Kérdés

Azt sem tudtam,hogy van hangpostám,most meg kaptam egy SMS-t,hogy négy sürgős hívásom van a hangpostámon,de valamilyen kódot kérnek!

Fogalmam sincs,mi ez,nincs telefonszám!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

7 válasz erre a kérdésre

Az a hiba még mindig fönnáll hogy ha rendelek hangpostát az előfizetésemhez (post-paid) akkor nem tudom az átirányításokat kezelni?

Pl. ha csak naponta 16-23 óra közt akarom hogy ~10s csörgés után a hangposta vegye át a hívó üzenetét, de 06-16 óra közt akár 50 másodpercig is csörögjön és semmiképp se menjen hangpostára az most is csak napi 2x ügyfélszolgálatra való betelefonálással oldható csak meg?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Otthoni telefon hangpostával kapcsolatban hív a 0680333444 számot (hangposta helpdesk), készségesemn segítenek. A csörgési időt egyébként kódokkal tudod beállítani.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hello @Tamas586, én nem tudtam ilyen hibáról, és most kipróbáltam, nálam kóddal gond nélkül megy

hívásátirányítás ha nincs válasz x másodpercig a hangpostára:

bekapcsolás:
**61*+36309888333*11*öttel osztható másodperc érték#
kikapcsolás:
##61#
lekérdezése:
*#61#

min. 5, max 30 másodpercet adhatsz meg, és nem alkalmazkodik a napi ritmusodhoz, a beállított érték a következő beállításig él (sohasem lehetett ennél rövidebbet, hosszabbat vagy kacifántosabbat beállítani)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Posztolva: (szerkesztve)

@teherwagon   Legkisebb gond az időzítés. Ez talán akkor is ment amikor pár éve (~2-4)  próbáltam. 

Az átirányítás kikapcsolása ami nem működött, se a "telefon nem elérhető" se a "hívott nem válaszol" esetében ha volt hangpostafiókom. Mind kóddal, mind menüből ki lehetett kapcsolni, a művelet OK-val végződött, de újra lekérdezve az átirányítás ugyanúgy ott maradt. Más (magam által megadott) számra se lehetett az átirányítást megváltoztatni. Akkoriban bevittem ügyfélszolgálatra, negyed óráig próbálkozott rajta nyomkodta, de kikapcsolnia nem sikerült, ők javasolták hogy naponta 2x vagy többször hívjam a telefonos ügyfélszolgálatot (este megrendelni a hangpostát, reggel meg lemondani). Ezért kérdeztem hogy ez még ma is így van? 

(ha csak ilyen bonyolultan lehet, akkor inkább nem kell)

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Tamas586

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hello @Tamas586, ma is tanultam valamit :D nem vágtam (soha nem találkoztam ilyennel, pedig 20+ éve használok hangpostát a Ténél, és voltak időszakok, amikor én is naponta többször állítgattam), így megkérdeztem a Tés kontaktom. annak idején volt valami kényelmi beállítás, ami hajazott az általad írtakra. viszont már nincs. szóval próbáld nyugodtan, és ha esetleg nem megy, akkor keresd a Tét, és segítenek

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Köszönöm. Kipróbáltam és most kikapcsolhatók az átirányítások hangposta mellett is, tehát a hibát kijavították. OK így már használható. kop-kop. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most