Roli82 Posztolva ekkor: 2014. november 14. Jelentés Megosztás Posztolva ekkor: 2014. november 14. Sat TV és Interaktív Sat TV Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 fgabor87 Posztolva: 2015. december 22. Jelentés Megosztás Posztolva: 2015. december 22. Kőkorszak. Hárombetűs szolgáltatónál régen nekem nem volt ilyen. Kikapcsolt állapotban is megkapta a frissítéseket a kártya. Sőt, ott az volt a baj, ha estére valaki bekapcsolva hagyta. Valamikor hajnal 1 körül jöttek a frissítések, és ha be volt akkor kapcsolva a beltéri, akkor nem tudta frissíteni a kártyát. Ezt úgy lehetett észrevenni, hogy fokozatosan fogytak a csatornák. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Törölt_tag5703 Posztolva: 2015. december 22. Jelentés Megosztás Posztolva: 2015. december 22. 46 perce, anonymus írta: Milyen felháborító hogy érkeznek frissítések a kártyára és x nap inaktivitás után tilt a rendszer. Összes kártyás tv szolgáltatás így működik ez nem előfizető ellen szól. Ajánlom hetente egyszer pl kapcsold be őket és nem futsz bele ilyenben többet. Ezt a tiltást most 1412 felhívásával lehet le szedni küldenek egy frissítést a kártyára. Panasszal nem élhetsz e miatt már mint élhetsz de sok értelmes nincs Nem a frissítés a felháborító, hanem az hogy emiatt huzamosabb ideig használhatatlan a szolgáltatás, amiért havonta kemény pénzeket fizetünk! Ráadásul szerelő fog kijönni, mert hiába mondtam a műszakisnak telefonon, hogy ilyen már volt és egy frissítéssel másnapra jó lett, azt mondta, hogy ez a szokás, hogy emiatt szerelőt küldenek ki! Magyarul ez a "nem előfizető ellen szóló" bevett szokás, jó sok szívással jár, mert telefonálás, beltéri adatok és kártyaszámok megadása, ha küldenek frissítést, akkor még Én örüljek, hogy másnapra megjavul, ha nem, akkor még várjam és fogadjam a szerelőt, akit kiküldenek, stb. Legjobb, hogy ezt X havonta el kell játszani és ezért fizetünk egy kisebb vagyont, hogy nincs azonnali szolgáltatás hozzáférés! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Törölt_tag1705 Posztolva: 2015. december 22. Jelentés Megosztás Posztolva: 2015. december 22. Én többször teszteltem, nekem 15-20 perc után simán idült mindig. A lényeg annyi volt, hogy az 1-es programhelyen hagytam bekapcsolva. (nem kapcsolgatva közben) Volt, hogy 3 hónapig ki volt kapcsolva akkor is simán visszajött. Elseje és tizedike között legyen áram alatt bekapcsolva max 1 órát Ha ezt havonta el kell játszani akkor ott más probléma van. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 princz Posztolva: 2015. december 22. Jelentés Megosztás Posztolva: 2015. december 22. (szerkesztve) jó lenne frissitenék TV sat csomagot mert lassú le fagy folyton mikor csatornát váltok Szerkesztve ekkor: 2016. január 4. Szerkesztő: ahammer pontosítás Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Törölt_tag5720 Posztolva: 2015. december 26. Jelentés Megosztás Posztolva: 2015. december 26. Üdv! Vannak szolgáltatok akik a HD csatornákhoz "HD ready" azaz 720-as felbontású beltérit biztosítanak így adva el HD csatornákat. Érdeklődöm, hogy a HD-s beltéri egységek milyen felbontást tudnak: 1080 vagy 720? Milyen típusú beltérit biztosít a T-Home? Sajnos az oldalukon sehol nem találok erre vonatkozó adatot. köszi a válaszokat. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Törölt_tag1705 Posztolva: 2015. december 27. Jelentés Megosztás Posztolva: 2015. december 27. 1080i-t tud mindegyik hd-s stb. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Roli82 Posztolva: 2015. december 27. Szerző Jelentés Megosztás Posztolva: 2015. december 27. Ekkor: 2015. 12. 26., mano2015 írta: Üdv! Milyen típusú beltérit biztosít a T-Home? Üdv! Ezen az oldalon megtalálod a beltéri egységeket. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Törölt_tag5356 Posztolva: 2016. január 2. Jelentés Megosztás Posztolva: 2016. január 2. Ekkor: 2015. 12. 