Ugrás a tartalomhoz
  • 5

Roli82

Kérdés

  • Válaszok 962
  • Létrehozva
  • Utolsó válasz

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

Posztolt képek

Ajánlott posztok

  • 0
46 perce, anonymus írta:

Milyen felháborító hogy érkeznek frissítések a kártyára és x nap inaktivitás után tilt a rendszer. Összes kártyás tv szolgáltatás így működik ez nem előfizető ellen szól. Ajánlom hetente egyszer pl kapcsold be őket és nem futsz bele ilyenben többet. Ezt a tiltást most 1412 felhívásával lehet le szedni küldenek egy frissítést a kártyára. Panasszal nem élhetsz e miatt már mint élhetsz de sok értelmes nincs :) 

Nem a frissítés a felháborító, hanem az hogy emiatt huzamosabb ideig használhatatlan a szolgáltatás, amiért havonta kemény pénzeket fizetünk!

Ráadásul szerelő fog kijönni, mert hiába mondtam a műszakisnak telefonon, hogy ilyen már volt és egy frissítéssel másnapra jó lett, azt mondta, hogy ez a szokás, hogy emiatt szerelőt küldenek ki!

Magyarul ez a "nem előfizető ellen szóló" bevett szokás, jó sok szívással jár, mert telefonálás, beltéri adatok és kártyaszámok megadása, ha küldenek frissítést, akkor még Én örüljek, hogy másnapra megjavul, ha nem, akkor még várjam és fogadjam a szerelőt, akit kiküldenek, stb.

Legjobb, hogy ezt X havonta el kell játszani és ezért fizetünk egy kisebb vagyont, hogy nincs azonnali szolgáltatás hozzáférés!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Én többször teszteltem, nekem 15-20 perc után simán idült mindig. A lényeg annyi volt, hogy az 1-es programhelyen hagytam bekapcsolva. (nem kapcsolgatva közben) Volt, hogy 3 hónapig ki volt kapcsolva akkor is simán visszajött. 

Elseje és tizedike között legyen áram alatt bekapcsolva max 1 órát

Ha ezt havonta el kell játszani akkor ott más probléma van. 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Üdv!

Vannak szolgáltatok akik a HD csatornákhoz  "HD ready" azaz 720-as felbontású beltérit biztosítanak így adva el HD csatornákat. Érdeklődöm, hogy  a HD-s beltéri egységek milyen felbontást tudnak: 1080 vagy 720?

Milyen típusú beltérit biztosít a T-Home?

Sajnos az oldalukon sehol nem találok erre vonatkozó adatot.

köszi a válaszokat.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
Ekkor: 2015. 12. 26., mano2015 írta:

Üdv!

Vannak szolgáltatok akik a HD csatornákhoz  "HD ready" azaz 720-as felbontású beltérit biztosítanak így adva el HD csatornákat. Érdeklődöm, hogy  a HD-s beltéri egységek milyen felbontást tudnak: 1080 vagy 720?

Milyen típusú beltérit biztosít a T-Home?

Sajnos az oldalukon sehol nem találok erre vonatkozó adatot.

köszi a válaszokat.

Természetesen a HD csatornák 1080i felbontásba mennek és minden beltéri tudja ezeket kivéve a nem hd képes, csak scart bemenettel rendelkező intek beltéri egységek(ha még adnak egyáltalán ilyeneket...).A scart kimeneten 520p felbontás a maximum.Ha netalántán nem hd képes beltérid van az kicserélik hd képes 1080i felbontásu beltérikre.Ezek is csak akkor adják le ha HDMI csatlakoztatást alkalmazol, és a beltérit 1080i felbontásra állítod be, és a tvd is tudja ezt a felbontást.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
Ekkor: 2015. december 22., Attila70 írta:

Én többször teszteltem, nekem 15-20 perc után simán idült mindig. A lényeg annyi volt, hogy az 1-es programhelyen hagytam bekapcsolva. (nem kapcsolgatva közben) Volt, hogy 3 hónapig ki volt kapcsolva akkor is simán visszajött. 

