Kérdés

Azt sem tudtam,hogy van hangpostám,most meg kaptam egy SMS-t,hogy négy sürgős hívásom van a hangpostámon,de valamilyen kódot kérnek!

Fogalmam sincs,mi ez,nincs telefonszám!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

12 válasz erre a kérdésre

Az a hiba még mindig fönnáll hogy ha rendelek hangpostát az előfizetésemhez (post-paid) akkor nem tudom az átirányításokat kezelni?

Pl. ha csak naponta 16-23 óra közt akarom hogy ~10s csörgés után a hangposta vegye át a hívó üzenetét, de 06-16 óra közt akár 50 másodpercig is csörögjön és semmiképp se menjen hangpostára az most is csak napi 2x ügyfélszolgálatra való betelefonálással oldható csak meg?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Otthoni telefon hangpostával kapcsolatban hív a 0680333444 számot (hangposta helpdesk), készségesemn segítenek. A csörgési időt egyébként kódokkal tudod beállítani.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hello @Tamas586, én nem tudtam ilyen hibáról, és most kipróbáltam, nálam kóddal gond nélkül megy

hívásátirányítás ha nincs válasz x másodpercig a hangpostára:

bekapcsolás:
**61*+36309888333*11*öttel osztható másodperc érték#
kikapcsolás:
##61#
lekérdezése:
*#61#

min. 5, max 30 másodpercet adhatsz meg, és nem alkalmazkodik a napi ritmusodhoz, a beállított érték a következő beállításig él (sohasem lehetett ennél rövidebbet, hosszabbat vagy kacifántosabbat beállítani)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Posztolva: (szerkesztve)

@teherwagon   Legkisebb gond az időzítés. Ez talán akkor is ment amikor pár éve (~2-4)  próbáltam. 

Az átirányítás kikapcsolása ami nem működött, se a "telefon nem elérhető" se a "hívott nem válaszol" esetében ha volt hangpostafiókom. Mind kóddal, mind menüből ki lehetett kapcsolni, a művelet OK-val végződött, de újra lekérdezve az átirányítás ugyanúgy ott maradt. Más (magam által megadott) számra se lehetett az átirányítást megváltoztatni. Akkoriban bevittem ügyfélszolgálatra, negyed óráig próbálkozott rajta nyomkodta, de kikapcsolnia nem sikerült, ők javasolták hogy naponta 2x vagy többször hívjam a telefonos ügyfélszolgálatot (este megrendelni a hangpostát, reggel meg lemondani). Ezért kérdeztem hogy ez még ma is így van? 

(ha csak ilyen bonyolultan lehet, akkor inkább nem kell)

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Tamas586

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hello @Tamas586, ma is tanultam valamit :D nem vágtam (soha nem találkoztam ilyennel, pedig 20+ éve használok hangpostát a Ténél, és voltak időszakok, amikor én is naponta többször állítgattam), így megkérdeztem a Tés kontaktom. annak idején volt valami kényelmi beállítás, ami hajazott az általad írtakra. viszont már nincs. szóval próbáld nyugodtan, és ha esetleg nem megy, akkor keresd a Tét, és segítenek

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Köszönöm. Kipróbáltam és most kikapcsolhatók az átirányítások hangposta mellett is, tehát a hibát kijavították. OK így már használható. kop-kop. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Sziasztok!

Tegnap nem tudtak elérni engem. Ez egy külön téma, mert teló be volt kapcsolva, térerő volt, és a hívás pillanatában kicsöngés helyett egy SMS-t kaptam, hogy nem fogadott hívásom volt az adott számról. A lényeg, hogy a hívó azt mondta, hogy kicsörgés helyett csak sípolt egyet. Más is mondta már, hogy ha ki vagyok kapcsolva, nem bemondja, hogy nem kapcsolható, hanem csak sípol egyet.

