jani44 Posztolva ekkor: 2014. november 6. Megosztás Posztolva ekkor: 2014. november 6. Kb. 2 hónapja nagy kérdés: mikor lesz használható a T-Home ügyféloldala, hogy végre lehessen követni az előfizetői, ill. számla adatokat? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Deino Posztolva: 2015. szeptember 19. Megosztás Posztolva: 2015. szeptember 19. (szerkesztve) Hát igen de dominónál is vannak gondok:Ha rákattintasz az ügyintézésre Telekom fiókban, eleve kisebb szélességű oldalt hoz be (maga a Telekom fiók elég széles oldal, a Dominós nem), így a menü is összeugrik.Az egyenleginfó nagyon lassan frissül, Telekom alkalmazásban és *102# hamarabb megmutatja a valódi egyenleget.Az egész rész kiesik az új designből, de ez a legkesevesebb. Telekom fiókban szürkés a háttér, maga a Dominós rész meg csupa fehér-rózsaszín kombó.Ha a Telekom fiókban rámész a Rendelések fülre, majd a Személyes adatokra egész más oldalt kapsz, mintha mondjuk a Dominós "Ügyintézésre" kattintasz és ott a Személyes adatokra.De mint írtam ezek nem funkciókorlátozások, szimplán hiányosságok. A betett Rendelések fül a Telekom fiókban sem egy új, hanem egy régi beillesztett másolat. Ilyen "összegányolt" kinézete van most, persze ez nem negatív megfogalmazás, mert még mindig jobb, mintha inaktív lenne az egész, csak szimpla megjegyzés, hogy mennyi minden rossz még.A Dominós ügyintézésen belül az egyenleg melletti "instant levélküldés a számlával kapcsolatosan" is bugos.De a belső szervezés sem a legjobb, mert pl. műszaki illetékes kollégákat vagy éppen bizonyos osztályokat még maguk a Telekomosok sem tudnak sűrűn elérni. Szerkesztve ekkor: 2015. szeptember 19. Szerkesztő: Deino Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Roli82 Posztolva: 2015. szeptember 19. Megosztás Posztolva: 2015. szeptember 19. Úgy látom Otthoni szolgáltatások fülre kattintva alul ezt írja ki:Vagyis várhatóan valami történik a Telekom fiók terén, otthoni szolgáltatások esetében ami 21-én 7 óra körül fog látszódni hogy mi is. Mobilos fülön nincs ott és a főoldalon sem, szóval szerintem csak az otthoni részt érinti. / Azaz nem a havidíjas vagy dominos esetleg mobilinternetes ügyintézést, hanem a Telefon / TV / Internet szekciót /Szeptember 18-a és 21-e között több százezer otthoni előfizetéssel rendelkező ügyfél migrációjára kerül sor az új rendszerbe. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 zoli62 Posztolva: 2015. szeptember 20. Megosztás Posztolva: 2015. szeptember 20. Szeptember 18-a és 21-e között több százezer otthoni előfizetéssel rendelkező ügyfél migrációjára kerül sor az új rendszerbe. Kíváncsi leszek, ez a 21-ki migráció mennyire lesz sikeres. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Roli82 Posztolva: 2015. szeptember 20. Megosztás Posztolva: 2015. szeptember 20. @zoli62Passz. Engem nem érint, nem voltam migrációra jelölve ebben a körben sem sajnos, úgy hogy továbbra is csak korlátozott funkcionalitással érem el az online felületet. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 zoli62 Posztolva: 2015. szeptember 20. Megosztás Posztolva: 2015. szeptember 20. @zoli62Passz. Engem nem érint, nem voltam migrációra jelölve ebben a körben sem sajnos, úgy hogy továbbra is csak korlátozott funkcionalitással érem el az online felületet. Múltkor T-Pontban járva az ügyintéző az adataimat látva tett egy megjegyzést, mely szerint migrációra váró ügyfél vagyok... Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 OldMike Posztolva: 2015. szeptember 20. Megosztás Posztolva: 2015. szeptember 20. Levelezésben voltam (tovább már nem érdemes, lentebb kiderül miért) a Telekommal a "korlátozott funkcionalitás" miatt. A legutóbbi válaszuk ez volt:"Köszönjük ügyfélszolgálatunkhoz küldött levelét.Elnézését kérjük, hogy csak most adunk választ megkeresésére.Köszönjük visszajelzését.A számlázási rendszer, fejlesztési korszerűsítése még nem zárult le teljes mértékben. A lezárulás időpontjáról és a teljes körű működés elindulásáról, sajnos jelenleg még pontos időponttal nem tudunk szolgálni Önnek.Örülünk annak, hogy ügyfeleink egyre magasabb elvárásokat támasztanak Társaságunkkal szemben, amelyeket mindenkor igyekszünk teljesíteni viszont a teljeskörű fejlesztések, sajnos hosszadalmasabb időt vehetnek igénybe, mely az előfizetőink kényelmét és rugalmasabb kiszolgálását, megoldásokat és módosítási lehetőségeket nyújt előfizetőinknek az online ügyintézésre rendszereinkben. Megértését és türelmét nagyon köszönjük, az okozott kellemetlenségekért pedig elnézését kérjük."Azért kíváncsi vagyok a holnapi nap eseményeire, de nem túl nagy reménnyel. