Ugrás a tartalomhoz
  • 1

Webmail


fidelia

Kérdés

Két témában kérdezek.

Az egyik: hogy lehet, hogy minden reggel a t-online webmail oldallal kell kezdenem, mert amit én NEM-spam-nek minősítek már tizenezredszer, holnap ismét a spam folderben találom (és fordítva: ami általam spam, az mégis az inboxba jön) ez más, nem-fizetős szervereken simán működik.

 

A másik:  hogy fordulhat elő (már harmadízben), hogy kéretlen reklámot kapok direkt a t-onlie címemre? Reméltem, hogy a fizetett szolgáltatással ezek mellőzését is várhatom...

(más email címeimről átirányított levelek esetében egy szavam sincs :) az más...)

Köszönöm előre is - szép vasárnapot és további jó munkát kívánok

 

régi ügyfelük

 

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • Válaszok 273
  • Létrehozva
  • Utolsó válasz

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

Posztolt képek

Ajánlott posztok

  • 0
Nem paranoid összeesküvés, csak azért írtam, met amikor a freemail.hu -val gondok vannak akkor a telekom szervereivel is gondok vannak. A webmaiklel kapcsolatban, próbáljátok ki, hogy jelentkezzetek be egy freemail.hu fiókotokba a webes bönmgészővel, majd nyissatok egy másik ablakot, és ott a telekom webmail szerverébe próbáljatok bejelentkezni. A telekom webmail szervere a helyes telekom webmail felhasználó névre és jelszóra azt írja ki hogy érvénytelen, mivel a bejelentkezést a belepes.telekom.hu szerver kezeli és azzal máűr a freemail.hu -ra be vagytok lépve egy másik névvel és jelszóval. Ennek nem így kellenne lennie, de a telekom ezt nem javította ki, sőt a válaszuk szerint nem is tervezik, arra hivatkoztak, hogy az Origo Zrt-nek kell ezt jelezni, ak továbbítja nekik, ők meg visszadják az Origo Zrt-nek, szóval ping-pongozás folyik.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
Azért jó ha tudod, hogy a hatályos törvények (Bütető Törvényköny és a Büntető Eljárási Törvény valamint a Polgári Törvénykönyv) szerint, Magyaroszágon szabad bizonyítás van, ami azt jelenti, hogy egy eljárásban bármilyen bizonyíték szabadon felhasználható, azt érintettek hozzájárulása nélkül is. Amikor egy nyílvános tárgyaláson egy ilyen beszélgetés megjeleöslésre kerül mint bizonyíték, onnatól kezdve az eljárás idelye alattal, oda és akkor rakom fel amikor csak akarom. Arról nem is bestélve, ha utazok vonaton és elvesztenm, vagy ellopják a a táskám, amiben csak 1 db cd lemez van, ami egy ilyen beszélgetés van, és ez egy kínai szerverre felkerül a bahamákon lkévon számítógépről kiindulva, akko az van, hogy az illetőígy járt.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Amikor a freemail.hu levelezéssel probléma volt, én a t-online-ossal nem tapasztaltam semmi rendellenességet, szóval hiába az összefonódás, nem feltétlenül függ össze minden-mindennel automatikusan.

De lehet, hogy csak szerencsém volt.

 

 

 

Persze hogy nem volt bajod szerény véleményem szerint hatalmas ostobaság is lenne egy helyen tartani őket sőt rendszergazda szemmel még egyszerüb is ha két külön vason nyugszik a dolog.  Ahogyan az gondolom így is van . De akár ezt meg is lehetne nézni. 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
Kedves @okoskatőrp! Nem a szerver van egy helyn, hanem a belepes.t-onlone.hu szerveren ha be vagy jelentkezve a www.freemail.hu postafiókodba, akkor a böngésző egy másik ablakában nem tudsz bejelentkezni a weblmail.t-online.hu postafiókodba, mert a belepes.t-online.hu szerver nyitva tart egy munkamenetet, aminek ad egy cookie-t és amíg abból ki nem lépsz, addig az aktív marad, emiatt a kettő webmail szerverre nem lehet egyidőben belépni! Teccik érteni -- ???
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Ez amit leírtam 2014 november elején még így volt. Akkor írtam egy levelet a telekomnak, amire válaszóltak és írták tudnak a problémáról, de ők foglalkoznak vele, ezt az Origo Zrt-nek kell jelezni. Innentől kezdve nem használom a freemail.hu szervert, mivel annak is köze van a telekom-hoz. Lehet azóta módosították, de mivel elegem volt a szolgáltatásoknak nevezett valamikből, szolgáltatót válltottam, és érdekes módón azóta müködnek azok a dolgok is amik a telekomnál nem müködtek. A telefonnal nincs probléma, az internet is jó és stabil 100/50-es, ami sajnos az előző szolgáltatásoknak nevezett valamikről nem volt elmondható, időnként néha müködtek, de többet voltak rosszak összeségében mint jók. További infómációk a www.homar.hu oldalon. ******

