jani44 Posztolva ekkor: 2014. november 6. Jelentés Megosztás Posztolva ekkor: 2014. november 6. Kb. 2 hónapja nagy kérdés: mikor lesz használható a T-Home ügyféloldala, hogy végre lehessen követni az előfizetői, ill. számla adatokat? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 foxylady Posztolva: 2015. június 1. Jelentés Megosztás Posztolva: 2015. június 1. megnéztem és felvételt tényleg nem tudok beállítani :womansad:, de figyelmeztetést azt sikerült ... ezt hogy hozták össze? :womanfrustrated:de mivel nem otthon vagyok nem tudom, hogy valóban működik-e figyelmeztetés Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 bolcastle Posztolva: 2015. június 1. Jelentés Megosztás Posztolva: 2015. június 1. " hogy milyen rendszer szerint történik az áthelyezés (területi, névsor, előfizetett szolgáltatások stb.)" Ha jól tudom random módon dob át a rendszer bizonyos megrendelések vagy módosítások után. Ez lehet pl hűség hosszabbítás, új bekötés (pl + telefon), nagyobb csomagba váltás, ... Nem tudom pontosan, de valami ilyet mondott egyszer egy ügyfélszolgálatos. Manuálisan meg nem tudnak átrakni, én még novemberben kértem, de azóta átkerültem. Bizonyos időközönként meg csak úgy átdobnak pár ezer ügyfelet. Egyébként amiatt húzódik, mert nem mernek ekkora adatbázissal játszani, továbbá szelektálni kell a már nem élő előfizetéseket gondolom. Nem kevés ügyfélről van szó. A számlázásban sem lehet fennakadás. Nem egyszerű dolog. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 zoli62 Posztolva: 2015. június 2. Jelentés Megosztás Posztolva: 2015. június 2. Pl ha az egyik szolgáltatás korábbi portfolióba tartozik, és az ügyfél rendel egy újat, akkor mi szerint szelektál? Marad a régiben az előfizetrő, vagy átkerül az újba? Egyébként még nem is csak a számlarendszer migrációjáról van csak szó, hanem a háttérrendszerek lecseréléséről is, Hát tényleg nem egyszerű. Bár az nem érthető hogy a régi háttérrendszer miért nem maradt meg kompatibilisen az újabb online felülettel. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 kreutzerivan Posztolva: 2015. június 11. Jelentés Megosztás Posztolva: 2015. június 11. Mikórtól lesz újra használható az Önkiszólgáló felület?Úgyan is majdnem 1 éve semmit sem lehet intézni.A Webes felületen. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 BsBe Posztolva: 2015. június 14. Jelentés Megosztás Posztolva: 2015. június 14. Nem, nem lehet meoldani sem telefonon, sem Ügyfélszolgálati irodában, hogy elérthető legyen a felület. A felmondás, újrakötés a jelenleg (sajnos) érvényben lévő hűségnyilatkozat miatt nem megoldható. Több éve folyamatosan meghosszabbított hűségnyilatkozatom. Mikor 2014 nyarán ismét hosszabbítottam, még nem gondoltam (mert addig maximálisan elégedett voltam a T-Hom-mal), hogy rövidesen szeretnék ettől a szolgáltatótól szabadulni. Ha ugyanis egy olyan szakember gárdát foglalkoztat, akik egy weboldalt képtelenek lassan egy év alatt megfelelően üzemeltetni, akkor az a társaság nem teljesen megbízható. Ha ez sem megy, akkor másban, hogyan gondhatom, hogy számíthatok rájuk.A számlás dologról meg annyit, hogy arra képtelenek, hogy a tv-internet számlát a megfelelő össtvegről kiállítva töltsék fel a Távszámlába. Ezért fizette, eddig bankkártyás díjfizetéssel. De ha elolvasta amit íram, akkor tudja, hogy az Onine Ügyfélszolgálat elérhetetlensége miatt ez nem lehetsége. A távszámlát csekken NEM lehet fizetni. Csoportss megbízást sem ennek, sem más szolgáltatónak nem adok (szereten ellenőrizni mi az amit fizetek), az egyedi utalás jóval magasabb költséggel jár mint a bankkártyás.Az meg valóban idegesító, hogy amikor az ember az Ügyfélszolgálati Irodában csak egy csekket akar befizetni, előtte egyig másik ügyfél fél, háromnegyed órát kinlódik, mert fogalma sincs, hogy mit akar, elővetet 12 telefont, mindegyik mködését elmagyaráztatja, (mer mielőtt bemegy képtelen utánna nézni a neten...)Ügyet intézmi, előfizetést, telefont venni lehet online is, meg telefonon is Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 foxylady Posztolva: 2015. június 15. Jelentés Megosztás Posztolva: 2015. június 15. de távszámlán lehet bankkártyával fizetni...legalábbis én azzal fizetek... Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 ApaFia Posztolva: 2015. június 20. Jelentés Megosztás Posztolva: 2015. június 20. Érdekes anomáliára lettem most figyelmes eddig nem is foglakoztam vele. Az online felületre a face reggel léptem be,és ott Nagy János ként regeltem,na már most a online felületen pedig már János Nagy ként vagyok jelen. Hogy is van ez? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 zoli62 Posztolva: 2015. június 20. Jelentés Megosztás Posztolva: 2015. június 20. Ne is foglakozz vele, ennél csak nagyobb hibák vannak. :) Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 szixalag Posztolva: 2015. június 21. Jelentés Megosztás Posztolva: 2015. június 21. Egyre bizonyosabbá válik előttem ennek az átalakításnak az oka. Számlámat nem tudom rendezni online, csak a távszámlán keresztül, személyes befizetésre nincs időm a munkaidő beosztásomból kifolyólag. A távszámlán keresztüli fizetés elhúzódik általában egy, de volt, amikor két héttel. Ez már kifut a befizetési határidőből, ezért a TRÉMAGENTA már küldi is a fizetési emlékeztetőt kemény 750 Ft plusz költséget felszámolva! A posta lett ilyen drága, vagy így nyerészkedik a szolgáltató etikátlanul?! Többször kértem már a fizetési határidő módosítását, ugyanis aki bérből és fizetésből él, amit kemény fizikai munkával keres, azok az emberek általában minden hónap 10. napjáig kapják meg a járandóságukat (azt a minimálbért, amit ebben a régióban fizetnek a munkáltatók:B.A.Z.megye). Mire a számla megérkezik, a minimálbér be van osztva hó végéig minimális megtakarítás nélkül és hol vannak a nem várt kiadások. Egy szónak is száz a vége, ez a plusz költség felszámítás is csak pár hónappal ezelőtt kezdődött. Kérdem én: ha így tele van az összes tv műsor magenta színű reklámokkal, hogy ilyen meg olyan legnagyobb szolgáltató, akkor az internetszolgáltatás minősége miért van a béka feneke alatt? 20 megás netem lenne, de csak 13-15 megát tud, ugyanis 5 kilométerre vagyok a központtól és nem bírja a hálózat. Persze, hogy nem bírja, mert azt a hálózatot használják ma is, amit anno a volt matáv épített ki 30-40, vagy több évvel ezelőtt! Kérdés: ha annyira sok az előfizetőjük, akkor van bevétel is, mert valljuk be őszintén, ez a legdrágább szolgáltató, miért nem fordítanak valamennyit a hálózat fejlesztésére? Válasz: mert nem MAGYAR tulajdonban van és a tulajdonos sz..rik rá, hogy nálunk milyen a szolgáltatás minősége! Egyetlen egy dolog miatt vagyok még előfizetőjük: olyan helyen lakom, ahol még nincs kiépítve más szolgáltató által a hálózat. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 zoli62 Posztolva: 2015. június 21. Jelentés Megosztás Posztolva: 2015. június 21. Az új számlarendszer bevezetése milliárdokért valóban egyre inkább aggályos. Nem véletlen, hogy az üzleti előfizetőknél még nincs napirenden, addig örülhetnek. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 szixalag Posztolva: 2015. június 21. Jelentés Megosztás Posztolva: 2015. június 21. Nos, inkább a hálózat minőségének a javítására fordítanának nagyobb összeget, úgy vélem, a régi online rendszer sem működött rosszul, felesleges volt megbolygatni. Detto, mint nálunk a stadion. Újat akarnak 8 milliárdért, a réginek semmi baja, viszont a város útjai már lassan közlekedésre alkalmatlanok, mint a polgármester a városvezetésre! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 szixalag Posztolva: 2015. június 21. Jelentés Megosztás Posztolva: 2015. június 21. Amennyiben így haladnak az internetszolgáltatás terén a minőséggel, úgy vélem, nemsokára lehúzhatják a rolót, mert aki teheti, átáll mobilnetre. 4G-vel a sebesség 80 mega felett van lefelé irányba, 20 mega feletti a feltöltés. Ezt ezzel az elavult rendszerrel nem tudják utolérni! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 anonymus Posztolva: 2015. június 22. Jelentés Megosztás Posztolva: 2015. június 22. Tényleg jobb de 1-2 gb csomagok mi érnek ,? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 szixalag Posztolva: 2015. június 22. Jelentés Megosztás Posztolva: 2015. június 22. Van 30 gigás is! