szabla

ferltöltőkártyás azonosítás

Kérdés

Két vonalpótlóban is használok mobiltelefonos feltöltőkártyát. Most személyi azonosítást kell ezeken elvégeni. Mivel kártyaméret okán nem tudom ezeket a mobilomba tenni, ami az on-line azonosításban a kapott sms miatt szükséges, ezért megpróbáltam a telefonos azonosítást. Kereken fél óráig hallgattam az automata bemondását, hogy a várakozási idő több, mint két perc, majd fél óra után a vonal bontott, és nem is lehetett újrahívni, csak foglaltsági hangot kaptam.

Mégis, hogyan tudom ezt a nagyon okosan kitalált azonosítást megtenni? 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

16 válasz erre a kérdésre

Ahhoz állami támogatás kéne elég vastagon de az meg az esélytelen kategória.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Sajnos falvakban meg nincs postahivatal.  A legtisztességesebb az lenne, ha mindenki az állandő és/vagy az ideiglenes lakcímére is kapna adategyeztető levelet, de a szolgáltatóknál nincs erre emberi és nem emberi erőforrás, illetve költségvetés.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Igen ebben is van valami de azért elég tág mozgást kaptak az elpfizetők az adat egyeztetésre. Sőőt a legújabb amit halottam hogy kijelölt Postákon is meglehet ezt csinálni a közeljövőben. Ez pedig kifejezetten a nyugdíjasoknak kedvezne. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
Épp most, anonymus írta:

Arra jó lesz most ez a buli hogy megtisztul mind a három cég és csak a ténylegesen használt kárgyák lesznek aktiválva. 

Arról nem vagyok meggyőződve, hogy teljes megtisztulás lesz. Egyes elemzők szerint pont azok fogják  tömegével elveszíteni az előfizetésüket, akiknek nincs lehetőségük elektronikus, vagy személyes adategyeztetésre. (nyugdíjasok, idősek, betegek stb.)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
Épp most, zoli62 írta:

Korábban évekkel ezelőtt itt is volt "hivatalos arc", és remélhetőleg az az irány, hogy majd megint lesz.  :) Adategyeztetésre visszatérve: a szolgáltatók is sárosak,  mert korábban is be kellett jelenteni a változásokat, de nem vették komolyan.

Arra jó lesz most ez a buli hogy megtisztul mind a három cég és csak a ténylegesen használt kárgyák lesznek aktiválva. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
15 perce, Spider1 írta:

jaaaaaaa ok. Koszi! :) Azt hittem, hogy van vmi hivatalos arc is itt a forumon, nem csak mi mezei felhasznalok. Koszi meg egyszer mindent. Udv!.

Korábban évekkel ezelőtt itt is volt "hivatalos arc", és remélhetőleg az az irány, hogy majd megint lesz.  :) Adategyeztetésre visszatérve: a szolgáltatók is sárosak,  mert korábban is be kellett jelenteni a változásokat, de nem vették komolyan.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

jaaaaaaa ok. Koszi! :) Azt hittem, hogy van vmi hivatalos arc is itt a forumon, nem csak mi mezei felhasznalok. Koszi meg egyszer mindent. Udv!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

örülök :D az üzenet jogos, viszont ügyfelek vagyunk, mint te, így kábé annyira tudjuk átadni, mint te :D a szolgáltatók mentségére viszont én úgy tudom, hogy mindegyiknél az állam bácsi adatbázisával kommunikálunk az oldalokon, így kudarc esetén a szolgáltatók azt adják, amit tőle kapnak ( "A megadott adatok nem egyeznek a kozponti nyilvantartas adataival!")

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

a telefonos részt megváltoztattam, bocsi, mert most látom a Té oldalán, hogy az adott kártyáról kell hívni őket. meg az asszony közben a kezembe nyomta a keresztgyerek kártyáját és igazolványát, és nekem is a fenti hibát dobta, szóval lehet, hogy éppen valami gond van állam bácsi adatbázisával. később (szerintem már csak holnap) újra nekifutok, neked is ezt javaslom :D

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Koszi sracok a segitseget.  Igen magyar billentyuzetet hasznaltam, igen nagybetukkel, igen helyes adatokkal. 6-szor nem sikerult, hetedikre meglett.

