jani44 Posztolva ekkor: 2014. november 6. Megosztás Posztolva ekkor: 2014. november 6. Kb. 2 hónapja nagy kérdés: mikor lesz használható a T-Home ügyféloldala, hogy végre lehessen követni az előfizetői, ill. számla adatokat? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Roli82 Posztolva: 2014. december 3. Megosztás Posztolva: 2014. december 3. Kb 1-1.5 hét múlva fognak keresni,jellemzően számkijelzés nélkül.Gondoltam leírom,mert 3 napot ír a webshop rendelés leadása után,amit alapesetben tudnak is tartani,de mivel karácsony közeleg ilyenkor a vásárlói kedve megnövekedik és ezáltal a megrendelések száma is megduplázódhat,tehát tovább tart feldogozni is.Fontos még tudni ami nem igazán van kifele publikálva, hogy megnézik a mobil részt is,hogy pl van -e előfizetésed ott , ha van hány előfizetés van,fut -e mellette törlesztő részlet,ha van akkor mekkora és hány darab stb. Persze ha mobil részen nincs részlet fizetés az jó. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 dragontwin19 Posztolva: 2014. december 5. Megosztás Posztolva: 2014. december 5. csak részlegesen nem megy az oldal :)kellemetlen és kényelmetlen hogy a webes belépés nem megy, de előbb-utóbb csak megoldják végre ezt a témát is... én is várom...vettem már részt ügyfeles kiszolgáló rendszer fejlesztésében és bevezetésében, van vele szívás rendesen az biztos, szóval nem mondom, hogy mindig minden esetben megértő vagyok, de mit tenni úgysem tudunk, várunk és megoldjuk az ügyeink intézést ahogy tudjuk (a távszámla kisegít engem a bajból, a rabság meg még kitart egy darabig, remélem mire kell váltani, az oldal is megjavul)... Immáron 4. hónapjába lép a t-Home oldal működő képtelensége. A kis "t" nem véletlen... Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 anonymus Posztolva: 2014. december 5. Megosztás Posztolva: 2014. december 5. Nézd a jó oldalát ez az új rendszer hivatott össze fogni az összes szolgáltatást pl van mobil telefon tv sb egy néven és ez mehessen egy számlán gondolom kedvezménnyel is Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 btz Posztolva: 2014. december 5. Megosztás Posztolva: 2014. december 5. Nekünk most jőtt vissza a belépési lehetőség az online felületre, de ugyan az a lassú hibákkal teli felület van mint annakelőtte Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 macska Posztolva: 2014. december 7. Megosztás Posztolva: 2014. december 7. Tisztelt t-home egyszerüen a szolgáltatást telefonon nem lehet elérni a nap egyetlen időszakában sem miért nem lehet önöket felhivni és miért kell a kapcsolásra orákat várni milyen ügyintézök vannak önöknél szeretném ha ez a probléma megoldodna mert kénytelenleszek a fogyasto védelmi föfelügyelőségen feljelentést tenni Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 anonymus Posztolva: 2014. december 7. Megosztás Posztolva: 2014. december 7. Na na ez azért tulzás kicsit lehet velük beszélni ha 10 percnél több a zene akkor meg le kell teni és újra ez az majd akkor javul ha el készül az új számlázó rendszerük. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 btz Posztolva: 2014. december 7. Megosztás Posztolva: 2014. december 7. Milyen f agyyostóba akarsz feljelentést tenni? :DÉn mostanában rendszeresen hívtam őket és türrelemmel kivártam azt a 10-15 percet, ami ha türelmetlen vagy biztos tűnhet óráknak is. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 anonymus Posztolva: 2014. december 7. Megosztás Posztolva: 2014. december 7. Én félre szoktam tenni a telót had zenéljenés ha hallom a tárcsa hango akkor foglalkozok csak vele. De átlag 10 perc ha meg nem akkor le teszem és újra Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Linkman Posztolva: 2014. december 9. Megosztás Posztolva: 2014. december 9. T. Telekom, és felhasználók! Jelezni szeretném, hogy az online rendelés nem működik.Ha ügyfélként bejelentkezek (e-mail címmel) és díjcsomagot váltok, látszólag felveszi a rendelést, de a rendelések menüpontban nem hozza.Ugyanúgy hiába rendelek egy plusz Set Top Box-ot annak a rendelését sem hozza. a "Rendeléseim" menüpont. A "Segítünk" menü "Küldj üzenetet honlapunkról" funkción keresztül küldött levélre meg nem válaszolnak.24 órán belül biztos nem, hiába jelentek vagy kérdezek bármit. Lehet sosem válaszolnak, de azt nem győztem kivárni inkább telefonon kérdeztem. Ez az egész honlap max tájékoztatásra jó, nincs mögötte élő online ügyfélszolgálat. Úgyhogy ennek fényében használjátok.... Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Roli82 Posztolva: 2014. december 9. Megosztás Posztolva: 2014. december 9. Szia.Ezek a menüpontok kb sose voltak jók a otthoni szolgáltatások online felületen,nem is érdemes ott rendelgetni. A levelekre beérkezési sorrendben válaszolnak 30 napon belül. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Linkman Posztolva: 2014. december 10. Megosztás Posztolva: 2014. december 10. Benn voltam egy T-HOME-os ügyfélszolgálati irodán, ahol megnézte nekem az ügyfélszolgálatos hölgy a rendeléseim, és az ő rendszerükben látrszik minden.Tehát az online rendelés működik, csak épp a honlapon a "Rendeléseim" menüpontban nem látszanak a rendelések.Az ügyfélszolgálatos hölgy azt mondta ennél jobban ő sem tudja ugyanezt már megrendelni, és azt ígérte 3 nap múlva már átvált a díjcsomagom az újra, és 5-8 munkanapon belül megkapom a 2. set top boxot is. Kiváncsi leszek.... Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Roli82 Posztolva: 2014. december 10. Megosztás Posztolva: 2014. december 10. Na nálam tegnap nagyon csúnyán leszerepelt a Telekom! Story: Rendeltem az Online felületen egy TV-t részletre,mert ami volt elromlott. KB 1 hét múlva hívtak a megrendelésemmel kapcsolatban,mindent rendben találtak tájékoztattak arról,hogy 8-10 nap múlva itt lesz a TV és a GLS szállítja. Na most azt tudni kell,hogy baromira nem a GLS szállítja az ügyfélhez a TV-t, a GLS csak leviszi az alvállalkozónak és majd az hozza ki és ha kérem beüzemeli. Menjünk tovább, eszembe jutott,hogy ha már GLS akkor egy fuvarlevél számot kérjek már,hogy lássam merre megy a TV, ügyfélszolgálat felhív 5. menüpont folyamatban lévő ügyek. Hölgy nem tudott adni nyomkövetéshez szükséges azonosítót, tájékoztat,hogy sajnos a vezető nem engedélyezi a vásárlást mert van futó részletem, igen van az internet mellet, de nem a tv szolgáltatás mellet, illetve mobil oldalon is fut törlesztő. Fontos megemlítenem hogy mobil oldalon 10 éve vagyok ügyfél,10 év alatt soha sem volt lejárt nem rendezett számla, home részen is ugyan ez a helyzet,a kiemeltségi szint meg van mind a két oldalon. Még aznap fel hívtam újra a 1412, ahol a fiatal ember közölte,hogy a megrendelés törölve stb.Itt elborult az agyam nem kicsit, reklamációt felvetettem. Tegnap meg is lett a válasza rekire. Ami egy sablon előre megírt válasznak tűnik: A TV készülék részletre történő vásárlását megelőzi egy vizsgálat. A vizsgálat alapján,tekintettel,hogy jelenleg van még részletfizetése az előzőleg megvásárolt eszközre,az új készülék vásárlását részletre nem tudjuk biztosítani. Egyösszegű vásárlás engedélyezett. Baromira nem érdekli őket,hogy az IPTV nem tudom nézni,mert nincs min...fizessek mint a katona tiszt 2 évig mert persze a hűség idő nem került vissza törlésre... Ügyfél elégedettség nem számít már,úgy mint régen. Tegnap szépen újra leírtam nekik,hogy mi a pálya és elküldtem a megfelelő szervnek is a panaszomat.Nem fogom annyiban hagyni az ügyet. Amennyiben nem engedélyezik a részletre történő vásárlást, abban az esetben azonnali hatálya felbontom az IPTV szerződést mert olyan szolgáltatásért nem vagyok hajlandó fizetni amit nem tudok igénybe venni. A kötbért természetesen NEM fizetem ki!Nehogy már ők dirigáljanak mikor az én pénzemből élnek és baromi sok pénz vándorol havi szinten hozzájuk és akkor ez a köszönet? Hát álljon már meg a nászmenet. Korábban is szorakoztak velem mikor laptopot vettem...abból az esetből úgy látszik nem tanultak. Nem baj a csatát lehet hogy elvesztettem de a háborút még megnyerhetem és nem adom fel! Nagyon nem! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 dragontwin19 Posztolva: 2014. december 10. Megosztás Posztolva: 2014. december 10. Nem semmi történet de remelem találsz megoldást..Fogy. Védnek küldtél levelet, vagy hova? Bár tök mindegy igazából mert ezek a csoda szervek állást foglalnak de döntést nem hozhatnak (max ha sok a rüsszögés,küldenek egy csekket a szolgáltatónak:))Eszközöknél tudtommal 2-őt vehetsz részletre,különböző szolgáltatások mellé (tv és net melle 1-1 valamit)De csak ha a forintos minősítésüknek megfelelsz,ami meg a szolgáltatásoknál is van (ismerősöm mondta hogy új sat bekötésnél előleget kellett befizessen,de fizethette belőle a számlákat)Iptv-nél meg bármilyen tévénél nem köteles eszközt is adni (tv készülékre gondolok), alapból magára az iptv megoldásra szerződsz vagy mi. Aztán ha tudnak/akarnak adnak tévét is plusz forintokert ha átment a kérésed a forintos vizsgálaton.Remélem azért tudsz intézni valamit és sikerül tévéhez jutnod. (Ha van tvgo-d, azzal ki tudod bekkelni a témát :)) Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 zoloka1984 Posztolva: 2014. december 10. Megosztás Posztolva: 2014. december 10. nekem még nem megy Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 jani44 Posztolva: 2014. december 12. Szerző Megosztás Posztolva: 2014. december 12. Nekem szintén nem megy a belépés, azaz érzésem ez már így is marad... Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 gyula73 Posztolva: 2014. december 12. Megosztás Posztolva: 2014. december 12. Sziasztok mindenkinek!Multhéten szerdán 3 án Wb oldalon rendeltem tv készüléket részletreHétfőn 8 án felhivtam Telekomot ,és elmondtam hogy Wb telekom oldalon rendeltem tv készüléket.És közölték velem hogy feldolgozásban van a rendelés kolégák dolgoznak rajta mondták hogy Három nap kell mire felhivnak de mivel olyansok a rendelés igy kicsit elhúzódik.Mert közeledik az ünnep, kb hét kell mire felhivnak adat egyeztetés stb jó ez minden okésÉs közölték hogy Ma péntekem hivjam fel telekomot ha esetlek nem hivnának igy is volt ,felhivtamÉs elmondtam hogy mit rendeltem, és közölték velem hogy szeptemberben korlátozásom volt és igy csak szeptembertől számolva jövőre Márciusában lehet rendelnem Tv készüléket. kicsit le eset az állam,, Mert régi ügyfelük vagyok kb 6-7 éve korában T....pontban rendeltem Samsung ledes tv,annak 2éve de rendesen le is fizetem becsületel hahogy kellet.Kérdezem mivel ellég régi róka vagyok Telekomnál hűséges ügyfél , csak egyszer volt korlátozásom miért nem feszik figyelembe? azt amit eddig leirtam Mivan a régi ügyfélel? meg érteném ha uj előfizető lennék,,,,, Nem értem :( Nem sikerült mert korlátozva voltam.... sajnos gondolni kellene arra aki Telekomnál van 6-7-8 éve rendesen becsületel fizeti ,és nem sikerül az embernek rendelni mert figyelembe veszik ezt! korlátozást!Emlitetem a ledes tv készüléket vásároltam 2 éve szerintem az alapján kellene dönteni Igy nics ünnepi tv készülék Maj márciustől lesz még kb kétt és félhónap:( Üdv Gyula73 Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Roli82 Posztolva: 2014. december 12. Megosztás Posztolva: 2014. december 12. Megoldva bár nem tudom,hányszor lesz még vissza igazolva,mert ma is vissza igazolták. 