fidelia

Webmail

Kérdés

Két témában kérdezek.

Az egyik: hogy lehet, hogy minden reggel a t-online webmail oldallal kell kezdenem, mert amit én NEM-spam-nek minősítek már tizenezredszer, holnap ismét a spam folderben találom (és fordítva: ami általam spam, az mégis az inboxba jön) ez más, nem-fizetős szervereken simán működik.

 

A másik:  hogy fordulhat elő (már harmadízben), hogy kéretlen reklámot kapok direkt a t-onlie címemre? Reméltem, hogy a fizetett szolgáltatással ezek mellőzését is várhatom...

(más email címeimről átirányított levelek esetében egy szavam sincs :) az más...)

Köszönöm előre is - szép vasárnapot és további jó munkát kívánok

 

régi ügyfelük

 

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

273 válasz erre a kérdésre

Kedves Magdolna!

Már múltkor írtam neked, hogy a T webmail szerverének IP címe van tiltólistán, tiltólistákon, ahonnan nem lesz egyszerű lekerülnie. Írtad is, hogy létrehoztál egy Gmailes fiókot, inkább használd azt.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: btz

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

 

Tisztelt Fórum!Két hétig működött a telekom webmail felületről küldött email szolgáltatás.Tehát megérkeztek az emailek a freestartos indamailes cimekre.Igy az enyémre is ha átküldtem magamnak valamit.Ám most át akartam volna magamnak küldeni valamit és ez a hibaüzi jött vissza megint. A Telekom azt mondta hogy nálam van a baj tegyék rendbe a gépem.Hivtam szakembert,de ő azt mondta hogy nálam semmi nincs.Ezt a telekomnak kell  megoldania az indával.Inda felé is jeleztem.Hónapok óta megy a játszma,mikor lesz ez jó?Édesapám t onlioneos ciméről is küldtüönk az én freestartos cimemre,de onnan is visszapattant a levél.Ugyanez a hibaüzi jött ki.Az email cimem,miért van fekete listán?Nem spammelek az tuti.

This is the mail system at host mail-outd.mail.t-online.hu.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

< mmagdo@freestart.hu>: host mail17.indamail.hu[91.83.45.57] said: 554 5.7.1
    Service unavailable; Client host [195.228.240.54] blocked using
    bad.psky.me; Poor Reputation. See http://psky.me?195.228.240.54 (in reply
    to RCPT TO command)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Gmailes fiokot hoztam létre.Azzal nincs gond.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Meg kellene kérdezni a Telekom Helpdesket, hogy ilyen esetekben és egyáltalán használnak-e alternatív levélküldő szervereket.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Nem, itt nem te lettél külön spamnek minősítve, hanem a T szervere. Javaslom térj át egy másik email szolgáltatásra, mert úgy néz ki, hogy egy darabig visszatérő gond lesz ez a T-nél

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Gmaillel nincs és nem is volt ilyen gondom.Gmailrol is küldtem indára freestartra minden rendben szokott lenni.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Azt hiszem ugyanez a hibaüzenet volt.Akkor az összes nagy szolgáltatót letiltja az inda?Chello azt hiszem *****-s volt.De akkor nem én lettem megbélygezve ugye?Nem az én email cimem lett spamnek minösitve?Nem csináltam semmit.Jo fizetett virusirto van a gépemen,soha senki nem jelezte még hogy spameket küldtem volna.Szakember is háromhavonta átnézi a gépemet.Norton van rajta.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Pontosan ugyan ez a hibaüzenet volt, vagy csak valami hasonló? Ott is valószínűleg a chellos küldővel volt valami probléma, ha visszapattant a levele. Úgy néz ki, hogy indáék, freestarték erősen védekeznek a valós vagy potenciálisan spamnek, biztonsági fenyegetéseknek vélt levelektől.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Nagyon köszönöm.Az mi lehetett,hogy egyszer egy chello.hu email cimröl akartak az én freestartos email cimemre egy emailt,és neki is ugyanez a hibaüzi jött vissza a freestart,indamail felöl,csak ott az én email cimem volt megnevezve.Bocsánat de nagyon nem értek ehhez.

Ez már tavaly volt.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Üdv!

Kedves @Márffy Magdolna

Itt egyértelmű, hogy a T szervere került fekete listára bad.psky.me oldalon és még több máson is olvastam, hogy spam küldőnek és csalás elkövetésével van bejelentve ez az IP különböző fekete listákra. Nem a te géped vírusos, legalábbis ez a probléma nem azért van, ha vírusos is lenne, szóval bárki mondta ezt az félretájékoztatott.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: btz

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
This is the mail system at host mail-outd.mail.t-online.hu.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

: host mail01.vipmail.hu[91.83.45.41] said: 554
    5.7.1 Service unavailable; Client host [195.228.240.63] blocked using
    bad.psky.me; Poor Reputation. See  (in reply
    to RCPT TO command) tisztelt Fórum!

