Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Telekom honlap


jani44

Kérdés

  • Válaszok 374
  • Létrehozva
  • Utolsó válasz

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

Ajánlott posztok

  • 0

Vasárnap délután óta hol működik  az IPTV hol nem.Ahhoz hogy 1-2 órát nézhessük a TV-ét állandóan ki kell kapcsolni a modemet,így egy ideig tudunk Tv-ét nézni.Hívtam a 1412-t a hiba bejelentőt de ott mindent mondanak amit már végig csináltunk 100-szor ezt a gépi hang mondja,de hogy valakit kapcsoljanak ilyen még nem történt meg.Ezek után mit tegyek?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 2

Vasárnap délután óta hol működik  az IPTV hol nem.Ahhoz hogy 1-2 órát nézhessük a TV-ét állandóan ki kell kapcsolni a modemet,így egy ideig tudunk Tv-ét nézni.Hívtam a 1412-t a hiba bejelentőt de ott mindent mondanak amit már végig csináltunk 100-szor ezt a gépi hang mondja,de hogy valakit kapcsoljanak ilyen még nem történt meg.Ezek után mit tegyek?

Mindenképpen ki kell várni egy élőhangos ügyfélszolgálatost, hogy be lehessen jelenteni hibára. Ők láthatják azt is, hogy a HGW (modem) megfelelően működik-e.

Egyébként amikor nincs IPTV vétel, akkor a HGW (modem) LED-jei a használati útmutatóban leírt normális működés szerint világítanak? A LED-ek jelezhetik azt is, hogy pl. nincs internet kapcsolat, vagy a HGW és az STB között nincs kapcsolat. Amikor éppen nincs IPTV vétel, akkor az STB menüje - tévékép nélkül, fekete háttérrel - működik-e?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
1 órája, zoli62 írta:

Vajon mikor fognak az online látszani a mobil előfizetések számlái? Legutóbb a hétvégét valószínűsítették, ami itt van.

Nálam az régóta látszódik már , a törlesztő részletek is előkerültek, be is fizettem ma az egyiket bankkártyával, szóval nálam most már rendbe van. :) Telekom gyors fizetési opciót nem találtam meg...

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Kipróbáltam a mobil alkalmazást.Én csak azt nem értem, hogy ha a jóval "fapadosabb"  Telekom mobil alkalmazásban meg lehet jeleníteni a mobil előfizetésekhez tartozó számlaképet, akkor a webes felületeket miért kell integrálni (más szóval elrontani), hogy ott az eddig még jól működő funkciók se működjenek maradéktalanul? Illetékes válaszát várom a Telekom hivatalos corporate fórumán.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: zoli62
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
Ekkor: ‎2015‎. ‎11‎. ‎20‎.‎, Roli82 írta:

Nálam az régóta látszódik már , a törlesztő részletek is előkerültek, be is fizettem ma az egyiket bankkártyával, szóval nálam most már rendbe van. :) Telekom gyors fizetési opciót nem találtam meg...

Elméletileg megy a webes felület, SMS is jött. Én még mindig nem látom a törlesztő részletek számláit, vagy hol keressem.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
23 perce, Ferenc Szûcs írta:

Elméletileg megy a webes felület, SMS is jött. Én még mindig nem látom a törlesztő részletek számláit, vagy hol keressem.

Hát ahogy belépsz rögtön azt kellene,hogy eléd tegye, nálam így jelent meg.

245916_reszlet_2_www.kepfeltoltes.hu_.pn

Időközben be is fizettem már és a korábban eltűnt Telekom Gyors fizetési opció is előkerült.

Szóval nálam már teljesen jól működik az online felület.

Mobil alkalmazással nem próbáltad még?

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Roli82
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
3 órája, Ferenc Szûcs írta:

Az aktuálisat felhozza, de korábban az összes fizetendő részletet is felsorolta. Itt lehetett előre törleszteni, hogy hamarabb leteljen. Én a végéről fizettem párat, de most ilyen lehetőség nincs.

Ja hogy Te nem a mobil részre gondolsz hanem az otthonira hát azt passzolom.  :)

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Amióta létezik a telekom oldalán a webes előfizetés ügyintézési lehetőség, többször is próbálkoztam már vele, de __SOHA__EGYETLEN__EGYSZER__ nem éreztem úgy, hogy biztosan az történik, amit akarok. Az egész egy haláli lassú, félreérthető,
kifejezetten ügyfél-ellenes, instabil romhalmaz. A vége mindig az lett, hogy hagytam a francba a "kényelmesen a karosszékből való onlájn" szopást, és elcaplattam az irodájukba. Valószínűleg ez is a céljuk vele. Ma próbálkoztam utoljára, annyit javult a helyzet, hogy most már félreérhetetlenül defunct az egész sz@rrakás, az első "díjcsomag módosítás" klikktől végtelen ciklusba kerülve töltögeti ugyanazt az oldalt.
Szégyen Mo. "legnagyobb telekom" cégére nézve az egész. Talán fel kellene hagyni a házon belüli barkácsolással, és keresni egy profi
webfeljesztő céget.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Új...