jani44 Posztolva ekkor: 2014. november 6. Megosztás Posztolva ekkor: 2014. november 6. Kb. 2 hónapja nagy kérdés: mikor lesz használható a T-Home ügyféloldala, hogy végre lehessen követni az előfizetői, ill. számla adatokat? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 zoli62 Posztolva: 2015. július 24. Megosztás Posztolva: 2015. július 24. Weblapüzenet az egyik előfizetésnél: Forgalmi adatok inaktív felhasználónak nem elérhetőkEzen az ügyfél-azonosítón nem rendelkezel élő szolgáltatásokkal. WTF? :) Amúgy meg mikor fog működni előfizetés típusától, korától, számlázási- és háttérrendszertől függetlenül kivétel nélkül minden ügyfélnek a My T-Home:? Remélem ez a Magyar Telekom hivatalos fórumán nem csak költői kérdés? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Retrograd Posztolva: 2015. július 24. Megosztás Posztolva: 2015. július 24. Nekem is ugyanezt irja ki:smileyhappy: Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 zoli62 Posztolva: 2015. július 24. Megosztás Posztolva: 2015. július 24. Közben meglett a megoldás. Ne Telekom fiókkal, hanem MT azonosítóddal lépj be, és mindjárt az adatok frissítését dobja fel. Itt meg el kell fogadnod a feltételeket, utána menteni, és utána belépés után már nincs hibaüzenet. Petsze erről is, mint sok másról, a Magyar Telekomel elfelejtette előzetesen értesíteni a felhasználókat, mondjuk a My T-Home-ba belépve egy feltünő üzenettel, de leginkább a számla hátsó oldalán. Máér nem is lepődöm meg ezen, náluk ez a szokásos kommunikáció hiánya. :) Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Roli82 Posztolva: 2015. július 24. Megosztás Posztolva: 2015. július 24. Éjjel rendszer frissítés volt ez ki is volt írva a weboldalra Tisztelt Ügyfelünk! Hamarosan újdonságokkal, még kényelmesebb funkciókkal bővül honlapunk! A fejlesztések bevezetéséhez azonban szükség lesz egy rövid technikai szünetre. Honlapjaink, online shopunk emiatt 2015. július 23-án 22 óra és 2015. július 24-én 8 óra között nem lesznek elérhetőek. Az átmeneti kényelmetlenség miatt türelmüket és megértésüket ezúton is köszönjük! Jelenleg pedig ez van ki írva: Tisztelt Ügyfelünk! Hamarosan újdonságokkal és még kényelmesebb funkciókkal bővül honlapunk! A fejlesztések bevezetéséhez azonban szükségünk van egy rövid átállási időszakra, emiatt online shopunkban 2015. július 24-én 8 és 16 óra között átmeneti rendszerleállások előfordulhatnak. A kényelmetlenség miatt türelmüket és megértésüket ezúton is köszönjük! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 todie59 Posztolva: 2015. július 26. Megosztás Posztolva: 2015. július 26. Frissítés ide vagy oda, nekem még mindig azt írja, hogy nincs előfizetésem. Már leválasztottam, újra beállítottam, mégsem látom a saját előfizetésem. A dominós előfizetést és szüleim előfizetését simán látom, azokkal minden rendben van. Nekem meg azt írja, hogy inaktív felhasználó. Volt adatfrissítés, de ez sem oldotta meg a problémát. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Törölt_tag4812 Posztolva: 2015. augusztus 6. Megosztás Posztolva: 2015. augusztus 6. Én már hetek óta próbálok belépni, de egyfolytában nem enged! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Törölt_tag2421 Posztolva: 2015. augusztus 15. Megosztás Posztolva: 2015. augusztus 15. Tisztelt Szolgáltató!Az online ügyfélszolgálat aktivitására, meddig kell még várnom az értesítő levelükre?A több mint egy éves fejlesztés miatt, a türelmem kezd fogyni! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 jani44 Posztolva: 2015. augusztus 23. Szerző Megosztás Posztolva: 2015. augusztus 23. Elmúlt az egyéves évforduló, hogy nem lehet belépni az önkiszolgáló ügyfélszolgálatra. Sehol egy torta, pezsgő bontás az ünneplőknek. Snasz egy cég ez a Telekom... Nem ezt érdemelnénk! