jani44 Posztolva ekkor: 2014. november 6. Jelentés Megosztás Posztolva ekkor: 2014. november 6. Kb. 2 hónapja nagy kérdés: mikor lesz használható a T-Home ügyféloldala, hogy végre lehessen követni az előfizetői, ill. számla adatokat? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 anonymus Posztolva: 2015. január 12. Jelentés Megosztás Posztolva: 2015. január 12. Az oldal, csak 1-2 kívásztott láthatja, mert nem mindenkinél működik. Pontosabban fogalmasva, azoknál már jó, akiket átmígráltak már. Ezért a kivásztott helyett, inkább az átmigráltat kellene használni... Te se tudod miről beszélsz pakolják át az embereket az új rendszerben nincs semmi kiválasztottság meg semmi. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Boomer Posztolva: 2015. január 13. Jelentés Megosztás Posztolva: 2015. január 13. Most mobil vagy otthoni szolgáltatásokról beszélünk?Mert ha eddig is (mondjuk december/január eleje) online fizettél, akkor én mobilt feltételezek, az otthonival régebb óta vannak érdekességek. A mobil oldal (legalábbis a rendelős része) is megújult pár napja, lehet akkortájt tapasztaltad?Most mi a helyzet? Mert engem a mobilos rész beenged, de az otthoni az nagyon nem, de állítólag nem az új rendszerben vagyok náluk még. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Boomer Posztolva: 2015. január 13. Jelentés Megosztás Posztolva: 2015. január 13. A lényeg, hogy most megoldódni látszik és hátha rendezett lesz minden az anyagodban :) Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Roberta Posztolva: 2015. január 13. Jelentés Megosztás Posztolva: 2015. január 13. Most mobil vagy otthoni szolgáltatásokról beszélünk?Mert ha eddig is (mondjuk december/január eleje) online fizettél, akkor én mobilt feltételezek, az otthonival régebb óta vannak érdekességek. A mobil oldal (legalábbis a rendelős része) is megújult pár napja, lehet akkortájt tapasztaltad?Most mi a helyzet? Mert engem a mobilos rész beenged, de az otthoni az nagyon nem, de állítólag nem az új rendszerben vagyok náluk még.Bocs, hogy nem írtam, de azt hittem, nem lényeges. Szóval, én a mobiltelefon számláimat szoktam ott befizetni. Tegnapig bezárólag nem tudtam belépni, elmentem a szüleimhez, akikkel egy településen lakunk, ott be tudtam lépni. Most itthon próbáltam, érdekes módon sikerült.... Kíváncsi leszek, a következő esedékes számlafizetéskor enged-e belépni.... Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Boomer Posztolva: 2015. január 14. Jelentés Megosztás Posztolva: 2015. január 14. Sajnos manapság fontos, mert van jó pár user aki az otthoniba abszolút nem tud belépni az átállás miatt, vagy annak hiánya miatt. De legalább megoldódott :) Egyébként lehet, hogy a megújított vásárlási felület miatt volt valami átmeneti krízis. Nem tudom ez kihat-e a belépésre, de az ilyen újításoknál semmi sem lehetetlen. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 orjeg Posztolva: 2015. január 16. Jelentés Megosztás Posztolva: 2015. január 16. Nem lehet valami nagytudású, az aki kitalálta, hogy több hónapon keresztül nem lehet belépni a honlapra. Lehetett volna ezt úgy is csinálni, hogy megcsinálják a háttérbe az egészet, kipróbálják offline és ha minden OK, akkor lecserélik a két rendszert. Már csak annyit kellene csinálni, hogy a szükséges adatokat, átmentrni a régi rendszerről az újra. Ez valószínű, csak néhány napot venne igénybe és nem hónapokat. Csak valószínű, hogy a főnök aki elrendelte, hogy így kell csinálni ahogy csinálják, nincs a helyzet magaslatán. Nekem is volt olyan főnököm, aki elrendelte, hogy megcsináljuk azt és úgy amit és ahogy ő elrendelte. Mi tudtuk előre, hogy nem lessz jó, de nem lehetett meggyőzni, mert azt mondta, hogy azért kell ezt és így csinálni, mert ő a főnök és ő ezt mondta. De sajnos ez sok helyen így van, hogy nem azért ő a főnök mert ő jobban tudja, hanem azért, mert neki van papírja, vagy valakije, jó helyen. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 crom79 Posztolva: 2015. január 21. Jelentés Megosztás Posztolva: 2015. január 21. Én napok óta probálom meglesni az új telefonkat lassan cserélnem kéne,deeee már a hajam is elhullik,hogy nem jön be az a ******* oldal már nagyon idegesítő!Sőt ma még net se volt fél napig vicc az egész.Amióta volt az országos leállás azóta haldoklik itt az egész T.javulás eddig semmi! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 anonymus Posztolva: 2015. január 22. Jelentés Megosztás Posztolva: 2015. január 22. Akkor marad sajnos a sorban állás egy T pontban Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 zoloka1984 Posztolva: 2015. január 24. Jelentés Megosztás Posztolva: 2015. január 24. Üdv! Valaki tudja hogy mikor jön a számla? ilyenkor már rég postázni szokták! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 anonymus Posztolva: 2015. január 24. Jelentés Megosztás Posztolva: 2015. január 24. Nálunk 2015.01.22 keltezéssel van már számla, ha nem érkezik meg akkor 1412. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 zoloka1984 Posztolva: 2015. január 24. Jelentés Megosztás Posztolva: 2015. január 24. Remélem hétfón már küldik! