teherwagon

TELEKOM ÉS COOP KUPON ABC

Kérdés

A Coop Klubnak kifejezetten ütős együttműködést  sikerült tető alá hoznia a Telekommal, Coop Klub tagként ugyanis törzsvásárlói kártyához kért kuponos megoldással igencsak jutányos áron tehetünk szert extra mobilinternetre, Domino mobiltelefonra, tartozékokra, többféle tévére.

kuponok leírása a Coop oldalán

kuponok leírása a Telekom oldalán

a történet egyszerű, az alábbi lépésekből áll:

  1. vásárolgatsz a Coop-ban ezerrel (szerintem nincs összeghatár, de javítsatok ki, ha tévedek)
  2. ennek örömére a Coop üzletben kérsz tőlük törzsvásárlói kártyát
  3. a törzsvásárlói kártyáddal a Telekom oldalán kérsz a Telekomtól kuponokat
  4. ha megkapod az e-mailben tőlük a pakkot, akkor kiválasztod, hogy melyiket akarod használni (egyiket-másikat, akár mindegyiket):
  • 10 000 Ft kedvezmény tartozékokra,
  • 5000 Ft készülékkedvezmény Domino (a Telekom feltöltőkártyás megoldásának fedőneve) mobiltelefonokra,
  • ingyenes 2 GB adatot biztosító Diák opcióhoz plusz 2 GB adatforgalom 2 hónapig (csak diákoknak és csak Telekom üzletekben)
  • 20 000 Ft készülékkedvezmény meghatározott tévé típusokra (szolgáltatással együtt rendelve, tehát hosszabbításra nem). erre még plusz 25 000 Ft extra készülékkedvezményt is kaphatsz, ha az új vásárlással kijön a tévéd-interneted-telefonod-mobilod is van Telekomnál (Telekom kedvezmény)
  1. a választásod szerinti kuponnal akcióba lendülsz a Telekom honlapján

tippek, korlátozások:

  • a kuponokkal 2018 január végéig vásárolhatsz
  • a kuponokat csak a Telekom honlapján válthatod be, kivéve a mobilinternet kupont, amit csak Telekom üzletben
  • a kedvezmények egyszeriek, nincs olyan, hogy neked pl. csak a Domino kedvezmény kell, a többi nem, így a másik 3 helyett is Domino telefont veszel
  • a kedvezmények nem halmozhatóak, így pl. a Coop tartozék kuponnal nem vehetsz egyébként is akciós tartozékot (nyári akciós cuccok kilőve)
  • Domino készülékeknél él az adategyeztetéssel behozott törvényi limit, magánszemélyként legfeljebb 10 Domino kártyád lehet. így ha már van ennyid, akkor nem veheted meg a tizenegyediket
  • mindenki vásárol rendesen, így előfordul, hogy nincs, vagy pont nálad fogy el a kinézett telefon vagy tartozék. ilyenkor iratkozz fel a telefon vagy tartozék oldalán a készletértesítőre, így a Telekom értesít, ha újabb készlet érkezik belőle

 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: teherwagon
kiegészítés

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

58 válasz erre a kérdésre

Szia @acel!

Szerintem hiányos infot kaptál. Ha van mobil előfizetésed, akkor a Kapcsolat program  szinten össze kell regisztrálni az otthonival - ezt a 1414-en vagy üzletben tudod kérni -, majd mobil előfizuddal belépve online is be tudod váltani a pontokat mobil cuccokra, azaz tartozékokra is. Persze üzletben is beválthatod.
Nekem is volt ilyen problémám, innen tudom a megoldást. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

@acel, úgy tudom, hogy Dominoval is működik a dolog.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
15 perce, anonymus írta:

elég üres most a shop szóval tartozék beváltással várakoznom kell :( 

Hello @anonymus, köszi, igen, ez kimaradt, így kiegészítettem :D

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Nem egyértelmű egyébként az sem, hogy a TCom honlapon melyik készülék akciós és melyik nem. Én három alkalommal hívtam az ügyfélszolgálatot, és mind a háromszor máshogy tájékoztattak. A nyári akciós termékek között is van olyan, amelyikre felhasználható a COOP kupon. Az ügyfélszolgálatosok például két olyan termékre is azt mondták, hogy nem akciós, és az mégis szerepel a nyári akciós termékek között. 

A webshop meg totál üres... Állítólag folyamatos a feltöltés. Nekem a folyamatos azt jelenti, hogy "szünet nélküli". ehelyett van olyan termék, ami már két hete nem elérhető. Nekem lassan ez kezd arra hasonlítani, hogy meg lett hirdetve egy nagy akció, ami először a beetetés miatt ment is, aztán majd abból fog állni, hogy lehet rendelgetni USB kábeleket, meg hasonló 2 filléres termékeket...

De ne így legyen...

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hello, tartozékoknál azt kell figyelni, hogy a cucc oldalán, a neve alatt van-e olyan, hogy "Most kedvezményes áron". ha igen, akkor az nyári akciós, így nem megy rá a Coop kupon.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

+ Nyári akcióval nem összevonható illetve elég üres most a shop szóval tartozék beváltással várakoznom kell :( 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

2018 január végéig vásárolhatsz  szóval addig csak feltöltik a shopot, gondolom / remélem a nyári uborka szezon zavarja az erőket és Szeptember elejére újra lesz mindenféle terméke. 

Nálam egy ilyen lista van elmentve ami érdekelhet címen.

