Ugrás a tartalomhoz

Minden aktivitás

Ez a folyam magától frissül

  1. Today
  2. A *****-re gondolsz? Sajnos huncutul kicsillagozza. Vagy esetleg a *****.
  3. Lehet, hogy nálad is van alternatíva csak szét kell nézni a megfelelő fórumokon (prohardver). A **** nevű szolgáltatóra kellene rákeresni. Pozitív tapasztalatokról számoltak be azok, akik az említett szolgáltatóra váltottak. A Telekom hálózatán is szolgáltat, így talán nálad is. Mivel saját routingot használnak, így a cloudflare-es probléma egyből megszűnik szolgáltatóváltáskor. Ráadásul a honlapjukon közzétett áraknál egy picit olcsóbban is hozzá lehet jutni, ha közvetítőn keresztül érdeklődsz.
  4. Kedves Robi25! Kérjük, írd meg nekünk privát üzenetben az érintett MT-azonosítót és rendelési azonosítót, hogy kiderítsük mi okozza a gondot. Köszönjük! ^Szilvi
  5. Szia Gery19871130! 2024 októbere óta már több frissítés is érkezett. Kérjük, írd meg nekünk privát üzenetben a készülék IMEI számát és a jelenlegi SW számát, hogy szakértőink segítségével utánanézhessünk! Köszönjük! ^Szilvi
  6. Tegnap
  7. Simon Gábor

    KAON CG 3006 Port nyitási probléma

    Sziasztok! Szintén KAON CG3006 modemnél szeretnék portot nyitni (NAS-hoz) de nem akar sikerülni. Szoftververzió: 1.01.33 Ha valakinek van tapasztalata ezzel a Telekomos modemmel akkor szeretném a segítségét kérni! (További probléma nálam hogy még egy TpLink Deco X60 is a NAS előtt van.) Köszönöm! Gábor
  8. marcius 18 an lett rendelve egy telefon keszulek amit azota sem kaptam meg azt mondjak hiba vajon meddig huzodhat ez a hiba cheten mindennap ugyan azt a valaszt kapom
  9. Szia Gery19871130! Megértjük a bosszúságodat, sajnáljuk a történteket! Jelzéseddel kapcsolatban egyeztetünk az illetékes munkatársainkkal, ezért a türelmedet szeretnénk kérni. Amint visszajeleznek a kollégák, értesítünk. ^Gabriella
  10. Tisztelt Telekom szakértő! Ahogy javasolták elküldtem a készüléket a szervízbe de onnan kb vissza is küldték, hogy semmi baja a készüléknek ott nem tapasztalták a hibát, minden az előírtaknak és a leírás szerint működik, holott részletesen leírtam mindent. A készüléket visszakaptam, a probléma ugyanúgy fent áll...ennek így semmi értelme nincs hogy a Telemax rá se hederít a problémára.
  11. Szia @razberri! Kérjük, hogy privát üzenetben írd meg nekünk az érintett pontos címedet (utca, házszám) és utánanézünk kérdésednek. Köszönjük együttműködésedet! ^Lia
  12. Utolsó hét
  13. En is hogy orultem kb 1 eve amikor megerkezett ide hozzam az optika. Aztan az orom urombe ment at…. Szánalmas hogy semmit, de tényleg semmi elorelepes az ugyben azota sem.
  14. Nekem az a gondom és szeritnem egyre többeknek, hogy nincs alternatíva... egyszerűen nincs. Jó öreg neoliberalista kapitalizmusunk ugye törekszik a monopóliumok felé és itt nálunk pl nincs más, csak Telekom...esetleg starlink ami nem sokkal jobb, és megfizethetetlen. Vagy esetleg mobil internet de az is vagy a one-nál vagy a ****nél, mert gondolom ott is ugyan ez lehet a helyzet ha ugyan azokon a szervereken fut át az adat... Örültem anno mint majom a farkának, hogy egy 700 fős településen is lesz üvegszál, és akár 2 gigabites net, hát erre nem számítottam...
  15. Kedves dzZahpapa! Köszönjük szépen a türelmedet! Megérkezett illetékes kollégák válasza, és azt a tájékoztatást kaptuk, hogy jelenleg sajnos nem tervezzük új modell értékesítését ebben a termékkategóriában. Köszönjük megértésedet! ^Gabi
  16. Kedves Petra, van lakcím kártyám amin a lakóhely "Külföldi cím" azaz nincs cím Köszönöm az ajánlatot, de nem fogokk élni vele, hiszen csak egy magyar bankba való bejelentkezéshez van szükségem magyar telefonszámra. Nemsokára megszüntetem azt a számlát, így dobom a domino kártyát is Anélkül, hogy polemizálnék kedves Petra, inkább az a probléma, hogy 2025-ben a digitális korszakba, az egyik legnagyobb európai kommunikációs cég Mo-n nem tud fejlődni.... Kellemes napot kívánok! László
  17. Egyutterzek veled. Nalam is ugyanez a gond van elég regota…. Ha lejar a husegidom, nagyon valoszinu hogy felmondom a szerzodesem. Elegem volt a hosszu-hosszu varakozasbol… Es termeszetesen nem tesz semmit a Telekom az ugyben.Kora reggel tudok jatszani az online jatekommal par orat kb delelott 10 oraig, aztan vege.
  18. Kedves huhogomajom! Sajnáljuk a kellemetlenséget! Javasoljuk, hogy törölj böngésző előzményeket, frissítsd azt vagy egy másik böngészőből próbálj meg belépni. Amennyiben továbbra is problémát tapasztalsz kérjük, hogy ezen a m.me/TelekomHU elérhetőségen vedd fel velünk a kapcsolatot. Együttműködésed köszönjük! ^Zsani
  19. Telekom szakértő