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Deino Posztolva: 2015. szeptember 20. Megosztás Posztolva: 2015. szeptember 20. Új előfizetők viszont már eleve az új rendszerbe kerülnek igaz? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 anonymus Posztolva: 2015. szeptember 20. Megosztás Posztolva: 2015. szeptember 20. Igaz Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Deino Posztolva: 2015. szeptember 20. Megosztás Posztolva: 2015. szeptember 20. (szerkesztve) Mondjuk ez logikus volt, de ha pl. annyira kezdetleges rendszerről beszéltünk volna, amibe nem lehet adatokat felvinni csak importálni, akkor érthető lett volna ha az új előfizetők is a régi rendszerbe kerülnek, viszont így mégsem olyan kezeletlen probléma ez, mint aminek hangzik.Tudom rengeteg a régi előfizető, de így könnyebb ezt kezelni. Tudom hogy ez is hülyén hangzik, mert hogy "annyira azért senki sem hülye" de láttam már ilyet élesben. Szerkesztve ekkor: 2015. szeptember 20. Szerkesztő: Deino Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 anonymus Posztolva: 2015. szeptember 20. Megosztás Posztolva: 2015. szeptember 20. Egyáltalán nem kezdetleges csak vannak vele gondok, de sokkal egyszerűbb kezelni. Rengeteg régi előfizetőt raknak át van amelyikkel meg is gyűlik a bajuk, ők később kerülnek át. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 OldMike Posztolva: 2015. szeptember 22. Megosztás Posztolva: 2015. szeptember 22. Jelentem, hogy megszűntem "Korlátozott funkcionalitású" lenni.Nem próbáltam ki mindent, de egész jónak tűnik. Talán most már kérhetem a 2HD-t is? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 anonymus Posztolva: 2015. szeptember 22. Megosztás Posztolva: 2015. szeptember 22. Igen 1412-öt hívd fel. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 OldMike Posztolva: 2015. szeptember 22. Megosztás Posztolva: 2015. szeptember 22. Köszi, holnap megpróbálom. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 OldMike Posztolva: 2015. szeptember 23. Megosztás Posztolva: 2015. szeptember 23. Köszi, holnap megpróbálom.Megvan a 2 HD + 1 SD. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Törölt_tag5464 Posztolva: 2015. november 9. Megosztás Posztolva: 2015. november 9. Hónapok óta lassú, használhatatlan, folyamatosan lefagyó Telekom weboldal tegnap óta (nov. 8.) még rosszabb lett. Ha nagy nehezen be is tudok lépni és végre eljutok a zűrzavaros menürendszeren keresztül a számláimhoz, meglepődve tapasztalom, hogy állítólag 2008-ban!!!!!!!! lejárt kifizetetlen számlám van. Most már nem látszik egyértelműen, hogy melyik számhoz tartozó számlát fizetném, és ugye a ***** szolgáltatás miatt a részletezésnél kifagy és ki is dob a rendszer.Ahogy az egyik előző bejegyzésnél olvastam, én is érdeklődnék, hogy az IT szakembereket mikor cserélik le végre hozzáértőkre vagy írják ki, hogy sajnos a weboldalas szolgáltatást be kell szűntetniük, mert képtelenek hónapok óta össszehozni egy normális, működőképes szolgáltató felületet. Akkor legalább tudnám, hogy maradjak a postai csekknél, az legalább biztosan és átláthatóan használható. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Törölt_tag5465 Posztolva: 2015. november 9. Megosztás Posztolva: 2015. november 9. Karbantartás volt elvileg ma reggelig, remélem még most is tart, mert használhatatlan, Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Roli82 Posztolva: 2015. november 9. Megosztás Posztolva: 2015. november 9. Ha nagy nehezen be is tudok lépni és végre eljutok a zűrzavaros menürendszeren keresztül a számláimhoz, meglepődve tapasztalom, hogy állítólag 2008-ban!!!!!!!! lejárt kifizetetlen számlám van. Most már nem látszik egyértelműen, hogy melyik számhoz tartozó számlát fizetném, és ugye a ***** szolgáltatás miatt a részletezésnél kifagy és ki is dob a rendszer.A 180 napnál régebbi számla tartozásokat, figyelmen kívül kell hagyni, mert tévesen jeleníti meg.Rendszerek frissítése karbantartása továbbra is tart. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Törölt_tag5464 Posztolva: 2015. november 9. Megosztás Posztolva: 2015. november 9. Ez a karbantartásos dolog már hónapok óta tart kisebb-nagyobb formában. Mindig van valami probléma az oldalukon, de sokkal inkább elfogadná az ember, ha kiírnák, hogy ne szenvedjünk a belépéssel, fizetéssel, egyébbel, mert ma (is) karbantartás van. Ilyen nagy cég esetében a tájékoztatás elsunnyogása elfogadhatatlan, amatőr hozzáállás. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 detyu Posztolva: 2015. november 9. Megosztás Posztolva: 2015. november 9. Hónapok óta? 2014 augusztustól októberig nem volt online felület, pedig szeptember közepére ígérték.Aztán mióta elindult, azóta csak a reklámok mennek rajta viszonylag biztosan... Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 detyu Posztolva: 2015. november 9. Megosztás Posztolva: 2015. november 9. Biztos bennem van a hiba...Egy "normális" oldalon meg szokták üzenni, ha karbantartás van, sőt még elnézést is kérnek. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Roli82 Posztolva: 2015. november 9. Megosztás Posztolva: 2015. november 9. Biztos bennem van a hiba...Egy "normális" oldalon meg szokták üzenni, ha karbantartás van, sőt még elnézést is kérnek. Van kint tájékoztató Péntek délután óta a nyitó oldalon.Illetve ma délután frissítve lett Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Ferenc Szûcs Posztolva: 2015. november 10. Megosztás Posztolva: 2015. november 10. Nem működik a webes felület. Programozókat kéne cserélnie a Telekomnak. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Törölt_tag5464 Posztolva: 2015. november 10. Megosztás Posztolva: 2015. november 10. Van kint tájékoztató Péntek délután óta a nyitó oldalon.Illetve ma délután frissítve lett Ez hol jön elő? Mert a főoldalon tuti nincs. Odáig sikerült, hogy belépek, de aztán semmilyen ilyen szöveg nem fogad, hanem ha valamilyen menüre kattintok, akkor simán kidob vagy nem hozza be az oldalt. Roli, ha Te nem csak önszorgalomból válaszolgatsz, hanem a Telekom munkatársa vagy, akkor már most mondom, hogy a panaszokat sem így szokás kezelni. Ha nem vagy munkatárs, akkor nem neked célzom, de akkor meg az a gáz, hogy 2 napja nincs itt egy értelemes ügyfélszolgálatos hozzászólás, hogy miért nem működik és mikor próbálkozzak. De mondjuk feladtam és inkább a személyes ügyintézést választom. Remélem, az hatékonyabb.... Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Ferenc Szûcs Posztolva: 2015. november 10. Megosztás Posztolva: 2015. november 10. Optimista vagy, honnan tudod, hogy a személyes ügyintézésnél használt rendszerük működik rendesen. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 Roli82 Posztolva: 2015. november 10. Megosztás Posztolva: 2015. november 10. (szerkesztve) Ez hol jön elő? Mert a főoldalon tuti nincs. Odáig sikerült, hogy belépek, de aztán semmilyen ilyen szöveg nem fogad, hanem ha valamilyen menüre kattintok, akkor simán kidob vagy nem hozza be az oldalt. Roli, ha Te nem csak önszorgalomból válaszolgatsz, hanem a Telekom munkatársa vagy, akkor már most mondom, hogy a panaszokat sem így szokás kezelni. Ha nem vagy munkatárs, akkor nem neked célzom, de akkor meg az a gáz, hogy 2 napja nincs itt egy értelemes ügyfélszolgálatos hozzászólás, hogy miért nem működik és mikor próbálkozzak. De mondjuk feladtam és inkább a személyes ügyintézést választom. Remélem, az hatékonyabb....www.telekom.huBal felső sarok Nyitóoldal fül és kicsit lejjebb görgetve illetve most már elő ugró ablakként is megjelenik a figyelmeztetés.A fórumom a tapasztaltabb régi több éve fórumozók és persze az ujjak próbálják segíteni a többi fórumozót, nem Telekom dolgozók válaszolnak, mivel nem hivatalos ügyfélszolgálati pontnak minősül. Fórum és közösség - alapokLehetőségeimhez mérten tudok információkat szerezni, így tettem most is:Legfontosabb a Számlafizetésekkel kapcsolatbanA felmerült hibák javításig nem indítanak behajtási folyamatot, így nem számlázzák ki a technikai problémából adódó fizetési késedelem díját sem.Azt, hogy mikor fog ismét gördülékenyen menni minden azt nem tudom, rajta vannak az ügyön.Én jelenleg betudok lépni hagyományosan nem Telekom fiókkal és látom is számlát, viszont a törlesztő részletek nem látszódnak. Befizetést nem mertem megkísérelni... Szerkesztve ekkor: 2015. november 10. Szerkesztő: Roli82 Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
jani44
Kb. 2 hónapja nagy kérdés: mikor lesz használható a T-Home ügyféloldala, hogy végre lehessen követni az előfizetői, ill. számla adatokat?
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában
52
36
32
15
Népszerű napok
2015. Május 11.
19
2015. Április 15.
14
2015. Május 8.
13
2015. Május 6.
12
A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában
anonymus 52 poszt
Roli82 36 poszt
zoli62 32 poszt
jani44 15 poszt
Népszerű napok
2015. Május 11.
19 poszt
2015. Április 15.
14 poszt
2015. Május 8.
13 poszt
2015. Május 6.
12 poszt
374 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.