bucika

telekomtvgo app

Kérdés

Szeptemberben át kellet térjek a régiröl az új appra. A régi appen egyszerüen eltünt a csomagom, megújítani meg már nem lehetett.

A régi app teljesen jól ment Android 9-es TV-box-omon (H96Max). Az új is elindul, de nagyon sok funkció nem használható benne (vagy én vagyok nagyon béna). Például nem tudok a müsorújságból a csatornára váltani. Hiába bökök a kédéses csatornára, nem þörténik semmi. Egy ismerösöm elmondása szerint neki az app tökéletesen müködik (a müsorújság is) egy Lenovo Tab 7-en (Android 7).

Jó lenne érdemi választ kapni a következö kérdésekre:

- Mi az oka, hogy az egyik Android rendszeren jól megy az app, a másikon pedig nem?

- A nem rootolt rendszer és minimálisan Android 7-en kívül milyen más (esetleg nem publikált) igénye van az új appnak?

- Hogyan lehet egy olyan adásra váltani, amelyik benne van a csomagomban (látom a TV újságban) de nem jelenik meg az alsó sorban a TV csatornák között?

- A neten (pl TVGO facebook) nagyon sokan panaszkodnak hasonló problémákra. Mennyire vannak a fejlesztök tudatában annak, hogy az új app sokaknak alig/nem használható?

- Tervezik-e a problémák megoldását s ha igen, mikor?

Kérem kíméljenek olyan válaszokkal, hogy hivjam a 1414-et mert ott többnyire azt sem tudják, hogy miröl beszélek. Azt is sokat hallottam/olvastam már, hogy várjak türelemmel, mert az app még fejlesztés alatt áll. 

Amennyiben érdemben akarnak a fejlesztök információt kapni a rendszeremröl/problémáimról, akkor nagyon szívesen segítek.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

8 válasz erre a kérdésre

2 órája, noobi78 írta:

Sziasztok,

A csatolt hibaüzenetet kapom az új app-ban.
Nem tudok pedig már aktív bejelentkezésről.
Mi a teendő?

 

 

Képkivágás.PNG

Szerintem a 1414 megmondja, hogy mi a baj. Egyébként érdekes egy üzenet ez, mert két hibát is említ egyszerre: 1 a felhasználó nincs regisztrálva 2. nem jó a belépési azonosító vagy jelszó.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Sziasztok,

A csatolt hibaüzenetet kapom az új app-ban.
Nem tudok pedig már aktív bejelentkezésről.
Mi a teendő?

 

 

Képkivágás.PNG

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szia! Köszönjük a türelmet! Illetékes kollégák visszajelzése alapján a tapasztalt hibák a Telekom TV GO korábbi verzióhoz képest eltérő felépítéséből adódik. Jövőre évben várható, hogy érkezik az Android Box-ot is támogató verzió.

Javasoljuk, kövesd figyelemmel a holnapi fórumot. Bízunk benne, hogy minden kérdésedre választ fogsz kapni. ^Levente

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
21 órája, bucika írta:

Köszi a gyors választ! 

"A szolgáltatás számítógépen (PC/Mac), valamint Android, iOS operációs rendszerű mobileszközökön (mobiltelefon, tablet) vehető igénybe. "

A "tablet" az szerintem táblagépet jelent... :-)

Az "élő műsor megtekintése" gombra hiába nyomok/kattintok, semmi sem történik. Csak az alsó listában megjelenö adásokat tudom indítani.

Várom jelentkezéseteket.

Válaszolok magamnak.

A touchscreen emulációja nem müködik egyes gomboknál. Az eszköz ügye a TV-t használja képernyönek  és egy airmouse-zal irányítom.

Példa: Az alsó sorban  megjelenö adások lejátszás gombja megy, a részletekben levö "élö adás lejátszása" gomb nem.

Valódi touchscreen-nel mindenkét gomb müködik.

Tervezitek javítani vagy az emulált touchscreen-es dolgokat is felveszitek a kizárt eszközök listájára?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
13 perce, Telekom szakértő írta:

Szia!