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
Azthiszem a legjobb módszer a postai levél a telekomnak, és a válaszuk, ami ugye már nyílvános, azt bármikor felteheti ez ügyfél, bárhova, természetesen a személyes adatok kitakarásával, de abban nincs semmi olyan ami a telekom oldalán bárkinek is sérti bármely törvényes jogát, ami nem zárja ki, hogy bizonyos telekom alkalmazottak vélt valótlan jogait nem sértené.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Amúgy még visszatérve egy korábbi kérdésre, szerintem a régi felületen nem lehet azt állítani, hogy a SPAM, vagy egyéb mappa tartalmát a webmail automatikusan ürítse.

A mappák kezelésénél van olyan, hogy egyben törölhető a tartalom, de ez is felhasználói beavatkozást kíván, követel, ebből a szempontból elég egyszerű a felület és nincs túl sok opció. Spam leveleknél a szűrés erőssége az ami állítható, 6 lépésben, pontban.

 

Az új skinnél és felületnél már van erre lehetőség, az jobb felület ebből a szempontból (Beállítások/Levelezés/Levélszemét), a user tudja definiálni, hogy milyen gyakran legyen törlés (lehet ez tényleg a roundcube, most néztem egy kicsit jobban, de továbbra sem merek 100%-ot rámondani).

 

Köszi a kimerítő választ. Hasznos volt. Arra esetleg tudná valaki a választ hogy egy domainhez tartozó postafiókot miért nem látok postmaster@ belépéssel a honlap.t-home.hu? a postafiók amúgy működik,használom  de szerkeszteni szeretném és ezt sehol nem tudom mert nem jelenik meg a listán (ha létre akarom hozni új postafiókként, akkor jelzi hogy már létezik ilyen). Előre is köszönöm.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
Az oylan címek, mint a: postmaster@ , mailer.daemon@ , root@ , system@ , admin@ , no-reply@, ezek a redndszer álltal használt címek. A postmaster@ cím fog válaszolni automatikusan az olyan beérkező levelekre, amikhez pld nem tartozik postafiók, ilyen címeket nem fog tudni létrehozni, mert ezek már léteznek az adott rendszeren a telepítésük után.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

 

Engem arra emlékezstet csak egy kis Telekom desingel. Magának szervernek kell jól müködnie skin az amiből most újat kapunk az szerintem másodlagos dolog. Lehet bármilyen jól használható felület ha a mögötte álló smt imap stb köhög egész nap.

 

Nem tudom, én olyan nagy problémát jelenleg nem tapasztalok a levelezés működésben, igaz megmondom őszintén, hogy a privát leveleimet napjában kétszer megnézem/letöltöm, aztán annyi, nem 2 percenként frissítgetem. Ezekre az igényekre bőven jó amúgy a dolog, de persze másoknak lehet más, ettől eltérő igénye.

 

 

 

 

 

Mert nincs is vele gond arra próbáltam utalni hogy fontosabb szerver müködése mint hogy milxen felületen érjük el

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
Az oylan címek, mint a: postmaster@ , mailer.daemon@ , root@ , system@ , admin@ , no-reply@, ezek a redndszer álltal használt címek. A postmaster@ cím fog válaszolni automatikusan az olyan beérkező levelekre, amikhez pld nem tartozik postafiók, ilyen címeket nem fog tudni létrehozni, mert ezek már léteznek az adott rendszeren a telepítésük után.

 

 

 

Ezt nem szabad igy kijelenteni nem ismerjük behatóan Telekom mail szerverét, ezejet szokás létre hozni mail szerver install után de alabol nincsenek szerintem és nem kötelezö föleg nem ilyen néven.Nálam saját szerver pl nincs system és root.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
@zanhstocher Ha postmaster@, domaines levelezésed van, az üzleti csomag, sztem annak a beállítása nem itt lesz, hanem valami más felületen. Hiányos ismeretekkel úgy tudom, hogy a webmail csak a már létrehozott fiókokat tudja kezelni, de újakat nem itt hozol létre. Lakossági csomagnál pl. My T felület lenne erre hivatott, üzletinél (postmaster@ opció) valami más van.

igen egy üzleti domain 10 évnél öregebb csoportos e-mailkiosztásokkal és aliasokkal. köszönöm a segítséget azt hiszem egy my-systems regisztrációra lesz szükségem. 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
Most rakom fel a netre a Telekom eszközének a rendszeres hibáját, amire a Telekom válasza az volt, hogy nem tatláltak hibát, akkor amikor éppen rossz volt az internet. A leveleket is felrakomm amikben ezt megírták, és az eszköz log fájlait, amikor éépen rossz volt és abban az időben a Telekom szerint minden rendben volt, feltahatőleg, mert nem is azzal foglalkoztak amivel kellett volna.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Új...