Törölt_tag7527 Posztolva ekkor: 2017. január 20. Megosztás Posztolva ekkor: 2017. január 20. Több éve csoportos beszedési megbízásom alapján levonják a számlámról az esedékes díjat. Ez sajnos januárban nem sikerült. Ki és mikor módosított ezen? Miért kaptam csekket? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
3 WHOAMI Posztolva: 2017. január 20. Megosztás Posztolva: 2017. január 20. Szia! Ez sajnos nagyon kevés infó, mindenképp célszerű felkeresned egy T-pontot. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
5 foxylady Posztolva: 2017. január 23. Megosztás Posztolva: 2017. január 23. Szia @K.Kati! Csak te tudod módosítani. Ha nem sikerült leemelni a számládról a számla összegét, azt vagy fedezethiány okozza vagy az, hogy meghaladta a számla összege a beállított limitet. Ha van netbankod, te is könnyen leellenőrizheted. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Törölt_tag7527 Posztolva: 2017. január 23. Szerző Megosztás Posztolva: 2017. január 23. Szia Foxylady! Köszi a jó tanácsot! A problémám csak az, hogy nem is akarták levonni, hiába van élő megbízás és pénz a számlán, most csekket kaptam. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
3 foxylady Posztolva: 2017. január 26. Megosztás Posztolva: 2017. január 26. Szia @K.Kati! Limit túllépés lehet esetleg még... ha van beállított limit, és az számlád akár 1 Ft-tal meghaladja, akkor már nem emelik le. De ha ez sincs, érdemes az ügyfélszolgálattal egyeztetni, mert akkor vmi más probléma, hiba lehet. Mert a szolgáltatóknak az csak jó, ha te csoportossal fizetsz, nem nagyon szokása egyiknek sem, hogy ne emeljék le, ha már van rá lehetőségük. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 zoli62 Posztolva: 2017. január 26. Megosztás Posztolva: 2017. január 26. Ekkor: 2017. 01. 23. at 21:57, K.Kati írta: Szia Foxylady! Köszi a jó tanácsot! A problémám csak az, hogy nem is akarták levonni, hiába van élő megbízás és pénz a számlán, most csekket kaptam. Ne a 1412-es telefonszámon, hanem a 06 1 2658077-es számon egyeztess, mert ott vannak olyan ügyintézők, akik értenek a számlakezeléshez. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
3 anonymus Posztolva: 2017. január 26. Megosztás Posztolva: 2017. január 26. Boldogak lehetnek tőled a behajtási osztályon. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 zoli62 Posztolva: 2017. január 26. Megosztás Posztolva: 2017. január 26. Ha egyszer ott tudnak normális ügyintézést folytani számlareklamációs ügyekben, akkor tőlem boldogok is lehetnek. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
3 anonymus Posztolva: 2017. január 26. Megosztás Posztolva: 2017. január 26. Ja de 1414 szám van az ügyfelek részére. Nem mindenféle egyéb szám. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
3 foxylady Posztolva: 2017. január 27. Megosztás Posztolva: 2017. január 27. Szia @zoli62, Sajnálom, de nem értek veled egyet, nekem a 1430-on és a 1412-n is sikerült normális ügyintézést kapnom. És nem hinném, hogy azért, mert kevésbé lennék igényes vagy alacsonyabb elvárásaim lennének... Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 zoli62 Posztolva: 2017. január 27. Megosztás Posztolva: 2017. január 27. Amióta megszüntették a számlareklamációs osztályt, ahova számlareklamációs kérdésekben tudtak kapcsolni, azóta a normál ügyintézőknek bizpnyos számlareklamációs kérdések elintézéséhez egyszerűen nincs kompetenciájuk. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
4 foxylady Posztolva: 2017. január 27. Megosztás Posztolva: 2017. január 27. Egy reklamációt ki kell vizsgálni, amihez idő kell. Nem hiszem, hogy erre egy telefonos kontakt megfelelő lenne... legalábbis én ilyen helyzetekben az írásos kommunikációt tartom célszerűnek. Át tudom gondolni, össze tudom gyűjteni a gondolataimat szépen. Plusz, ha mérges vagyok a szolgáltatóra (mert rossz a számla vagy bármi más), nem szeretem a haragom az ügyintézőkre zúdítani. Mert nem ő tehet róla. Vagyis szerintem a telefonos ügyintézés a gyors, egyszerűen megoldható dolgokra alkalmas (hibabejelentés, általános info kérés). Ráadásul, az, hogy miért nem vonták le a számla összegét a bankszámlámról, szerintem nem számlareklamáció. Az egy információ kérés. Ha a kapott információ alapján kiderül, hogy a szolgáltató volt a ludas, onnantól számít panasznak (a felszólítási díj stb. miatt). Piszok rosszul érezném magam, ha a nagy reklamálásom során kiderülne, hogy az én döntésem/mulasztásom miatt nem lett a számlám befizetve és én még a számat is téptem miatta.... Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 zoli62 Posztolva: 2017. január 28. Megosztás Posztolva: 2017. január 28. Pedig elegendő volt. Amíg a számlareklamációs csoport létezett, egyszerűbb számlahibákat hívásban is tudtak javítani, és nem kellett a panaszkivizsgálásra majd harminc napot várni. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 zoli62 Posztolva: 2017. február 3. Megosztás Posztolva: 2017. február 3. Mobil előfizetésnél elektronikus számlázás van beállítva. A Telekom fiókban most már minden hónap elején a megjelenő számlánál a részletezésnél ez az üzenet van : "A számlák részletes adatainak betöltése még folyamatban van, ezért kérjük, hogy a megtekintésükhöz látogass vissza néhány nap múlva. A számlarészletek legkésőbb az aktuális hónap 15. napjáig elérhetőek lesznek. Megértésedet köszönjük!" Ebben csak az a bökkenő, hogy a befizetési határidő 17-ke. Amennyiben tényleg 15.-én lesz látható a pdf számlakép, akkor két nap van a számla ellenőrzésére, és a befizetésre is. Ez a Telekom fiók bevezetése óta van, zelőtt flottul működött, a hónap első napjaiban megjelent a számlakép. Úgy érzem, van még mit ezen "reszelgetni", bár ez már lassan két éve ilyen, változatlan. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 Roli82 Posztolva: 2017. február 3. Megosztás Posztolva: 2017. február 3. Minden hónap 4-10 között töltik fel a hitelesitett számlaképet! A számlabefizetést a hónap első napján is belehet fizetni ha az összeg stimmel,nem szükséges megvárni a pdf-t. Nincs mit reszelni rajta ez direkt ilyen. Olyanra meg nem is emlékszem hogy valaha lett volna olyan,hogy összeg megjelenésével egyidőben a pdf is elkészült volna. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 zoli62 Posztolva: 2017. február 3. Megosztás Posztolva: 2017. február 3. Mindenkinek joga van a számla ellenőrzéséhez, mielőtt azt befizeti. Másrészt a régi My T-Mobile-ban emlékszem, hogy hónap első vagy második napján megjelent az összeg, és egy nap elteltével a számlaképet is láttam. Ez csak az új Telekiom fiók bevezetése óta van, egységesítették, de mobil oldalról ebből a szempontból rosszabb lett,mint volt. A minuszos számlákat se tudja megjeleníteni, illetve nagy kínlódással, hosszas utánajárással igen. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Roli82 Posztolva: 2017. február 3. Megosztás Posztolva: 2017. február 3. Te neked nincs jobb dolgod annál, hogy mindenbe bele köss? Komolyan akár hányszor írsz valamit csak a negatív hozzá állás áramlik belőled és ezt nem csak én jegyeztem meg már itt... Igen joga van, ha akarja megnézi ha nem nem, én pl minden hónap elsején este 10 után megkapom az összeget, befizetem, negyedikén meg megnézem a pdf-t ennyi, mit kell ezen rugózni meg túl tolni a témát ? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 zoli62 Posztolva: 2017. február 3. Megosztás Posztolva: 2017. február 3. Azért, mert ha valami jobb volt, akkor miért kellett elrontani? Évekkel ezelőtt sokkal ügyfélbarátabb volt minden.... Elvileg minden szolgáltatónak ez első szlogenje... Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 foxylady Posztolva: 2017. február 3. Megosztás Posztolva: 2017. február 3. 5 órája, zoli62 írta: Ebben csak az a bökkenő, hogy a befizetési határidő 17-ke. Amennyiben tényleg 15.-én lesz látható a pdf számlakép, akkor két nap van a számla ellenőrzésére, és a befizetésre is. Ez a Telekom fiók bevezetése óta van, zelőtt flottul működött, a hónap első napjaiban megjelent a számlakép. Úgy érzem, van még mit ezen "reszelgetni", bár ez már lassan két éve ilyen, változatlan. Lehet, hogy egy-egy egyedi esetben előfordulhat ez, de én ilyet még nem tapasztaltam. Egyébként megkaptad az értesítő e-mailt, hogy elkészült a hiteles, e-számlád? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 zoli62 Posztolva: 2017. február 3. Megosztás Posztolva: 2017. február 3. (szerkesztve) 10 perce, foxylady írta: Lehet, hogy egy-egy egyedi esetben előfordulhat ez, de én ilyet még nem tapasztaltam. Egyébként megkaptad az értesítő e-mailt, hogy elkészült a hiteles, e-számlád? Még nem kaptam értesítőt, ötödike körül szokott. Szerkesztve ekkor: 2017. február 3. Szerkesztő: zoli62 Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
3 foxylady Posztolva: 2017. február 3. Megosztás Posztolva: 2017. február 3. Tulajdonképpen a számlád, akkor készül el, amikor értesítést kapsz róla. Ha papír alapú számlázásra fordítom, tudod, hogy elkészült, és azt is hogy kb. mennyi lesz, de most még utazik hozzád és még a Magyar Postánál van. Amúgy nekem is ez a tájékoztató szöveg jelenik meg, de ez csak egy általános tájékoztató szöveg. De ebből ráérek akkor ügyet csinálni, ha a fizetési határidőt nem tudom a T hibájából tartani. Felesleges az ördögöt a falra festeni. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
Törölt_tag7527
Több éve csoportos beszedési megbízásom alapján levonják a számlámról az esedékes díjat. Ez sajnos januárban nem sikerült. Ki és mikor módosított ezen? Miért kaptam csekket?
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
20 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.