A technikai feltételek megadásánál az alábbi kitétel is szerepel:
"A szolgáltatás számítógépen (PC/Mac), valamint Android, iOS operációs rendszerű mobileszközökön (mobiltelefon, tablet) vehető igénybe. "
A Telekom TV GO a Google-től független, így ha az utóbbi táblagépnek látja is az eszközt, sajnos nem tudjuk garantálni rajta a megfelelő működést. Az észrevételedet továbbítjuk a fejlesztők felé, és információt kértünk tőlók az eszközöddel kapcsolatban. Ha kapunk tőlük ez ügyben visszajelzést megírjuk neked is

A Műsorújságon belül az adott csatornán futó adást kiválaszva az "élő műsor megtekintése" gombra kattintva indítható el a lejátszás. Azon műsoroknál ahol ez nem jelenik meg jelenleg nincs lehetőség a Telekom TV GO-n történő lejátszásra. ^Dániel


 

Köszi a gyors választ! 

"A szolgáltatás számítógépen (PC/Mac), valamint Android, iOS operációs rendszerű mobileszközökön (mobiltelefon, tablet) vehető igénybe. "

A "tablet" az szerintem táblagépet jelent... :-)

Az "élő műsor megtekintése" gombra hiába nyomok/kattintok, semmi sem történik. Csak az alsó listában megjelenö adásokat tudom indítani.

Várom jelentkezéseteket.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
17 perce, bucika írta:

Kösz a választ.

A TV-box-n (H96Max) plain Android 9.0 fut. Tehát nem az általatok nem támogatott Android TV. A https://telekomtvgo.hu/portal/felhasznalasi-feltetelek oldalon leírt technikai követelményeknek mindenben megfelel  ("Android 8.0 vagy újabb verzió. Eszközök: arm-v7, arm-v8 architektúra. Tartalomvédelmi okokból a root-olt eszközökön a lejátszás nem támogatott.")

(By the way, pár napja még Android 7.0 volt a minimális verzió!!)

A google egyébként táblagépnek látja a H96Max-ot és a a régi app is gond nélkül ment rajta. Igy szerintem jogosan elvárható lenne, hogy az  új app is menjen, vagy legalább érdemben és részletesebben leírnátok, hogy a szegény felhasználó  mobil eszözének minek kell megfelelnie, hogy legalább a gyártó felé lehessen valamit intézkedni vagy ha újat vesz, akkor tudja, hogy mibe érdemes beruházni.

A Műsorújságot megtaláltam, de mint  említettem innen semmi nem indítható.

A kérésemre adott joker válasz, hogy az eszköz nem támogatott, meg hogy a gyártók faragják a saját Androidjukat, valamint az, hogy kísérletet sem tesztek a probléma valós okának megértésére/megoldására, végtelenül elszomorít. Ennek ellenére továbbra is fenntartom ajánlatomat, hogy ha érdemben akartok foglalkozni az általam (és sok más felhasználó által) tapasztalt hibákkal, akkor szivesen állok rendelkezésetekre.

 

Szia!

A technikai feltételek megadásánál az alábbi kitétel is szerepel:
"A szolgáltatás számítógépen (PC/Mac), valamint Android, iOS operációs rendszerű mobileszközökön (mobiltelefon, tablet) vehető igénybe. "
A Telekom TV GO a Google-től független, így ha az utóbbi táblagépnek látja is az eszközt, sajnos nem tudjuk garantálni rajta a megfelelő működést. Az észrevételedet továbbítjuk a fejlesztők felé, és információt kértünk tőlók az eszközöddel kapcsolatban. Ha kapunk tőlük ez ügyben visszajelzést megírjuk neked is

A Műsorújságon belül az adott csatornán futó adást kiválaszva az "élő műsor megtekintése" gombra kattintva indítható el a lejátszás. Azon műsoroknál ahol ez nem jelenik meg jelenleg nincs lehetőség a Telekom TV GO-n történő lejátszásra. ^Dániel


 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
2 órája, Telekom szakértő írta:

Szia!

Az Android egy nyílt forráskódú operációs rendszer, melyet az egyes készülékgyártók a saját igények szerint módosíthatnak és személyre szabhatnak bizonyos kereteken belül. A régi és az új Telekom TV GO működése sem támogatott TV boxokon, ezeket megfelelő rendszerű telefonokon és táblagépeken biztosítjuk. Ettől függetlenül elindulhatnak ilyen eszközökön de ezt és a megfelelő működést nem tudjuk garantálni.

Az új Telekom TV GO felhasználási és műszaki feltételeit IDE kattintva tekintheted meg.

