Ugrás a tartalomhoz
  • 1

Webmail


fidelia

Kérdés

Két témában kérdezek.

Az egyik: hogy lehet, hogy minden reggel a t-online webmail oldallal kell kezdenem, mert amit én NEM-spam-nek minősítek már tizenezredszer, holnap ismét a spam folderben találom (és fordítva: ami általam spam, az mégis az inboxba jön) ez más, nem-fizetős szervereken simán működik.

 

A másik:  hogy fordulhat elő (már harmadízben), hogy kéretlen reklámot kapok direkt a t-onlie címemre? Reméltem, hogy a fizetett szolgáltatással ezek mellőzését is várhatom...

(más email címeimről átirányított levelek esetében egy szavam sincs :) az más...)

Köszönöm előre is - szép vasárnapot és további jó munkát kívánok

 

régi ügyfelük

 

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • Válaszok 273
  • Létrehozva
  • Utolsó válasz

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

Posztolt képek

Ajánlott posztok

  • 0

Sziasztok!

Valaki le tudja írni, hogy hol találom az e-mail átirányításra vonatkozó beállítási lehetőséget? Ez a leírás már valószínűleg nem aktuális: 

http://www.telekom.hu/otthoni/lakossagi/segitunk/gyakori_kerdesek/2744/hol_tudok_e_mail_atiranyitast_vagy_automatikus_valaszt_beallitani_a__t_online_hu_s_postafiokomhoz_?appid=tudasbazis&tudasbazis-eventType=3&tudasbazis-rlCode=15005a4433a

Előre is köszönöm!

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Akkor próbáld a @freemail.hu előtti névvel POP3-hoz, SMTP-hez már másik szolgáltatót kell használnod, úgy olvastam.

Itt egy link is!

Igaz ez outlookra vonatkozik de nem hiszem hogy sok különbség van a kliensek között, logikában, tematikában.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: btz
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Tegnap telepítették az internet-vezetékes telefon- tv. csomagot. Az internet telepítése során az outlook 2010 levelező programban valami átneveződött, a kimenő levelek nem mennek el. Emiatt segítséget kértem volna, azonban  a 1412 telefon műszaki segítség 4-es menüpontja elérhetetlen. Bosszantó, az ügyfél elérési rendszer egyébként is csapnivaló.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Tegnap telepített internet az outlook 2010 levelező programban a kimenő leveleket a postázandó levelek mappából valamilyen ok miatt nem küldi tovább. A küldés-fogadás menűben az offline be van kapcsolva, azhonban sehol nem talkálható, hogyan lehetne ezt kmimkapcssolni. Lehet, hogy ez a baj. 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Tegnap telepített internet az outlook 2010 levelező programban a kimenő leveleket a postázandó levelek mappából valamilyen ok miatt nem küldi tovább. A küldés-fogadás menűben az offline be van kapcsolva, azhonban sehol nem talkálható, hogyan lehetne ezt kmimkapcssolni. Lehet, hogy ez a baj. 

Ha szolgáltatót váltottál, akkor a májkro***** kitekintő programjában módosítani kell az SMTP server -t. mail.t-online.hu a server authentikációt kér. Ha nem találod ezeket az adatokat akkor a 1412 tud segíteni benne.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Nálam ez a probléma másmilyen módon jelentkezett és az óta tart is. A webmail saját felületén gond nélkül fogad és küld a rendszer leveleket. Az okostelefonon szintén gond nélkül megy a levelezés. Viszont egy e-mail kliens használatakor bedöglik a rendszer. Az összes létező port beállításokat kipróbálva mind IMAP POP3 esetében sem küld levelet a rendszer. A T által küldött beállításokkal sem és más működőnek tudott alternatívákkal sem. Csak fogadja a leveleket de nem küld. Kénytelen vagyok a webmail felületen levelezni vagy másik e-mail címmel. Remélem valakinek sikerül rájönni a megoldásra...

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Nálam ez a probléma másmilyen módon jelentkezett és az óta tart is. A webmail saját felületén gond nélkül fogad és küld a rendszer leveleket. Az okostelefonon szintén gond nélkül megy a levelezés. Viszont egy e-mail kliens használatakor bedöglik a rendszer. Az összes létező port beállításokat kipróbálva mind IMAP POP3 esetében sem küld levelet a rendszer. A T által küldött beállításokkal sem és más működőnek tudott alternatívákkal sem. Csak fogadja a leveleket de nem küld. Kénytelen vagyok a webmail felületen levelezni vagy másik e-mail címmel. Remélem valakinek sikerül rájönni a megoldásra...

 

Elég egyszerű sztem. Az okostelefonodon nézd meg a beállításaidat és másold át a mail kliensbe. 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Köszönöm a kedves kérdést.

A szolgáltató megadta az smpt szervernek 465 és 587 portokat amivel szintén nem működik.

A 25-ös használtam ezelőtt sőt ajánlottak egy 2225-öt amivel szintén nem megy.

Bejövő szerverhez kaptam a 993 995 143 110 portokat is.

Van még ezen kívül is? Szívesen fogadom a további beállítási ötleteket.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Tisztelt Fórumozók!

Problémám van a Telekom új (2015 januártól érvényes) levelezőrendszerével, azon belül is a címjegyzékkel. Ez az új rendszer sokkal nehézkesebb, bonyolultabb mint az előző volt. Jó lenne, ha lenne egy sú*****a, mert az ember csak találgat és próbálgat. A régi címjegyzékemben volt két külön csoportom, amik ezzel az új rendszerrel eltűntek. Újra be kellett vinni manuálisan, áthelyeztem az egyik címlistát, de vissza szeretném tenni a többi közé, de nem tudom, hogyan kell. Szivesen venném, ha valaki ezzel az egész új címlistával, beállításaival és egyebekkel kapcsolatban tanácsot tudna adni, főleg a Tkomos  munkatársaktól várok választ. Továbbá nehezményezem azt is, hogy a levelezésből kilépve a Telekom honlapjára jutok vissza, az előző rendszerrel simán ki tudtam lépni. Nem tudom, hogy van-e valahol ezzel az új levelezési rendszerrel kapcsolatban fórum, ahol esetleg ezeket a kérdéseket már megvitatták? Már a rendszer indulásakor irtunk a Telekomnak, de válasz a mai napig nem érkezett.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Hasonloan Gibrokhoz, kb ket hete nekem is megadta magat a Webmail, latszolag ok nelkul. Sem a webes feluleten, sem az (MS) Outlook-on keresztul nem tudom elerni a levelezesemet. Jelszo/egyeb felhasznaloi adatok nem valtoztak. Kulfoldon tartozkodom, ha ez esetleg szamit... Barmi otlet/tanacs esetleg?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Tisztelt Fórum! Érdeklődni szeretnék hogy miért van az hogy a t online os webmail felületröl küldött emailjeim nagy részét a gmail többeknél a spam mappába teszi?Mit tudok tenni ezügyben?Amellett az indamailes email cimekre küldött emailek bekerülnek az elküldött mappába,de visszajön egy hibaüzenet,miszerint a server blocked..Tehát a webmailrol nem tudok freestartos indamailes email cimekre emailt küldeni.Ez miért van?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Új...