmondásos volt. Mivel vissza lett küldve ezért az sem jogos hogy 10.000 HUF kártérítést kiszámláztak. Első út felhívom őket, megpróbálom velük megbeszélni, második opció fogyasztóvédelem, vizsgálják felül, minden bizonyíték adott. harmadik opció amennyiben ennek ellenére sem kérnek elnézést és vonják vissza a büntetést és kötik az ebet a karóhoz, bírósági út. én szívesen elköltöm a magyar telekom milliós pénzét amit nekem fognak fizetni... :) egyszer kell hibázni kedves telekom, én ezt szoktam figyelni és ki is hazsnálom, ha kaszálhatok Önökön... Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Csaba Posztolva: 2015. május 10. Megosztás Posztolva: 2015. május 10. zoli62 és Roli82 ti egy és ugyanaz a személy vagytok? Percre pontosan ugyanakkor reggeltetek. Telekomnál dolgozol/dolgoztok? Fura a két pali, a bosszantó fórumban védika telekomot. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 anonymus Posztolva: 2015. május 10. Megosztás Posztolva: 2015. május 10. Nem egy személyek ez biztosan mondhatom, és nem Telekom alkalmazott egyik sem sőt én sem. T alkalmazott csak a meg felelő jelzésel lehet jelen a fórumon! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 zoli62 Posztolva: 2015. május 10. Megosztás Posztolva: 2015. május 10. Nem, de a régi fórum több tagja egyidőben regisztrált át ide. Az időpontegybeesés csak véletlen. Egyébként ha olvastad a hozzászólásaimat, akkor észrevehetted, hogy eléh kritikus szoktam lenni a Telekommal.zoli62 és Roli82 ti egy és ugyanaz a személy vagytok? Percre pontosan ugyanakkor reggeltetek. Telekomnál dolgozol/dolgoztok? Fura a két pali, a bosszantó fórumban védika telekomot. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
3 Roli82 Posztolva: 2015. május 10. Megosztás Posztolva: 2015. május 10. A kötekedés már most be is fejezheted,mert nem vagyok rá vevő. Ha nem tetszik valami el lehet ballagni!Másik dolog nézd már meg a régebbi tagokat,mikor regisztráltak... Meg fogsz lepődni!A Telekom alkalmazottaknak van egy T ikon a nevük mellet.Nem, nem védem a Telekomot.Pont Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 zoli62 Posztolva: 2015. május 10. Megosztás Posztolva: 2015. május 10. Nem, de a régi fórum több tagja egyidőben regisztrált át ide. Az időpontegybeesés csak véletlen. Egyébként ha olvastad a hozzászólásaimat, akkor észrevehetted, hogy eléh kritikus szoktam lenni a Telekommal.zoli62 és Roli82 ti egy és ugyanaz a személy vagytok? Percre pontosan ugyanakkor reggeltetek. Telekomnál dolgozol/dolgoztok? Fura a két pali, a bosszantó fórumban védika telekomot. Hmm, ez most miért spoiler?:) Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 anonymus Posztolva: 2015. május 10. Megosztás Posztolva: 2015. május 10. Hmmm én is akkor regeltem meg még másik x társunk akkor mi mind egy nagy személy vagyunk :D Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 zoli62 Posztolva: 2015. május 10. Megosztás Posztolva: 2015. május 10. :smileyvery-happy: Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Csaba Posztolva: 2015. május 10. Megosztás Posztolva: 2015. május 10. Ezek szerint több olyan figura is van aki a bosszantó fórumban bosszantja a bosszankodokat a "Ha nem tetszik valami el lehet ballagni!" szintű baromságaikkal. A bosszantó fórumba azért irok mert nyilván nem tetszik valami. Szerintem sokkal furább aki azért irkál mert nagyon megérti a telekomot hogy semmi nem müködik az oldalukon. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
3 Moderátor ahammer Posztolva: 2015. május 11. Moderátor Megosztás Posztolva: 2015. május 11. Sziasztok! Örülök az aktivitásotoknak, de kissé elkanyarodtatok az eredeti témától. A korábbi T-Home Beszélgessünk fórum megszűnése előtt azon tagok esetében, akik jelezték átregisztrálási igényüket, automatikusan átemeltük a profiljukat, emiatt a regisztrációjuk időpontja megegyezik. Azonban ez nem jelenti azt, hogy személyükben megegyeznének (a többszörös regisztráció ugyanis tiltott) vagy Telekom munkatársak lennének.Kérlek titeket, hogy a személyeskedést mellőzzétek, hogy a Telekom Fórumot továbbra is jó hangulatban használhassa minden tagunk. Együttműködéseket köszönöm! Üdv:ahammer Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Törölt_tag2719 Posztolva: 2015. május 11. Megosztás Posztolva: 2015. május 11. Én megcsináltam a fiókomat és csatoltam hozzá mind a négy előfizetést, mert az otthoni előfizetésemet szerettem volna rendbe tenni, illetve hűségidőt megújítani, de még arra sem hajlandó a frissen összeeszkábált rendszer, hogy a régi összetevőket megmutassa. Két hét óta csak annyi a válasz, hogy hiba történt.... Jelentem észre vettem, de valamiért nem történik ez ügyben lépés. Fizikai oka van ennek, és egy helyben topog az egész Telekom, vagy én estem ki a szolgáltató kegyeiből? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 anonymus Posztolva: 2015. május 11. Megosztás Posztolva: 2015. május 11. Mt szám + jelszó párossal be tudsz lépni ? Ha azzal sem akkor még nem kerültél át az új rendszerbe ez esetben türelem. „Hónapok kérdése”. Viszont mobil előfizetéssel gond nélkül kéne mennie. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Törölt_tag3 Posztolva: 2015. május 11. Megosztás Posztolva: 2015. május 11. Szia! Nálam a Telekom fiók működik már a bevezetése óta. Gmail-es email címmel regisztráltam ,és sikerült hozzákapcsolni az otthoni előfizetésem ,és a mobil havidíjas előfizetésem is. Igaz ,hogy sok fantáziát nem látok benne ezért én megszokásból mindig a hagyományos módon lépek be. Telefonszám +jelszó ,az otthoninál pedig MT ügyfélazonosító és jelszó. Szerintem kár a Telekom fiókon idegesíteni magatokat ,mert sok új funkciót nem hozott magával semmi extra. Egyszer majd csak sikerül tökéletesíteni a Telekom fiókot ,addig is kitartás mindenkinek. : ) Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Törölt_tag2719 Posztolva: 2015. május 11. Megosztás Posztolva: 2015. május 11. A fiókomba be tudok lépni, a három mobil előfizetéssel tudnék talán ügyintézni is, az otthoninál áll meg a renszer, és egyA művelet során hiba lépett fel felirat a válasz szép sárga mezőben. Megpróbáltam leválasztani, és újra felcsatolni, de teljesen eredménytelenül. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Törölt_tag3 Posztolva: 2015. május 11. Megosztás Posztolva: 2015. május 11. Esetleg úgy próbáltad ,hogy a mobil előfizetéseket leválasztod és elsőnek az otthoni,előfizetésed adod hozzá a fiókhoz? Én így csináltam,és nem volt hibaüzenet. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Törölt_tag2719 Posztolva: 2015. május 11. Megosztás Posztolva: 2015. május 11. Megpróbáltam, az üzenet... : "Az online ügyintézés egy, az önkiszolgáló felületeinket érintő elhúzódó fejlesztés miatt sajnos nem érhető el" De erről jó egy hónapja volt szó.... ez tényleg fejlesztés? (( Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Törölt_tag3 Posztolva: 2015. május 11. Megosztás Posztolva: 2015. május 11. Sajnálom,hogy nem sikerült. Sajnos akkor továbbra is várnod kell a "fejlesztésre "(( Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Törölt_tag2719 Posztolva: 2015. május 11. Megosztás Posztolva: 2015. május 11. A jelek szerint neked lesz igazad. Még jó, hogy optinetem van, ez bizony a fénysebesség... Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 anonymus Posztolva: 2015. május 11. Megosztás Posztolva: 2015. május 11. Sajnálom,hogy nem sikerült. Sajnos akkor továbbra is várnod kell a "fejlesztésre "(( Mt szám + jelszó párossal be tudsz lépni ? Ha azzal sem akkor még nem kerültél át az új rendszerbe ez esetben türelem. „Hónapok kérdése”. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Törölt_tag3 Posztolva: 2015. május 11. Megosztás Posztolva: 2015. május 11. Egyébként aki nem került át az új rendszerbe az mióta nem tud belépni az internetes ügyfélszolgálatra? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Törölt_tag2719 Posztolva: 2015. május 11. Megosztás Posztolva: 2015. május 11. Nem vezetek naplót, de több mint két hét. ( Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
jani44
Kb. 2 hónapja nagy kérdés: mikor lesz használható a T-Home ügyféloldala, hogy végre lehessen követni az előfizetői, ill. számla adatokat?
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában
52
36
32
15
Népszerű napok
2015. Május 11.
19
2015. Április 15.
14
2015. Május 8.
13
2015. Május 6.
12
A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában
anonymus 52 poszt
Roli82 36 poszt
zoli62 32 poszt
jani44 15 poszt
Népszerű napok
2015. Május 11.
19 poszt
2015. Április 15.
14 poszt
2015. Május 8.
13 poszt
2015. Május 6.
12 poszt
374 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.