Ebben a sorban néhány ajánlott csatorna található, a teljes lista a sor elején, vagy mobi elszközökön a képrenyő alján látható "Műsorújság" menüpontban érhető el, innen indíthatóak a műsorok.

Fejlesztő kollégáink folyamatosan figyelemmel kísérik a felhasználói visszajelzéseket a különböző online felületeken, ezek nyomán dolgoznak az alkalmazás további funkcióin, hibáinak kijavításán. Dátummal nem tudunk szolgálni, de a cél a felmerült problémák mielőbbi javítása, ezek a rendszeresen érkező frissítésekkel fokozatosan javításra kerülnek. ^Dániel

Kösz a választ.

A TV-box-n (H96Max) plain Android 9.0 fut. Tehát nem az általatok nem támogatott Android TV. A https://telekomtvgo.hu/portal/felhasznalasi-feltetelek oldalon leírt technikai követelményeknek mindenben megfelel  ("Android 8.0 vagy újabb verzió. Eszközök: arm-v7, arm-v8 architektúra. Tartalomvédelmi okokból a root-olt eszközökön a lejátszás nem támogatott.")

(By the way, pár napja még Android 7.0 volt a minimális verzió!!)

A google egyébként táblagépnek látja a H96Max-ot és a a régi app is gond nélkül ment rajta. Igy szerintem jogosan elvárható lenne, hogy az  új app is menjen, vagy legalább érdemben és részletesebben leírnátok, hogy a szegény felhasználó  mobil eszözének minek kell megfelelnie, hogy legalább a gyártó felé lehessen valamit intézkedni vagy ha újat vesz, akkor tudja, hogy mibe érdemes beruházni.

A Műsorújságot megtaláltam, de mint  említettem innen semmi nem indítható.

A kérésemre adott joker válasz, hogy az eszköz nem támogatott, meg hogy a gyártók faragják a saját Androidjukat, valamint az, hogy kísérletet sem tesztek a probléma valós okának megértésére/megoldására, végtelenül elszomorít. Ennek ellenére továbbra is fenntartom ajánlatomat, hogy ha érdemben akartok foglalkozni az általam (és sok más felhasználó által) tapasztalt hibákkal, akkor szivesen állok rendelkezésetekre.

 

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szia!

18 órája, bucika írta:

- Mi az oka, hogy az egyik Android rendszeren jól megy az app, a másikon pedig nem?

Az Android egy nyílt forráskódú operációs rendszer, melyet az egyes készülékgyártók a saját igények szerint módosíthatnak és személyre szabhatnak bizonyos kereteken belül. A régi és az új Telekom TV GO működése sem támogatott TV boxokon, ezeket megfelelő rendszerű telefonokon és táblagépeken biztosítjuk. Ettől függetlenül elindulhatnak ilyen eszközökön de ezt és a megfelelő működést nem tudjuk garantálni.

18 órája, bucika írta:

- A nem rootolt rendszer és minimálisan Android 7-en kívül milyen más (esetleg nem publikált) igénye van az új appnak?

Az új Telekom TV GO felhasználási és műszaki feltételeit IDE kattintva tekintheted meg.

18 órája, bucika írta:

- Hogyan lehet egy olyan adásra váltani, amelyik benne van a csomagomban (látom a TV újságban) de nem jelenik meg az alsó sorban a TV csatornák között?

Ebben a sorban néhány ajánlott csatorna található, a teljes lista a sor elején, vagy mobi elszközökön a képrenyő alján látható "Műsorújság" menüpontban érhető el, innen indíthatóak a műsorok.

18 órája, bucika írta:

- A neten (pl TVGO facebook) nagyon sokan panaszkodnak hasonló problémákra. Mennyire vannak a fejlesztök tudatában annak, hogy az új app sokaknak alig/nem használható?

- Tervezik-e a problémák megoldását s ha igen, mikor?

Fejlesztő kollégáink folyamatosan figyelemmel kísérik a felhasználói visszajelzéseket a különböző online felületeken, ezek nyomán dolgoznak az alkalmazás további funkcióin, hibáinak kijavításán. Dátummal nem tudunk szolgálni, de a cél a felmerült problémák mielőbbi javítása, ezek a rendszeresen érkező frissítésekkel fokozatosan javításra kerülnek. ^Dániel

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most