Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Csaló üzletkötők


acel

Kérdés

Családomban többször előfordult hogy üzletkötők személyesen vagy telefonon félratájékoztatták a szerződőt.

Egyszer új második szerződést kötöttek az előző törlése nélkül, majd telefonon ajánlottak igyened felvétel opciót.

Ez mennyire általános a telekomnál? Az elsőnél sajnos ki kellett fizetni a két szerződés idejét, a masodiknál a telekom ügyéntéző megállította a szerződést a szerelési időpont egyeztetésénél. A telekom fellép az ilyen üzletkötők ellen?

Vagy a benyelt szerződések jók a telkomnak és az üzletkötőknek is?

 

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

9 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0

azt gondolom, hogy egyik cégnek sem érdeke, hogy az üzletkötői megtévesszék az ügyfeleket, mert a gondosan felépített márka presztizsét rombolják.
sajnos nálunk is volt olyan, hogy úgy váltották le a férjem édesanyjának telefonos díjcsomagját, hogy a telefonos megkeresésénél elutasította a váltást. amikor megjött a szerződés bejelentettük, visszaállítottaák az eredeti állapotot, a különbözetet jóváírták, elnézést kértek. 

vszínű, hogy akire sok panasz érkezik, attól elbúcsúznak. 

de egy biztos, hogy szerződéskötésnél (és nemcsak a t-nél, hanem mindenhol) nagyon meg kell nézni mit írsz alá, vagy ha telefonon történik mindent meg kell kérdezni.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Nem csak magyar tapasztalat hogy az ügyfelek ilyen megtévesztése a szolgáltatónak is előnyös,
Mivel könnyen kiküszöbölhető lehetne a szolgáltató részéről  a probléma létezése is arra utal hogy as telekom meg sem próbálja megoldani (a kizárás nem műkdö megoldás magában.. A szolgáltató-ügynök szimbiózist csak külső szabályző, vagy perek halmaza  esetleg a szolgáltató etikussága szüntetheti meg. 
I

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

a csalás/átverés - főleg amióta van internet és gyorsan terjednek a hírek, ezek közül is a leggyorsabban a negatív hírek - sztem egyik szolgáltatónak sem éri meg hosszútávon. 

a perek halmaza sem jó reklám, ezért gondolom minden szolgáltató törekszik az etikus működésre (manapság már kevés esetben áll meg az, hogy a negatív reklám is reklám). de bármennyire is igyekeznek, mindig lesznek olyan üzletkötők akik a gyors hasznon reményében nem lesznek becsületesek...

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Nem csak magyar tapasztalat hogy az ügyfelek ilyen megtévesztése a szolgáltatónak is előnyös,

Hello, egyetértek Foxyladyvel, viszont a fenti állítással abszolút nem. szándékosan nem tapasztalatot írtam, mert én pont az ellenkezőjét tapasztalom, gondolom, az ügyfelek megtéveszteése egyetlen szereplő számára sem előnyös. már ha tisztességes vállakozásról van szó, és a Tét én ilyennek tartom. az ügyfélnek értelemszerűen rossz, de a vállakozásnak is rossz, hiszen csalássl lehet pár üzletet kötni, de ha híre megy, buknak mindent és ez a minden sokkal-sokkal több, mint pár trükkel szerzett előfizetés, szolgáltatás. nem utolsósorban az üzletkötőnek is rossz, hiszen neki a megélhetése múlik az ügyfelek és a leendő ügyfelek bizalmán, a csalással ezt és a bizalomvesztés miatt minden kollégája megélhetését veszélyeztetné...

