Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Telekom honlap


jani44

Kérdés

  • Válaszok 374
  • Létrehozva
  • Utolsó válasz

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

Ajánlott posztok

  • 0

" hogy milyen rendszer szerint történik az áthelyezés (területi, névsor, előfizetett szolgáltatások stb.)"

 

Ha jól tudom random módon dob át a rendszer bizonyos megrendelések vagy módosítások után. Ez lehet pl hűség hosszabbítás, új bekötés (pl + telefon), nagyobb csomagba váltás, ... Nem tudom pontosan, de valami ilyet mondott egyszer egy ügyfélszolgálatos. Manuálisan meg nem tudnak átrakni, én még novemberben kértem, de azóta átkerültem. 

Bizonyos időközönként meg csak úgy átdobnak pár ezer ügyfelet. Egyébként amiatt húzódik, mert nem mernek ekkora adatbázissal játszani, továbbá szelektálni kell a már nem élő előfizetéseket gondolom. Nem kevés ügyfélről van szó. A számlázásban sem lehet fennakadás. Nem egyszerű dolog. 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Pl ha az egyik szolgáltatás korábbi  portfolióba tartozik, és az ügyfél rendel egy újat, akkor mi szerint szelektál? Marad a régiben az előfizetrő, vagy átkerül az újba? Egyébként még nem is csak a számlarendszer migrációjáról van csak szó, hanem a háttérrendszerek lecseréléséről is, Hát tényleg nem egyszerű. Bár az nem érthető hogy  a régi háttérrendszer miért nem maradt meg kompatibilisen az újabb online felülettel.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Nem, nem lehet meoldani sem telefonon, sem Ügyfélszolgálati irodában, hogy elérthető legyen a felület. A felmondás, újrakötés  a jelenleg (sajnos) érvényben lévő hűségnyilatkozat miatt nem megoldható. Több éve folyamatosan meghosszabbított hűségnyilatkozatom. Mikor 2014 nyarán ismét hosszabbítottam, még nem gondoltam (mert addig maximálisan elégedett voltam a T-Hom-mal), hogy rövidesen szeretnék ettől a szolgáltatótól szabadulni. Ha ugyanis egy olyan szakember gárdát foglalkoztat, akik egy weboldalt képtelenek lassan egy év alatt megfelelően üzemeltetni, akkor az a társaság nem teljesen megbízható. Ha ez sem megy, akkor másban, hogyan gondhatom, hogy számíthatok rájuk.

A számlás dologról meg annyit, hogy arra képtelenek, hogy a tv-internet számlát a megfelelő össtvegről kiállítva töltsék fel a Távszámlába. Ezért fizette, eddig bankkártyás díjfizetéssel. De ha elolvasta amit íram, akkor tudja, hogy az Onine Ügyfélszolgálat elérhetetlensége miatt ez nem lehetsége. A távszámlát csekken NEM lehet fizetni. Csoportss megbízást sem ennek, sem más szolgáltatónak nem adok (szereten ellenőrizni mi az amit fizetek), az egyedi utalás jóval magasabb költséggel jár mint a bankkártyás.

Az meg valóban idegesító, hogy amikor az ember az Ügyfélszolgálati Irodában csak egy csekket akar befizetni, előtte egyig másik ügyfél fél, háromnegyed órát kinlódik, mert fogalma sincs, hogy mit akar, elővetet 12 telefont, mindegyik mködését elmagyaráztatja, (mer mielőtt bemegy képtelen utánna nézni a neten...)