Már hónapok óta ezt a hibaüzenetet kapom vissza,ha a telekom webmail felületéről irok,de akkor is néha,a thindenbird levelezőprogin keresztül.Freestartos indamailes cimekről visszajön ez a hibaüzenet.A telekom felhivott,és azt mondta hogy nekem virusos a gépem stb.Csak ha több gépről és okostelefonról is ugyanezt dobja vissza,sőt édesapám t onlineos ciméről ugyanugy visszajönnek indamailes levelek,akkor nem gondolom hogy a mi gépeink a virusosak.Munkahelyi gépről is és okostelorol is visszadobja a webmail felületről.Mit tegyek ha leráz a telekom?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szia Pax!

Én is ebbe a problémába futottam bele most, de sikerült megtalálnom a megoldást.
A webmail felületén keresztül lehet a SZŰRŐK menüponton keresztül beállítani a továbbítást.

Szia,
BuMi72

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Rendben, jelezd nyugodtan ha valami probléma van.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Nem ma/tegnap kezdődött gond ez sajnos. Ha egy ip egyszer bekerül több black listbe, akkor egy darabig garantált a sz...vás.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Irtam az indamailnek is.A telekomnak is jeleztem.Tudnak rola.Valamikor majd javitjak.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

A Telekom-hoz tartozó IP feketelistán van az indamailnál a rossz minősítése miatt. Fell kell venni a kapcsolatot ezügyben az indamaillal.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: zoli62

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Köszönöm mindkettőtöknek a válaszokat. Törölhette őket  a Té a csomagváltáskor. Megpróbálok létrehozni új emailt, mert szükségem van rá. A lényeg, hogy "eltüntek, mint a kánfor."

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

 

 

Tisztelt Fórum!Most megint küldtem telekom webmailes felületről a **********@t-online.hu email cimről és a ************@t-online.hu cimről emailt a *********@indamail.hu cimre,és ezt az üzenet jött vissza. Outlook com ra küldve is igy történik.This is the mail system at host mail-outd.mail.t-online.hu.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

< kravtsuklevente@indamail.hu>: host mail11.indamail.hu[91.83.45.51] said: 554
    5.7.1 Service unavailable; Client host [195.228.240.63] blocked using
    bad.psky.me; Poor Reputation. See http://psky.me?195.228.240.63 (in reply

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: ahammer
személyes adat

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szerzödés váltásnál előfordulhat  ha rosszul vitték fel a váltást, hogy törölték.:(( 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Jelenleg is az online felületen lehet kezelni az email fiókokat, az előfizetéseim, internet előfizetés testreszabása lapon az email fiókok szekcióban. Ha nem látsz itt email fiókokat akkor az is lehet, hogy elvesztek ezek a fiókok, de ugyan ezen a testreszabás részen van lehetőséged új mail fiókot is létrehozni, talán engedi a régi email fiókodat is újra létre hozni, ha nem használtad akkor a rajta lévő levelekért nem lehet nagy kár. De remélem az adott helyen megtalálod a fiókjaidat, nem kell újra létrehizni, ha még lehetséges ugyanazt.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Üdvözöllek btz!

Köszönöm a gyors választ! Igazából ezeket nem nagyon használtam még. Ezért szeretném most használni, de a jelszómat elfelejtettem. Régebben a Telekom bejelentkezési oldalán megjelentek a személyes adatoknál az emailek, és ott lehetett új jelszót kérni.  Most viszont ezt sehogy nem találom, mióta a weboldal  megváltozott.

Ezért fordultam a fórumhoz, hátha valaki tudna segíteni.

Jó éjt.Ikszy

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Webmail felületén be tudsz lépni a jelszavaddal, illetve régen be tudtál?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Sziasztok!

Kérdésem, problémám a következő:  MAGENTA 1 díjcsomagra váltottam 2016.07. 28-án DSL Családi Netről, Netmánia M-re.  A DSL családi csomagban 3 db email-cimet vehettem igénybe.  A Netmániában nem találom a régi email-jeimet. Egyáltalán benne vannak-e a régiek, és ha igen hogyan nézhetem meg a leveleimet, melyek a keresett postaládákba érkeztek.  Ha valaki tudja, a válaszát megköszönném.  Üdv: Ikszy

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
3 órája, btz írta:

(Nem tudtam szerkeszteni az előző hszt)

De neked még nincs létrehozva egy mailfiók sem, így először az új fiókot kell létrehozni.

Van kettő is, csak nem hozza fel ? 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
3 órája, btz írta:

Belépsz. Kiválasztod a jobb felső sarokban azt, hogy "Előfizetéseim", majd a listából kiválasztod az internet szolgáltatásod. Ott megkesed az email szekciót, ott kiválasztod, hogy melyik már létrehozott mail fiókodat akarod beálítani.

IMG_20161202_143400_369.jpg

Rákattintasz hogy beállítások és ott bejön ez a lap, ahol a módosításra kattintasz:

IMG_20161202_143321_825.jpg

Itt lehet módosítani a fiók jelszavát.

De mint a csatolt képen látod nekem nem hozza fel ?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most