26., mano2015 írta: Üdv! Vannak szolgáltatok akik a HD csatornákhoz "HD ready" azaz 720-as felbontású beltérit biztosítanak így adva el HD csatornákat. Érdeklődöm, hogy a HD-s beltéri egységek milyen felbontást tudnak: 1080 vagy 720? Milyen típusú beltérit biztosít a T-Home? Sajnos az oldalukon sehol nem találok erre vonatkozó adatot. köszi a válaszokat. Természetesen a HD csatornák 1080i felbontásba mennek és minden beltéri tudja ezeket kivéve a nem hd képes, csak scart bemenettel rendelkező intek beltéri egységek(ha még adnak egyáltalán ilyeneket...).A scart kimeneten 520p felbontás a maximum.Ha netalántán nem hd képes beltérid van az kicserélik hd képes 1080i felbontásu beltérikre.Ezek is csak akkor adják le ha HDMI csatlakoztatást alkalmazol, és a beltérit 1080i felbontásra állítod be, és a tvd is tudja ezt a felbontást. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Törölt_tag5356 Posztolva: 2016. január 2. Jelentés Megosztás Posztolva: 2016. január 2. (szerkesztve) Ekkor: 2015. december 22., Attila70 írta: Én többször teszteltem, nekem 15-20 perc után simán idült mindig. A lényeg annyi volt, hogy az 1-es programhelyen hagytam bekapcsolva. (nem kapcsolgatva közben) Volt, hogy 3 hónapig ki volt kapcsolva akkor is simán visszajött. Elseje és tizedike között legyen áram alatt bekapcsolva max 1 órát Ha ezt havonta el kell játszani akkor ott más probléma van. Biztonsági okokból 14 nap tétlenség után a box letilt.Ezután már csak ujraaktiválás után fog működni...az meg tök mindegy hogy 1 es vagy 21 es programhelyen vagy sőt ha csak készenlétbe van a box akkor is végbemegy.... Szerkesztve ekkor: 2016. január 4. Szerkesztő: ahammer személyeskedő tartalom Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Törölt_tag5356 Posztolva: 2016. január 2. Jelentés Megosztás Posztolva: 2016. január 2. Ekkor: 2015. 12. 22., pante írta: Nem a frissítés a felháborító, hanem az hogy emiatt huzamosabb ideig használhatatlan a szolgáltatás, amiért havonta kemény pénzeket fizetünk! Ráadásul szerelő fog kijönni, mert hiába mondtam a műszakisnak telefonon, hogy ilyen már volt és egy frissítéssel másnapra jó lett, azt mondta, hogy ez a szokás, hogy emiatt szerelőt küldenek ki! Magyarul ez a "nem előfizető ellen szóló" bevett szokás, jó sok szívással jár, mert telefonálás, beltéri adatok és kártyaszámok megadása, ha küldenek frissítést, akkor még Én örüljek, hogy másnapra megjavul, ha nem, akkor még várjam és fogadjam a szerelőt, akit kiküldenek, stb. Legjobb, hogy ezt X havonta el kell játszani és ezért fizetünk egy kisebb vagyont, hogy nincs azonnali szolgáltatás hozzáférés! Hadd jöjjön az a szerelő...bár az azon kívül hogy maga kéri telefonon a frissítést mást nem tud csinálni....aktiválni kel 14 napon túli tétlenség esetén... Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Törölt_tag5356 Posztolva: 2016. január 2. Jelentés Megosztás Posztolva: 2016. január 2. Ekkor: 2015. 12. 22., anonymus írta: Milyen felháborító hogy érkeznek frissítések a kártyára és x nap inaktivitás után tilt a rendszer. Összes kártyás tv szolgáltatás így működik ez nem előfizető ellen szól. Ajánlom hetente egyszer pl kapcsold be őket és nem futsz bele ilyenben többet. Ezt a tiltást most 1412 felhívásával lehet le szedni küldenek egy frissítést a kártyára. Panasszal nem élhetsz e miatt már mint élhetsz de sok értelmes nincs Íy van ahogy írod.A szolgáltatás védelmébe van ez bevezetve itt is és az összes szolgálltatónál.Ez természetes. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 princz Posztolva: 2016. január 2. Jelentés Megosztás Posztolva: 2016. január 2. mikor érhetö el t home oldalán új tv csatorna változás? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Roli82 Posztolva: 2016. január 2. Szerző Jelentés Megosztás Posztolva: 2016. január 2. Jövőhetén, és nem T-Home hanem Telekom, meg kéne már tanulni a szolgáltató nevét... Továbbá megkérlek arra, ne nyiss minden kérdésednek külön topikot,mindennek meg van a helye... Tanuld meg ,használni a fórumot. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Törölt_tag1705 Posztolva: 2016. január 3. Jelentés Megosztás Posztolva: 2016. január 3. Először is 2 hozzászólásban válaszlén mart az egyik off lesz. A kedvedért elő szedtem egy régebb óta nem használt stb-t. Érdekes módon a jogosultság rendben megérkezett rá mindenfajta újra aktiválás kérése nélkül. Ezek szerint adjam le hibára, mivel nálam nem elég biztonságos a rendszer. Mivel ha megnézed több mint egy éve nem volt bekapcsolva így még az RTL volt az 1-es program helyen. