jani44 Posztolva ekkor: 2014. november 6. Megosztás Posztolva ekkor: 2014. november 6. Kb. 2 hónapja nagy kérdés: mikor lesz használható a T-Home ügyféloldala, hogy végre lehessen követni az előfizetői, ill. számla adatokat? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 anonymus Posztolva: 2015. április 11. Megosztás Posztolva: 2015. április 11. Egyenlőre annyi újdonság van benne hogy lehet online hiba bejelentést le adni. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Incus Posztolva: 2015. április 12. Megosztás Posztolva: 2015. április 12. :smileylol: Ugye nem azt akarják mondani, hogy az átmigrálás egy évig tart? Mert amennyiben igen, akkor le kell cserélni az embereket hozzáértőkre. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 MirrMurr Posztolva: 2015. április 13. Megosztás Posztolva: 2015. április 13. Nem, egy évig nem tart. Inkább tovább:smileysad: Amúgy az sem biztos, hogy végigcsinálják. Tulajdonképpen minek is? A honlapon csak marhaságok vannak, oda nem érdemes belépni, az sem kap jobbat, akit már migráltak. Én sem tudok belépni, viszont a lakcím szerint megnéztem, hogy mire fizethetnék elő. Azt írták, hogy csak SAT lehetséges, így aztán eltitkolom előlük, hogy most koaxos IPTV-m van, nehogy lavórt tegyenek a fejemre:smileylol: Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Törölt_tag379 Posztolva: 2015. április 14. Telekom Megosztás Posztolva: 2015. április 14. Már késő:) Mostmár mindenki tudja és hamarosan mennek a Telekomos kollégák a Sat Tv beüzemelése céljából:) S a régi rendszer leszerelése ügyében:) Üdv: Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 anonymus Posztolva: 2015. április 14. Megosztás Posztolva: 2015. április 14. Húúú akkor én is bajban vagyok hozzám meg akkor jönnek sebeséget csökenteni. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Törölt_tag379 Posztolva: 2015. április 14. Telekom Megosztás Posztolva: 2015. április 14. Nem probléma, megoldható:) Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 MirrMurr Posztolva: 2015. április 15. Megosztás Posztolva: 2015. április 15. Na mégsem lesz lavór:smileylol: Tegnap jött egy üzenet a tévére, hogy hamarosan lejár a hűségem, és hívjak föl egy megadott telefonszámot. Ez megtörtént, és hosszabbítottam két évet. Minden ugyanaz maradt, bár a díj kemény 90 Ft-tal megemelkedett, az 1%-os emelést még elnézem nekik. A migrációval kapcsolatos kérdésemre az volt a válasz, hogy a kitűzött határidó ez év vége. Azon belül meg kiszámíthatatlan, hogy egy hét vagy december vége. Igazából a honlapra belépés nem nagyon izgat, de jó lenne a 2 HD stream a jelenlegi egy helyett. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Törölt_tag2539 Posztolva: 2015. április 15. Megosztás Posztolva: 2015. április 15. Ez érdekes .Miért nincs Online ügyintézés!!! Valoszinű hogy ne tudjuk ellenörizni a hüség időt!!Amit valoszinü jelen esetben én tul is léptem mert erösebb számlát kaptam mint szoktam!!!Mindent online intézek nálukvissza kell állni,igy ugyí csalnak ahogy akarnakOvodások Javitják az oldalt vagy kik ennyi idő alatt. Win11-meg lehet irni??? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 Roli82 Posztolva: 2015. április 15. Megosztás Posztolva: 2015. április 15. Ez érdekes .Miért nincs Online ügyintézés!!! Valoszinű hogy ne tudjuk ellenörizni a hüség időt!!Amit valoszinü jelen esetben én tul is léptem mert erösebb számlát kaptam mint szoktam!!!Mindent online intézek nálukvissza kell állni,igy ugyí csalnak ahogy akarnakOvodások Javitják az oldalt vagy kik ennyi idő alatt. Win11-meg lehet irni??? Hűségidő lejárata mindig rajta van a számlán is, szolgáltatásonként. Ha már nem szerepel,akkor lejárt a hűség idő.Ezen kívül minden számlán rajta van jól látható helyen az alábbi tájékoztató is! Le írtuk már sokszor,hogy nem az oldalt javítják és nem javítás van, hanem migráció... Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Törölt_tag2539 Posztolva: 2015. április 15. Megosztás Posztolva: 2015. április 15. Számlát nem kapok ott a Bibi!!Csak a folyoszámlám terhelik meg mivelcsoportos beszedésem van!Akkor tudnám letölteni ha be tudnák lépni.Vagy vissza állok Postai számlára Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Roli82 Posztolva: 2015. április 15. Megosztás Posztolva: 2015. április 15. Ott a távszámla,be kell regisztrálni és akkor oda fog érkezni a számla, le tudod tölteni stb.Ezt már rég megcsinálhattad volna és akkor most nem lenne probléma belőle. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 etyienn Posztolva: 2015. április 15. Megosztás Posztolva: 2015. április 15. Megoldottam. Ügyfélszolgálat. Hűségidő lekérdezés. Másik szolgáltató árajánlatkérés. Telekom felmondás, telefonon és írásban is. Másik szolgáltatónál való megrendelés...ez kedden, majd szerdán már jönnek is szerelni :) de mikor megkérdezték mért mondtam fel a szolgáltatást, elmondtam, hogy egy telekommunikációs cég nem engedhet meg magának efféle bakikat és a többi sérelmemet. szóval a gyomorideges korszaknak vége... :) Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 anonymus Posztolva: 2015. április 15. Megosztás Posztolva: 2015. április 15. Sok sikert remélem boldog leszel :) Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 MirrMurr Posztolva: 2015. április 15. Megosztás Posztolva: 2015. április 15. Ez számomra elég furcsa, mert például nálam a Gázművek csoportos beszedéssel viszi el a díjat, de számlát mindig küld (csekket nem).A Telekom nálam a Távszámlán van, így papiron ugyan nem jön, de pont ugyanazt látom, mintha úgy küldenék.Mivel nekem telefon előfizetés is van, furcsa lenne ha nem láthatnám, hogy mennyi és mikori beszélgetést számláznak. Számla nélküli teljesítésért még a piaci árusokat is megbírságolták (legalábbis kicsit régebben). Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Törölt_tag2539 Posztolva: 2015. április 15. Megosztás Posztolva: 2015. április 15. rre lehet én is rálépek!!ISzámla és egyéb nélkül csak kapkodják a számlárol a pénzt!!!Unioban és sehol máshol Nem igy müködik!!!!!!!!Azért ha valami illetékes látja az azonositom meghagyom itt.********* De ez röhejÚj Telekom (otthoni) számláját kézbesítettük Önnek a Távszámlában.A számla száma: ****************A számla kelte: 2015.04.11A fizetendő összeg: 11 245 FtA fizetendő összeg beérkezési határideje: 2015.04.28 Ennyit látok az egész számlábol,Az előtt le a kalapal aki megmondja mit miért számláztak.4-én is volt 1 tétel.Amit levettek a számlámrol..Ezt a honap végére rakták. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Törölt_tag2539 Posztolva: 2015. április 15. Megosztás Posztolva: 2015. április 15. Önkényesen amugy a szolgáltato nem kötelezhet semmire.Szerződésbontásnak minösül.Én regisztráljak a Távszámlára amikor Számla adási kötelezetségük nekik van nem nekem!!!!! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 Törölt_tag2252 Posztolva: 2015. április 15. Megosztás Posztolva: 2015. április 15. Szia! Távszámlás vagyok évek óta. PDF-ben mindig mellékelve a számla. Üdv.: Eduárd Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Törölt_tag2539 Posztolva: 2015. április 15. Megosztás Posztolva: 2015. április 15. Én mindig Az online oldalon néztem meg.Regisztrálva nem vagyok sehova.Eddig nem is tünt fel Csak most a Honap elejére és a végére is hasonlo számlát időzitetek be!! Ami kicsit felháborito!!!