Zoltán80

Optikai internet sebesség

Kérdés

Sziasztok!

 

Olyan kérdésem lenne, hogy előfizettem 1000-res optikai internetre, van még mellette iptv-m, illetve telefon vonal is.  Lassan 2 hete a beszereléskor kaptam 1 Huawei HG8245H elosztót, amibe csatlakozik a net, tv, telefon. Viszont a sebesség "csak"  6637440884.png . Ez fog valamit még változni vagy esetleg kell még mókerolnom valamit?  Előre is köszi a válaszokat.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

9 válasz erre a kérdésre

14 órája, Ranzer írta:

Sziasztok! 

Nekünk 2019 November 20.-a körül kötötték be a netet,viszont a telekom alválalkozója (CA-TV) elég nevetséges módon kötötte be a szolgáltatást.. Optikai kábelt a széldeszkához 3× odalőtte.. STB.. Amikor már elment a "szerelő" ping 13-15 volt.. Ami OPTIKAI Szálon szerintem nevetséges.. Úgy gondolom hogy 5-6 körül kéne hogy legyen... A letöltést/feltöltésről ne is beszéljünk.. (Letöltés 300,feltöltés 900..mbps) Ez nem változik,a telekom NEM hajlandó kicserélni az optikai szálat,pedig már 5× netán 6szor is hibabejelentést tettem,de semmi.. Valakinek van valami ötlete hogy mi lehet a gond? LAN kábel csatlakozik a géphez.. (Barátom Panel-ba laakik és ott koaxon 500mbps-es nettel 8-as a ping,és neki 300-400 a letöltése,feltöltése 20-22 mbps.. ) És akkor értessük meg a telekomos ügyfélszolgálatos emberekkel hogy mi is a probléma... 

Hasonló eset mármint ami a sebességet illet.  Link

" ONT rossz időablakba került, és nem megfelelő profil letöltési sebességét állította be magának. "

Folyamatosan vissza kell nyitni a jegyet és nem újat nyitni.

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
14 órája, Ranzer írta:

Sziasztok! 

Nekünk 2019 November 20.-a körül kötötték be a netet,viszont a telekom alválalkozója (CA-TV) elég nevetséges módon kötötte be a szolgáltatást.. Optikai kábelt a széldeszkához 3× odalőtte.. STB.. Amikor már elment a "szerelő" ping 13-15 volt.. Ami OPTIKAI Szálon szerintem nevetséges.. Úgy gondolom hogy 5-6 körül kéne hogy legyen... A letöltést/feltöltésről ne is beszéljünk.. (Letöltés 300,feltöltés 900..mbps) Ez nem változik,a telekom NEM hajlandó kicserélni az optikai szálat,pedig már 5× netán 6szor is hibabejelentést tettem,de semmi.. Valakinek van valami ötlete hogy mi lehet a gond? LAN kábel csatlakozik a géphez.. (Barátom Panel-ba laakik és ott koaxon 500mbps-es nettel 8-as a ping,és neki 300-400 a letöltése,feltöltése 20-22 mbps.. ) És akkor értessük meg a telekomos ügyfélszolgálatos emberekkel hogy mi is a probléma... 

Szia Ranzer! Elnézésedet kérjük, amiért szerelő munkatársunk nem kellő odafigyeléssel kötötte be szolgáltatásunkat. Nagy valószínűséggel nem ez okozza az internet sebesség lassulását. Az 1000/1000 vagy a 2000/1000 internet csomaghoz több műszaki feltételnek is meg kell felelni, hogy minél nagyobb sávszélességet el tudj érni. Ide kattintva https://bit.ly/3htx8wE i itt https://bit.ly/3gnMEZM  és itt https://bit.ly/2EiSqyA  találsz segítséget. A modemet és a használt eszközöket is érdemes lesz újraindítani, mivel így frissülnek az adatok és a saját mobilodon, laptopodon esetleg asztali gépeden tekintsd meg a szoftver és egyéb frissítések elérhetőségét és ha van, futtasd le azokat. Továbbiakban is, ha lassulást tapasztalsz vezetékes internet szolgáltatásunkban, mindenképp jelezd weboldalunkon felugró chat ablakban munkatársainknak. Köszönjük. ^Noel

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
Ekkor: 2017. 09. 19. at 17:43, Zoltán80 írta:

Sziasztok!

 

Olyan kérdésem lenne, hogy előfizettem 1000-res optikai internetre, van még mellette iptv-m, illetve telefon vonal is.  Lassan 2 hete a beszereléskor kaptam 1 Huawei HG8245H elosztót, amibe csatlakozik a net, tv, telefon. Viszont a sebesség "csak"  6637440884.png . Ez fog valamit még változni vagy esetleg kell még mókerolnom valamit?  Előre is köszi a válaszokat.

Szia Zoltán!