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Peabody Posztolva: 2015. január 26. Jelentés Megosztás Posztolva: 2015. január 26. Nekem elektronikus számlám van és már 22-én küldték az értesítést. Ha neked még papír alapu van, akkor javaslom, hogy Te is álíltsd be, mert így soha nem kavarodik el, nincs esély rá, hogy fizetésihatáridőn túl fizess, no és a telefonoson sem kell várj egy összeg miatt...én a postaládával nem vagyok túl jóban :) Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 jani44 Posztolva: 2015. január 26. Szerző Jelentés Megosztás Posztolva: 2015. január 26. Ez így nem igaz, nekem is elektrónikus a számlám, de ebben a hónapban még én sem kaptam meg. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 anonymus Posztolva: 2015. január 26. Jelentés Megosztás Posztolva: 2015. január 26. Nálunk csekkes van de már elkészült a számla. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Barbara69 Posztolva: 2015. február 27. Jelentés Megosztás Posztolva: 2015. február 27. Már hónapok ótanem tudok belépni, intézni semmit se lehet...... Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 Boomer Posztolva: 2015. március 1. Jelentés Megosztás Posztolva: 2015. március 1. Sajnos nem vagy egyedül, jelenleg jó sokan vagyunk akik nem tudnak belépni.De előbb utóbb csak megcsinálják.Ha számlák miatt akarsz belépni, akkor a Távszámla egy megoldás lehet.Egyéb intézkedés miatt meg ügyfélszolgálat és segítenek.A weboldalon (gyakori kérdések részen) már chat! (mobilos webshopban eddig is volt) lehetőséggel is találkoztam. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 etyienn Posztolva: 2015. március 18. Jelentés Megosztás Posztolva: 2015. március 18. miért nem lehet belépni már több mint fél éve lassan az online felületre? szeretnék tisztában lenni a szerződéses adataimmal! szerződés lejárata, mikor kell hosszabbítanom, jelenlegi csomagok tulajdonsága, stb. bosszantó nagyon, hogy nem érem el a saját felületem!!!! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Roli82 Posztolva: 2015. március 18. Jelentés Megosztás Posztolva: 2015. március 18. Azért mert még nem vagy átrakva az új rendszerbe,mint ahogy én sem!Szerződésed lejáratát megtalálod a számlán,ha nem találod a lejárat dátumát,akkor valószínűleg már lejárt és listaáron kapod tovább a szolgáltatásokat!Jelenlegi csomagok tulajdonságait megtalálod a weboldalon és az ÁSZF-ben is! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Ricsi13 Posztolva: 2015. március 19. Jelentés Megosztás Posztolva: 2015. március 19. Szia találtam egy ilyen választ a honlapon, mely szerint türelmesnek kell lenni. Bár ez néha nehéz. Úgy látszik, most sok az újdonság a T-nél, a Webshopjuk is megújult nemrég. Roli82 nagyon jól megírta, mit hol találsz, de ha kérdésed van, akkor én az e-mailt javaslom, nekem a múltkor gyorsan válaszoltak, sőt, visszahívást is kérhetsz akár. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
6 jani44 Posztolva: 2015. március 23. Szerző Jelentés Megosztás Posztolva: 2015. március 23. Eltelt a hetedik hónap is, belépés a T-Home oldalra továbbra sincs. Mostmár drukkolok, hogy jubilálni lehessen augusztusban! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 zoloka1984 Posztolva: 2015. március 23. Jelentés Megosztás Posztolva: 2015. március 23. pedig jo lenne már ha migráció lenne legalább Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 ferbognar Posztolva: 2015. március 25. Jelentés Megosztás Posztolva: 2015. március 25. jaja.... Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 szixalag Posztolva: 2015. március 25. Jelentés Megosztás Posztolva: 2015. március 25. Mikor lesz végre elérhető az otthoni szolgáltatások internetes felületén a saját fiókomba történő belépés ezen hibaüzenet mellőzésével: Jelenleg sajnos nem tud belépni online önkiszolgáló ügyfélszolgálatunkra! ??? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Törölt_tag1525 Posztolva: 2015. március 25. Jelentés Megosztás Posztolva: 2015. március 25. Erre én is kíváncsi lennék, mert kicsit nevvetséges, hogy egy ekkora cég lassan 1 éve nem képes megcsinálni. Persze valószínűleg képes, csak ezzel azt üzeni, hogy le vagyunk ejtve! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 oldmumus Posztolva: 2015. március 27. Jelentés Megosztás Posztolva: 2015. március 27. Ez nagyon érdekes, mert én ezeken a napokon, sőt mai is vagy az elmúlt 20 napban csont nélkül be tudtam lépni. Adnék tippeket: 1. cookie-k törlése a t-home.hu domain-el kapcsolatban2. nagyon kíváncsi lennék inkognitó módban a web oldalt meghívva mi a státusz? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
jani44
Kb. 2 hónapja nagy kérdés: mikor lesz használható a T-Home ügyféloldala, hogy végre lehessen követni az előfizetői, ill. számla adatokat?
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában
52
36
32
15
Népszerű napok
2015. Május 11.
19
2015. Április 15.
14
2015. Május 8.
13
2015. Május 6.
12
A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában
anonymus 52 poszt
Roli82 36 poszt
zoli62 32 poszt
jani44 15 poszt
Népszerű napok
2015. Május 11.
19 poszt
2015. Április 15.
14 poszt
2015. Május 8.
13 poszt
2015. Május 6.
12 poszt
374 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.