Ugrás a tartalomhoz
  • 5

Roli82

Kérdés

  • Válaszok 962
  • Létrehozva
  • Utolsó válasz

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

Posztolt képek

Ajánlott posztok

  • 0

*Robi írta:

Úgy tudom, hogy a közszolgálati csatikat kötelező hd -ban adni minden szolgáltatónak*A kovetkezo szerint a DW-t nem kell HD-ban adni.

http://mediatanacs.hu/dokumentum/167135/6902015mt_dontes.pdf

Ha megnezed nincs hivatalos HD terjesztese. Ha ez ellen panasszal akarsz elni, irj az nmhh-nak, hogy kotelezze az mtva-t a DW HD eleresi lehetosegere az osztasi platformokon. E9 muhold es a DVB-T.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

*Robi írta:

Azt hogy érted,hogy " átkerül". És aki nem akar hd-t?*Családi csomag értékesítését beszünteti a Telekom, helyette marad közszolgálati, alap, és családi+hd csomag. Jelenleg meg lévő családi csomag előfizetők hűségidő lejártáig változatlanul élvezhetik ezt a csomagot szerintem hűséget is lehet rá hosszabbítani egy darabig. De új előfizetők már nem rendelhetik illetve biztos lesz jó pár ember aki be rendeli majd családi+hd-t mert kicsivel drágább sok hd csatorna van benne stb stb

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

A sat TV , mint minden műholdas TV digitális.A tv funkcióinak elérése nem a set top boxtol függ, A setopp box egy "számítógép" melynek a "monitora megjelenítője a tv.Azok a funkciók érhetők el rajta amit a set top box kiad magából.Az okos tv-k internet kapcsolatot is igényelnek.Ennek hiányába nem tudsz pédául internetezni, alkalmazásokat futtatni. beállítására, ajánlom a tV kezelési utmutatóját.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

SAT-Tv családi csomagomból ma eltűnt a Film plussz 2 csatorna.

Tegnap este még működött,ma azt írja nincs jogosultsága,hibakód 5.

Mi az oka ennek????

Úgytudom áttkerült a Filmvilág minicsomagba, de ez már régen történt, nem tegnap este. Valami jogosultsági hiba miatt nézhetted eddig.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Hát nekem még szombaton működött,vasárnap viszont már semmi.Próbáltam hívni az ügyfélszolgálatot is,de két telefonnal sem érek el senkit,beleuntam a várakozásba.Majd személyesen érdeklődöm egy T-Pont üzletben.És azt lehet tudni,hogy esetleg raktak helyette másik csatornát??Mert nem találok másikat helyette.És amikor kivesznek egyet,akkor szoktak rakni másikat.A lényeg az,hogy kezd elegem lenni ebből a T-Home-ból pedig már 5 éve előfizető vagyok.

Köszönöm a választ! :)

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Új...