Ugrás a tartalomhoz
  • 2

Számlázás


Törölt_tag7527

Kérdés

20 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 4

Egy reklamációt ki kell vizsgálni, amihez idő kell. Nem hiszem, hogy erre egy telefonos kontakt megfelelő lenne... legalábbis én ilyen helyzetekben az írásos kommunikációt tartom célszerűnek. Át tudom gondolni, össze tudom gyűjteni a gondolataimat szépen. Plusz, ha mérges vagyok a szolgáltatóra (mert rossz a számla vagy bármi más), nem szeretem a haragom az ügyintézőkre zúdítani. Mert nem ő tehet róla.

Vagyis szerintem a telefonos ügyintézés a gyors, egyszerűen megoldható dolgokra alkalmas (hibabejelentés, általános info kérés).

Ráadásul, az, hogy miért nem vonták le a  számla összegét a bankszámlámról, szerintem nem számlareklamáció. Az egy információ kérés. Ha a kapott információ alapján kiderül, hogy a szolgáltató volt a ludas, onnantól számít panasznak (a felszólítási díj stb. miatt).  Piszok rosszul érezném magam, ha a nagy reklamálásom során kiderülne, hogy az én döntésem/mulasztásom miatt  nem lett a számlám befizetve és én még a számat is téptem miatta....

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 3

Szia @K.Kati!

Limit túllépés lehet esetleg még... ha van beállított limit, és az számlád akár 1 Ft-tal meghaladja, akkor már nem emelik le. 

De ha ez sincs, érdemes az ügyfélszolgálattal egyeztetni, mert akkor vmi más probléma, hiba lehet. Mert a szolgáltatóknak az csak jó, ha te csoportossal fizetsz, nem nagyon szokása egyiknek sem, hogy ne emeljék le, ha már van rá lehetőségük.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 3

Tulajdonképpen a számlád, akkor készül el, amikor értesítést kapsz róla.  Ha papír alapú számlázásra fordítom, tudod, hogy elkészült, és azt is hogy kb. mennyi lesz, de most még utazik hozzád és még a Magyar Postánál van. 

Amúgy nekem is ez a tájékoztató szöveg jelenik meg, de ez csak egy általános tájékoztató szöveg. De ebből ráérek akkor ügyet csinálni, ha a fizetési határidőt nem tudom a T hibájából tartani. Felesleges az ördögöt a falra festeni.
 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 2

Minden hónap 4-10 között töltik fel a hitelesitett számlaképet! A számlabefizetést a hónap első napján is belehet fizetni ha az összeg stimmel,nem szükséges megvárni a pdf-t. Nincs mit reszelni rajta ez direkt ilyen. Olyanra meg nem is emlékszem hogy valaha lett volna olyan,hogy összeg megjelenésével egyidőben a pdf is elkészült volna.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 2
5 órája, zoli62 írta:

Ebben csak az a bökkenő, hogy a befizetési határidő 17-ke. Amennyiben tényleg 15.-én lesz látható a pdf számlakép, akkor két nap van a számla ellenőrzésére, és a befizetésre is. Ez a Telekom fiók bevezetése óta van, zelőtt flottul működött, a hónap első napjaiban megjelent a számlakép. Úgy érzem, van még  mit ezen "reszelgetni", bár ez  már lassan két éve ilyen, változatlan.

Lehet, hogy egy-egy egyedi esetben előfordulhat ez, de én ilyet még nem tapasztaltam. Egyébként megkaptad az értesítő e-mailt, hogy elkészült a hiteles, e-számlád?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Mobil előfizetésnél elektronikus számlázás van beállítva. A Telekom fiókban most már minden hónap elején a megjelenő számlánál a részletezésnél ez az üzenet van :

"A számlák részletes adatainak betöltése még folyamatban van, ezért kérjük, hogy a megtekintésükhöz látogass vissza néhány nap múlva.
A számlarészletek legkésőbb az aktuális hónap 15. napjáig elérhetőek lesznek.
Megértésedet köszönjük!
"

Ebben csak az a bökkenő, hogy a befizetési határidő 17-ke. Amennyiben tényleg 15.-én lesz látható a pdf számlakép, akkor két nap van a számla ellenőrzésére, és a befizetésre is. Ez a Telekom fiók bevezetése óta van, zelőtt flottul működött, a hónap első napjaiban megjelent a számlakép. Úgy érzem, van még  mit ezen "reszelgetni", bár ez  már lassan két éve ilyen, változatlan.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
10 perce, foxylady írta:

Lehet, hogy egy-egy egyedi esetben előfordulhat ez, de én ilyet még nem tapasztaltam. Egyébként megkaptad az értesítő e-mailt, hogy elkészült a hiteles, e-számlád?

Még nem kaptam értesítőt, ötödike körül szokott.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: zoli62
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
Ekkor: 2017. 01. 23. at 21:57, K.Kati írta:

Szia Foxylady!

Köszi a jó tanácsot! A problémám csak az, hogy nem is akarták levonni, hiába van élő megbízás és pénz a számlán, most csekket kaptam.

 

Ne a 1412-es telefonszámon, hanem a 06 1 2658077-es számon egyeztess, mert ott vannak olyan ügyintézők, akik értenek a számlakezeléshez.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Mindenkinek joga van a számla ellenőrzéséhez, mielőtt azt befizeti. Másrészt a régi My T-Mobile-ban emlékszem, hogy hónap első vagy második napján megjelent az összeg, és egy nap elteltével a számlaképet is láttam. Ez csak az új Telekiom fiók bevezetése óta van, egységesítették, de mobil oldalról ebből a szempontból rosszabb lett,mint volt. A minuszos számlákat se tudja megjeleníteni, illetve nagy kínlódással, hosszas utánajárással igen.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Te neked nincs jobb dolgod annál, hogy mindenbe bele köss? Komolyan akár hányszor írsz valamit csak a negatív hozzá állás áramlik belőled és ezt nem csak én jegyeztem meg már itt... Igen joga van, ha akarja megnézi ha nem nem, én pl minden hónap elsején este 10 után megkapom az összeget, befizetem, negyedikén meg megnézem a pdf-t ennyi, mit kell ezen rugózni meg túl tolni a témát >:(?

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...