Tudom hogy ebben a rohanó és rohamosan fejlődő világban az új és új ügyfelekért kell mindent megtenni, de néha -és tényleg csak néha- gondolhatnának a régi, hűséges ügyfelekre is.
Ha egy javaslatom lehetne, ahogy már többször felhívtak, hogy kössek biztosítást Önöknél is, úgy jól esne ha mondjuk azzal keresnének meg, hogy "Köszönjük közel 18 éves hűségét, és egy Ön által választott készülékre xx% kedvezménnyel tehet szert." És most nem a szokásos 10-20%-ra gondolok, hanem mondjuk 40-50% és EGYSZERI alkalom!
Nekem jól esne, mert lassan minden új belépő több és jobb lehetőséget kap dolgokra, mint mi, régi veteránok.
Kérdés
norbert80
Tisztelt Telekom!
Tudom hogy ebben a rohanó és rohamosan fejlődő világban az új és új ügyfelekért kell mindent megtenni, de néha -és tényleg csak néha- gondolhatnának a régi, hűséges ügyfelekre is.
Ha egy javaslatom lehetne, ahogy már többször felhívtak, hogy kössek biztosítást Önöknél is, úgy jól esne ha mondjuk azzal keresnének meg, hogy "Köszönjük közel 18 éves hűségét, és egy Ön által választott készülékre xx% kedvezménnyel tehet szert." És most nem a szokásos 10-20%-ra gondolok, hanem mondjuk 40-50% és EGYSZERI alkalom!
Nekem jól esne, mert lassan minden új belépő több és jobb lehetőséget kap dolgokra, mint mi, régi veteránok.
Más szerint? Vagy csak én látom így? :)
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
13 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.