jani44 Posztolva ekkor: 2014. november 6. Megosztás Posztolva ekkor: 2014. november 6. Kb. 2 hónapja nagy kérdés: mikor lesz használható a T-Home ügyféloldala, hogy végre lehessen követni az előfizetői, ill. számla adatokat? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Vendég Posztolva: 2015. november 10. Megosztás Posztolva: 2015. november 10. Sziasztok!Elnézéseteket és türelmeteket kérem a tapasztaltak miatt - a kollégák a honlapra, én pedig a Telekom hírekbe kitettem az aktuális információkat.Köszönöm, üdvözlettel:István Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Törölt_tag5475 Posztolva: 2015. november 10. Megosztás Posztolva: 2015. november 10. hello ugy látom nem csak nekem van elegem,hogy nem lehet semmit megnézni,intézni stb... elvileg internet tv telefon szolgáltato nem tudja üzemeltetni a saját oldalát az üzletben is órákat kell várni ez már gáz! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Törölt_tag5484 Posztolva: 2015. november 12. Megosztás Posztolva: 2015. november 12. Vasárnap délután óta hol működik az IPTV hol nem.Ahhoz hogy 1-2 órát nézhessük a TV-ét állandóan ki kell kapcsolni a modemet,így egy ideig tudunk Tv-ét nézni.Hívtam a 1412-t a hiba bejelentőt de ott mindent mondanak amit már végig csináltunk 100-szor ezt a gépi hang mondja,de hogy valakit kapcsoljanak ilyen még nem történt meg.Ezek után mit tegyek? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 OldMike Posztolva: 2015. november 12. Megosztás Posztolva: 2015. november 12. Vasárnap délután óta hol működik az IPTV hol nem.Ahhoz hogy 1-2 órát nézhessük a TV-ét állandóan ki kell kapcsolni a modemet,így egy ideig tudunk Tv-ét nézni.Hívtam a 1412-t a hiba bejelentőt de ott mindent mondanak amit már végig csináltunk 100-szor ezt a gépi hang mondja,de hogy valakit kapcsoljanak ilyen még nem történt meg.Ezek után mit tegyek?Mindenképpen ki kell várni egy élőhangos ügyfélszolgálatost, hogy be lehessen jelenteni hibára. Ők láthatják azt is, hogy a HGW (modem) megfelelően működik-e.Egyébként amikor nincs IPTV vétel, akkor a HGW (modem) LED-jei a használati útmutatóban leírt normális működés szerint világítanak? A LED-ek jelezhetik azt is, hogy pl. nincs internet kapcsolat, vagy a HGW és az STB között nincs kapcsolat. Amikor éppen nincs IPTV vétel, akkor az STB menüje - tévékép nélkül, fekete háttérrel - működik-e? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Törölt_tag5484 Posztolva: 2015. november 13. Megosztás Posztolva: 2015. november 13. Ilyenkor úgy néz ki mintha központi hiba lenne,de ilyen sűrűn? Ez nem csak nálunk van hanem a szomszédnál is,ilyenkor kimered a kép bekockázódik,ekkor kikapcsolom a TV-ét utána a modemet és utána lehet nézni a TV-ét egy ideig.Megjegyzem mióta írtam Önöknek azóta működik. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Ferenc Szûcs Posztolva: 2015. november 14. Megosztás Posztolva: 2015. november 14. Még nagyon sokat kell javítani a webes felületen. A telekomos (e-mail címes) rész nem működik, Az otthoni részben igen, de pl. a részlet számlákat nem hozza fel. Nagy a csend a "Pillangó" körül. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 zoli62 Posztolva: 2015. november 20. Megosztás Posztolva: 2015. november 20. Vajon mikor fognak az online látszani a mobil előfizetések számlái? Legutóbb a hétvégét valószínűsítették, ami itt van. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Roli82 Posztolva: 2015. november 20. Megosztás Posztolva: 2015. november 20. 