Gilles Posztolva ekkor: 2018. május 25. Jelentés Megosztás Posztolva ekkor: 2018. május 25. Üdvözlet! Ipadon használom a TV GO szolgáltatást több éve, nem is volt gondom. Most nem megy. Minden csatornánál azt írja ki, hogy nincs ilyen az előfizetésemben, ami nem igaz. Tudom, hogy frissítették a TV GO-t, de hogyan tudom újra használni? Kérem segítsen valaki! A telefonos ügyintézést fél óra várakozás után feladtam. Köszönöm! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
3 Gilles Posztolva: 2018. június 2. Szerző Jelentés Megosztás Posztolva: 2018. június 2. Az új TV GO frissítéssel megoldódott! Köszönöm a hozzászólásokat. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 Roli82 Posztolva: 2018. május 28. Jelentés Megosztás Posztolva: 2018. május 28. 18 órája, Gilles írta: Köszönöm! Megpróbálok írni, a telefon reménytelen. (30 perce vártam.) Áááá pár perc után ha senki nem veszi fel le kell tenni, és újra próbálkozni. 12 órája, Gilles írta: Ha végképp nem megy, a fiam a Telekomnál dolgozik, megkérem, hogy könyörögjön valakinek segítségért. Ha ott dolgozik akkor biztos talál olyat aki nyit rá hibajegyet. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 btz Posztolva: 2018. május 26. Jelentés Megosztás Posztolva: 2018. május 26. @Gilles Töröld az applikációt és a Storeból töltsd le a legfrissebbet. Töröld az alkalmazás összes adatát, majd lépj be újra felhasználói fiókoddal. Szükség esetén újra össze kell rendelni az előfizetésed a TVGO fiókkal. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Roli82 Posztolva: 2018. május 27. Jelentés Megosztás Posztolva: 2018. május 27. 6 órája, Gilles írta: Megtaláltam az összekapcsolást (ki gondolta, hogy a fizetési módoknál van?) beírom az MT ügyfélazonosíót, erre kiírja, hogy erre már regisztráltak, írjak be másikat. Teljes zsákutca. Az újratelepítés megvolt. Pls. HELP! Szia! Be csörögsz a 1414-re kiválasztod a hiba bejelentést és le adod hibára kérd, hogy töröljék a korábbi regisztrációt, ezután már újra betudod regisztrálni magad, vagy itt írsz nekik egy üzenetet. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Gilles Posztolva: 2018. május 27. Szerző Jelentés Megosztás Posztolva: 2018. május 27. Köszönöm! Megpróbálok írni, a telefon reménytelen. (30 perce vártam.) Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 dptrsk Posztolva: 2018. május 27. Jelentés Megosztás Posztolva: 2018. május 27. hasonló gondom volt, 1414en jelentettem be, 2-3 nap alatt megoldották. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Gilles Posztolva: 2018. május 26. Szerző Jelentés Megosztás Posztolva: 2018. május 26. Az összerendelést hogyan kell? Azt írják, hogy az applikációban is lehet, de nem találom. Eddig sosem kellett ez. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Gilles Posztolva: 2018. május 26. Szerző Jelentés Megosztás Posztolva: 2018. május 26. Egy előfizetőnek t-online címmel miért nem automatikus? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Gilles Posztolva: 2018. május 26. Szerző Jelentés Megosztás Posztolva: 2018. május 26. Megtaláltam az összekapcsolást (ki gondolta, hogy a fizetési módoknál van?) beírom az MT ügyfélazonosíót, erre kiírja, hogy erre már regisztráltak, írjak be másikat. Teljes zsákutca. Az újratelepítés megvolt. Pls. HELP! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Gilles Posztolva: 2018. május 27. Szerző Jelentés Megosztás Posztolva: 2018. május 27. Megpróbáltam írni: Hibajelzéssel jött vissza. Reménytelen. This is the mail system at host mtmail01d.mail.telekom.hu. I'm sorry to have to inform you that your message could not be delivered to one or more recipients. It's attached below. For further assistance, please send mail to postmaster. If you do so, please include this problem report. You can delete your own text from the attached returned message. The mail system <info@tvgo.hu>: host mx.virtualoso-email.hu[84.2.44.11] said: 550 5.1.1 <info@tvgo.hu>: Recipient address rejected: Recipient address does not exist (in reply to RCPT TO command) Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Gilles Posztolva: 2018. május 27. Szerző Jelentés Megosztás Posztolva: 2018. május 27. Ó, köszönöm jelzésed! Az a fura, hogy laptopon bejönnek a TV GO csatornák. Megpróbálom telefonon megint. Ha végképp nem megy, a fiam a Telekomnál dolgozik, megkérem, hogy könyörögjön valakinek segítségért. Sok jót! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
Gilles
Üdvözlet!
Ipadon használom a TV GO szolgáltatást több éve, nem is volt gondom.
Most nem megy. Minden csatornánál azt írja ki, hogy nincs ilyen az előfizetésemben, ami nem igaz.
Tudom, hogy frissítették a TV GO-t, de hogyan tudom újra használni?
Kérem segítsen valaki! A telefonos ügyintézést fél óra várakozás után feladtam.
Köszönöm!
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
11 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.