 2.PNG.972f5971d2b4de84194025bacca5af0a.PNG

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Jól ki van fosztva a webshop kb semmire nem tudom ellőni a kuponom. :D

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Megvan a nyári akciós terméknék a kupon még megadása után a következő értelmes mondat jelenik meg:

" A kosárba tett termékeket a választott feltételekkel nem tudjuk biztosítani. "

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
20 órája, acel írta:

Megvan a nyári akciós terméknék a kupon még megadása után a következő értelmes mondat jelenik meg:

" A kosárba tett termékeket a választott feltételekkel nem tudjuk biztosítani. "

Én is így jártam párszor. Elvileg nincs raktáron és azért van. Csak akkor vajon miért engedi kosárba tenni? :D 
Én már egész jól bevásároltam a család kártyáival :D .. még egy fülesre lenne szükségem de az sehogy se akar összejönni. :(

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Nekem simán érvénytelennek dobja a kupont ha csak akciós cuccokat rakok a kosárba.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Nem tud feliratkozni mert vannak ilyen random termékek amik lista nézetben nem elérhetőek, de ha megnyitod a terméket akkor ott van hogy kosárba rakom zöldell és nem az van ott magentával hogy értesítőt kérek.  Ezekre sehogy nem lehet feliratkozni :(

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
17 perce, teherwagon írta:

Hello @anonymus, megnéztem, tényleg (akkor ez az átmenetileg online elfogyott, de üzletben kapható kategória) :(

kellene egy összefoglaló hogy melyik hibaüzenet mit jelent. Bár megoldani egyiket sem lehet.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: acel

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
2 perce, WHOAMI írta:

Én is így jártam párszor. Elvileg nincs raktáron és azért van. Csak akkor vajon miért engedi kosárba tenni? :D 
Én már egész jól bevásároltam a család kártyáival :D .. még egy fülesre lenne szükségem de az sehogy se akar összejönni. :(

A Sony MDR440ról kaptam értesítést hogy érkezett, de kb 10 percet tartott a készlet. Közben össze is dőlt a bolt.

A sárga üzenet szerintem akkor jön ha akciós temékre váltod be a kupont szerintem.

Nekem lett egy fantom rendelésem is, Űgy emlékszem leadtam, de megerősítő emailt sem kaptam róla.


 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
1 perce, acel írta:

Ide se irnám be szívesen a hitelkártya számomat, a mostani kért adatokat sem érzem biztonságban. Ahol van pár törött ablak ott mtöbb is lesz.

Nem unalmas még ?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Én szememben inkább fölösleges feszko keltés :D

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
40 perce, foxylady írta:

Szia @acel!

Szerintem hiányos infot kaptál. Ha van mobil előfizetésed, akkor a Kapcsolat program  szinten össze kell regisztrálni az otthonival - ezt a 1414-en vagy üzletben tudod kérni -, majd mobil előfizuddal belépve online is be tudod váltani a pontokat mobil cuccokra, azaz tartozékokra is. Persze üzletben is beválthatod.
Nekem is volt ilyen problémám, innen tudom a megoldást. 

Domino számít? Max azt tudnék bevonni.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hello @anonymus, megnéztem, tényleg (akkor ez az átmenetileg online elfogyott, de üzletben kapható kategória) :(

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
13 perce, teherwagon írta:

Hello @anonymus, megnéztem, tényleg (akkor ez az átmenetileg online elfogyott, de üzletben kapható kategória) :(

Jah de hol ? :D Keresd meg kategória nincs az a térkép amin meg tudod nézni melyik T-pontban érhető el csak annyi hogy 300 helyen azonnal megveheted. 

12 perce, acel írta:

kellene egy összfogalaó hogy melyik hibaüzenet mit jelent.

Átírni kéne inkább ezt a szöveget.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Weblapon chat ablakot ha szoktad látni ott írd meg, adnak másikat.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
3 órája, Mátyás001 írta:

...azt írja ki a rendszer, hogy érvénytelen kuponkód, és ugyanígy járunk a barátnőm kuponjával is. 

Nem akciós terméket szeretnénk vásárolni, hanem JBL kis hangszórót, van olyan ismerősöm, akinek már sikerült ilyet vásárolnia.

Mi lehet az oka, hogy ezt a hibaüzenetet kapjuk és mi a teendő? 

Köszi!

Hello @Mátyás001, valószínűleg semmi gond a kuponjaitokkal. azért nem tudjátok beváltani azokat, mert a kicsi JBL-ek akciósak (ott van az oldalukon a "most kedvezményes áron" szöveg, és megtalálhatóak a Té őszi akciós cuccai között is), és a Coop kupon más akciókkal nem összevonható :(

 

3 órája, Mátyás001 írta:

És ha nem látom a chat ablakot, akkor szerinted hol érdemes jelezni vagy, hogy tudom a chat ablakot elővarázsolni?

böngészd az oldalukon a telókat, és előjön az

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
6 órája, anonymus írta:

Ügyes vagy...

Mondtad egy párszor. De én mindig szívesen segítek véleményemmel a kiváló minőségű szolgáltatás kialakításában. Ha csendben maradok sose tudja meg a T hogy lehetne jobban is csinálni és a hibái is megmaradnának.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Chaten írták, hogy várjak két napot és a rendszer feldolgozza, nem tudom, hogy le akartak e rázni vagy sem, de azért utána kérdezek megint, be linkelem oda is ezt a képet. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
10 perce, anonymus írta:

Nem unalmas még ?

Szakmai ártalom és kényszeresség , olyan mint a kézmosás miután  valami koszosba nyúlsz. Kell.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: acel

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most