Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Telekom honlap


jani44

Kérdés

  • Válaszok 374
  • Létrehozva
  • Utolsó válasz

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

Ajánlott posztok

  • 0
Az oldal, csak 1-2 kívásztott láthatja, mert nem mindenkinél működik. Pontosabban fogalmasva, azoknál már jó, akiket átmígráltak már. Ezért a kivásztott helyett, inkább az átmigráltat kellene használni...

 

 

Te se tudod miről beszélsz pakolják át az embereket az új rendszerben nincs semmi kiválasztottság meg semmi. 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

 

Most mobil vagy otthoni szolgáltatásokról beszélünk?

Mert ha eddig is (mondjuk december/január eleje) online fizettél, akkor én mobilt feltételezek, az otthonival régebb óta vannak érdekességek.

 

A mobil oldal (legalábbis a rendelős része) is megújult pár napja, lehet akkortájt tapasztaltad?

Most mi a helyzet? Mert engem a mobilos rész beenged, de az otthoni az nagyon nem, de állítólag nem az új rendszerben vagyok náluk még.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

 

Most mobil vagy otthoni szolgáltatásokról beszélünk?

Mert ha eddig is (mondjuk december/január eleje) online fizettél, akkor én mobilt feltételezek, az otthonival régebb óta vannak érdekességek.

 

A mobil oldal (legalábbis a rendelős része) is megújult pár napja, lehet akkortájt tapasztaltad?

Most mi a helyzet? Mert engem a mobilos rész beenged, de az otthoni az nagyon nem, de állítólag nem az új rendszerben vagyok náluk még.

Bocs, hogy nem írtam, de azt hittem, nem lényeges. Szóval, én a mobiltelefon számláimat szoktam ott befizetni.  Tegnapig bezárólag nem tudtam belépni, elmentem a szüleimhez, akikkel egy településen lakunk, ott be tudtam lépni. Most itthon próbáltam, érdekes módon sikerült....   Kíváncsi leszek, a következő esedékes számlafizetéskor enged-e belépni....

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Sajnos manapság fontos, mert van jó pár user aki az otthoniba abszolút nem tud belépni az átállás miatt, vagy annak hiánya miatt.

 

De legalább megoldódott :) Egyébként lehet, hogy a megújított vásárlási felület miatt volt valami átmeneti krízis. Nem tudom ez kihat-e a belépésre, de az ilyen újításoknál semmi sem lehetetlen.

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Nem lehet valami nagytudású, az aki kitalálta, hogy több hónapon keresztül nem lehet belépni a honlapra. Lehetett volna ezt úgy is csinálni, hogy megcsinálják a háttérbe az egészet, kipróbálják offline és ha minden OK, akkor lecserélik a két rendszert. Már csak annyit kellene csinálni, hogy a szükséges adatokat, átmentrni a régi rendszerről az újra. Ez valószínű, csak néhány napot venne igénybe és nem hónapokat. Csak valószínű, hogy a főnök aki elrendelte, hogy így kell csinálni ahogy csinálják, nincs a helyzet magaslatán. Nekem is volt olyan főnököm, aki elrendelte, hogy megcsináljuk azt és úgy amit és ahogy ő elrendelte. Mi tudtuk előre, hogy nem lessz jó, de nem lehetett meggyőzni, mert azt mondta, hogy azért kell ezt és így csinálni, mert ő a főnök és ő ezt mondta. De sajnos ez sok helyen így van, hogy nem azért ő a főnök mert ő jobban tudja, hanem azért, mert neki van papírja, vagy valakije, jó helyen.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Nekem elektronikus számlám van és már 22-én küldték az értesítést. Ha neked még papír alapu van, akkor javaslom, hogy Te is álíltsd be, mert így soha nem kavarodik el, nincs esély rá, hogy fizetésihatáridőn túl fizess, no és a telefonoson sem kell várj egy összeg miatt...én a postaládával nem vagyok túl jóban :)

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 2

Sajnos nem vagy egyedül, jelenleg jó sokan vagyunk akik nem tudnak belépni.
De előbb utóbb csak megcsinálják.
Ha számlák miatt akarsz belépni, akkor a Távszámla egy megoldás lehet.
Egyéb intézkedés miatt meg ügyfélszolgálat és segítenek.
A weboldalon (gyakori kérdések részen) már chat! (mobilos webshopban eddig is volt) lehetőséggel is találkoztam.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Azért mert még nem vagy átrakva az új rendszerbe,mint ahogy én sem!

Szerződésed lejáratát megtalálod a számlán,ha nem találod a lejárat dátumát,akkor valószínűleg már lejárt és listaáron kapod tovább a szolgáltatásokat!

Jelenlegi csomagok tulajdonságait megtalálod a weboldalon és az ÁSZF-ben is!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Szia találtam egy ilyen választ a honlapon, mely szerint türelmesnek kell lenni. Bár ez néha nehéz. Úgy látszik, most sok az újdonság a T-nél, a Webshopjuk is megújult nemrég.

 

Roli82 nagyon jól megírta, mit hol találsz, de ha kérdésed van, akkor én az e-mailt javaslom, nekem a múltkor gyorsan válaszoltak, sőt, visszahívást is kérhetsz akár.

 

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Új...