K.Kati

Számlázás

Kérdés

Több éve csoportos beszedési megbízásom alapján levonják a számlámról az esedékes díjat. Ez sajnos januárban nem sikerült. Ki és mikor módosított ezen? Miért kaptam csekket?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

20 válasz erre a kérdésre

Tulajdonképpen a számlád, akkor készül el, amikor értesítést kapsz róla.  Ha papír alapú számlázásra fordítom, tudod, hogy elkészült, és azt is hogy kb. mennyi lesz, de most még utazik hozzád és még a Magyar Postánál van. 

Amúgy nekem is ez a tájékoztató szöveg jelenik meg, de ez csak egy általános tájékoztató szöveg. De ebből ráérek akkor ügyet csinálni, ha a fizetési határidőt nem tudom a T hibájából tartani. Felesleges az ördögöt a falra festeni.
 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
10 perce, foxylady írta:

Lehet, hogy egy-egy egyedi esetben előfordulhat ez, de én ilyet még nem tapasztaltam. Egyébként megkaptad az értesítő e-mailt, hogy elkészült a hiteles, e-számlád?

Még nem kaptam értesítőt, ötödike körül szokott.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: zoli62

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
5 órája, zoli62 írta:

Ebben csak az a bökkenő, hogy a befizetési határidő 17-ke. Amennyiben tényleg 15.-én lesz látható a pdf számlakép, akkor két nap van a számla ellenőrzésére, és a befizetésre is. Ez a Telekom fiók bevezetése óta van, zelőtt flottul működött, a hónap első napjaiban megjelent a számlakép. Úgy érzem, van még  mit ezen "reszelgetni", bár ez  már lassan két éve ilyen, változatlan.

Lehet, hogy egy-egy egyedi esetben előfordulhat ez, de én ilyet még nem tapasztaltam. Egyébként megkaptad az értesítő e-mailt, hogy elkészült a hiteles, e-számlád?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Azért, mert ha valami jobb volt, akkor miért kellett elrontani? Évekkel ezelőtt sokkal ügyfélbarátabb volt  minden.... Elvileg minden szolgáltatónak ez első szlogenje...

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Te neked nincs jobb dolgod annál, hogy mindenbe bele köss? Komolyan akár hányszor írsz valamit csak a negatív hozzá állás áramlik belőled és ezt nem csak én jegyeztem meg már itt... Igen joga van, ha akarja megnézi ha nem nem, én pl minden hónap elsején este 10 után megkapom az összeget, befizetem, negyedikén meg megnézem a pdf-t ennyi, mit kell ezen rugózni meg túl tolni a témát >:(?

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Mindenkinek joga van a számla ellenőrzéséhez, mielőtt azt befizeti. Másrészt a régi My T-Mobile-ban emlékszem, hogy hónap első vagy második napján megjelent az összeg, és egy nap elteltével a számlaképet is láttam. Ez csak az új Telekiom fiók bevezetése óta van, egységesítették, de mobil oldalról ebből a szempontból rosszabb lett,mint volt. A minuszos számlákat se tudja megjeleníteni, illetve nagy kínlódással, hosszas utánajárással igen.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Minden hónap 4-10 között töltik fel a hitelesitett számlaképet! A számlabefizetést a hónap első napján is belehet fizetni ha az összeg stimmel,nem szükséges megvárni a pdf-t. Nincs mit reszelni rajta ez direkt ilyen. Olyanra meg nem is emlékszem hogy valaha lett volna olyan,hogy összeg megjelenésével egyidőben a pdf is elkészült volna.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Mobil előfizetésnél elektronikus számlázás van beállítva. A Telekom fiókban most már minden hónap elején a megjelenő számlánál a részletezésnél ez az üzenet van :

"A számlák részletes adatainak betöltése még folyamatban van, ezért kérjük, hogy a megtekintésükhöz látogass vissza néhány nap múlva.
A számlarészletek legkésőbb az aktuális hónap 15. napjáig elérhetőek lesznek.
Megértésedet köszönjük!
"