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 foxylady Posztolva: 2015. június 22. Jelentés Megosztás Posztolva: 2015. június 22. hogyan fizettél távszámlán, hogy egy-két hétig tartott a befizetés? csak azért kérdezem, mert ilyet én nem tapasztaltam még (az utóbbi időben bankkártyával fizetek), illetve itt is más van leírva. nem lehet, hogy nem jó adatokkal töltötted ki a közleményt? a befizetési határidőt tudtommal nem módosítják. a késedelmi kamat ellen csak te tudsz védekezni, bár tudom, hogy nem túl könnyű (én is hó elején kapom a fizut és a számlát hó végén kell fizenem, kénytelen vagyok tartalékolni, még akkor is ha fáj...) a hálózatot előbb-utóbb meg fejleszteni fogják a kormánnyal kötött megállapodás szerint... Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 zoli62 Posztolva: 2015. június 22. Jelentés Megosztás Posztolva: 2015. június 22. Sőt, továbbmegyek, a számlakiállítás időpontján sem tud módosítani. Pedig két éve az ügyintézőknek volt erre még lehetősége. Leginkább pedig rapszodikus véletlenszerű számlakeltéken se lehet változtatni. A Telekom gázszolgáltatásának megszűnésében isez volt az egyik ok. Sajnálattal hallottam, hogy számlák pontos havi kiállítása az új rendszerben semmegoldott, pedig én az egyik legnagyobb előnyének ezt gondoltam. Így már nem is annyira sürgető a migrálás befejezése a teljes ügyfélkörön, csak a My T-Home-ba való belépést tegyék rendbe az érintetteknek, állítólag ezt augusztusra várható, hiszem, ha látom :)@szixalaghogyan fizettél távszámlán, hogy egy-két hétig tartott a befizetés? csak azért kérdezem, mert ilyet én nem tapasztaltam még (az utóbbi időben bankkártyával fizetek), illetve itt is más van leírva. nem lehet, hogy nem jó adatokkal töltötted ki a közleményt? a befizetési határidőt tudtommal nem módosítják. a késedelmi kamat ellen csak te tudsz védekezni, bár tudom, hogy nem túl könnyű (én is hó elején kapom a fizut és a számlát hó végén kell fizenem, kénytelen vagyok tartalékolni, még akkor is ha fáj...) a hálózatot előbb-utóbb meg fejleszteni fogják a kormánnyal kötött megállapodás szerint.... :) Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 szixalag Posztolva: 2015. június 22. Jelentés Megosztás Posztolva: 2015. június 22. Nem a befizetés tartott sokáig, hanem a jóváírás. Befizettem a távszámlán, még időben. Volt 4 napom a határidőig. Másnap rendeltem egy LG SMART 3D-s tv-t, rendelés ok. Pontosan 7 nap múlva érdeklődtem, hogy miújság, mert azt mondták, 3-4 napon belül nálam a készülék. Válasz: a rendelést törölték, mert elmaradásom van, tehát még nem írták jóvá a befizetésemet. Ennyi a történet, ha nem személyesen fizetem be az ügyfélszolgálaton, akkor sokat vándorol a pénz. Ez a bürokrácia az online ügyintézésben. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Törölt_tag1525 Posztolva: 2015. június 22. Jelentés Megosztás Posztolva: 2015. június 22. Miután én adom meg, hogy mivel fizetek (pl. bankkártya), így ha azon van fedezetm akkor 4 órán belül megörténik az átutalás, így el nem tudom képzelni, hogy napokkal később történne a jóváírás. Szóval szerintem ott Nálad lehetett a hiba. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 szixalag Posztolva: 2015. június 23. Jelentés Megosztás Posztolva: 2015. június 23. Szerintem meg a trékomnál szarakodnak a jóváírással, mivel többször volt már, hogy személyesen az ügyfélszolgálaton nem tudtak a rendszerbe belépni és ott bárminemű beavatkozást végrehajtani! Amióta belenyúltak, azóta sorra jönnek a rendszerhibák még a közvetlen hozzáférésüknél is! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 szixalag Posztolva: 2015. június 23. Jelentés Megosztás Posztolva: 2015. június 23. A 4 órás intervallum az átutalásnál működik. Összekevered a szezont a fazonnal. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Törölt_tag1525 Posztolva: 2015. június 23. Jelentés Megosztás Posztolva: 2015. június 23. Miután azt írtam, hogy "...4 órán belül megörténik az átutalás...", nem keverem a dolgokat. Én már hosszú ideje használom a távszámlát, sokszor a határidő napján fizetve és még soha nem kaptam "bünti" kamatot késés miatt, tehát gond nélkül és gyorsan átmegy a pénz. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 szixalag Posztolva: 2015. június 23. Jelentés Megosztás Posztolva: 2015. június 23. Csakhogy én nem átutalással fizetem, hanem a trémagenta felülete átirányít az otp fizetési oldalára, ez elvileg közvetlen fizetésnek számít, mikoris a rendszer rögtön levonja a számlámról az összeget. Ebben az esetben semmi köze a 4 órának a tranzakcióhoz. Nézz szét a távszámlán a fizetési lehetőségek között, van más is, nem csak átutalás! A 4 órás átmenet csak átutalás esetén aktuális. Létezik az a fizetési mód, amikor regisztrálni kell a bankkártyámat és majd ők leemelik, na azt már nem! Trémobilos korszakomból is van pár rossz élményem, feltöltőkártyásként nem volt kimenő hívásom két hétig, mégis eltünt az egyenlegem nagy része, holott semmi sem volt aktiválva a fizetős szolgáltatások közül. Előfizetős ügyfélként pedig minden előzmény nélkül emelgették a havidíjat és a percdíjat nem is egyszer, minden előzetes értesítés nélkül. Ez márpedig nagyon is etikátlan!!! Úgyhogy felesleges őket védeni, egy szó mint száz, ami sz.r, az nem működik rendesen, pláne ha belebabrálnak. Amióta hozzányúltak a rendszerhez fejlesztés címén, na onnantól kezdődtek a problémáim! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Törölt_tag1525 Posztolva: 2015. június 23. Jelentés Megosztás Posztolva: 2015. június 23. Nem védem őket, nekem is van bajom velük. Csak azt mondom, hogy a távszámlás fizetéssel nekem soha nem volt olyan, hogy a fizetés után napokkal írták volna jóvá (és igen, többször fizettem úgy is, ahogy te). Ez egy olyan szolgáltatásuk, ami nekem teljesen jól működik. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 zoli62 Posztolva: 2015. június 23. Jelentés Megosztás Posztolva: 2015. június 23. Csakhogy én nem átutalással fizetem, hanem a trémagenta felülete átirányít az otp fizetési oldalára, ez elvileg közvetlen fizetésnek számít, mikoris a rendszer rögtön levonja a számlámról az összeget. Ebben az esetben semmi köze a 4 órának a tranzakcióhoz. Nézz szét a távszámlán a fizetési lehetőségek között, van más is, nem csak átutalás! A 4 órás átmenet csak átutalás esetén aktuális. Létezik az a fizetési mód, amikor regisztrálni kell a bankkártyámat és majd ők leemelik, na azt már nem! Trémobilos korszakomból is van pár rossz élményem, feltöltőkártyásként nem volt kimenő hívásom két hétig, mégis eltünt az egyenlegem nagy része, holott semmi sem volt aktiválva a fizetős szolgáltatások közül. Előfizetős ügyfélként pedig minden előzmény nélkül emelgették a havidíjat és a percdíjat nem is egyszer, minden előzetes értesítés nélkül. Ez márpedig nagyon is etikátlan!!! Úgyhogy felesleges őket védeni, egy szó mint száz, ami sz.r, az nem működik rendesen, pláne ha belebabrálnak. Amióta hozzányúltak a rendszerhez fejlesztés címén, na onnantól kezdődtek a problémáim!Valóban, a távszámlánál időnként előfordulhat, hogy késik a számlafeltöltés. Ez az egyik hibáka a rendszernek. A másik pedig az, hogy ez csak egy megjelenítő felület, az átutalásos számlabefizetés térülését nem tudja megjeleníteni, csak kártyás tranuakcióét. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Gumbo Posztolva: 2015. július 3. Jelentés Megosztás Posztolva: 2015. július 3. Sziasztok! Nekem egy olyan problémám van, hogy létrehoztam a Telekom fiókom, de nem tudom hozzáadni a Domino Nap előfizetésemet. Azt írja, hogy hibás a jelszó, hiába jól adtam meg. Az lenne a kérdésem, hogy esetleg ezt a csomagot nem lehet hozzáadni, vagy ide más jelszó kell (Ha igen, azt hol tudom meg?)Előre is köszönöm a segítséget. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
jani44
Kb. 2 hónapja nagy kérdés: mikor lesz használható a T-Home ügyféloldala, hogy végre lehessen követni az előfizetői, ill. számla adatokat?
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában
52
36
32
15
Népszerű napok
2015. Május 11.
19
2015. Április 15.
14
2015. Május 8.
13
2015. Május 6.
12
A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában
anonymus 52 poszt
Roli82 36 poszt
zoli62 32 poszt
jani44 15 poszt
Népszerű napok
2015. Május 11.
19 poszt
2015. Április 15.
14 poszt
2015. Május 8.
13 poszt
2015. Május 6.
12 poszt
374 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.