Ügyet intézmi, előfizetést, telefont venni lehet online is, meg telefonon is 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Egyre bizonyosabbá válik előttem ennek az átalakításnak az oka. Számlámat nem tudom rendezni online, csak a távszámlán keresztül, személyes befizetésre nincs időm a munkaidő beosztásomból kifolyólag. A távszámlán keresztüli fizetés elhúzódik általában egy, de volt, amikor két héttel. Ez már kifut a befizetési határidőből, ezért a TRÉMAGENTA már küldi is a fizetési emlékeztetőt kemény 750 Ft plusz költséget felszámolva! A posta lett ilyen drága, vagy így nyerészkedik a szolgáltató etikátlanul?! Többször kértem már a fizetési határidő módosítását, ugyanis aki bérből és fizetésből él, amit kemény fizikai munkával keres, azok az emberek általában minden hónap 10. napjáig kapják meg a járandóságukat (azt a minimálbért, amit ebben a régióban fizetnek a munkáltatók:B.A.Z.megye). Mire a számla megérkezik, a minimálbér be van osztva hó végéig minimális megtakarítás nélkül és hol vannak a nem várt kiadások. Egy szónak is száz a vége, ez a plusz költség felszámítás is csak pár hónappal ezelőtt kezdődött. Kérdem én: ha így tele van az összes tv műsor magenta színű reklámokkal, hogy ilyen meg olyan legnagyobb szolgáltató, akkor az internetszolgáltatás minősége miért van a béka feneke alatt? 20 megás netem lenne, de csak 13-15 megát tud, ugyanis 5 kilométerre vagyok a központtól és nem bírja a hálózat. Persze, hogy nem bírja, mert azt a hálózatot használják ma is, amit anno a volt matáv épített ki 30-40, vagy több évvel ezelőtt! Kérdés: ha annyira sok az előfizetőjük, akkor van bevétel is, mert valljuk be őszintén, ez a legdrágább szolgáltató, miért nem fordítanak valamennyit a hálózat fejlesztésére? Válasz: mert nem MAGYAR tulajdonban van és a tulajdonos sz..rik rá, hogy nálunk milyen a szolgáltatás minősége! Egyetlen egy dolog miatt vagyok még előfizetőjük: olyan helyen lakom, ahol még nincs kiépítve más szolgáltató által a hálózat.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Nos, inkább a hálózat minőségének a javítására fordítanának nagyobb összeget, úgy vélem, a régi online rendszer sem működött rosszul, felesleges volt megbolygatni. Detto, mint nálunk a stadion. Újat akarnak 8 milliárdért, a réginek semmi baja, viszont a város útjai már lassan  közlekedésre alkalmatlanok, mint a polgármester a városvezetésre!

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

hogyan fizettél távszámlán, hogy egy-két hétig tartott a befizetés? 

csak azért kérdezem, mert ilyet én nem tapasztaltam még (az utóbbi időben bankkártyával fizetek), illetve itt is más van leírva. nem lehet, hogy nem jó adatokkal töltötted ki a közleményt? 

a befizetési határidőt tudtommal nem módosítják. a késedelmi kamat ellen csak te tudsz védekezni, bár tudom, hogy nem túl könnyű (én is hó elején kapom a fizut és a számlát hó végén kell fizenem, kénytelen vagyok tartalékolni, még akkor is ha fáj...)

 

a hálózatot előbb-utóbb meg fejleszteni fogják a kormánnyal kötött megállapodás szerint...

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Sőt, továbbmegyek, a számlakiállítás időpontján sem tud módosítani. Pedig két éve az ügyintézőknek volt erre még lehetősége. Leginkább pedig rapszodikus véletlenszerű  számlakeltéken se lehet változtatni. A Telekom gázszolgáltatásának megszűnésében isez volt az egyik ok. Sajnálattal hallottam, hogy  számlák pontos havi kiállítása az új rendszerben semmegoldott, pedig én az egyik legnagyobb előnyének ezt gondoltam. Így már nem is annyira sürgető a migrálás befejezése a teljes ügyfélkörön, csak a My T-Home-ba való belépést tegyék rendbe az érintetteknek, állítólag ezt augusztusra várható,  hiszem, ha látom :)

@szixalag

hogyan fizettél távszámlán, hogy egy-két hétig tartott a befizetés? 

csak azért kérdezem, mert ilyet én nem tapasztaltam még (az utóbbi időben bankkártyával fizetek), illetve itt is más van leírva. nem lehet, hogy nem jó adatokkal töltötted ki a közleményt? 

a befizetési határidőt tudtommal nem módosítják. a késedelmi kamat ellen csak te tudsz védekezni, bár tudom, hogy nem túl könnyű (én is hó elején kapom a fizut és a számlát hó végén kell fizenem, kénytelen vagyok tartalékolni, még akkor is ha fáj...)