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Törölt_tag1705 Posztolva: 2016. január 3. Jelentés Megosztás Posztolva: 2016. január 3. Akkor most az off. Mivel nem vagyok közszereplő ezért nem kell eltűrnöm a rágalmazásaidat. Azért mert csak egy rövid nick név látszódik az írásaim mellett attól van aki tudja, hogy ki vagyok. Megelégszem egy bocsánatkéréssel nyilvánosan és nem pü-ben. (remélem azért van itt moderátor, tőle elég egy törlés az írásról és az írása helyére, hogy miért) Ha ez nem teszed meg akkor máshogy tetetem meg. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 zoloka1984 Posztolva: 2016. január 5. Jelentés Megosztás Posztolva: 2016. január 5. (szerkesztve) 3x van eurosport 2 meg life network 2x minek!!!!!!!!!!!!! +2 db csatorna simán beférne! Szerkesztve ekkor: 2016. január 5. Szerkesztő: zoloka1984 Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 princz Posztolva: 2016. január 5. Jelentés Megosztás Posztolva: 2016. január 5. hietettlen 3 eurosport van 2 db life network mi értelme van Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Törölt_tag5770 Posztolva: 2016. január 5. Jelentés Megosztás Posztolva: 2016. január 5. 3 beltéri egységböl 1 jó,a másik 2 csak story tv jön be.Az ügyfélszolgálat 1,5 nap alatt nem tudott érdemben segíteni. Mi lehet a probléma? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Törölt_tag1705 Posztolva: 2016. január 5. Jelentés Megosztás Posztolva: 2016. január 5. Mit érdemes lenne megcsinálnod. Áramtalanítsd a két hibás stb-t. Párperc múlva dugd vissza őket. Hagyd az 1-es programhelyen kb 1 órát, ha ezután sem jó akkor megint menj a hibabejelentőhöz és ragaszkodj a helyszíni hibaelhárításhoz. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Törölt_tag5770 Posztolva: 2016. január 6. Jelentés Megosztás Posztolva: 2016. január 6. Többször próbáltam ezt is. 3 telefonos bejelentés+személyes felkeresése a helyi T-pontnak,mind eredménytelen. Szerintem holnap,ha az idöjárás engedi Fogyasztóvédelem személyesen. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 teherwagon Posztolva: 2016. január 7. Jelentés Megosztás Posztolva: 2016. január 7. Hello Zoltán, csak biztos ami biztos alapon, a gyári beállítások visszaállítása megvolt (menü/ gyári beállítások/ 1234/ ok/ magyar nyelv)? ez újrahúzza a szoftvert és csatornakiosztást, ha szükséges... Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Törölt_tag5770 Posztolva: 2016. január 7. Jelentés Megosztás Posztolva: 2016. január 7. igen most se jó. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 teherwagon Posztolva: 2016. január 7. Jelentés Megosztás Posztolva: 2016. január 7. Akkor sajnos csak az Attila70 által írtak segítenek: kérj egy szakit (ha eddig nem tetted), aki megnézi, meggyógyítja helyben Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Törölt_tag5804 Posztolva: 2016. január 12. Jelentés Megosztás Posztolva: 2016. január 12. Üdvözlet Mindenkinek! Én is a csatornakiosztás miatt szeretnék írni. Engemet is zavar, hogy a LifeNetwork-ből kettő van fent. A másik zavaró, hogy Családi+HD csomagom van. Ebben a hónapban a Bónusz csatornán az EuroSport 2 megy. OK, de akkor miért lett kódolt a sima és a HD változat, ha elő vagyok rá elvileg fizetve, vagy kivették a kínálatból? Válaszokat előre is Köszönöm! UI.: Telekom ügyfélszolgálat remélem szintúgy olvassa, mivel a LifeNetwork-ös probléma több hónapja megvan. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Törölt_tag5804 Posztolva: 2016. január 12. Jelentés Megosztás Posztolva: 2016. január 12. Közbe szeretném korrigálni magam. Az Eurosport 2 tényleg kikerült a kínálatból. Viszont a LifeNetwork 2x probléma esete még fent áll. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
Roli82
Sat TV és Interaktív Sat TV
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában
111
91
66
62
Népszerű napok
2015. Január 6.
36
2015. Május 26.
29
2014. December 2.
24
2017. December 23.
24
A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában
anonymus 111 poszt
btz 91 poszt
Törölt_tag1705 66 poszt
Roli82 62 poszt
Népszerű napok
2015. Január 6.
36 poszt
2015. Május 26.
29 poszt
2014. December 2.
24 poszt
2017. December 23.
24 poszt
Posztolt képek
962 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.