Kérdés

Üdvözlet!

Ipadon használom a TV GO szolgáltatást több éve, nem is volt gondom.

Most nem megy. :( Minden csatornánál azt írja ki, hogy nincs ilyen az előfizetésemben, ami nem igaz.

Tudom, hogy frissítették a TV GO-t, de hogyan tudom újra használni?

Kérem segítsen valaki! A telefonos ügyintézést fél óra várakozás után feladtam.

Köszönöm!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

11 válasz erre a kérdésre

Az új TV GO frissítéssel megoldódott! :)

Köszönöm a hozzászólásokat.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
18 órája, Gilles írta:

Köszönöm!

Megpróbálok írni, a telefon reménytelen. (30 perce vártam.)

Áááá pár perc után ha senki nem veszi fel le kell tenni, és újra próbálkozni. :)

 

12 órája, Gilles írta:

Ha végképp nem megy, a fiam a Telekomnál dolgozik, megkérem, hogy könyörögjön valakinek segítségért.

Ha ott dolgozik akkor biztos talál olyat aki nyit rá hibajegyet.  :)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Ó, köszönöm jelzésed!
Az a fura, hogy laptopon bejönnek a TV GO csatornák.

Megpróbálom telefonon megint.
Ha végképp nem megy, a fiam a Telekomnál dolgozik, megkérem, hogy könyörögjön valakinek segítségért. 

Sok jót!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

hasonló gondom volt, 1414en jelentettem be, 2-3 nap alatt megoldották.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Megpróbáltam írni: Hibajelzéssel jött vissza. Reménytelen.

This is the mail system at host mtmail01d.mail.telekom.hu.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<info@tvgo.hu>: host mx.virtualoso-email.hu[84.2.44.11] said: 550 5.1.1
    <info@tvgo.hu>: Recipient address rejected: Recipient address does not
    exist (in reply to RCPT TO command)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Köszönöm!

Megpróbálok írni, a telefon reménytelen. (30 perce vártam.)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
6 órája, Gilles írta:

Megtaláltam az összekapcsolást (ki gondolta, hogy a fizetési módoknál van?) beírom az MT ügyfélazonosíót, erre kiírja, hogy erre már regisztráltak, írjak be másikat.
Teljes zsákutca. Az újratelepítés megvolt.
Pls. HELP!

Szia!

Be csörögsz a 1414-re kiválasztod a hiba bejelentést és le adod hibára kérd, hogy töröljék a korábbi regisztrációt, ezután már újra betudod regisztrálni magad, vagy itt írsz nekik egy üzenetet.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Megtaláltam az összekapcsolást (ki gondolta, hogy a fizetési módoknál van?) beírom az MT ügyfélazonosíót, erre kiírja, hogy erre már regisztráltak, írjak be másikat.
Teljes zsákutca. Az újratelepítés megvolt.
Pls. HELP!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Egy előfizetőnek t-online címmel miért nem automatikus?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Az összerendelést hogyan kell?
Azt írják, hogy az applikációban is lehet, de nem találom. Eddig sosem kellett ez. :(

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

@Gilles

Töröld az applikációt és a Storeból töltsd le a legfrissebbet. Töröld az alkalmazás összes adatát, majd lépj be újra felhasználói fiókoddal. Szükség esetén újra össze kell rendelni az előfizetésed a TVGO fiókkal. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most