Elseje és tizedike között legyen áram alatt bekapcsolva max 1 órát

Ha ezt havonta el kell játszani akkor ott más probléma van. 

 

Biztonsági okokból 14 nap tétlenség után a box letilt.Ezután már csak ujraaktiválás után fog működni...az meg tök mindegy hogy 1 es vagy 21 es programhelyen vagy sőt ha csak készenlétbe van a box akkor is végbemegy....

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: ahammer
személyeskedő tartalom
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
Ekkor: 2015. 12. 22., pante írta:

Nem a frissítés a felháborító, hanem az hogy emiatt huzamosabb ideig használhatatlan a szolgáltatás, amiért havonta kemény pénzeket fizetünk!

Ráadásul szerelő fog kijönni, mert hiába mondtam a műszakisnak telefonon, hogy ilyen már volt és egy frissítéssel másnapra jó lett, azt mondta, hogy ez a szokás, hogy emiatt szerelőt küldenek ki!

Magyarul ez a "nem előfizető ellen szóló" bevett szokás, jó sok szívással jár, mert telefonálás, beltéri adatok és kártyaszámok megadása, ha küldenek frissítést, akkor még Én örüljek, hogy másnapra megjavul, ha nem, akkor még várjam és fogadjam a szerelőt, akit kiküldenek, stb.

Legjobb, hogy ezt X havonta el kell játszani és ezért fizetünk egy kisebb vagyont, hogy nincs azonnali szolgáltatás hozzáférés!

Hadd jöjjön az a szerelő...bár az azon kívül hogy maga kéri telefonon a frissítést mást nem tud csinálni....aktiválni kel 14 napon túli tétlenség esetén...

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
Ekkor: 2015. 12. 22., anonymus írta:

Milyen felháborító hogy érkeznek frissítések a kártyára és x nap inaktivitás után tilt a rendszer. Összes kártyás tv szolgáltatás így működik ez nem előfizető ellen szól. Ajánlom hetente egyszer pl kapcsold be őket és nem futsz bele ilyenben többet. Ezt a tiltást most 1412 felhívásával lehet le szedni küldenek egy frissítést a kártyára. Panasszal nem élhetsz e miatt már mint élhetsz de sok értelmes nincs :) 

Íy van ahogy írod.A szolgáltatás védelmébe van ez bevezetve itt is és az összes szolgálltatónál.Ez természetes.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Először is 2 hozzászólásban válaszlén mart az egyik off lesz.

A kedvedért elő szedtem egy régebb óta nem használt stb-t. Érdekes módon a jogosultság rendben megérkezett rá mindenfajta újra aktiválás kérése nélkül. Ezek szerint adjam le hibára, mivel nálam nem elég biztonságos a rendszer. Mivel ha megnézed több mint egy éve nem volt bekapcsolva így még az RTL volt az 1-es program helyen.

Babar_jog_www.kepfeltoltes.hu_.jpgbabar_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Akkor most az off.

Mivel nem vagyok közszereplő ezért nem kell eltűrnöm a rágalmazásaidat. Azért mert csak egy rövid nick név látszódik az írásaim mellett attól van aki tudja, hogy ki vagyok.

Megelégszem egy bocsánatkéréssel nyilvánosan és nem pü-ben.

(remélem azért van itt moderátor, tőle elég egy törlés az írásról és az írása helyére, hogy miért)

Ha ez nem teszed meg akkor máshogy tetetem meg.

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Üdvözlet Mindenkinek!

Én is a csatornakiosztás miatt szeretnék írni. Engemet is zavar, hogy a LifeNetwork-ből kettő van fent. A másik zavaró, hogy Családi+HD csomagom van. Ebben a hónapban a Bónusz csatornán az EuroSport 2 megy. OK, de akkor miért lett kódolt a sima és a HD változat, ha elő vagyok rá elvileg fizetve, vagy kivették a kínálatból?

Válaszokat előre is Köszönöm!

UI.: Telekom ügyfélszolgálat remélem szintúgy olvassa, mivel a LifeNetwork-ös probléma több hónapja megvan.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Új...