Roland46

sagemcom 5655 V2 router probléma

Kérdés

Sziasztok!
2 hete vezették be a Telekom optikai NET, TV, telefon szolgáltatását. Telepítettek egy Sagemcom F@st 5655v2 Routert aminek a  setupja nem elérhető :( Eleinte még lehetőség volt belépni (kb. 5x - 8x) a setupba de már nem sikerül - többszöri újraidítás után sem.  Beszéltem a telekom úgyfélszolgálatával, de nem tudtak segíteni. javasolták, hogy próbáljak meg más készülékkel wifin belépni. Megpróbáltam - a wifi kapcsolat létrejön, de a 192.168.1.1 -IP vel így sem lehet belépni a setupba..  Beszéltem az illetővel aki a telepítést végezte. Nagyjából Ő is ezt javasolta, de említette, hogy van egy időkorlát védelem(30 perc) ami nem teszi lehetővé a gyakori belépést. Ez még rendben is van, de van egy IP védelem is ami miatt azonos IP címről (amit a router oszt ki a csatlakoztatott készülékeknek) sincs lehetőség korlátlanul belépést végezni.  Találkozott valaki hasonlóm problémával ill. tud-e valaki megoldást erre?

 

Üdv!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

75 válasz erre a kérdésre

@SpongeBob

Nem resetelni kell!
Csak kikapcsolni egy rövid időre.
A kapcsoló gomb a tápegység bejövő kábele mellett található (elölről nézve a bal oldalon).

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Akkor dugd vissza az adaptert a konektorba elsőkörben, mert anélkül nehezen fog menni 😃

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Posztolva: (szerkesztve)

Próbáltam hátul resetelni ki húztam az adaptert is így sincs sem WiFi sem internet 

Valami kis hiba lehet mert a számítógépen nem írja hogy nincs net tehát nincs kint a sárga 3szög amiben felkiáltójel van. 

Modemen nem világít az internet gomb

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: SpongeBob

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Posztolva: (szerkesztve)

@SpongeBob

Próbáltad már kikapcsolni és 30-60 másodperccel később visszakapcsolni?
Így minden alaphelyzetbe áll, és a legtöbb estben megszűnik a probléma is.
Ha ez nem segít, akkor hívd az ügyfélszolgálatot (1414).

 

 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Kalimera

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Sziasztok nekem is van egy ilyen modem decemberben cserélték le. Tegnap minden ok nélkül elment a net meg a WiFi. Tud valaki segíteni mi lehet a gond? 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Posztolva: (szerkesztve)

@Hang99

USB:

Nincs elfekvőben egy USB-s Router-ed?

Mini NAS:

A korábban használaton kívüli Asus RT-N18U Router-en USB 3.0 csatlakozó is van.
Rákötöttem egy Samsung 1TB SSD meghajtót.
A Router USB alkalmazásánál beállítottam a Samba és az Ftp megosztást.
Minden mást leállítottam.
Ftp programmal (Total Commander) 28 MB/s adatsebességgel lehet írni és olvasni az SSD-t.
5 GB másolása 3 perc.
A Dune médialejátszó szintén 28 MB/s átlagos olvasási sebességet mér.

28 MB/s = 224 Mbit/s

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Kalimera

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Új fejlemény, hátha valakit érdekel:

1) az USB beállítása kicsit el van dugva

2) a "Configure DHCP..." menüt kell kinyitni

3) azon belül van egy "Media" fül, ahol be lehet kapcsolni DLNA-t és Filesharinget
itt kicsit zavaros, mindenképp egy "Uj kotet" könyvtárral akar valamit kezdeni, valamint kiírja, hogy milyen "smb://sagemcom.ip/Uj kotet" címen lehet elérni a külső vinyót.

4) win10 hálózatfelderítése mutat egy DLNA médieeszközt (amíg az asszony nem enged a TVhez, nem tudom ellenőrizni, hogy láthatóe a tévének is), valamint egy egyéb eszközt - amire kattintva megnyit egy TWONKY nternetoldalt, amin aztán semmit nem tudok csinálni, de azt ugyanúgy, mint a "Media" fülön, ugyanis mintha valahol itt kellene állítgatni a Videó/Foto/Music könyvtárakat, de se egyik, se másik nem akar nekem működni.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

sütik törlése valóban visszahozta a sagemcom felületét.

USB kérdésre valakinek válasza?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hang99

  • Tudományos tag

 

Érdemes lenne beszélni az ügyfélszolgálattal hátha egy sw frissítés megoldaná a problémát.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

a nálam is előjött a probléma, állítgattam volna a Sagemcom felületén a dolgokat, és bejött a hiba.

1) wifi működik, csak a sagemcomot nem érem el.