    Hyper os2 frissítés

    Kedves Virág! Meg is kaptuk a választ! Részünkről már kiment kettő újabb verzió is. Javasoljuk indíts manuális szoftverfrissítést. ^Zoli
  20. Szia! A nyertest értesítjük az applikációban valamint, telefonon is felvesszük vele a kapcsolatot. Ha a nyertes hozzájárul akkor az átadásról kép és videófelvétel is készül amit közzé teszünk Facebook oldalunkon. ^Zoli
  21. Telekom szakértő

    Hyper os2 frissítés

    Szia Virág! Kérdésed továbbítottuk illetékes kollégáink felé. Válaszukig türelmedet kérjük. ^Zoli
  22. viragc33

    Hyper os2 frissítés

    Sziasztok! Xiaomi 13 pro gyári Telekom készülék. Hyper os 1.0.9.0.UMBEUXM Mikor kapok rá új frissítést ? Köszönöm. Üdv. Csaba
  23. ferosz

    Router

    Normálisabb lenne, ha csak az űj router beszerelését követő 8 napon belül kéne a régit visszaküldeni.
  24. Na, igen. Köszi a választ. Mostanra egyértelművé vált, hogy a hangfalat nem tudom bloototh-szal hozzákapcsolni a TV-hez, hiába állítom mindkét eszközön be a bluetooth kapcsolódást. És itt már nem is a mikrofon a probléma... 😵 Feladom. Köszi az eddigi segítséget.
  25. 2025. UGYANEZ A PROBLÉMA MÉG MINIDG ÉL SEMMIT SEM TETTEK A TELEKOMOSOK, HOGY MEGOLDJÁK!!! Egyetlen egy eszközön használom és kiírja, hogy elértem a maximális 5-öt
  26. Sziasztok! De jó, hogy rátaláltam erre a fórumra...az elmúlt kb. fél évben már majdnem szétvertem jó néhányszor valamit, és most már ott tartok, hogy adjanak elém egy felelőst, akin elverhetem ezeket a késő csomagokat és csomagvesztéseket...én speciel GF Now-n keresztül játszom amikor van időm, és stimmel a fórum induló ideje, nagyjából 2024.04. hótól van nálam is ez a borzalom...először nyilván hülyének voltam nézve, bár nem vagyok IP meg hálózati mérnök, de néhány teszt segítségével, meg egyszerű logikával is rájöttem, hogy nem nálam van a probléma...volt olyan ügyfelem aki ideadta a laptopját, hogy csináljak már vele valamit mert szaggat a WOT....kiderült hogy telekomos, és ugyan ez a csomagveszétses cloudflare baja van neki is, mint szeirtnem mindenkinek országosan. A játék az még egy dolog, de amikor a weboldalakon nem tudja betölteni az oldal a cloudflare-es CSS-ek illetve JS-eket és nincs mögötte fallback és szétesik az egész oldal, na az ultragáz...és mindez azért, mert a Telekomot nem érdekli...azóta beszéltem Telekomos emberrel is, field-es srác, az is emgerősítette név nélkül hogy oh hát persze ez cloudflare hiba, a telekom nem tud vagy akar megegyezni valamiről, és hát ez van nem tudunk mit tenni...***** jó...az egy dolog hogy megvan a sávszél, de süthetem mondjuk online gaming vagy streamelés közben ha feltorlódnak a csomagok és 1 perc alatt van mondjuk 8000 késő csomagom, meg ugrál a pingem 600 és 30 között... És tényleg az a gond, hogy én is úgy gondolom, hogy türelmes voltam, türelmesek voltunk, ez már lassan 1 éve megy...olyan szinten hogy játék közben már valamilyen szinten rá is állt az agyam, hogy amikor percenként jön a 2 másodperces csomagvesztés, akkor hozzáigazírom a mozgásomat...nade ne már ember... 1 éve tart ez a cécó, és szeritnem az a gond hogy a userek nagy része nem veri a tamtamot mert ők csak olyan dolgokra hazsnálják a netet ahol észre sem veszik, hogy gond van. Kérdésem az lenne alienhun felé, hogy hogyan áll a vizsgálat, és az ügy, illetve ha feljelentést kell tennem, vagy valakinek átrendezni a belső szerveit vagy a fejében az agysejteket, akkor mit kell tennem? A telekomhoz: 1év eltelt...meddig kell még türelmesnek lennünk? Mi a valódi ok ami miatt ezt nem lehet megoldani ennyi idő alatt? Őszintén... pénzbe kerül, vagy valami más?
  1. További aktivitások betöltése
×
×
  • Új...