Önkényesen ilyent nem tehetnek. Valamit kitalálok de 1 biztos nem regisztrálok távszámlára!!!Hamarabb letiltom öket a számlámrol.Feljelentem őket!!! üdv:Sandor Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Törölt_tag2539 Posztolva: 2015. április 15. Megosztás Posztolva: 2015. április 15. Citromailra küldik ezt a számlának nem nevezhető Dolgot mielőtt valaki Félreértene!! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Roli82 Posztolva: 2015. április 15. Megosztás Posztolva: 2015. április 15. horvzohe73 Érdekes a történeted...Amit emailben küldenek az az értesítő,hogy megérkezett a számlád távszámlára és ezt mondjuk akkor küldik ha van távszámlád,nekem is ilyen értesítő jön.Szóval akkor,hogy is van ez? Lehet,hogy van távszámlád csak Te nem tudsz róla? :DHa véletlen még se lenne távszámlád,akkor meg miért esik nehezedre az,hogy beregisztrálj? Mi bajod származik belőle? Milyen hátrányod származik belőle? Semmi, egy csomó macerától megkímélhetted volna magadat.Itt fölöslegesen hisztizel (mert ez hisztis,semmi más) ,ez nem hivatalos ügyfélszolgálati pont.MT és egyéb azonosítódat is feleslegesen írod ki,arra jó lesz,hogy valaki visszaéljen vele.Regisztrálni nem kötelező,csak ajánlott,de aki lusta az meg is érdemli... Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 foxylady Posztolva: 2015. április 16. Megosztás Posztolva: 2015. április 16. de hát amit bemásoltál, az alapján már egyértelműen van távszámlád.... szerintem a levelezésedben is megtalálod a regisztációról az értesítést...próbálj meg belépni, ott meg tudod nézni a számláid... ha nem tudsz belépni, mert elfelejtetted, vagy itt tudsz jelszót csinálni vagy hívd a távszámla ügyfélszolgálatot a 06 80 245 245 számon. ja és számlát sohasem küldenek e-mailben, amit kaptál, az csak egy értesítő arról, hogy elkészült a hiteles számlád. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 zoli62 Posztolva: 2015. április 18. Megosztás Posztolva: 2015. április 18. Azért érdekes ez a cégen belüli fényévnyi különbség. A T-Mobile-os számlázás sokkal korrektebb, mint a T-Home. Például az első esetben a számlák minden hónap azonos napján vannak kiállítva, másodiknál meg véletlenszerűen. Ebből a szempontból az új rendszerben sem lesz pozitív változás. Tehát hiába a migráció, nem lesz jobb, pontosabb a T-Home számlázás. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 oldmumus Posztolva: 2015. április 24. Megosztás Posztolva: 2015. április 24. Nekem a nagy mai web oldal átalakítás után nem jön össze a belépés: A felhasználó felfüggesztésre kerültBELÉPÉS ONLINE ÜGYINTÉZÉSHEZA belépéshez e-mail cím, mobiltelefonszám, MT ügyfélazonosítóüzleti felhasználónév és a hozzá tartozó jelszó vagy Facebook fiók szükséges. Másnál is ez a helyzet MT azonosító és jelszó beadásakor? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 anonymus Posztolva: 2015. április 24. Megosztás Posztolva: 2015. április 24. IGen, gondolom vagy nincs még kész vagy be kell regisztrálni Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 oldmumus Posztolva: 2015. április 24. Megosztás Posztolva: 2015. április 24. Tehát semmi értesítés nélkül megint kell regisztrálni? Az eddigi MT azonosító és jelszó nem jó már? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
jani44
Kb. 2 hónapja nagy kérdés: mikor lesz használható a T-Home ügyféloldala, hogy végre lehessen követni az előfizetői, ill. számla adatokat?
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában
52
36
32
15
Népszerű napok
2015. Május 11.
19
2015. Április 15.
14
2015. Május 8.
13
2015. Május 6.
12
A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában
anonymus 52 poszt
Roli82 36 poszt
zoli62 32 poszt
jani44 15 poszt
Népszerű napok
2015. Május 11.
19 poszt
2015. Április 15.
14 poszt
2015. Május 8.
13 poszt
2015. Május 6.
12 poszt
374 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.