 

szóval egyrészt én nem feltételeznék szándékosságot, mivel a Té NEM ügyfeleket kisemmiző piramisjártékra, erőszakos termékbemutatókra építő vállalkozás, hanem egy évtizedek óta üzemelő, marha nagy és piaci részesedése, számai alapján sikeres telekommunikációs cég. csalással ezt és ennyi ideig nem lehet elérni. családban, kollégák, barátok között sem hallottam az általatok írtakról, pedig nagyon sokan Tések köztük, és láttak már üzletkötőt, sőt a kilencvenes években én is üzletkötőn keresztül intéztem a dolgaimat. másrészt ha mégis van ilyen, akkor az előbb írtak miatt mindenki érdeke, hogy kiderüljön és megszűnjön. ezért ha valami nem stimmel, igenis egyeztetni kell az ügyfélszolgálattal. ők tuti segítenek kijavítani a dolgot (eloszlatják a félreértést, javítják a hibát, vagy ha kiderülne, hogy mégis emberi gyarlóság van a háttérben, akkor Foxylady által írtak szerint segítenek, h többé senkivel se fordulhasson elő)...

 

acel, a szolgáltató-ügynök szimbiózist meg miért kellene megszüntetni? tudod egyáltalán, hogy mit jelent a szimbiózis szó?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

"acel, a szolgáltató-ügynök szimbiózist meg miért kellene megszüntetni? tudod egyáltalán, hogy mit jelent a szimbiózis szó?"

Igazzy troll,  így kell személyesség varázsolni egy szakmai vitát. 

 

Hogy  a T-nek megéri-e? Szerintem nem, de a bevétel lehet mást mond. És megéri a  hitelesség kiesése? Keress rá a "comcast cheating customers"- re ha más országbeli pédát keresel. A teljesítménybéres üzletkötés kötelezően hozza ezt a megélhetési formát, akár internetről, akár biztosításról van szó. A kitiltés nem megoldás, mert lehet a következő néven kötni az üzletkötöi szerződést. Ha a szolgáltató nem lép ellene aktívan egyéb módszerekkel akkor támogatja. Nem csak a -Tre jellemző, annak idején a távolsági hívás piac nyitásakor más szolgáltató is vissza élt vele.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

"acel, a szolgáltató-ügynök szimbiózist meg miért kellene megszüntetni? tudod egyáltalán, hogy mit jelent a szimbiózis szó?"

Igazzy troll,  így kell személyesség varázsolni egy szakmai vitát. 

 

 

Hello acel, nem ez volt a szándékom, tényleg érdekelt, bár visszaolvasva valóban lehettem volna kevésbé provokatív, bocsánat...

a többi viszont hitvita, az üzenetem annyi volt, hogy tuti nem rendszerszintű összeesküvés van a háttérbn (a Té nem MLM cég, az üzletekben, interneten, hiperekben, üzleti, nagy csomagokban értékesített mennyiséghez képest az üzletkötők forgalma kerekítési veszteség lehet, amivel értelmetlen lenne kockáztatni a többit), hanem ha ilyen van, az egyedi, amit közös érdelk felszámolni. azt pedig azzal lehet, ha a szolgáltatónak, jelen esetben a Tének megy a jelzés a konkrét esetről, az pedig a foxylady által írtak szerint javít, és ha szükséges, némi munkaerőoiaci iránymutatással megteszi a megfelelő lépéseket. ez az én szememben aktív fellépés ellene. a másik oldalról nézve nem látom, milyen "egyéb módszerekkel" lehetne ezt támogatni. most ne érts félre légyszi, tényleg érdekel...

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Gondolom van minősítő rendszer az üzletkötőkre, a csalásgyanús kötéseket lehet súlyozottabban kezelni.

De ezt ne én mondjam már meg, vannak létező megoldások.

De legtöbbit egyébként a szabályosan működő üzletkötők veszítenek vele. És a legtöbbjük tényleg az.  És nem is ott működnek a csalók ahol a feéhasználók hozzászoktak a csomag/szolgáltató váltáshoz, inkebb az idősebb,  technikailag k;pyettlenebb felhasyn'l=kra utaznak

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Nem akarok új topicot nyitni, de lehetne egy tájékozatlan üzetkötők címet nyitni, mert:

Április 3.-al járt le a 2 év hűség. Ezt megelőzve március 3.-ával meghosszabbítva és modernizálás. Erre március közepén egyszer és mai is felajánlotta telefonon a váltás lehetőségét. Ez hogy lehet, hogy majd másfél hónappal nem látja az új szolgáltatásokat és csak a régieket?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...