Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Telekom honlap


jani44

Kérdés

  • Válaszok 374
  • Létrehozva
  • Utolsó válasz

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

Ajánlott posztok

  • 0

Nem, egy évig nem tart. Inkább tovább:smileysad:

 

Amúgy az sem biztos, hogy végigcsinálják. Tulajdonképpen minek is? A honlapon csak marhaságok vannak, oda nem érdemes belépni, az sem kap jobbat, akit már migráltak.

 

Én sem tudok belépni, viszont a lakcím szerint megnéztem, hogy mire fizethetnék elő. Azt írták, hogy csak SAT lehetséges, így aztán eltitkolom előlük, hogy most koaxos IPTV-m van, nehogy lavórt tegyenek a fejemre:smileylol:

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Na mégsem lesz lavór:smileylol:

 

Tegnap jött egy üzenet a tévére, hogy hamarosan lejár a hűségem, és hívjak föl egy megadott telefonszámot. Ez megtörtént, és hosszabbítottam két évet. Minden ugyanaz maradt, bár a díj kemény 90 Ft-tal megemelkedett, az 1%-os emelést még elnézem nekik.

 

A migrációval kapcsolatos kérdésemre az volt a válasz, hogy a kitűzött határidó ez év vége. Azon belül meg kiszámíthatatlan, hogy egy hét vagy december vége. Igazából a honlapra belépés nem nagyon izgat, de jó lenne a 2 HD stream a jelenlegi egy helyett.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Ez érdekes .Miért nincs Online ügyintézés!!!

 

Valoszinű hogy ne tudjuk ellenörizni a hüség időt!!Amit valoszinü jelen esetben én tul is léptem mert erösebb számlát kaptam mint szoktam!!!Mindent online intézek nálukvissza kell állni,igy ugyí csalnak ahogy akarnak

Ovodások Javitják az oldalt vagy kik ennyi idő alatt. Win11-meg lehet irni???

 
 
 
 
 
 
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 2

Ez érdekes .Miért nincs Online ügyintézés!!!

 

Valoszinű hogy ne tudjuk ellenörizni a hüség időt!!Amit valoszinü jelen esetben én tul is léptem mert erösebb számlát kaptam mint szoktam!!!Mindent online intézek nálukvissza kell állni,igy ugyí csalnak ahogy akarnak

Ovodások Javitják az oldalt vagy kik ennyi idő alatt. Win11-meg lehet irni???

 
Hűségidő lejárata mindig rajta van a számlán is, szolgáltatásonként. Ha már nem szerepel,akkor lejárt a hűség idő.
Ezen kívül minden számlán rajta van jól látható helyen az alábbi tájékoztató is!
 
hűség.PNG
 
Le írtuk már sokszor,hogy nem az oldalt javítják és nem javítás van, hanem migráció...
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Megoldottam. Ügyfélszolgálat. Hűségidő lekérdezés. Másik szolgáltató árajánlatkérés. Telekom felmondás, telefonon és írásban is. Másik szolgáltatónál való megrendelés...ez kedden, majd szerdán már jönnek is szerelni :) de mikor megkérdezték mért mondtam fel a szolgáltatást, elmondtam, hogy egy telekommunikációs cég nem engedhet meg magának efféle bakikat és a többi sérelmemet. szóval a gyomorideges korszaknak vége... :)

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Ez számomra elég furcsa, mert például nálam a Gázművek csoportos beszedéssel viszi el a díjat, de számlát mindig küld (csekket nem).

A Telekom nálam a Távszámlán van, így papiron ugyan nem jön, de pont ugyanazt látom, mintha úgy küldenék.

Mivel nekem telefon előfizetés is van, furcsa lenne ha nem láthatnám, hogy mennyi és mikori beszélgetést számláznak.

 

Számla nélküli teljesítésért még a piaci árusokat is megbírságolták (legalábbis kicsit régebben).

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

rre lehet én is rálépek!!ISzámla és egyéb nélkül csak kapkodják a számlárol a pénzt!!!

Unioban és sehol máshol Nem igy müködik!!!!!!!!

Azért ha valami illetékes látja az azonositom meghagyom itt.

*********

 

De ez röhej


Új Telekom (otthoni) számláját kézbesítettük Önnek a Távszámlában.

A számla száma: ****************
A számla kelte: 2015.04.11
A fizetendő összeg: 11 245 Ft
A fizetendő összeg beérkezési határideje: 2015.04.28

 

Ennyit látok az egész számlábol,Az előtt le a kalapal aki megmondja mit miért számláztak.4-én is volt 1 tétel.Amit levettek a számlámrol..Ezt a honap végére rakták.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Én  mindig Az online oldalon néztem meg.Regisztrálva nem vagyok sehova.Eddig nem is tünt fel Csak most a Honap elejére és a végére is hasonlo számlát időzitetek be!! Ami kicsit felháborito!!!

Önkényesen ilyent nem tehetnek.

 

Valamit kitalálok de 1 biztos nem regisztrálok távszámlára!!!Hamarabb letiltom öket a számlámrol.Feljelentem őket!!!

 

üdv:Sandor

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

 

horvzohe73

 

Érdekes a történeted...


Amit emailben küldenek az az értesítő,hogy megérkezett a számlád távszámlára és ezt mondjuk akkor küldik ha van távszámlád,nekem is ilyen értesítő jön.


Szóval akkor,hogy is van ez? Lehet,hogy van távszámlád csak Te nem tudsz róla? :D


Ha véletlen még se lenne távszámlád,akkor meg miért esik nehezedre az,hogy beregisztrálj? Mi bajod származik belőle? Milyen hátrányod származik belőle? Semmi, egy csomó macerától megkímélhetted volna magadat.

Itt fölöslegesen hisztizel (mert ez hisztis,semmi más) ,ez nem hivatalos ügyfélszolgálati pont.

MT és egyéb azonosítódat is feleslegesen írod ki,arra jó lesz,hogy valaki visszaéljen vele.

Regisztrálni nem kötelező,csak ajánlott,de aki lusta az meg is érdemli...

 

 

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

 

de hát amit bemásoltál, az alapján már egyértelműen van távszámlád.... szerintem a levelezésedben is megtalálod a regisztációról az értesítést...

próbálj meg belépni, ott meg tudod nézni a számláid... ha nem tudsz belépni, mert elfelejtetted, vagy itt tudsz jelszót csinálni vagy  hívd a távszámla ügyfélszolgálatot a 06 80 245 245 számon.

 

ja és számlát sohasem küldenek e-mailben, amit kaptál, az csak egy értesítő arról, hogy elkészült a hiteles számlád.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Azért érdekes ez a cégen belüli fényévnyi különbség. A T-Mobile-os számlázás sokkal korrektebb, mint a T-Home. Például az első esetben  a számlák minden hónap azonos napján vannak kiállítva, másodiknál meg véletlenszerűen. Ebből a szempontból az új rendszerben sem  lesz pozitív változás. Tehát hiába a migráció, nem lesz jobb, pontosabb  a T-Home számlázás.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Nekem a nagy mai web oldal átalakítás után nem jön össze a belépés:

 

A felhasználó felfüggesztésre került

BELÉPÉS ONLINE ÜGYINTÉZÉSHEZ

A belépéshez e-mail cím, mobiltelefonszám, MT ügyfélazonosító
üzleti felhasználónév és a hozzá tartozó jelszó vagy Facebook fiók szükséges.

 

Másnál is ez a helyzet MT azonosító és jelszó beadásakor?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Új...