Most direkt megnéztem, ki van kapcsolva a hangposta szolgáltatásom. Miért kapcsolja mégis a hangpostámat a telekom, pláne akkor, amikor elérhető vagyok?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hello @fgabor87, a fentiekből nekem az jött le, hogy ez nem a hangposta. a legvalószínűbb, hogy valamiért nem voltál jól feljelentkezve a Té hálózatára, így a Té hívásértesítője jelezte, hogy valaki hívott. az mindenféleképpen valami hibára utal, hogy a téged hívó nem bemondást hall, csak egy sípolást (hangposta oldalról legfeljebb akkor lehet ilyen, ha mégis van hangpostád, és rövid csendet állítottál be rá személyes üdvözlőszövegként).  teló kibekapcs, ha teheted, akkor a telódba másik kártya, hogy azzal tapasztalod-e, illetve a kártyád másik telóba, hogy azzal van-e ilyen. az eredmények alapján lehet teló, kártya vagy hálózati irányba (minden kombóval tapasztalsz ilyet kb. ugyanott) menni, hogy pontosan meglegyen a galiba oka

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szia.
El tudnám képzelni ezt az elméletet is, mert korábban volt a telefonnal ilyen gond, akkor alaplapot cseréltek benne. De az annyiból volt más, hogy akkor valóban vagy csak újraindítás, vagy hívásindítás után kaptam meg az sms-eket is. Most viszont azonnal, gyakorlatilag a hívás pillanatában. Illetve ha a telefon ki van kapcsolva, akkor is sípot hall a hívó fél.

Tehát ez a síp szerintem inkább hangposta kell, hogy legyen. Én akkor találkozom ilyennel, ha valakit sokáig csörgetek, akkor egy idő után sípol egyet. Gondolom az is hangposta lenne. Olyané is sípol, akiről tudom, hogy soha nem állított be hangpostát. Szintén Telekomos. Másé viszont ilyen esetben egyszerűen foglaltat jelez.

Aztán az ugye a másik kérdés, hogy azt mi okozza, hogy látszólag elérhető vagyok, mégis a hangpostámat (ami nem létezik) kapcsolja a T. Lehet téves hangposta kapcsolás, vagy a telefonom nem kapja meg a fallback jelet. Vagy megkapja, de 3G-re áll vissza, ahol kb 0 a térerő nálunk, így a hívást nem tudja fogadni. Mire 2G-re áll át, addigra a hívó már hangpostán van. Ez magyarázná azt is, hogy az sms-t miért kapom meg egyből. Sőt, az is ilyesfajta hibára utal, hogy területileg 1 helyre koncentrálódik ez a hibajelenség.
Sajnos annyira random, hogy ezeken a módokon nem lehet tesztelni.

De egyelőre a hivatalosan nem létező hangpostámtól szeretnék szabadulni valahogy. :)

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Áh, igen, most már emlékszem, valamelyik korábbi topikban írtad ezt a 2G/3G/4G mizériát, ez valóban magyarázat lehet :)

a hangpostát, mint szolgáltatást a Té honlapján vagy a Telekom appban tudod a legegyszerűbben kilőni. ha ezekben nézted, és ki van kapcsolva (bocs, írtad, hogy nézted, de nem tudom, hogy hol, hogyan, így biztos ami tuti írom), vagy kikapcsoltad, de mégis olyan, mintha jönne a hangposta, akkor pedig az átirányításokat kellene megnézni. mert ha ezek megmaradnak, a beállított számtól függően a Té általános hangpostája még jelentkezhet. ha ezeket is kilövöd, akkor viszont biztosan nem. ha a hívásértesítőt azért szeretnéd megtartani (ugye ez küldi az sms-t, hogy valaki keresett), akkor a kívánt esetben (kikapcsoltság, foglaltság) állítsd be a +36309876543-at. ha a teló menüjéből nem megy vagy macera, akkor keress rá a GSM kód kifejezésre, és a Google kidobja, melyiket mivel lehet lekérdezni, állítani

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Beszéltem már telekommal is, mert teljesen elérhetetlen vagyok itthon, de kültéren is a településen. Nem tudtak semmi biztatót mondani sajnos, így marad a szolgáltatóváltás. Egyik azt ígéri, hogy itt van 3G térerő, beltéren is, a napokban tesztelem, aztán majd kiderül.

Sajnálom, mert 15 éve Telekomos vagyok, de ez így sajnos nem működik. Azért van a mobiltelefon, hogy el tudjanak érni.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most