Az 1000/1000 internet csomaghoz több műszaki feltételnek is meg kell felelni, hogy minél nagyobb sávszélességet el tudj érni. Ide kattintva https://bit.ly/3htx8wE és itt https://bit.ly/3gnMEZM találsz segítséget. A modemet és a használt eszközt is érdemes lesz újraindítani, mivel így frissülnek az adatok és a saját mobilodon, laptopodon tekintsd meg a szoftver és egyéb frissítések elérhetőségét és ha van, futtasd le azokat. Továbbiakban is, ha lassulást tapasztalsz vezetékes internet szolgáltatásunkban, mindenképp jelezd weboldalunkon felugró chat ablakban munkatársainknak. Köszönjük. ^Noel

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
Ekkor: 2018. 11. 01. at 21:53, blaszlo írta:

Sziasztok!

 

Olyan észrevételem lenne, hogy bekötötték az optikai hálózatot 1000/1000 internet csomaggal Sagemcom F@st 5655v2 AC eszközzel , van még mellette digitális telefon vonal is.
Bekötés után elég jónak mondható sebességeket sikerült mérni  utp kábeles csatlakozáson bekötés után kb 2 hétig. Lásd 1.kép
1. kép Bekötés utánni sebesség érték kb. 2 hétig.jpg

Ez a sebesség mára lecsökkent, a mérésre használt számítógépen nem történt módosítás, háttér programok mérés idejére leállítva. Lásd 2. kép
2. kép Jelenleg mérhető sebességértékek.jpg
A Telekom ügyfélszolgálatát kérdeztem erről, ahol vonalvizsgálat lefuttatása után azt mondták, hogy ez részükről  a kapcsolt rendben van, a garantált érték biztosítva van, így nem veszik fel hibára.
Lakáson belül vezetékes problémát nem találtam, másik számítógép, másik porton, másik rövid kábelen is kb. ezt a sebességértéket hozza.
A múlt heti szeles időjárásban ingadozott az áramszolgáltatás, az eszköz sokszor újraindult, és a sebesség csökkenési probléma is utána lett észrevéve.
Az lenne a kérdésem hogy mi lehet a gond?
Hogyan lehetne visszaállítani azt a sebességet amiért magasabb havidíjat fizetek?

Válaszokat előre is köszönöm!

Bármikor válhtatsz kisebb díjcsomagra

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Sziasztok! 

Nekünk 2019 November 20.-a körül kötötték be a netet,viszont a telekom alválalkozója (CA-TV) elég nevetséges módon kötötte be a szolgáltatást.. Optikai kábelt a széldeszkához 3× odalőtte.. STB.. Amikor már elment a "szerelő" ping 13-15 volt.. Ami OPTIKAI Szálon szerintem nevetséges.. Úgy gondolom hogy 5-6 körül kéne hogy legyen... A letöltést/feltöltésről ne is beszéljünk.. (Letöltés 300,feltöltés 900..mbps) Ez nem változik,a telekom NEM hajlandó kicserélni az optikai szálat,pedig már 5× netán 6szor is hibabejelentést tettem,de semmi.. Valakinek van valami ötlete hogy mi lehet a gond? LAN kábel csatlakozik a géphez.. (Barátom Panel-ba laakik és ott koaxon 500mbps-es nettel 8-as a ping,és neki 300-400 a letöltése,feltöltése 20-22 mbps.. ) És akkor értessük meg a telekomos ügyfélszolgálatos emberekkel hogy mi is a probléma... 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Sziasztok!

 

Olyan észrevételem lenne, hogy bekötötték az optikai hálózatot 1000/1000 internet csomaggal Sagemcom F@st 5655v2 AC eszközzel , van még mellette digitális telefon vonal is.
Bekötés után elég jónak mondható sebességeket sikerült mérni  utp kábeles csatlakozáson bekötés után kb 2 hétig. Lásd 1.kép
1. kép Bekötés utánni sebesség érték kb. 2 hétig.jpg

Ez a sebesség mára lecsökkent, a mérésre használt számítógépen nem történt módosítás, háttér programok mérés idejére leállítva. Lásd 2. kép
2. kép Jelenleg mérhető sebességértékek.jpg
A Telekom ügyfélszolgálatát kérdeztem erről, ahol vonalvizsgálat lefuttatása után azt mondták, hogy ez részükről  a kapcsolt rendben van, a garantált érték biztosítva van, így nem veszik fel hibára.
Lakáson belül vezetékes problémát nem találtam, másik számítógép, másik porton, másik rövid kábelen is kb. ezt a sebességértéket hozza.
A múlt heti szeles időjárásban ingadozott az áramszolgáltatás, az eszköz sokszor újraindult, és a sebesség csökkenési probléma is utána lett észrevéve.
Az lenne a kérdésem hogy mi lehet a gond?
Hogyan lehetne visszaállítani azt a sebességet amiért magasabb havidíjat fizetek?

Válaszokat előre is köszönöm!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

@Zoltán80

A géped hardveres tulajdonságai mik? 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

@Zoltán80

Vezetékes vagy Wifivel kapcsolódó géppel történt e a mérés

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most