Ebben csak az a bökkenő, hogy a befizetési határidő 17-ke. Amennyiben tényleg 15.-én lesz látható a pdf számlakép, akkor két nap van a számla ellenőrzésére, és a befizetésre is. Ez a Telekom fiók bevezetése óta van, zelőtt flottul működött, a hónap első napjaiban megjelent a számlakép. Úgy érzem, van még  mit ezen "reszelgetni", bár ez  már lassan két éve ilyen, változatlan.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Pedig elegendő volt.  Amíg a számlareklamációs csoport létezett, egyszerűbb számlahibákat hívásban is tudtak javítani, és nem kellett a panaszkivizsgálásra majd harminc napot várni.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Egy reklamációt ki kell vizsgálni, amihez idő kell. Nem hiszem, hogy erre egy telefonos kontakt megfelelő lenne... legalábbis én ilyen helyzetekben az írásos kommunikációt tartom célszerűnek. Át tudom gondolni, össze tudom gyűjteni a gondolataimat szépen. Plusz, ha mérges vagyok a szolgáltatóra (mert rossz a számla vagy bármi más), nem szeretem a haragom az ügyintézőkre zúdítani. Mert nem ő tehet róla.

Vagyis szerintem a telefonos ügyintézés a gyors, egyszerűen megoldható dolgokra alkalmas (hibabejelentés, általános info kérés).

Ráadásul, az, hogy miért nem vonták le a  számla összegét a bankszámlámról, szerintem nem számlareklamáció. Az egy információ kérés. Ha a kapott információ alapján kiderül, hogy a szolgáltató volt a ludas, onnantól számít panasznak (a felszólítási díj stb. miatt).  Piszok rosszul érezném magam, ha a nagy reklamálásom során kiderülne, hogy az én döntésem/mulasztásom miatt  nem lett a számlám befizetve és én még a számat is téptem miatta....

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Amióta megszüntették a számlareklamációs osztályt, ahova számlareklamációs kérdésekben tudtak kapcsolni, azóta a normál ügyintézőknek bizpnyos számlareklamációs kérdések elintézéséhez egyszerűen nincs kompetenciájuk.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szia @zoli62,

Sajnálom, de nem értek veled egyet, nekem a 1430-on és a 1412-n is sikerült normális ügyintézést kapnom. És nem hinném, hogy azért, mert kevésbé lennék igényes vagy alacsonyabb elvárásaim lennének...

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Ja de 1414 szám van az ügyfelek részére. Nem mindenféle egyéb szám. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Ha egyszer ott tudnak normális ügyintézést folytani számlareklamációs ügyekben, akkor tőlem boldogok is lehetnek.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Boldogak lehetnek tőled a behajtási osztályon. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
Ekkor: 2017. 01. 23. at 21:57, K.Kati írta:

Szia Foxylady!

Köszi a jó tanácsot! A problémám csak az, hogy nem is akarták levonni, hiába van élő megbízás és pénz a számlán, most csekket kaptam.

 

Ne a 1412-es telefonszámon, hanem a 06 1 2658077-es számon egyeztess, mert ott vannak olyan ügyintézők, akik értenek a számlakezeléshez.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szia @K.Kati!

Limit túllépés lehet esetleg még... ha van beállított limit, és az számlád akár 1 Ft-tal meghaladja, akkor már nem emelik le. 

De ha ez sincs, érdemes az ügyfélszolgálattal egyeztetni, mert akkor vmi más probléma, hiba lehet. Mert a szolgáltatóknak az csak jó, ha te csoportossal fizetsz, nem nagyon szokása egyiknek sem, hogy ne emeljék le, ha már van rá lehetőségük.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szia Foxylady!

Köszi a jó tanácsot! A problémám csak az, hogy nem is akarták levonni, hiába van élő megbízás és pénz a számlán, most csekket kaptam.

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szia @K.Kati!

Csak te tudod módosítani. Ha nem sikerült leemelni a számládról a számla összegét, azt vagy fedezethiány okozza vagy az, hogy meghaladta a számla összege a  beállított limitet. Ha van netbankod, te is könnyen leellenőrizheted.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szia!

Ez sajnos nagyon kevés infó, mindenképp célszerű felkeresned egy T-pontot.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most