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 anonymus Posztolva: 2015. augusztus 23. Megosztás Posztolva: 2015. augusztus 23. Arról ki mit érdemelne aki kapcsolatban van a T vel. Sok oldalt tudnék írni.. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 zoli62 Posztolva: 2015. szeptember 5. Megosztás Posztolva: 2015. szeptember 5. Az online felület korlátozott funkciókkal érhető el. Egy év alatt ennyi sikerült? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 anonymus Posztolva: 2015. szeptember 5. Megosztás Posztolva: 2015. szeptember 5. Kaptál örömködő e-mailt is mellé ? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 zoli62 Posztolva: 2015. szeptember 5. Megosztás Posztolva: 2015. szeptember 5. Kaptál örömködő e-mailt is mellé ?Persze hogy kaptam, egyből küldtem is rá választ a hibaüzeneteket tartalmazó képernyőképekkel. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 anonymus Posztolva: 2015. szeptember 5. Megosztás Posztolva: 2015. szeptember 5. Lejáratja csak magát a T ezekkel a levelekkel Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 zoli62 Posztolva: 2015. szeptember 5. Megosztás Posztolva: 2015. szeptember 5. (szerkesztve) Lejáratja csak magát a T ezekkel a levelekkel Nem ez az első, amiben lejáratja magát, és gyanítom, nem is az utolsó. Komoly, magukra valamit is adó cégeknél ez nem fordullhatna elő. Szerkesztve ekkor: 2015. szeptember 5. Szerkesztő: zoli62 Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 anonymus Posztolva: 2015. szeptember 5. Megosztás Posztolva: 2015. szeptember 5. Nem ez az első, amiben lejáratja magát, és gyanítom, nem is az utolsó. Komoly, magukra valamit is adó cégeknél ez nem fordullhatna elő.Ha már előfordult oké de ne ilyen világmegváltó mailt küldjenek hogy fejlesztetünk egy évig és jeee most talán jó Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Deino Posztolva: 2015. szeptember 5. Megosztás Posztolva: 2015. szeptember 5. Azért még sima Telefonnál sem 100%-os, mivel pl. a "Rendelések" fül még a régi oldalra navigál. Vagy éppen az "ügyintézés" is, amin belül pl. a "kapcsolatfelvétel" opció meg is halt, nem működik. De legyen ez a legkisebb gond, majd megkapják a normális külsőt, működő belsővel. Szóval ez a "korlátozott" opció, illetve a még régi oldalra navigáló linkek majd megújulnak hamarosan. Aztán remélhetőleg meg majd a Weboldal is kap egy kis ráncfelvarrást hisz egyes részei már nem aktuálisak, illetve nagyon, de nagyon rég óta nem kapott arcfelvarrást. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Roli82 Posztolva: 2015. szeptember 5. Megosztás Posztolva: 2015. szeptember 5. Persze hogy kaptam, egyből küldtem is rá választ a hibaüzeneteket tartalmazó képernyőképekkel. Hasonló válaszra számíts! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 OldMike Posztolva: 2015. szeptember 5. Megosztás Posztolva: 2015. szeptember 5. Az új számlázási rendszerbe átkerülésről már illatos rózsaszín - bocsi magenta - emailben fog lelkendezi a Telekom? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Roli82 Posztolva: 2015. szeptember 5. Megosztás Posztolva: 2015. szeptember 5. Az új számlázási rendszerbe átkerülésről már illatos rózsaszín - bocsi magenta - emailben fog lelkendezi a Telekom?Simán. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Deino Posztolva: 2015. szeptember 7. Megosztás Posztolva: 2015. szeptember 7. Azt nem tudom hogy pl. ott van ugye a Telekom fiók, személyes adatok beírása, nyilatkozat egyedi ajánlatokról elfogadása/tiltása stb. De ha elnavigálok mondjuk a Telefonos ügyintézéssel a Telefonom oldalára, akkor ott a személyes adatoknál ugyanazon adatok megadási lehetősége van, teljesen más kinézet alatt és más beállítások mellett.Csak hogy értsük: Telekom fiókban példának okáért elfogadtam ezt a nyilatkozatot, míg a mobil személyes adatainál nem, tiltva van. Az email cím ugyanaz. Ilyenkor most tiltva van az ajánlat vagy nincs? Az ott fog maradni a mobilnál, vagy az most csak ideiglenesen van így megoldva?Kártyás rendszer esetén is teljesen újra kellene gondolni majd a főfelületet (persze ez most nem fontos, de csak végeznek már hamarosan az otthoni szolgáltatással ), mivel tegnap töltöttem egyenleget és telefonomon a *102# illetve a Telekom alkalmazásban is friss normális egyenleget mutatott, míg ott a weben a régit. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Deino Posztolva: 2015. szeptember 8. Megosztás Posztolva: 2015. szeptember 8. Az a nagyon nagy helyzet, hogy akármit gondolunk halad a Webes felület.Ha a kártyás szolgáltatásnál rákattintasz az "ügyintézésre" majd a "személyes adatokra", nem az a felület van már ott, mint ami pár napja. Igaz hogy itt is majd ráférne egy teljes redesign az imputokra a selektekre mert látszik hogy most csak "bele" van építve az új sablonba, ami már haladás (pl. hogy nem ugrál össze-vissza a kép, hisz már a menü stabilan olyan mint az új designben) még akkor is ha több menüpontnál ez hiányzik. Jó látni hogy szépen halad a felület. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Deino Posztolva: 2015. szeptember 19. Megosztás Posztolva: 2015. szeptember 19. Úgy látom Otthoni szolgáltatások fülre kattintva alul ezt írja ki:Tisztelt Ügyfelünk! Hamarosan újdonságokkal, még kényelmesebb funkciókkal bővül honlapunk! A fejlesztések bevezetéséhez azonban szükség lesz egy rövid technikai szünetre, emiatt előre láthatóan 2015. szeptember 18-án 22 óra és 2015. szeptember 21-én 7 óra között online otthoni önkiszolgáló felületünk nem lesz elérhető. Az átmeneti kényelmetlenség miatt türelmüket és megértésüket ezúton is köszönjük!”Vagyis várhatóan valami történik a Telekom fiók terén, otthoni szolgáltatások esetében ami 21-én 7 óra körül fog látszódni hogy mi is. Mobilos fülön nincs ott és a főoldalon sem, szóval szerintem csak az otthoni részt érinti. / Azaz nem a havidíjas vagy dominos esetleg mobilinternetes ügyintézést, hanem a Telefon / TV / Internet szekciót / Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 anonymus Posztolva: 2015. szeptember 19. Megosztás Posztolva: 2015. szeptember 19. Valami lesz otthoni téren de nem előfizető nem is tapasztalja illetve nem érint minden előfizetőt se. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Deino Posztolva: 2015. szeptember 19. Megosztás Posztolva: 2015. szeptember 19. Valami lesz otthoni téren de nem előfizető nem is tapasztalja illetve nem érint minden előfizetőt se.Igazából minden szekcióban lehet még mit csinálni, egyedül az otthoni van most úgy, hogy ott korlátozás van funkcionalitásban is. De pl. a Dominós /feltöltőkártyás/ Ügyintézés is tele van hibával, régi elemekkel, gondolom a havidíjas is. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 anonymus Posztolva: 2015. szeptember 19. Megosztás Posztolva: 2015. szeptember 19. Havidíjas mobilom van ott a kapcsolat pontok és a számla infok bugosak. Legtöbb pontatlanság szerintem otthoni szekcióban van... Az aki be tud lépni most otthonin de korlátozva van funkciókban az is még a régi rendszerben van sajnos. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
jani44
Kb. 2 hónapja nagy kérdés: mikor lesz használható a T-Home ügyféloldala, hogy végre lehessen követni az előfizetői, ill. számla adatokat?
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában
52
36
32
15
Népszerű napok
2015. Május 11.
19
2015. Április 15.
14
2015. Május 8.
13
2015. Május 6.
12
A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában
anonymus 52 poszt
Roli82 36 poszt
zoli62 32 poszt
jani44 15 poszt
Népszerű napok
2015. Május 11.
19 poszt
2015. Április 15.
14 poszt
2015. Május 8.
13 poszt
2015. Május 6.
12 poszt
374 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.