3 versenyző volt egyébként. LG 40UB800V mivel Ultra HD tartalom szinte nincs,igy felesleges,igy ez nem kell.LG 42LB650 vagy Samsung UE48H6400 végűl a Samsung mellet döntöttem, a nagy teremete miatt és amúgy is Samsung fan vagyok. :) @gyula73 Sajnálom,hogy nem sikerült. :mansad: Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 foxylady Posztolva: 2014. december 13. Megosztás Posztolva: 2014. december 13. nekem azt mondták az üszolgon, hogy nem fog így maradni. csak legyek türelmes, amíg az új ügykiszolg/számlázási rendszer bevezetése + feljlesztések megtörténnek...türelmes vagyok :womantongue: és addig hívogatom őket és távszámlázok Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 anonymus Posztolva: 2014. december 13. Megosztás Posztolva: 2014. december 13. Vicc az egész piacvezetö szolgáltató össze vissza mondanakk mindent hónapok óta szorakoznak de aki be tud lépni annak se jó ugyan olyan lassú és bugos az egész oldal csak ezek után nem értem hogy kis zsebcégeknek hogy van normális oldala ivre üfsz rendszerre stb. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 btz Posztolva: 2014. december 13. Megosztás Posztolva: 2014. december 13. Biztos a programozó cég elsikkasztotta a pénzt."Akkor kellene 1 milliárd, hogy rendesen, nyugodt körülmények között Hawaii-n kigondolhassuk az algoritmust. Ne keressetek, majd mi jelentkezünk ha elkészült" Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 anonymus Posztolva: 2014. december 13. Megosztás Posztolva: 2014. december 13. Szerintem csak simán keveset akart fizeni érte a T aminek itt az eredménye kevés pénzért ez jár. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 btz Posztolva: 2014. december 14. Megosztás Posztolva: 2014. december 14. Ugyan ez megy a TVGO appal is. Csak meg kell nézni a Google Playen a felháborodott emberek minősítéseit. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Roli82 Posztolva: 2014. december 16. Megosztás Posztolva: 2014. december 16. Óóóóó ez a várakozás, kikészit engemet. :manlol: Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 dragontwin19 Posztolva: 2014. december 16. Megosztás Posztolva: 2014. december 16. Na akkor az szuper, de ne feledd, a türelem rózsát, akarom mondani tévét terem :) Sztem jól döntöttél, nem rosszak az lg tévék, de a samu-k jobbak... bár én a panasonicra esküszöm, de azt a T nem forgalmaz.még a minőségi fhd tartalom is necces a tévében, egyéb forrásból pipa, de ultra anyag, hát az a jövő zenéje Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 dragontwin19 Posztolva: 2014. december 16. Megosztás Posztolva: 2014. december 16. rég volt mikor az otthoni oldal jó volt sajnos (sztem még amikor külön volt a tévé, net és telefon részleg), szóval ezen ne lepődj meg...amíg ezt rendesen meg nem csinálják, addig csaj lájtiban érdemes használni az oldalt, tájékozódásra... levelekre egyébként válaszolnak (vagy hívnak ha adtál számot, nemrég én is így intéztem ügyet, érdekes volt, de működött), persze ne várj 24 órán belül sokat, évvégén kevés az a szolgáltató, aki ezt tudja vinni, vállalni.. egyébként szabályozás szerint 15 nap van, hogy teljesítsék a megrendelést normál körülmények között és ha van rá mód egyáltalán (ez a szolgáltatás telepítése, aktiválására van, a komplett sztorit az űászf szabályozza)persze a valóságban megy ez talán gyorsabban is... történt azóta valami? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
jani44
Kb. 2 hónapja nagy kérdés: mikor lesz használható a T-Home ügyféloldala, hogy végre lehessen követni az előfizetői, ill. számla adatokat?
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában
52
36
32
15
Népszerű napok
2015. Május 11.
19
2015. Április 15.
14
2015. Május 8.
13
2015. Május 6.
12
A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában
anonymus 52 poszt
Roli82 36 poszt
zoli62 32 poszt
jani44 15 poszt
Népszerű napok
2015. Május 11.
19 poszt
2015. Április 15.
14 poszt
2015. Május 8.
13 poszt
2015. Május 6.
12 poszt
374 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.