2) USB-t és wifi ssid-et akartam állítani, pl. a vendég háló nevét.

3) szöveg alapján mintha arra utalna, hogy csak korlátozott számú belépést fogad el adott felhasználótól/jelszótól, aminek még akár értelme is lehetne, hogy időben váltsd le a gyári jelszót ---- de akkor miért nem értesít előtte erről?

4) a hdd-t látja az USB-n de a felületen két zavaró felirat volt.
az egyik szerint oszd meg a hálózaton a filejaidat - ok, ezt akarom
a másik szerint a szerverfunkció le van tiltva - ezmiez???

nem mutat gombot, felületet, ahol ezt át lehetne állítani. ennek kísérletezgetése közben értem el a hibajelzést.

 

5) ötlet a hdd fileszerveres használatára?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

@Jocó48

Az remek. Örülök hogy megoldódott. 

Igen az 5Ghz-t és a 2,4-et érdemes külön SSSID-vel jelölni, mert egyes kliens eszközöknek gondot okozhat 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Köszi btz.
Nem tudom hol a válasz gomb azért így válaszolok.
Időközben megoldódott 

De azóta jelentkezett még egy probléma amit bejelentettem hibának tegnap, és ma már ki is javították, volt egy szerelő ő csinálta meg.
Az volt a probléma, hogy a wifit ledobálta minden eszköz. Csatlakoztam, wifi-hez neteztem egy darabig, pár perc és ledobott  a wifi. Ezt csinálta folyamatosan.
Szerelő úgy oldotta meg hogy az eszközben külön választotta a 2,4 és az 5 GHz-wifit. 
Ha lehetővé teszi az eszköz akkor a nagyobbra kell csatlakoznom ha nem akkor a kisebbre.

.
 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

@Jocó48

Akkor egy resetet (a pppoe adatok visszaírásával) 

Aztán ha az sem, akkor érdemes telefonálni

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Köszönöm a választ btz megvolt.
Nem segítettet rajta.
Ha nem javul meg akkor felhívom a t-homot délelőtt.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

@Jocó48

Egy újraindítást próbálj meg 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szép jó estét mindeninek !

Nekem ma délelőtt szerelték be ezt  csodálatos szerkezetet.
Minden működik net és TV is viszont egy olyan gondom van hogy nem tudok belépni az eszköz menüjébe.
Megjelenik ahol kell beírni a jelszót és felhasználónevet azt írom be ami a készülék hátoldalán van rányomok a Log-In-ra , utána meg kiírja, hogy  Wrong login information Firefoxal próbáltam belépno Chrom-ba meg azt írja ki miután rányomok a Log-In-ra hogy Plase Wait.. és nem történik semmi sem.

Válaszokat előre is köszönöm.
 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

@valkesz

Akkor az HW hibás volt. Nálam "csak" a SW  -el volt ill. van probléma és a frissítés részben megoldotta a nagyobb hibát..

Azt, hogy rengeteg probléma van ezzel a típussal már a telepítéskor mondták..

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Péntek reggel bejelentettem hibára délután már hozta a szerelő a másikat azóta megszűnt a probléma.

Csak annyit mondott,hogy rengeteg probléma van a Sagemcom eszközökkel.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

@valkesz


Az  enyémen szintén ez a SW van telepítve:  SG3G10000236   
Az említett hibák nem jelentkeztek, de a számítógépen és a 2db settopbox -on kívül más eszköz nem használható a routeren..
Ezt valószínűleg majd csak egy szolgáltató váltás fogja megoldani..

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hibabejelentés keretében jeleztétek ezeket a szoftvehibákat az ügyfélszolgálaton? Mert ha nem tudnak egy adott hibáról, biztos nem javítják. Minél többen jelzitek, annál nagyobb az esélye, hogy foglalkoznak vele.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Nálam is gondok vannak az eszközzel.

Naponta többször is lefagynak rajta a lan kimenetek a wifi működik tovább viszont sem a gépen sem a multimédia lejátszón ami vezetékkel van összekötve nem működik semmi.

Ilyenkor újraindítom és jó lesz.

Az admin felületre úgy lehet belépni,ha törlöm a böngészőből a sütiket.

Log fájlba ez a hibaüzenet van :

16.11.2017 18:41:38      Error       DHCPC
       The WAN DHCP client process has failed on Vlan 37

Nálatok is ez a szoftver van rajta?

Software Version     SG3G10000236

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

@Kalimera

Azt mondta a Telekom szervizese, hogy a Telekom távolról néha frissíteni szokta a SW-t - lehet, hogy nem sikerült nekik.. Ezt nekem egy SW újratelepítés oldotta meg távolról...

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most