A projekt menedzsernek es/vagy a felhasznaloi elmenyert felelos menedzsernek (UX). Ezuton is szeretnek gratulalni (remelem atadjatok)! Mennyivel egyszerubb lett volna, ha mondjuk a rendszer ellenorzi, hogy mi lehet a problema a bevitt adatokkal es a megfelelo helyre ir csak ki hibauzenetet, nem pedig az osszes letezo rubrikat bejelolve jelzi, hogy vmi nem ok. :) Nektek is es nekunk is egyszerubb lett volna ez az egesz.

Ha esetleg ilyesmi segitsegre lenne szuksegetek, szivesen vallaok tanacsadast! :)

Udv, 

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Posztolva: (szerkesztve)

Hello @Spider1, magyar billentyűzetet használsz? mert az ékezeteken csúnyán el lehet csúszni (meg a kis-nagybetűkön, ha budapesti vagy, akkor a kerületeken, a többféle helyesírású keresztneveken, szóval ne fejből, hanem a doksidból másolva menjen) :D ha nagyon nem megy, akkor telefonon, a +36303440861-en intézd (fizetős, mintha bármilyen normál magyar számot hívnál)

Emlékeim szerint a terrortámadásokkal indult tavaly, semmi köze hozzá a szolgáltatóknak, ők csak végrehajtják, amit törvény alapján a "biztonságunk érdekében" kell

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: teherwagon
mód

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Posztolva: (szerkesztve)

koszi a gyors valaszt. Megprobaltam mar a sajat adataimmal is es a cimborameval is aki a kartyat vette, egyik sem mukodik. :D

Valoszinuleg egyebkent, hogy a felhasznalo a hulye. 90%-ban ez a helyzet, ugyhogy probalkozom tovabb...


Egyebkent meg mi szukseg erre az egeszre? meg tobb infot taroljanak rolunk a telko cegek?

 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Spider1

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hello @Spider1, no panic :D nem számít, hogy kitől kaptad, és hol vagy, csak az, hogy nálad legyen a kártya, képes legyen sms-t fogadni, és az okmányaid szerint töltsd az oldalt. hibaüzenet alapján az utóbbival van gond. karakterpontosan az kell, amit a személyiden, jogsidon vagy útleveleden látsz (azon is bukhat a dolog, ha a doksi lejárt, akkor át kell nyergelni egy érvényesre)

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hello,

Nekem is az a gondom, mint nagyon sok embernek itt. A haveromtol kaptam a sim kartyat. Megadtam minden adatot, meg mindig nem jok az adatok.  A hibakod amit kapok "A megadott adatok nem egyeznek a kozponti nyilvantartas adataival!" Ellenoriztuk, minden adat helyes. probaltam ekezettel es anelkul is.

 En kulfoldon tartozkodom jun 30. estig es fogalmam sincs, hogy lehetne ezt megoldani. Van vmi otleted?

Isten aldja meg azt a nagyszeru embert, aki ezt az egeszet kitalalta.... NOT!

Koszi a valaszt!
 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hello @szabla, az van, amit btz javasol, online, telefonon vagy Té üzletben tudod. az online-hoz kellene az sms, igen, így kérdés, mekkora kártya van a masinákban? még az őskori, bankkártya méretű, vagy már az újabb, mini? ez azért lényeges, mert bankkártya méretűt elfogadó telót már nem nagyon találsz ( legfeljebb gsm bolt vitrinjében dekorációként vagy a pincémben és a gyerek játékdobozában, de biztosan döglött akksival :D), viszont a minit még sok kezeli (szomszédban, kollégák között régebbi butateló esetleg?). ha nagyon nem megy, akkor marad a telefon vagy a Té üzlet (utóbbiba foglalj időpontot, így nem kell várakoznod).

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Üdv!

Van még lehetőség online illetve személyes egyeztetésre is

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most