 

a hálózatot előbb-utóbb meg fejleszteni fogják a kormánnyal kötött megállapodás szerint...


. :)

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Nem a befizetés tartott sokáig, hanem a jóváírás. Befizettem a távszámlán, még időben. Volt 4 napom a határidőig. Másnap rendeltem egy LG SMART 3D-s tv-t, rendelés ok. Pontosan 7 nap múlva érdeklődtem, hogy miújság, mert azt mondták, 3-4 napon belül nálam a készülék. Válasz: a rendelést törölték, mert elmaradásom van, tehát még nem írták jóvá a befizetésemet. Ennyi a történet, ha nem személyesen fizetem be az ügyfélszolgálaton, akkor sokat vándorol a pénz. Ez a bürokrácia az online ügyintézésben.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Csakhogy én nem átutalással fizetem, hanem a trémagenta felülete átirányít az otp fizetési oldalára, ez elvileg közvetlen fizetésnek számít, mikoris a rendszer rögtön levonja a számlámról az összeget. Ebben az esetben semmi köze a 4 órának a tranzakcióhoz. Nézz szét a távszámlán a fizetési lehetőségek között, van más is, nem csak átutalás! A 4 órás átmenet csak átutalás esetén aktuális. Létezik az a fizetési mód, amikor regisztrálni kell a bankkártyámat és majd ők leemelik, na azt már nem! Trémobilos korszakomból is van pár rossz élményem, feltöltőkártyásként nem volt kimenő hívásom két hétig, mégis eltünt az egyenlegem nagy része, holott semmi sem volt aktiválva a fizetős szolgáltatások közül. Előfizetős ügyfélként pedig minden előzmény nélkül emelgették a havidíjat és a percdíjat nem is egyszer, minden előzetes értesítés nélkül. Ez márpedig nagyon is etikátlan!!! Úgyhogy felesleges őket védeni, egy szó mint száz, ami sz.r, az nem működik rendesen, pláne ha belebabrálnak. Amióta hozzányúltak a rendszerhez fejlesztés címén, na onnantól kezdődtek a problémáim!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Csakhogy én nem átutalással fizetem, hanem a trémagenta felülete átirányít az otp fizetési oldalára, ez elvileg közvetlen fizetésnek számít, mikoris a rendszer rögtön levonja a számlámról az összeget. Ebben az esetben semmi köze a 4 órának a tranzakcióhoz. Nézz szét a távszámlán a fizetési lehetőségek között, van más is, nem csak átutalás! A 4 órás átmenet csak átutalás esetén aktuális. Létezik az a fizetési mód, amikor regisztrálni kell a bankkártyámat és majd ők leemelik, na azt már nem! Trémobilos korszakomból is van pár rossz élményem, feltöltőkártyásként nem volt kimenő hívásom két hétig, mégis eltünt az egyenlegem nagy része, holott semmi sem volt aktiválva a fizetős szolgáltatások közül. Előfizetős ügyfélként pedig minden előzmény nélkül emelgették a havidíjat és a percdíjat nem is egyszer, minden előzetes értesítés nélkül. Ez márpedig nagyon is etikátlan!!! Úgyhogy felesleges őket védeni, egy szó mint száz, ami sz.r, az nem működik rendesen, pláne ha belebabrálnak. Amióta hozzányúltak a rendszerhez fejlesztés címén, na onnantól kezdődtek a problémáim!

Valóban, a távszámlánál időnként előfordulhat, hogy késik a számlafeltöltés. Ez az egyik hibáka a rendszernek. A másik pedig az, hogy ez csak egy megjelenítő felület, az átutalásos számlabefizetés térülését nem tudja megjeleníteni, csak  kártyás tranuakcióét.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Sziasztok!

 

Nekem egy olyan problémám van, hogy létrehoztam a Telekom fiókom, de  nem tudom hozzáadni a Domino Nap előfizetésemet. Azt írja, hogy hibás a jelszó, hiába jól adtam meg. 

Az lenne a kérdésem, hogy esetleg ezt a csomagot nem lehet hozzáadni, vagy ide más jelszó kell (Ha igen, azt hol tudom meg?)

Előre is köszönöm a segítséget.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Új...