jani44 Posztolva ekkor: 2014. november 6. Jelentés Megosztás Posztolva ekkor: 2014. november 6. Kb. 2 hónapja nagy kérdés: mikor lesz használható a T-Home ügyféloldala, hogy végre lehessen követni az előfizetői, ill. számla adatokat? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 anonymus Posztolva: 2015. január 2. Jelentés Megosztás Posztolva: 2015. január 2. SziaSzemélyes átvételre ilyenkor nincs lehetőséged már. 30 napon belül kerül kiszállításra a készülék arról, hogy tart My t-home on vagy a 1412 9 es majd 5 ös menü pontban tudsz tájékozhatást kérni.Úgy tudom, hogy Tv készüléket maga a gyártó vagy Telekom szálit ki mivel beszokták üzemelni. De ha véletlenül a Gls hozná ki, akkor se lenne semmi gond szerintem. Telefonon fognak keresni a szállítás várható időpontjáról hogy otthon legyél illetve ha ki vitték nem árt meg nézni hogy minden okés e azt kaptad amit kértél stb mert akkor még könnyebb reklamációval élni. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Roli82 Posztolva: 2015. január 2. Jelentés Megosztás Posztolva: 2015. január 2. Sziasztok Mindenkinek Illetve Boldog Ujévet kivánok Mindenkinek !Szeretnék Érdeklődni December 15-16 körül Telefonon rendeltem Samsung ledet tv.Mikora várható a ki szállitás 30napot mondtak nekem, Szerintem három hétt alatt lehetséges?És Samsung gyártó Szállitsa ki vagy GLS futár? illetve idő pont kérésel.Van olyan hogy személyesen ellehet menni,és átt venni a Tv készüléket? Kérném szépen segitséget! Üdv: Gyula73Szia! Múltkor elutasították nem?Személyes átvételre nincs lehetőség. Vagy márkaszerviz vagy GLS viszi. Kiszállítást végző cég keresni fog elvileg egy nappal a kiszállítás előtt időpont egyeztetés miatt. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 gyula73 Posztolva: 2015. január 2. Jelentés Megosztás Posztolva: 2015. január 2. Sziasztok Mindenkinek Illetve Boldog Ujévet kivánok Mindenkinek !Szeretnék Érdeklődni December 15-16 körül Telefonon rendeltem Samsung ledet tv.Mikora várható a ki szállitás 30napot mondtak nekem, Szerintem három hétt alatt lehetséges?És Samsung gyártó Szállitsa ki vagy GLS futár? illetve idő pont kérésel.Van olyan hogy személyesen ellehet menni,és átt venni a Tv készüléket? Kérném szépen segitséget! Üdv: Gyula73Szia! Múltkor elutasították nem?Személyes átvételre nincs lehetőség. Vagy márkaszerviz vagy GLS viszi. Kiszállítást végző cég keresni fog elvileg egy nappal a kiszállítás előtt időpont egyeztetés miatt. Szia! Igen Multkor elvoltam utasitva, de párnap mulva vissza felhivtam, Mert kaptam Egy uj ellőfizetési szerződést,Hogy három szolgáltatássom van , Sajnos Régi ugyfél vagyok nem uj, Mikor elsőnek December 3 án le adtam a Webes rendelést pont rendelési dátumal küldték egy szerződés papirokat hogy én három szolgáltatást rendeletem, Tv készülék helyet.És igy, Felhivtam és elmondtam hogy ezt a szerződési papirokat tévesből küldték, a Tv készülék helyébenÉs mikor Webes rendelést törölték illetve nem rendeltem semmit ,, a rendszerük nem mutatta ki, Nem tudom hogy miért de elég kavarások lettek .És igy le adták rendelésemet kétt alkalomkor is hogy biztos legyek felhivtam és ugyan ugy levan adva a Tv készülékre a rendelésem, Mondták hogy 30 nap kell és fognak hivni telefonon idő pont egyeztetés.Igazat megvalva örülök is neki,, ezek után hogy Digitális Telefon és Szerződési nélkülit fizetem ami hivatalosan Szerződésem volt ,Ami 5hónapi jóváirás történt ,És én ugy gondolom Kalamajka után is,Meg érdemlem.De remélem hogy nem lesz semmi fenakadás,Kedves Családom is nagyon örülne Tv készüléknek. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 jani44 Posztolva: 2015. január 4. Szerző Jelentés Megosztás Posztolva: 2015. január 4. Ismét eltelt 2 hónap, előző reklamációm óta, sőt eljőtt az új év is, csak egy nem változott: az ügyféloldal használhatósága. B.U.É.K. Telekom! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 anonymus Posztolva: 2015. január 4. Jelentés Megosztás Posztolva: 2015. január 4. Amint átpakolnak az új rendszerbe te is fogod tudni használni. Aki az új rendszerben annak se működik tökéletesen szóval … Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 ApaFia Posztolva: 2015. január 4. Jelentés Megosztás Posztolva: 2015. január 4. Mikor ? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 anonymus Posztolva: 2015. január 4. Jelentés Megosztás Posztolva: 2015. január 4. Amikor sorra kerülsz kb a Telekom is ugyan ezt mondja ha át kerültél majd egyszer új rendszerbe akkor be tudsz majd lépni. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 ApaFia Posztolva: 2015. január 5. Jelentés Megosztás Posztolva: 2015. január 5. Jó lenne már a Telekomtól valaki elő jönne egy nagyon konkrét időpontal,mert nagyon régen volt augusztus. :smileywink: Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 anonymus Posztolva: 2015. január 5. Jelentés Megosztás Posztolva: 2015. január 5. Azt várhatjuk! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 mogyi Posztolva: 2015. január 5. Jelentés Megosztás Posztolva: 2015. január 5. Online önkiszolgáló ügyfélszolgálat - mikor fog működni? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Boomer Posztolva: 2015. január 10. Jelentés Megosztás Posztolva: 2015. január 10. Zavaros így elolvasva a történeted, de reméljük megkapod tévét, majd jelezz, hogy milyen fejlemények vannak, történtek nálad. Nekem a szomszédom járt érdekesen a tévé rendeléssel. Üzletben befogadták a rendelését, várt-várt, aztán hívták, hogy bocsi, sajnos nem kaphatsz tévét, mert nem volt rendben az utolsó 6 hónapban a számlabefizetésed, próbálkozz később, április körül. Furcsa a történetben, hogy ugyanazon a címen (ilyen kétgenerációs házban laknak) az anyukája is rendelt tévét a saját előfizetéséhez, Ő megkapta. A boltban meg azt mondták, hogy persze, nem lesz probléma, menni fog minden, de szerintem a számláit, befizetéseit látnia kellett volna ott is az ügyintézőnek. Ez is egy érdekes sztori, de látom többen furán jártak már rendeléssel kapcsolatban... Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 foxylady Posztolva: 2015. január 10. Jelentés Megosztás Posztolva: 2015. január 10. a leírtak alapján a szomszédod nem fizette rendesen az előfizetése számláit, ezért nem kapott tv-t. az anyukája jól fizette a külön előfizetése számláit ezért kapott tv-t. mi ebben a furcsa, ha két külön előfizetésről van szó? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Boomer Posztolva: 2015. január 10. Jelentés Megosztás Posztolva: 2015. január 10. Csupán annyi a furcsa benne (amit már leírtam, csak el kéne olvasni), hogy az ügyintéző simán rögzítette a kérést, nem jelzett semmit sem, hogy gond lenne, holott szerintem igencsak tudja (elnézést, tudnia kellene) az igénybevételi feltételeket (még a weben is kint van, én mondtam is a szomszédnak nézze meg, ha megfelel azoknak, menjen, rendeljen, de gondolom persze hogy jól nem nézte meg és hagyatkozott az ügyintézőjére (bár ezt sem értem, hogy otthon a fotelből tudsz rendelni, majd még vissza is hívnak ha kell valamit egyeztetni, erre a sok bírka sorban áll az üzletben)), mellette simán megnézheti a számlákat, befizetéseket, ami alapján magának (meg a cégnek) is és az ügyfélnek is időt, energiát spórol.De lehet én gondolkodom túl logikusan ehhez (gondolom a nem teljesített megrendelésekből nem kap senki jutalékot, de ha mégis, akkor szívesen dolgoznék ilyen cégnél :)).Lényegében tehát a logikátlan lépések hada, az ami furcsa (bár országos probléma ez, mint tudjuk:)) De hála az égnek nekem nem kell idegesítenem magam a történeten, mert nem velem történtek ezek, viszont véleményem még lehet, nem? Ettől függetlenül egyébként a többi szolgátatói szektornak (kereskedelem, banki, satöbbi) szintén megvannak a betegségei.Régebben nem tudom miért, de ezek az eszközrendeléses igények kicsit gördülékenyebben mentek (én is rendeltem így laptop-ot és ledöbbentem, hogy milyen simán ment minden, igaz az nem most volt), most mintha akadozna a gépezet. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 foxylady Posztolva: 2015. január 10. Jelentés Megosztás Posztolva: 2015. január 10. hát akkor az üzletben tényleg nem volt a topon az ügyintéző (és most finom voltam és nőies:womanembarrassed:)...pedig jutalékot biztos nem kap a törölt megrendelés után (vagy legalábbis én is nagyon meglepődnék, ha kapna), mert az sehol sem szokás. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 gyula73 Posztolva: 2015. január 10. Jelentés Megosztás Posztolva: 2015. január 10. @gyula73Zavaros így elolvasva a történeted, de reméljük megkapod tévét, majd jelezz, hogy milyen fejlemények vannak, történtek nálad. Boomer!Sajnos az én történetem igen zavaros,és igen nagy kavarások voltakSajnos van ilyen T dolgozók figyelmetlenségből és fére kezelt ugyett...előfordul az ilyesmi... rosszul jártam de szerencsére nehezen helyre állt. Igen persze jelezni fogok Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Roberta Posztolva: 2015. január 11. Jelentés Megosztás Posztolva: 2015. január 11. Már láttam, beszéltetek itt róla, hogy nem lehet belépni az online oldalra. Én sem tudok napok óta. Viszont ott fizetem/fizetném be a számláimat. De ha nem tudok belépni, fizetni sem tudok, és még a határidőből is kicsúszhatok. Ilyenkor mi van? És egyébként mi az oka annak, hogy nem lehet belépni? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 btz Posztolva: 2015. január 11. Jelentés Megosztás Posztolva: 2015. január 11. De jó neked hogy csak napok óta, van aki már majdnem fél éve Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 ApaFia Posztolva: 2015. január 11. Jelentés Megosztás Posztolva: 2015. január 11. De jó neked hogy csak napok óta, van aki már majdnem fél éveBizony,bizony régen volt augusztus.:smileywink: Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 anonymus Posztolva: 2015. január 11. Jelentés Megosztás Posztolva: 2015. január 11. Augusztus, amikor azt írták ááá hamar meg lesz. Én csak attól félek, hogy állítólag ez az új rendszer ami jelenleg elé erősen köhög fogja kezelni a mobil részt is és így oldják meg hogy ha van vezetékes meg mobil szolgáltatás akkor egy számlát kapjál esetleges kedvezményt meg ilyesmit. Na hogy akkor vajon mi lesz… Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 ApaFia Posztolva: 2015. január 11. Jelentés Megosztás Posztolva: 2015. január 11. Augusztus, amikor azt írták ááá hamar meg lesz. Én csak attól félek, hogy állítólag ez az új rendszer ami jelenleg elé erősen köhög fogja kezelni a mobil részt is és így oldják meg hogy ha van vezetékes meg mobil szolgáltatás akkor egy számlát kapjál esetleges kedvezményt meg ilyesmit. Na hogy akkor vajon mi lesz…Erre szokták mondani,minden kezdet nehéz,remélem majd nyárra megtapasztaljuk. :smileywink: Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 anonymus Posztolva: 2015. január 11. Jelentés Megosztás Posztolva: 2015. január 11. Nehogy meg hátráljon közbe a Telekom. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
3 Roli82 Posztolva: 2015. január 11. Jelentés Megosztás Posztolva: 2015. január 11. Számláidat a Távszámlán rendezheted. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 Roberta Posztolva: 2015. január 12. Jelentés Megosztás Posztolva: 2015. január 12. @Roberta Számláidat a Távszámlán rendezheted. Így is e-számlát kapok az email-címemre. Annyi a különbség, hogy én közvetlenül a szolgáltató oldalán fizetem be. Eddig működött... Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Törölt_tag Posztolva: 2015. január 12. Jelentés Megosztás Posztolva: 2015. január 12. Az oldal, csak 1-2 kívásztott láthatja, mert nem mindenkinél működik. Pontosabban fogalmasva, azoknál már jó, akiket átmígráltak már. Ezért a kivásztott helyett, inkább az átmigráltat kellene használni... Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Törölt_tag Posztolva: 2015. január 12. Jelentés Megosztás Posztolva: 2015. január 12. A válaszom: Pontosan azért nem szueretnek fizetni, ami pénzbe kerül. Tudod 2 félét lehet kapni: 1. Jót, 2. Olcsót. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
jani44
Kb. 2 hónapja nagy kérdés: mikor lesz használható a T-Home ügyféloldala, hogy végre lehessen követni az előfizetői, ill. számla adatokat?
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában
52
36
32
15
Népszerű napok
2015. Május 11.
19
2015. Április 15.
14
2015. Május 8.
13
2015. Május 6.
12
A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában
anonymus 52 poszt
Roli82 36 poszt
zoli62 32 poszt
jani44 15 poszt
Népszerű napok
2015. Május 11.
19 poszt
2015. Április 15.
14 poszt
2015. Május 8.
13 poszt
2015. Május 6.
12 poszt
374 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.