Ugrás a tartalomhoz
  • 1

Kérdés

Régi előfizetőként átraknak minket egy új számlázási rendszerbe. Jelen pillanatban (is) a régiben már nem, az újban még nem vagyok benne. Így semmilyen szerződésmódosítást (áthelyezés, lemondás) nem tudok intézni. Valakinek van bármilyen tapasztalat a mostani új számlázási rendszerrel kapcsolatban, hogy mennyi ideig tartott, mire bekerült? Én a második hétben járok, és még mindig csak a türelmem kérik, megközelítőleg sem kapok semmilyen információt a határidőről. :(

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

4 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 1
Ekkor: 2017. 12. 03. at 6:15, zmarta írta:

@dptrsk Lassan 2 hete minden nap telefonálok, van, hogy naponta kétszer. Egyetlen választ kapok mindig: a türelmemet kérik. 

Áthelyeztetni szeretném, mert elköltöztünk, de tehetetlenek, ahogy én is. Lemondani sem tudom, hogy másnál szerződjek.

 Amennyiben egyik számlázási rendszerben sem vagy, akkor hogy kapsz havi számlát? Szerintem olyan nincs, hogy egy szerződést ne tudj megszüntetni. Telefonon mit mondtak, amikor a lemondásról érdeklődtél? Személyesen is próbáltad?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...