1 órája, zoli62 írta: Vajon mikor fognak az online látszani a mobil előfizetések számlái? Legutóbb a hétvégét valószínűsítették, ami itt van. Nálam az régóta látszódik már , a törlesztő részletek is előkerültek, be is fizettem ma az egyiket bankkártyával, szóval nálam most már rendbe van. Telekom gyors fizetési opciót nem találtam meg... Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 zoli62 Posztolva: 2015. november 21. Megosztás Posztolva: 2015. november 21. 14 órája, Roli82 írta: Nálam az régóta látszódik már , a törlesztő részletek is előkerültek, be is fizettem ma az egyiket bankkártyával, szóval nálam most már rendbe van. Telekom gyors fizetési opciót nem találtam meg... Nálam csak a forgalmi egyenleg látszik, a számla nem. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 zoli62 Posztolva: 2015. november 24. Megosztás Posztolva: 2015. november 24. (szerkesztve) Kipróbáltam a mobil alkalmazást.Én csak azt nem értem, hogy ha a jóval "fapadosabb" Telekom mobil alkalmazásban meg lehet jeleníteni a mobil előfizetésekhez tartozó számlaképet, akkor a webes felületeket miért kell integrálni (más szóval elrontani), hogy ott az eddig még jól működő funkciók se működjenek maradéktalanul? Illetékes válaszát várom a Telekom hivatalos corporate fórumán. Szerkesztve ekkor: 2015. november 24. Szerkesztő: zoli62 Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Ferenc Szûcs Posztolva: 2015. november 28. Megosztás Posztolva: 2015. november 28. Ekkor: 2015. 11. 20., Roli82 írta: Nálam az régóta látszódik már , a törlesztő részletek is előkerültek, be is fizettem ma az egyiket bankkártyával, szóval nálam most már rendbe van. Telekom gyors fizetési opciót nem találtam meg... Elméletileg megy a webes felület, SMS is jött. Én még mindig nem látom a törlesztő részletek számláit, vagy hol keressem. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Roli82 Posztolva: 2015. november 28. Megosztás Posztolva: 2015. november 28. (szerkesztve) 23 perce, Ferenc Szûcs írta: Elméletileg megy a webes felület, SMS is jött. Én még mindig nem látom a törlesztő részletek számláit, vagy hol keressem. Hát ahogy belépsz rögtön azt kellene,hogy eléd tegye, nálam így jelent meg. Időközben be is fizettem már és a korábban eltűnt Telekom Gyors fizetési opció is előkerült. Szóval nálam már teljesen jól működik az online felület. Mobil alkalmazással nem próbáltad még? Szerkesztve ekkor: 2015. november 28. Szerkesztő: Roli82 Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Ferenc Szûcs Posztolva: 2015. november 28. Megosztás Posztolva: 2015. november 28. Az aktuálisat felhozza, de korábban az összes fizetendő részletet is felsorolta. Itt lehetett előre törleszteni, hogy hamarabb leteljen. Én a végéről fizettem párat, de most ilyen lehetőség nincs. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Ferenc Szûcs Posztolva: 2015. november 28. Megosztás Posztolva: 2015. november 28. Eddig tartott az üdvösség, megint nem lehet belépni. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Roli82 Posztolva: 2015. november 28. Megosztás Posztolva: 2015. november 28. 3 órája, Ferenc Szûcs írta: Az aktuálisat felhozza, de korábban az összes fizetendő részletet is felsorolta. Itt lehetett előre törleszteni, hogy hamarabb leteljen. Én a végéről fizettem párat, de most ilyen lehetőség nincs. Ja hogy Te nem a mobil részre gondolsz hanem az otthonira hát azt passzolom. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Törölt_tag5450 Posztolva: 2015. december 7. Megosztás Posztolva: 2015. december 7. Én 1 hete fizettem be kábel transzferrel, és ey a tény még mindig nem jelent meg a fiókomban Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Törölt_tag5746 Posztolva: 2016. január 1. Megosztás Posztolva: 2016. január 1. BUÉK 2016 Az új sem hozta el a webes ügyintézés lehetőségét. Nem hogy javult,inkább romlott a helyzet. Korábban a tmobile elérhetőség számlaügyintézés működött, most már az is működésképtelen a Tkom oldallal együtt. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Roli82 Posztolva: 2016. január 1. Megosztás Posztolva: 2016. január 1. Nálam rendben van a mobil és vezetékes rész is, illetve a kettő egybe rakva a Telekom fiókkal is. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Törölt_tag5746 Posztolva: 2016. január 1. Megosztás Posztolva: 2016. január 1. (szerkesztve) Én is készítettem összevont fiókot. Az sem működik. Érdekes android mobil tkom app használatával viszont elérhető! Szerkesztve ekkor: 2016. január 1. Szerkesztő: Sziszak Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
-1 zoli62 Posztolva: 2016. január 10. Megosztás Posztolva: 2016. január 10. 2016 van, de még mindig nem történt meg a migráció, így a webes felület továbbra is csak korlátozottan működik. No comment. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
-1 okostojás Posztolva: 2016. január 14. Megosztás Posztolva: 2016. január 14. Soha nem lesz jó. Nincs itt semmiféle migráció. Belebuktak. Távszámlának is nuku. Tíz évig erőltették. Most gondolom távszámlával foglalkozó dolgozók repülnek. Mondjuk nem lepődtem meg. Hát szereztem belső infókat. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 anonymus Posztolva: 2016. január 14. Megosztás Posztolva: 2016. január 14. (szerkesztve) Nem kötelező előfizetned. Migráció pedig x havonta van de mind1,,,, Szerkesztve ekkor: 2016. január 14. Szerkesztő: anonymus Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
-2 okostojás Posztolva: 2016. január 14. Megosztás Posztolva: 2016. január 14. Nem az előfizetésről volt szó. hanem hogy franc van itt nem migráció. belebukás van. Nincs itt semmiféle X havonta. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 zrx8 Posztolva: 2016. április 11. Megosztás Posztolva: 2016. április 11. Amióta létezik a telekom oldalán a webes előfizetés ügyintézési lehetőség, többször is próbálkoztam már vele, de __SOHA__EGYETLEN__EGYSZER__ nem éreztem úgy, hogy biztosan az történik, amit akarok. Az egész egy haláli lassú, félreérthető, kifejezetten ügyfél-ellenes, instabil romhalmaz. A vége mindig az lett, hogy hagytam a francba a "kényelmesen a karosszékből való onlájn" szopást, és elcaplattam az irodájukba. Valószínűleg ez is a céljuk vele. Ma próbálkoztam utoljára, annyit javult a helyzet, hogy most már félreérhetetlenül defunct az egész sz@rrakás, az első "díjcsomag módosítás" klikktől végtelen ciklusba kerülve töltögeti ugyanazt az oldalt. Szégyen Mo. "legnagyobb telekom" cégére nézve az egész. Talán fel kellene hagyni a házon belüli barkácsolással, és keresni egy profi webfeljesztő céget. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
jani44
Kb. 2 hónapja nagy kérdés: mikor lesz használható a T-Home ügyféloldala, hogy végre lehessen követni az előfizetői, ill. számla adatokat?
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában
52
36
32
15
Népszerű napok
2015. Május 11.
19
2015. Április 15.
14
2015. Május 8.
13
2015. Május 6.
12
A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában
anonymus 52 poszt
Roli82 36 poszt
zoli62 32 poszt
jani44 15 poszt
Népszerű napok
2015. Május 11.
19 poszt
2015. Április 15.
14 poszt
2015. Május 8.
13 poszt
2015. Május 6.
12 poszt
374 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.